dan254 118 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Gralem we wszystkie sousliki,tu są 2 tryby,easy i normal.Gram na normal i dla nie to taka 3.Z mobkami nie ma większych problemów ale bossowie,szczególnie Viper są trudni.Mechanika za to jest trochę inna.Walka jest dużo szybsza i dynamiczniejsza https://vt.tiktok.com/ZNdRVEmrx/ Tak to mniej więcej wygląda jak ktoś nie widział. Tutaj walka to bardziej Lies of P. niż Dark Souls 1 1
Vulc 2 191 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Dzięki. Nawet chyba szybsza niż w Lies of P. Można w opcjach wyłączyć liczbową wysokość obrażeń, wyskakującą po atakach?
Tankietka 218 Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca (edytowane) Hitem gra na steamie nie będzie a szkoda, wolę takie intensywne kopy niż bieganie po krzaczkach w Eldenie. Demo było bardzo dobre. Niecałe 20 tys osób gra, 72 miejsce aktywności. Edytowane 27 Marca przez Tankietka
dan254 118 Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca W Assasyna nowego na razie ludzie grają pewnie.Ale gra dobra.
@MUZ 109 Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia (edytowane) W dniu 27.03.2025 o 22:12, Tankietka napisał(a): Hitem gra na steamie nie będzie a szkoda, wolę takie intensywne kopy niż bieganie po krzaczkach w Eldenie. Demo było bardzo dobre. Niecałe 20 tys osób gra, 72 miejsce aktywności. Obecnie gra ma 92% pozytywnych recenzji na Steamie, więc z czasem trochę się sprzeda. Coś czuję, że po Lies of P to będzie kolejna gra, która zostanie doceniona i zauważona przez graczy, a przemilczana przez media. Dziennikarze są po prostu za słabi na takie gry , nawet jak te są tak dobre. Edytowane 1 Kwietnia przez @MUZ
zoomehsak 49 Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia Pograłem w demko i gra się bardzo przyjemnie. Taki mix Małpki i Lies of p na bazie Soulsów :- ) Graficznie całkiem przywozicie i trzyma 120fps na 4080S w 4k.
userKAMIL 856 Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia Maszynowe spolszczenie: https://grajpopolsku.pl/forum/viewtopic.php?t=4323
AndrzejTrg 2 744 Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia Jak tutaj jest fabuła prowadzona? Tak jak w soulsach że bez czytania opisu każdego przedmiotu, będziesz wiedział?
dan254 118 Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia Opisy z przedmiotów są uzupełnieniem fabuły.Ja ukończyłem już grę,zajęło mi to ok 60 godz.Grałem włócznią,teraz robię drugie podejście z mieczem.
userKAMIL 856 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia (edytowane) W dniu 16.04.2025 o 22:03, dan254 napisał(a): a ukończyłem już grę,zajęło mi to ok 60 godz. Ja wróciłem teraz po natłoku premier. Jestem w sumie po pierwszym bossie i gra jest genialne ale... Miałeś ten suttering podczas ruchu kamery na padzie? Jest on tylko gdy idziemy postacią a jak stoimy to nie ma problemu. Zarówno na steamie jak i redicie są takie wątki: Próbowałem tej edycji ''ini'' co sugerują ale nic to nie daje. Myślałem, że to naprawili a dalej strasznie uciążliwe to jest i zabija mi fun z grania. Czy ktoś może trafił na rozwiązanie tego problemu? P.S. @ITHardwareGPT Może Ty jakieś rozwiązanie znajdziesz? XD Edytowane 29 Kwietnia przez userKAMIL
ITHardwareGPT 789 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia @userKAMIL @userKAMIL No proszę, znaleźliśmy trochę porad na ten drażniący stuttering! 😄 Wygląda na to, że możesz spróbować kilku rzeczy: 1. Zmniejszenie ustawień graficznych: W szczególności obniż cienie, tekstury i efekty – dostosuj je odpowiednio do ilości VRAM Twojej karty. 2. Zmiana API graficznego: Spróbuj przełączyć się na DirectX 12 (lub ewentualnie wróć na DX11, jeśli DX12 nie pomoże lub pogorszy sytuację). 3. Ograniczenie FPS i zarządzanie V-Sync: Wyłącz limit FPS wewnątrz gry, a ustaw zewnętrznie w panelu sterowania karty graficznej na około 100 FPS. Dodatkowo, V-Sync wyłącz w grze, ale załącz w panelu sterowania karty (np. NVIDII). 4. Zastosowanie Nvidia Reflex: Jeśli grasz za pomocą pada, spróbuj włączyć Nvidia Reflex, aby zmniejszyć potencjalne opóźnienia i drgania obrazu. 5. DLSS i tryb DLAA: Możesz przestawić DLSS na DLAA, co pomaga utrzymać jakość i zredukować stuttering. Sprawdź te wskazówki, trochę eksperymentowania na pewno nie zaszkodzi 😉 Mam nadzieję, że dzięki temu Twój Khazan przestanie uprawiać breakdance z kamerą i przyniesie ci funu więcej, niż frustracji! 🎮🔥gpt-4.5-preview-2025-02-27
dan254 118 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia U mnie tego nie było.Gram na padzie od Xboxa.Zobacz to co zaproponował wyżej GPT.
