Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem edycję Phantom na steam, dobrze mam zaznaczone jeśli będę grał bez anty aliasingu i bez wysokich tekstur? Gra zajmuje wtedy około 30GB tylko... Chciałbym żeby wszystko działało od strzała jutro. Na ea podobno waży coś koło 50gb bez tych HD tekstur? Pomóżcie co zaznaczyć, żeby było git. %-)

bf66.png

Opublikowano

Poniżej całe patch note z Day 0 Patch:

_____________________________________________

Główne zmiany w wersji 1.0.1.0:

Ruch został dopracowany — zmniejszono pęd przy przechodzeniu ze ślizgu do skoku, obniżono wysokość skoku oraz zwiększono rozrzut podczas strzelania w powietrzu lub w trakcie ślizgu.

Obsługa broni została zrównoważona dzięki ogólnej regulacji odrzutu i zmianom zapewniającym bardziej spójne wrażenia z rozgrywki.

Tryby Rush i Breakthrough otrzymały poprawione układy map, zapewniające lepszy balans między atakującymi a obrońcami.

Mapy zostały ulepszone — poprawiono poruszanie się po nich, oświetlenie oraz ogólną wydajność.

Interfejs (UI) i HUD przeszły liczne poprawki — lepsze komunikaty, płynniejsza nawigacja i dokładniejsze informacje na ekranie.

Ustawienia i sterowanie zostały rozszerzone i ulepszone w wielu obszarach.

Dźwięk przeszedł gruntowną modernizację — wyraźniejsze sygnały (pingi), ulepszone odgłosy broni i pojazdów oraz naprawione brakujące lub opóźnione efekty dźwiękowe.

Netcode został zoptymalizowany, aby zmniejszyć desynchronizację, zbyt szybkie zgony oraz przypadki niewidzialnych obrażeń.

_____________________________________________

GRACZ:

Zmniejszono prędkość przenoszoną ze ślizgu do skoku, redukując pęd (szczególnie poziomy).

Zwiększono karę za powtarzające się skoki oraz nieznacznie obniżono wysokość skoku.

Zwiększono rozrzut broni podczas strzelania w trakcie skoku lub ślizgu.

Dostosowano fizykę spadochronu — zmniejszono początkowe przyspieszenie po jego otwarciu.

Naprawiono błąd, w którym rozrzut broni mógł nagle wzrosnąć znacznie powyżej zamierzonego poziomu.

Naprawiono błąd, w wyniku którego ofiara ataku wręcz mogła zostać wyrzucona w powietrze.

Naprawiono błąd, który pozwalał graczom przejść do widoku trzeciej osoby, mimo że wciąż żyli.

Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł pozostać w stanie powalenia po reanimacji defibrylatorem po trafieniu w głowę.

Ulepszono przejście z celowania z biodra do celowania przez przyrządy (ADS), aby poprawić szybkość namierzania celów.

Naprawiono błąd, przez który animacje lądowania odtwarzały się po bardzo krótkich upadkach lub wspinaczce na obiekty.

Zaktualizowano animacje lądowania po skoku — są teraz płynniejsze i szybciej się kończą.

Animacje przejścia między kucnięciem a staniem teraz trwają krócej.

Naprawiono błąd, przez który gracz tracił zbyt dużo pędu po odcięciu spadochronu.

Funkcję Przeciągnij i Reanimuj (Drag & Revive) można teraz szybciej anulować, co poprawia responsywność.

Zaktualizowano animacje i fizykę spadochronu oraz skoków ze spadochronem, zapewniając płynniejszy ruch.

Naprawiono błąd, w którym kara za prędkość po upadku/lądowaniu aktywowała się nawet po bardzo krótkich spadkach lub przeskokach.

Naprawiono błąd, przez który strzelanie było zablokowane zbyt długo po przejściu w pozycję leżącą podczas sprintu lub nurkowania bojowego.

