Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

 

🌊 Walki morskie w Battlefield 6 – nowe szczegóły! 🚢

Dla wszystkich fanów serii Battlefield 6 mamy świetne wieści — według najnowszego artykułu Insider Gaming, nadchodzący Battlefield wprowadzi rozbudowane bitwy morskie!

👉 Przeczytaj cały artykuł tutaj:
https://insider-gaming.com/battlefield-6-naval-combat-details/

💥 Najważniejsze informacje:

Walki na morzu i w rejonach przybrzeżnych staną się kluczową częścią rozgrywki.

Gracze będą mogli korzystać z dużych okrętów bojowych, jednostek wsparcia i prowadzić zespołowe działania na wodzie.

Nowe mechaniki manewrowania, ostrzału i współpracy mają wprowadzić zupełnie nowy wymiar bitew w serii Battlefield.

To kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej epickich i zróżnicowanych starć! 💪
Jak Wam się podoba wizja pełnoprawnych bitew morskich w Battlefield 6? 🌊

#BF6 Dice:  "w BFie pocisk wylatuje z lufy, która znajduje się poniżej celownika, a nie z siatki celownika jak w CoDzie i trafia dokładnie w punkt celownika dopiero na dystansie 100 metrów. Oznacza to, że na bliskim dystansie możesz faktycznie musieć celować nieco wyżej, ze względu na pozycję, z której pocisk zostaje wystrzelony."

Marzyłem i ciągle wracałem myślami do bf vietnam :lovin: W końcu coś się ruszy w tym kierunku, niech tylko dobrze to zrobią

 

ps. Posiadacz 5700x3d i 3060ti na najniższych z DLAA Quality zadawalam się 150fps, do premiery oledów 24' siądzie rtx 4070 z wtyczką 8pin, ostrzę zęby na tufa z jakąś gwarancją 

Edytowane przez Psiak
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Psiak napisał(a):

do premiery oledów 24

#nigdy :hihot:

 

 

BATTLEFIELD 6 – UPDATE 1.0.1.6

Deweloperzy wypuścili drobny patch jakościowy (Quality of Life update), który skupia się głównie na poprawie stabilności backendu

Aktualizacja przygotowuje grę na nadchodzącą Sezon 1, który już za rogiem!

Lista zmian:

Drobne poprawki backendowe zwiększające stabilność gry przed startem Sezonu 1.

17 minut temu, Mosiu92 napisał(a):

Tak to wyglada w momencie gdy jest "akcja".  Na powyższych ustawieniach.  Są momenty, że nawet spada do okolic 80/85.

 

Mysle, ze tutaj by napewno pomoglo wykrecenie dobrze ramu oraz zwiekszenie limitu TDP tego cpu do limitu 5800X kosztem temperatur oczywiscie.

Edytowane przez Phoenix.
  • Thanks 1
Opublikowano
4 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

#nigdy :hihot:

 

 

BATTLEFIELD 6 – UPDATE 1.0.1.6

Deweloperzy wypuścili drobny patch jakościowy (Quality of Life update), który skupia się głównie na poprawie stabilności backendu

Aktualizacja przygotowuje grę na nadchodzącą Sezon 1, który już za rogiem!

Lista zmian:

Drobne poprawki backendowe zwiększające stabilność gry przed startem Sezonu 1.

wstawaj, obsrałeś się

ooo.png

  • Haha 1
Opublikowano
13 minut temu, Phoenix. napisał(a):

I juz widze jak kupujesz 24 cali drozsze od 27cali tak jak dzis TN do esportu ktore sa drozsze od oledow :hihot: Zreszta nie skomentuje kupowania dzis 24calowego monitorka :wariat:

Ej no ja bym chciał 24" oleda pod strzelanki, byle do 3k za ten rozmiar

Opublikowano (edytowane)

Tylko po co ?? Co wy ludzie widzicie w tym malym ekranie ?? To nie ma zadnych plusow dla zwyklego gracza, co innego jak ktos jest zawodowcem i na turniejach graja 24cali.  