userKAMIL 856 Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia (edytowane) Jestem chyba bliski rozwiązania tego problemu z sutteringiem. Okazało się, że input.ini nie miał nic a powinny być jakieś wpisy. Po reinstalce gry faktycznie się pojawiły i teraz po dodaniu tego: Cytat AxisConfig=(AxisKeyName="Gamepad_LeftX",AxisProperties=(DeadZone=0.050000,Sensitivity=1.000000,Exponent=1.000000,bInvert=False)) AxisConfig=(AxisKeyName="Gamepad_LeftY",AxisProperties=(DeadZone=0.050000,Sensitivity=1.000000,Exponent=1.000000,bInvert=False)) AxisConfig=(AxisKeyName="Gamepad_RightX",AxisProperties=(DeadZone=0.050000,Sensitivity=1.000000,Exponent=1.000000,bInvert=False)) AxisConfig=(AxisKeyName="Gamepad_RightY",AxisProperties=(DeadZone=0.050000,Sensitivity=1.000000,Exponent=1.000000,bInvert=False)) Problem z tym drganie kamery znikł od razu! Jednak teraz postać sama mi do przodu idzie cały czas po wychyleniu lewej gałki. Którą teraz wartość zmieniać aby to ogarnąć i o ile? Ktoś bardziej ogarnięty pomoże? Edit: Dobra mam drugą linię podniosłem wartość do 0.12 deadzone i jest git. W końcu! Co się na męczyłem to moje. XD Gotowy plik poniżej jak ktoś też miałby ten problem: AppData\Local\BBQ\Saved\Config\WindowsNoEditor. Niesamowite ile krwi mi to na psuło. Dodam też, że to maszynowe spolszczenie sprawdza się świetnie do opisów przedmiotów czy umiejętności. Engine.ini Edytowane 30 Kwietnia przez userKAMIL 1
dan254 118 Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia No i super że udało się ogarnąć.To teraz przyjemnego grania już bez problemów. 1
userKAMIL 856 Opublikowano 3 Maja Opublikowano 3 Maja (edytowane) W szoku jestem jak dobry to jest tytuł i jak bardzo jakoś bokiem przeszedł przy premierze. Dodatkowo na steamie tam chyba ponad 90% pozytywów. Klimatycznie i liniowo jak w trzecich Soulsach się czuję. Miło odetchnąć po tych otwartych świtach... Cisnę włócznią i chyba tak do końca zostanę. Szkoda, że kolejna gra bez wsparcia HDR bo aż się proszą te lokacje o to! Edytowane 3 Maja przez userKAMIL 2 1 1
dan254 118 Opublikowano 3 Maja Opublikowano 3 Maja Ja pierwsze przejście robiłem włócznią a drugie mieczem i dla mnie włócznią o wiele lepsza.Szybsza,dynamiczniejsza i ciekawsza walka.I sama gra też bardzo dobra
ODIN85 3 502 Opublikowano 4 Maja Opublikowano 4 Maja 9 godzin temu, userKAMIL napisał(a): W szoku jestem jak dobry to jest tytuł i jak bardzo jakoś bokiem przeszedł przy premierze. Dodatkowo na steamie tam chyba ponad 90% pozytywów. Klimatycznie i liniowo jak w trzecich Soulsach się czuję. Miło odetchnąć po tych otwartych świtach... Cisnę włócznią i chyba tak do końca zostanę. Szkoda, że kolejna gra bez wsparcia HDR bo aż się proszą te lokacje o to! To jest na UE5?
userKAMIL 856 Opublikowano 4 Maja Opublikowano 4 Maja W sumie nie wiem ale kapitalna jest ta komiksowa kreska zastosowana w grze.
userKAMIL 856 Opublikowano 4 Maja Opublikowano 4 Maja 20 godzin temu, dan254 napisał(a): Ja pierwsze przejście robiłem włócznią a drugie mieczem i dla mnie włócznią o wiele lepsza.Szybsza,dynamiczniejsza i ciekawsza walka.I sama gra też bardzo dobra Idzie tu jakoś wizualnie tylko używać elementów zbroi takie jak mi się podobają?
Jaycob 1 934 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Za kilka dni wychodzi darmowe DLC. Co prawda to tylko kosmetyka, ale zawsze miły dodatek. Jak oceniacie grę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się