Naprawiono błąd, który powodował, że przyrządy celownicze były źle wyrównane po sprintowaniu.

Zaktualizowano animacje przeskakiwania przez średnie i wysokie przeszkody.

Ulepszono animacje pływania z perspektywy pierwszej osoby.

Zmniejszono ruch kamery po wyjściu ze ślizgu.

Ograniczono drżenie kamery podczas szybkiego rozpoczynania i zatrzymywania sprintu.

Wprowadzono różne poprawki i ulepszenia animacji ataków wręcz oraz eliminacji.

Wprowadzono różne poprawki i ulepszenia animacji Drag & Revive.

Poprawiono wykrywanie przeszkód, aby ruch nad nimi był bardziej niezawodny.

_____________________________________________

POJAZDY:

Śmigłowce otrzymały więcej mocy i lepszą responsywność, co sprawia, że są łatwiejsze w pilotażu, lepiej reagują w locie i mają większe szanse przetrwać ataki — w tym skuteczniej unikają nadlatujących RPG.

Zwiększono prędkość obrotu wieżyczek w czołgach.

Środki zaradcze w postaci dymu są teraz skuteczniejsze w przerywaniu oznaczeń i namierzeń.

Ulepszono kamerę śmierci dla pojazdów powietrznych.

Dostosowano mieszankę dźwięków uderzeń dla pojazdów oraz zaktualizowano wizualne informacje o zabójstwach od eksplozji przeciwko piechocie.

Zachowanie celowania pojazdów (mysz i gamepad) teraz bardziej odpowiada celowaniu żołnierza.

Czułość i ustawienia celowania w pojazdach używają teraz tych samych domyślnych zakresów i wartości co sterowanie żołnierzem — dla większej spójności.

Włączono funkcję Navigation Terrain Avoidance dla rakiet ziemia–powietrze (SAM).

Naprawiono błąd, w którym pojazd mógł wyświetlać ostrzeżenie o namierzeniu przez kilka sekund po trafieniu pociskiem MBT-LAW.

Dodano widoczny pasek przyspieszenia (boost) dla pojazdów naziemnych, które posiadają tę funkcję.

Naprawiono kolizję wraku czołgu Leopard, dzięki czemu gracze mogą się teraz wspinać na niego od tyłu.

Ulepszono interakcję gąsienic czołgów i kół pojazdów z obiektami zniszczalnymi, co zapewnia bardziej realistyczne kolizje.

_____________________________________________

BROŃ:

Wprowadzono ogólne poprawki odrzutu dla wielu rodzajów broni.

Dokonano zmian w celności — broń jest teraz bardziej stabilna podczas celowania przez przyrządy w ruchu, ale mniej celna podczas strzelania w skoku.

Wiele dodatków do broni zostało poprawionych, aby wyświetlały się prawidłowo.

Zwiększono rozrzut pocisków podczas prowadzenia ognia automatycznego przy celowaniu przez przyrządy.

Strzelba M87A1 wymaga teraz trafienia większej liczby śrucin, aby zabić przeciwnika — nagradza to dokładniejsze celowanie.

Naprawiono błąd, w którym celownik (krzyżyk) był większy niż faktyczny rozrzut pocisków podczas używania strzelb z amunicją typu slug.

Karabiny powtarzalne (bolt-action) — wzmocnienie pierwszego strzału (first-shot boost) jest teraz stosowane do każdego oddanego strzału.

Dodano efekt poświaty do różnych siatek celowniczych oraz poprawiono ich widoczność.

_____________________________________________

MAPY I TRYBY:

Wszystkie układy map w trybie Rush zostały zaktualizowane na podstawie opinii z otwartej bety.

Kilka układów w trybie Breakthrough również zostało zmodyfikowanych zgodnie z opiniami graczy z bety.

Naprawiono problem z zabijaniem przy odrodzeniu (spawn killing) na mapie Siege of Cairo.

