Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
24 minuty temu, Mosiu92 napisał(a):

To jak z tym FG, będzie opóźnienie czy nie :Do bo niestety bez tego mój 5070 w akcji potrafi zlecieć do 80fps, ze 120/130 i u mnie ta opcja wygląda trochę inaczej niż na filmie i kromki wyżej xd nie mam samej kwestii włączone czy wyłączone a 2/3/4 xD co więcej jak wyłączę generator klatek to mam wrażenie, że menu trochę klatkuje a z generatorem śmiga a milo. 

 

W ustawieniach gry możesz włączyć monitoring fps/cpu i fps/gpu, wtedy będziesz wiedział czy dropy masz przez proca czy grafe.

Wtedy ustawiasz odpowiednie opcje w menu

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Mosiu92 napisał(a):

To jak z tym FG, będzie opóźnienie czy nie :Do bo niestety bez tego mój 5070 w akcji potrafi zlecieć do 80fps, ze 120/130 i u mnie ta opcja wygląda trochę inaczej niż na filmie i kromki wyżej xd nie mam samej kwestii włączone czy wyłączone a 2/3/4 xD co więcej jak wyłączę generator klatek to mam wrażenie, że menu trochę klatkuje a z generatorem śmiga a milo. 

Dla RTX 5xxx im większy mnożnik ustawiasz dla generatora klatek tym więcej fps ale też wyższy input lag. Domyślnie powinieneś używać x2 - wszystko wyżej to fanaberia.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Właśnie ,podzielcie sie zajętością  CPU /GPU /RAM  , u  mnie   odpowiednio  CPU=30-35%    GPU=75-80%    RAM 10800MB     to wszystko w  4k Ultra  DLSS Quality  spięte na 120Hz


 

 

 

BF6 performance info.jpg

 

Jak to interpretować   ??

Edytowane przez BEM.22
Opublikowano
2 godziny temu, SylwesterI. napisał(a):

Ze względu na cpu, dlss daje tylko zysk dla gpu.

U mnie na 13700k i 4090 i undervoltowanym z zegarem na 2580mhz, wcześniej miałem locka na 200fps, ale były mapy gdzie musiałem dać 165fps, wtedy miałem bity fps na tym co zablokowałem. 

Gpu wtedy chodzi na 60-70% obciążenia, bo to procesor sie męczy.

Na jego ustawieniach mam locka na 240fps czyli pełne odświeżanie monitora, gpu dalej 60-70% obciążenia, ale cpu ma łatwiej, a fps jest stały 240 żadnych spadków, nie wyczuwam również laga, no i statystyki się nie pogorszyły, więc widać ze fg w tym wypadku nie wpływa na większy imput lag, a co za tym idzie na pogorszenie rozgrywki.

Mi takie ustawienia odpowiadają, dałem jako ciekawostkę, a ludzie zrobią co chcą.

Trochę argument bez sensu nie włącza dlss bo ma słaby CPU. Ale to ma być poradnik dla każdego powinien wspomnieć że warto to włączyć nawet bardziej niż fg ja mam relatywnie mocny CPU a słabsze GPU i i u mnie fsr daje mega kopa i tylko tak gram 

Opublikowano (edytowane)

Hmm gram w 1440p, tak jak pisałem wyżej, gdy daje X2 klatki to stoją na zablokowanych 139fps w trakcie rozgrywki, bez względu na to co się tam dzieje  (monitor ma odświeżanie 144hz), więc więcej nie potrzebuje. Ustawienia mam identycznie ustawione jak na filmiku wyżej. W takim razie zostawię FG X2 i będę testował. 

Edytowane przez Mosiu92
Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, BEM.22 napisał(a):

Właśnie ,podzielcie sie zajętością  CPU /GPU /RAM  , u  mnie   odpowiednio  CPU=30-35%    GPU=75-80%    RAM 10800MB     to wszystko w  4k Ultra  DLSS Quality  spięte na 120Hz


 

 

 

BF6 performance info.jpg

 

Jak to interpretować   ??

Cpu limituje na 116 fps

Mozesz też sprawdzić jak bedzie po stworzeniu pliku user.cfg i podaniu dla twojego CPU 16/16/32

Żeby korzystał z wszystkich rdzeni, albo 8/8/16 i wyłączeniu tych 8 bez dostępu do tej ryzenowej pamieci, nie znam sie za bardzo na ryzenach, ale chyba tak jest w przypadku twojego proca ze 8 rdzeni ma dostęp a 8 nie 

Ewentualnie wyłącz w menu wszystkie opcje gdzie użycie cpu podane na wysokie

37 minut temu, zlotnik napisał(a):

Trochę argument bez sensu nie włącza dlss bo ma słaby CPU. Ale to ma być poradnik dla każdego powinien wspomnieć że warto to włączyć nawet bardziej niż fg ja mam relatywnie mocny CPU a słabsze GPU i i u mnie fsr daje mega kopa i tylko tak gram 

Czemu bez sensu? u niego rtx4080 też się nudzi, a cpu blokuje, mówił o tym

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano
27 minut temu, BEM.22 napisał(a):

CPU=30-35%

To kompletnie nic nie mówi.

W powyższej sytuacji możesz mieć wszystkie rdzenie na 30% i nie masz wtedy bottlenecka procka.

