Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gra jest robiona dla mas, więc ktoś kto nigdy nie miał styczności będzie miał szansę na początku jeździć po torze a nie poza nim, zwłaszcza dzieciaki. Z czasem jak się nabierze praktyki można część rzeczy wyłączyć aż dojdzie się do własnego "sweet spota". Ale wszystko ma swoje kompromisy i tutaj każda asysta będzie cię spowalniać w pewnym momencie.

 

Opublikowano (edytowane)

Widać doskonale na tamtym filmiku jak asysty spowalniają. Każdy z nas się kiedyś uczył, ale nikt chyba nie włączał auta autonomicznego, bo co to za przyjemność jak auto samo jeździ. Ja od początku używałem ABS i TC żeby było łatwiej ;)

Przypadkowo wpadłem teraz na ten filmik o nauce jazdy bez TC:

 

 

1 godzinę temu, Dominix napisał(a):

zwłaszcza dzieciak

Dzieciaki to pewnie na padzie. I wtedy to raczej z wszelkimi asystami ;) Chociaż wiem że są tacy co na padach wymiatają 

Edytowane przez maras2574
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
11 minut temu, maras2574 napisał(a):

A tutaj świeżonka i porównania czasów z asystami i bez ;)

Proponuję spróbować gry z realistycznym widokiem (z widoku oczu kierowcy) - przy czym granie w niższej rozdzielczości niż 3840x2160, może być wówczas kłopotliwe ;) 

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, Kyle napisał(a):

Proponuję spróbować gry z realistycznym widokiem (z widoku oczu kierowcy) - przy czym granie w niższej rozdzielczości niż 3840x2160, może być wówczas kłopotliwe ;) 

Nie chodzi o widok, tylko o czasy z asystami i bez. Bo bylo o tym wcześniej tutaj

Opublikowano (edytowane)

na 1 monitorze to nie jest takie fajne, a przy predkosciach w f1 jazda kolo w kolo z takiego widoku tez nie pomaga.

Chyba ze masz cos ala 21:9 czy 32:9 no ale do tego to juz trzeba mocnej grafy, jeszcze wiadomo jest VR, ale mimo ze imersja jest lepsza to nie dla wszystkich jest taka opcja. Sam mialem to wiem jak to wyglada, i jazda z 2h w goglach jest meh ;)

Edytowane przez Dominix
  • Upvote 1
Opublikowano

Wiadomo, triple by się przydało. Sam jeżdżę na 27" 16:9 i w LMH też niewesoło się robi, UW pomaga ale najlepszy triple zawsze będzie. Sam pewnie w przyszłym roku zmienię na 21:9 właśnie ze względu na ścigałki.

Opublikowano
14 minut temu, galakty napisał(a):

Jakakolwiek jazda nie z oczu kierowcy powinna być banowana online :E 

Nagle by się okazało, kto na prawdę potrafi jeździć ;) (tak ... jazda z takiego >realnego< widoku jest ewidentnie trudniejsza).

Opublikowano (edytowane)

Czyli kierowcy F1 nie umieją jeździć, bo grają z innym widokiem ? :E  

Osobiście z realnym widokiem (bez halo) jeździlem, ale tylko żeby pojeździć, żadnego wyścigu tak nie przejechalem, za trudno. Gra ma dawać fun z jazdy, a nie męczarnie. Co innego jak bylem w salonie gier i gralem na ruchomym podeście w googlach, to taaak :) 

Edytowane przez maras2574
  • Upvote 1
Opublikowano

Ale nikt się o asysty nie kłóci ;) Było w tym temacie, że lepsze czasy bez asyst się kręci ;) A że wpadł nowy filmik z porównaniami, to wrzuciłem ;)

Jak widać, jakiś kolosalnych różnic nie ma. Przynajmniej w F1 25.

Chociaż 0,4s w Q3 to sporo. Ale mówimy o grze, nie o realu ;)

Opublikowano

F1 z tymi kokpitami i siedzeniem 1cm nad asfaltem rozumiem bo bez VR/triple to praktycznie nic nie widać, ale GT i zderzak to już patola :E 

 

W ogóle bardzo ciekawy jest wątek FOV i siedziska, stawiam że mało kto ma to poprawnie skalibrowane i punkty odniesienia są błędne. 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, maras2574 napisał(a):

Ale nikt się o asysty nie kłóci ;) Było w tym temacie, że lepsze czasy bez asyst się kręci ;) A że wpadł nowy filmik z porównaniami, to wrzuciłem ;)

Jak widać, jakiś kolosalnych różnic nie ma. Przynajmniej w F1 25.

Chociaż 0,4s w Q3 to sporo. Ale mówimy o grze, nie o realu ;)

w PSGL 0.3 to moze ci dac byc na wyjscie z q1 wiec to jest dosc sporo

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, galakty napisał(a):

F1 z tymi kokpitami i siedzeniem 1cm nad asfaltem rozumiem bo bez VR/triple to praktycznie nic nie widać

Kiedy patrzymy z oczu kierowcy, to mało widać, bo patrzymy pod większym kątem na jezdnię, ale da się coś zobaczyć, jak zaczniemy podnosić rozdzielczość/dokładność renderingu. W 1920x1080 nie da się sensownie grać, bo nic nie widać (nie wiadomo dostatecznie wcześnie kiedy w którą stronę jezdnia skręca). W 2560x1440 już coś zaczyna być widać, ale i tak jest słabo. W 3840x2160 już sensownie da się jeździć (aczkolwiek 5120x2880 jeszcze bardziej by pomogło ;) )

Edytowane przez Kyle
Opublikowano
8 godzin temu, Kyle napisał(a):

Kiedy patrzymy z oczu kierowcy, to mało widać, bo patrzymy pod większym kątem na jezdnię, ale da się coś zobaczyć, jak zaczniemy podnosić rozdzielczość/dokładność renderingu. W 1920x1080 nie da się sensownie grać, bo nic nie widać (nie wiadomo dostatecznie wcześnie kiedy w którą stronę jezdnia skręca). W 2560x1440 już coś zaczyna być widać, ale i tak jest słabo. W 3840x2160 już sensownie da się jeździć (aczkolwiek 5120x2880 jeszcze bardziej by pomogło ;) )

To tak nie dziala, 1920x1080 a 3840x2160 to jest dalej 16:9 i widocznosc na obu jest taka sama(obraz jest ostrzejszy na 4k ale dalej widzisz tyle samo po bokach czy gora/dol. Proporcje ekranu to zmieniaja, wiec na 2560x1080 bedzie wiecej widac po bokach niz na 3840x2160 bo masz 21:9 vs 16:9

Dodatkowo jeszcze dochodzi FoV, ale z tym to nie mozna eksperymentowac i na pojedynczym ekranie ustawic wysoki by wiecej widziec po bokach, wtedy wrazenie predkosci bedzie zle do tego elementy na torze beda zbyt male do zauwazenia.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...