Naprawiono wiele exploitów na mapach Siege of Cairo i Iberian Offensive, które pozwalały graczom dostać się do niezamierzonych obszarów.

Poprawiono balans przeciwlotniczy (Anti-Air) na mapie Liberation Peak.

Wprowadzono ogólne ulepszenia wydajności na mapie Operation Firestorm.

Usprawniono poruszanie się graczy po mapie Operation Firestorm.

Dostosowano oświetlenie na Operation Firestorm, aby wnętrza budynków i niektóre obiekty były jaśniejsze tam, gdzie wcześniej panowała zbyt duża ciemność.

Poprawiono animacje odradzania na Operation Firestorm w różnych trybach gry i obszarach, eliminując efekt „podskakiwania”.

Odradzanie się w trybie Squad Death Match zostało uproszczone — teraz odbywa się za pomocą jednego przycisku, zamiast dwuetapowego procesu znanego z bety.

_____________________________________________

PORTAL:

Usunięto opcję Crossplay z ustawień hostowania serwerów.

Naprawiono błąd, w wyniku którego żołnierze SI w trybie Portal nie byli objęci zasadami ograniczeń broni/ekwipunku.

_____________________________________________

DŹWIĘK (AUDIO):

Dostosowano słyszalność kierunkowych pingów.

Zmniejszono głośność dźwięków otwierania/zamykania Commorose.

Wprowadzono poprawki w dźwiękach lądowania ze spadochronem oraz oddychania przy niskim poziomie zdrowia.

Skorygowano miks dźwięków broni zapalających i ruchu gracza.

Ulepszono miks dźwięków natychmiastowej śmierci (instant-death).

Dźwięki kierunkowych pingów są teraz wyraźniejsze.

Zmniejszono głośność otwierania i zamykania Commorose (ponownie podkreślone).

Zmieniono dźwięki lądowania na spadochronie i oddychania przy niskim HP.

Dostosowano ogólny miks dźwięków śmierci natychmiastowej.

Skorygowano dźwięki wyposażania i rozmieszczania gadżetów.

Nakładki żołnierzy i pojazdów sojuszniczych są teraz mniej rozpraszające wizualnie.

Zaktualizowano dźwięki strzałów wewnątrz pojazdów dla ciężkich karabinów maszynowych, współosiowych LMG oraz działek automatycznych w śmigłowcach.

Dodano efekty dźwiękowe przygniatania (suppression) dla wielu rodzajów broni.

Poprawiono miks dźwięków strzałów w różnych broniach.

Dostosowano profile dźwiękowe dla snajperek miejskich, karabinów w środowiskach miejskich oraz pistoletów maszynowych na otwartym terenie.

Udoskonalono dźwięki przeładowania i strzałów w wielu broniach, zwiększając ich jakość.

Zmieniono dźwięki strzelb – amplitudę, opóźnienia i tonację.

Zaktualizowano dźwięki strzelb w różnych środowiskach (otwarte pola, kaniony, miasta).

Dostosowano słyszalność dźwięku automatycznego uzupełniania gadżetów, gdy gracz przeładowuje strzelbę w drugorzędnym slocie klasy Szturmowca (Assault).

Naprawiono błąd, w którym flary nie odtwarzały dźwięku na stanowisku strzelca w UH-79.

Dodano unikalne dźwięki ognia przy niskim poziomie zdrowia dla różnych typów pojazdów.

Naprawiono błąd, przez który dźwięk „low health fire” w myśliwcach nadal był odtwarzany po naprawie.

Naprawiono brak dźwięku wyrzutu dymu dla kierowcy czołgu MBT.

Naprawiono błąd, przez który dźwięk systemu Active Protection System (APS) w czołgu MBT był opóźniony.

Naprawiono błąd, przez który dźwięki średnich uszkodzeń odtwarzały się nawet przy lekkich obrażeniach pojazdu.

Naprawiono błąd, w którym żołnierze w odkrytych miejscach pojazdów nie wyświetlali prawidłowo nakładek drużynowych.