Może też być tak, że 2 rdzenie będą na 100% a pozostałe na 20% i wtedy masz bottleneck procka.

Opublikowano

#BF6 Dice:

"Proszę, przesyłajcie dalej swoje opinie! Po pierwszym weekendzie z BF6 w rękach graczy na pewno pojawiły się różne kwestie — problemy, błędy, rzeczy, które chcielibyście, żeby się zmieniły… a może nawet pochwały? Wszystko się liczy — chcę to wiedzieć! Zespół też nie może się doczekać, żeby pokazać, jak bardzo nam zależy! "

https://x.com/tiggr_/status/1977361535249842218?t=EIvSZWgcp1_dS1kZeUOTPg&s=19

IMG_4771.jpeg

Opublikowano
2 minuty temu, Kabor napisał(a):

To kompletnie nic nie mówi.

W powyższej sytuacji możesz mieć wszystkie rdzenie na 30% i nie masz wtedy bottlenecka procka.

Może też być tak, że 2 rdzenie będą na 100% a pozostałe na 20% i wtedy masz bottleneck procka.

W Biosie mam ustawiony priorytet na   rdzenie  CCD0  te z  3DVcache , one  chodzą na   +/- 2500 -  3000MHz  ,  CCD1  jest ledwo co  wykorzystywany   , tam  400-600MHz albo wyłączone . 

Trudno żeby Ryzen 9950x3D było  bottleneck'iem w jakiejś grze  :)

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, BEM.22 napisał(a):

W Biosie mam ustawiony priorytet na   rdzenie  CCD0  te z  3DVcache , one  chodzą na   +/- 2500 -  3000MHz  ,  CCD1  jest ledwo co  wykorzystywany   , tam  400-600MHz albo wyłączone . 

Trudno żeby Ryzen 9950x3D było  bottleneck'iem w jakiejś grze  :)

Czemu taki niski zegar tych rdzeni?

W grach z priorytetem na jeden ccd twój cpu=9800x3d , a ten też będzie bottelneckiem w bf, podejrzewam że większym niż 9800x3d na full prędkości 

Edytowane przez SylwesterI.
  • Confused 1
Opublikowano
30 minut temu, BEM.22 napisał(a):

W Biosie mam ustawiony priorytet na   rdzenie  CCD0  te z  3DVcache , one  chodzą na   +/- 2500 -  3000MHz  ,  CCD1  jest ledwo co  wykorzystywany   , tam  400-600MHz albo wyłączone . 

Trudno żeby Ryzen 9950x3D było  bottleneck'iem w jakiejś grze  :)

5090 1080p BF 2042 128graczy i Twój proc nieda rady 

Opublikowano
1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

#BF6 
⚠️Battlefield 6 zaczął wykrywać i zawieszać użytkowników cronusów 🎮 (tymczasowe bany)

⚠️Główny twórca skryptów CronusZen potwierdził to Cronusy w CoDzie nie są wykrywane do dziś. 

https://x.com/subonekd/status/1977511069158699303?t=9tpPC1exDUYiImuHLK2djQ&s=19

Najgorsze w tym wszystkim, ze to bany tymczasowe. Pokazują ze nie chca tracić graczy, ale z drugiej strony... 

 

Swoją drogą

 

FB_IMG_1760351819086.jpg

  • Upvote 4
Opublikowano
2 godziny temu, oldfashioned napisał(a):

@Mosiu92

 

Wylacz: multi frame

Wlacz: technika skalowania > dlss jakosc/balans

 

To powinno dać boost klatek zeby grać płynnie bez spadków. MFG zawsze dorzuci ms do input laga, czego logicznie lepiej nie robić.

A używając techniki skalowania, nie stwarzam sobie problemu z input lagiem ? Co w praktyce powoduje większy input lag FG czy skalowanie ? Chce to ustawić tak, aby było stabilne 139klatek +/- 10/15 w dół ale przy jak najmniejszym input lagu. Procek to Ryzen 7 5700x, rozdziałami 1440p. Bo tak jak mówię przy X2 te FPS fajnie się tam trzymają blisko tego locka. Z temperaturami żadnymi nie mam problemu gdyż to wersja Asus Prime.

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Mosiu92 napisał(a):

A używając techniki skalowania, nie stwarzam sobie problemu z input lagiem ? Co w praktyce powoduje większy input lag FG czy skalowanie ?

FG powoduje zazwyczaj dużo większy input lag niż upscaling. Musisz przetestować samemu, bo tak jak Kromka gadał na youtube on nie widzi problemu na nvidiowskim FG. Co innego ustawienie opcji "renderowanie przyszłych klatek" które jest czymś innym niż FG Nvidia / AMD FMF

Edytowane przez dlogi
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Mosiu92 napisał(a):

A używając techniki skalowania, nie stwarzam sobie problemu z input lagiem

Skalowanie powoduje że renegujesz obraz w EDYCJA niższej rozdzielczości niż natywna co powoduje zwiększenie ilości generowanych klatek - ZMNIEJSZA TO INPUT LAGA.

 

FG generuje na podstawie "przewidywania" fejkowe klatki - ZWIĘKSZA TO INPUT LAGA.

 

 

Edytowane przez Kabor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...