 

No ale rozumiem, ze jak sie ma 24 cali to sie gra jak pro, placebo dziala ;) A jak na wszystkich turniejach beda grali 27cali, a juz graja na niektorych to zmieni sie narracja na 27cali :hihot:

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano
1 minutę temu, Funky Koval napisał(a):

Właczyłem FG i future frame rendering. Serio? Ten mikro lag to jest to mityczne "opóźnienie"? Jutuberzy mają sprane mózgi. Nie wiem moze prosom co potrzebują 3000fps i responsywności to przeszkadza ale mi nie

Future frame się nie włącza. 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Phoenix. napisał(a):

No ale rozumiem sie ze jak sie ma 24 cali to sie gra jak pro, placebo dziala ;) 

Tak jak napisałem w innym temacie.

 

Mniejszy ekran bliżej stawiasz i masz :

 

"To oczywiste przecież imput lag wynikający z potrzeby przebycia światła z ekranu do do oczu jest proporcjonalny do odległości na jaką jest odsunięty ekran."

 

:rotfl:

 

 

Ogólnie można też zaważyć, że miejskie mapy cisną bardziej procka od tych otwartych.

 

Edytowane przez Kabor
  • Haha 1
Opublikowano
15 minut temu, Phoenix. napisał(a):

I juz widze jak kupujesz 24 cali drozsze od 27cali tak jak dzis TN do esportu ktore sa drozsze od oledow :hihot: Zreszta nie skomentuje kupowania dzis 24calowego monitorka :wariat:

Główny argument to cały ekran mieści się w naturalnym polu widzenia bez ruszania głową ani oczami, nie musisz tak "skanować" przy bliższej odległości. Dodatkowo nie męczy tak wzroku i większe zagęszczenie pixeli (jeśli będzie to 1440p). Po cichu liczę, że zrobią 1080p 360hz który wykorzysta potencjał takiego odświeżania. Dla graczy którym zależy na mydle 360hz mógłby być to złoty środek w połączeniu z oledem, który wiąże się z niskim opóźnieniem i pięknym obrazem. 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
40 minut temu, Kadajo napisał(a):

Tak jest, to CPU.

Ustaw wszystkie opcje które wpływają na CPU na low i powinno się poprawić.

A najlepiej to włącz FG.

7e65c26c8fac4ba00d916278d04d2028.png

 

86670dbb41e6a72ef6dcf6d4a1e5a77e.thumb.png.9a9c5a9bfc038e5f47f7923308f60185.png

Ajaj, a tutaj wartości podane są w rozdzielczości 1080p, a na cisnę w 1440p, czyli trzeba kombinować jak zrobić upgrade najtańszym kosztem albo zablokować fps na 100. Z FG to mam okolice 220/230 FPS, ale raczej nie chce tego używać xD

Opublikowano
7 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Tylko po co ?? Co wy ludzie widzicie w tym malym ekranie ?? To nie ma zadnych plusow dla zwyklego gracza, co innego jak ktos jest zawodowcem i na turniejach graja 24cali.  

Wolę mały ekran bo na biurku w standardowym ustawieniu w przeciwieństwie do 27" patrząc na środek ogarniam wzrokiem caly ekran, przy 27" już muszę latać oczkami, a tego nie lubię 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Psiak napisał(a):

Główny argument to cały ekran mieści się w naturalnym polu widzenia bez ruszania głową ani oczami, nie musisz tak "skanować" przy bliższej odległości.

Bzdurny arument bo to zalezy od odleglosci, nie staraj sie wymyslac argumentow z dupy na sile ;) Naprwde duzy wysilek ze spojrzysz oczami na boki :boink:

4 minuty temu, Psiak napisał(a):

Dodatkowo nie męczy tak wzroku i większe zagęszczenie pixeli

;Dehe 

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Bzdurny arument vo to zalezy od odleglosci, nie staraj sie wymyslac argumentow z dupy na sile ;) Naprwde duzy wysilek ze spojrzysz oczami na boki :boink:

Z dalszej odleglosci nie widze tak dokładnie, moze mam wadę wzroku, choc w realu tego nie zanotowałem, ale w grze dynamicznej często pochylam sie do ekranu, a wtedy jeszcze bardziej latam oczami, a to męczy mi wzrok, niby żaden wysiłek ale jak rak latasz oczami kilkadziesiąt razy ja minutę to męczy 

Edytowane przez SylwesterI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...