Naprawiono drżenie kamery podczas strzelania z autokanonu RWS w śmigłowcu jako pilot.

Zredukowano głośność i dostosowano niższe częstotliwości myśliwców poza ekranem, co poprawia przejrzystość dźwięku.

Zmniejszono wczesne odbicia dźwięku (early reflections) dla śmigłowców.

Dostosowano zachowanie systemu Wartapes V.A.L dla miksu broni:

Skorygowano amplitudę dźwięków broni w widoku pierwszoosobowym.

Zredukowano głośność dźwięków w widoku trzecioosobowym względem pierwszoosobowego.

Dostosowano zachowanie dźwięków broni pojazdowych oraz minigunów w systemie Wartapes.

Ulepszono dźwięki przeładowania karabinu M240L.

_____________________________________________

SIEĆ:

Ulepszono kod sieciowy, aby zmniejszyć przypadki, w których czas do śmierci wydawał się zbyt krótki.

Naprawiono problem, w wyniku którego gracze mogli otrzymywać obrażenia bez widocznego trafienia.

Naprawiono problem, przez który wartości zdrowia nie aktualizowały się poprawnie.

Ulepszono kod sieciowy, aby ograniczyć sytuacje, w których gracz ginął już po dotarciu do osłony.

Naprawiono błąd kodu sieciowego, przez który informacja o otrzymanych obrażeniach była opóźniona lub pojawiała się dopiero po odrodzeniu.

Więcej:

 

 

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Opublikowano

To jest mój pierwszy w życiu preorder, jeśli można tak powiedzieć o zakupie dzień przed premierą. To co zobaczyłem w becie mi wystarczy. Tak teraz sobie przypominam, ze ostatnią grą jaką kupiłem na premierę to był RDR2, dawno temu. Trochę żałowałem tego zakupu, udzielił mi się hype. Inaczej jest z grami nastawionymi na mp.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, ghostdog napisał(a):

To jest mój pierwszy w życiu preorder, jeśli można tak powiedzieć o zakupie dzień przed premierą. To co zobaczyłem w becie mi wystarczy. Tak teraz sobie przypominam, ze ostatnią grą jaką kupiłem na premierę to był RDR2, dawno temu. Trochę żałowałem tego zakupu, udzielił mi się hype. Inaczej jest z grami nastawionymi na mp.

Wstyd się przyznać, ale też gier nie kupuję, wszystkie ściągam za darmo z fitgirl %-) Ograłem wszystkie nowości od alan wake po różne until down/tloa/resident evil  Ostatni raz multi jaki kupiłem to był csgo w 2k14, jakiś karnet w fortnite w drugim sezonie i kilka mniejszych gierek jak among us żeby pograć ze znajomymi kiedyś. Dużo wydałem na path of exile bo coś ponad 2k, ale to wszystko ze skinów na steam... Teraz 430zł to taka jedna z większych wydatków na gry :bandyta:Kupowanie gier single player na PC dla mnie jest haram %-)

