Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, Kabor napisał(a):

Skalowanie powoduje że renegujesz obraz w wyższej rozdzielczości niż natywna co powoduje zwiększenie ilości generowanych klatek - ZMNIEJSZA TO INPUT LAGA.

Niższej ;)

6 minut temu, Kabor napisał(a):

Upscaling nie powoduje zwiększenia IL tylko go zmniejsza.

Technicznie to nie upscaling go zmniejsza tylko większy FPS ;)

 

f8b299a7aabf15267b36719cb3a15e28.thumb.png.c5c70452258454befa549898999f0822.png

fef22405ceb523c2a11a44894d69abc7.thumb.png.12d64aa5bcce95a802fd121666fd46ad.png

95f03bad29e13a2437a812edc22b3373.thumb.png.a063f0e8c91da750c1202a382d0437e3.png

7f58641d5b5c569dd7bc4d1591b54690.thumb.png.9f029a0c0d51ba5f82675be30179bc1b.png

 

Premium :faja:

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 2
Opublikowano

 

@Kadajo

 

Masz rację oczywiście, literówka ;-)

 

 

Co do drugiego liczy się efekt końcowy, że przez upscaling zwiększa się FPS czego efektem jest mniejszy IL.

 

Oczywiście może być sytuacja ekstremalna (np. battleneck CPU) gdzie będzie porównywalnie albo troszkę mniej FPS i przez to IL się zwiększy. Ale DLSS włącza się po to aby zwiększyć ten FPS a nie zmniejszyć.

 

Ogólnie tyle razy już to było pisane, że każdy powinien to wiedzieć a tu cały czas o to pytania do tego ktoś pyta czy FG wprowadza białe puste klatki :stukniety:

Opublikowano

Upscaling da ci więcej fps w miejscach zażynających gpu, tam gdzie nie wyrabia cpu nie da nic. 

Inaczej fg też działa jak cpu limituje kompa na 80/100/120 fps'ach, a inaczej jak masz natywnie 160/180/200 procentowo IL bedzie podobny, ale w wartościach bezwzględnych niższy, bo bazowy IL jest niższy. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Tak to wygląda na skalowaniu (DLLs / balans) wartość przy CPU potrafi spać do 100/105 natomiast GPU do 170 :

17603534691552752328676081283870.thumb.jpg.299074b6825f6348da340c7ebaaacd7a.jpg

 

A tak to wygląda przy Fg X2 ( i tutaj FPS CPu stoi w miejscu a GPu z wartości która widać spada do 105/110 

17603537268404217795074283310008.thumb.jpg.bab668d6eb6cf50e6e35799eeea4cb51.jpg

 

I teraz głupieje przy której opcji zostac :D przy FG X2 niby wyniki bardziej zbliżone, aczkolwiek na skalowaniu wydaje mi sie, ze działa płynniej xD

 

Edytowane przez Mosiu92
Opublikowano

Ale nie grasz na overkill. Ten preset ma problem, którego nie powinien mieć - całą kampanię ograłem na overkill bez problemów, odpaliłem multi i to na małej zapierdzianej karłowatej mapce i już był kisiel a nie płynność, zejście do ultra załatwiło sprawę ale mimo wszystko to nie ma prawa mieć miejsca.

  • Like 1
Opublikowano

Jak na razie zero problemów na R7 3700x z RTX 4070Ti

Odnośnie uzupełniania amunicji. No różnie to działa. Tu gościu rzucił mi praktycznie na głowę i zero reakcji. Nie wiem. Może dlatego, że jestem pod ostrzałem ?

 

Opublikowano
2 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Ale nie grasz na overkill. Ten preset ma problem, którego nie powinien mieć - całą kampanię ograłem na overkill bez problemów, odpaliłem multi i to na małej zapierdzianej karłowatej mapce i już był kisiel a nie płynność, zejście do ultra załatwiło sprawę ale mimo wszystko to nie ma prawa mieć miejsca.

Ja grałem ok 2h i było wszystko ok.

3 minuty temu, skypan napisał(a):

Jak na razie zero problemów na R7 3700x z RTX 4070Ti

Odnośnie uzupełniania amunicji. No różnie to działa. Tu gościu rzucił mi praktycznie na głowę i zero reakcji. Nie wiem. Może dlatego, że jestem pod ostrzałem ?

Nie rozumiem tego problemu z amo. Nigdy mi nie zabrakło-nie ma prawa przez te 15 sekund:E

Opublikowano
6 minut temu, caleb59 napisał(a):

Ale nie grasz na overkill. Ten preset ma problem, którego nie powinien mieć - całą kampanię ograłem na overkill bez problemów, odpaliłem multi i to na małej zapierdzianej karłowatej mapce i już był kisiel a nie płynność, zejście do ultra załatwiło sprawę ale mimo wszystko to nie ma prawa mieć miejsca.

Mam tak samo 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...