Edytowane przez Psiak
  • Like 1
  • Confused 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • W takim razie zostanę przy 9800X3D bo rozumiem, że sprawa ma się tak samo również w przypadku 9950X3D?   Co do pamięci to polecasz jeszcze jakieś alternatywy (lubię mieć z czego wybierać:))?    To samo w przypadku AIO, jeżeli zdecydowałbym sie wymieniać to są jakieś ciekawe propozycje na rynku, jakaś topka?
    • Nie, do przyszłości, która wydaje się być niestety możliwa patrząc dokąd to zmierza.   Przepisy "bo mi się zrobiło smutno, więc to było obrażliwe" są   Jak chcesz poznać moje zdanie, to obejrzyj wypowiedzi Johna Cleese'a, Rickiego Gervaisa czy Rowana Atkinsona. Podpisuję się w 100% pod tym co mówią na temat zakazów obrażania.   Jeśli piszesz prawdę, albo coś nieekstremalnie obraźliwego, to dorośli i zdrowi umysłowo ludzie nie powinni mieć z tym problemu. 
    • Dzięki za darmową psychoanalizę, ale wróćmy może do rzeczywistości i liczb, bo twój chłopski rozum trochę się z nimi mija.   1) Piszesz: „Moja matka pracowała i urodziła trójkę”. Gratuluję mamie, serio. Ale wiesz, że w nauce to się nazywa błąd dowodu anegdotycznego? To tak, jakbyś twierdził, że palenie nie powoduje raka, bo twój dziadek kopcił jak smok i żył 90 lat. Statystyka makroekonomiczna ma w nosie przypadek twojej mamy. Dane OECD są bezlitosne: im wyższa aktywizacja zawodowa kobiet w modelu korporacyjnym, tym niższa dzietność. Wyjątkiem nie jest „twoja mama”, tylko bogate kraje, które wydają miliardy na socjal, żeby ten efekt łagodzić, a i tak ledwo im to wychodzi. W zasadzie wcale nie wychodzi.   2) Twierdzisz, że ludzie nie mają dzieci, bo: „wybierają gierki i seriale”. To jest niesamowite spłycenie tematu i obraza dla milionów ludzi. Badania pokazują tzw. lukę dzietności: ludzie deklarują, że chcą mieć średnio 2-3 dzieci, a mają 1,2. To znaczy, że chcą, ale system (ekonomia, brak mieszkań i przede wszystkim brak partnerów) im na to nie pozwala. Twierdzenie, że ludzie wolą seriale od rodziny, to twoja projekcja – może ty wolisz, ale społeczeństwo jako ogół po prostu zderza się ze ścianą i tyle.   3) Mówisz: „kiedyś kobiety też pracowały, np. na roli”. Znowu pudło. Mylisz pracę integrującą z pracę separującą. Kobieta na roli miała dziecko w chuście albo bawiące się miedzą obok. Praca i dom były jednością. Kobieta w korporacji znika na 9-10 godzin (z dojazdami), oddając dziecko do „przechowalni”. To jest fundamentalna różnica, której udajesz, że nie widzisz. Nowoczesna praca jest strukturalnie wroga macierzyństwu w sposób, w jaki praca na roli nigdy nie była.   4. No i klasyk na koniec: brakuje argumentów, więc wjeżdża ten „zły i samotny incel” (zabrakło tylko „przemocowego” do pełnego bingo). Muszę cię zmartwić. Statystyki z USA i Europy pokazują, że to konserwatywni mężczyźni częściej są w związkach małżeńskich i mają więcej dzieci niż liberalni, „nowocześni” faceci. To właśnie tradycyjne podejście (odpowiedzialność, rola głowy rodziny) jest dla wielu kobiet atrakcyjne w dłuższej perspektywie. Co więcej – skoro ten „patriarchat” jest rzekomo takim piekłem, to dlaczego niemal połowa kobiet głosuje na prawicę? W ostatnich wyborach prezydenckich 45% Polek zagłosowało na kandydata konserwatywnego, odrzucając liberała. Może więc same kobiety wcale nie są tak zachwycone tym „postępowym” systemem, jak próbujesz tutaj wmówić? Twoja teoria o tym, że konserwatyzm to domena odrzuconych samotników, to zwykłe copium. Łatwiej ci uwierzyć, że ktoś jest przegrywem niż zmierzyć się z faktem, że twój „postępowy” świat generuje epidemię depresji i samotności.   Ale podsumowując, możesz sobie zaklinać rzeczywistość, że ludzie są po prostu leniwi i wolą seriale, a biologia nie ma znaczenia. Ale demografia to matematyka, a ona jest prawicowa – nie obchodzą jej twoje uczucia, tylko wynik końcowy. A ten wynik w twoim modelu to jest po prostu wymieranie całego gatunku.   PS: I jeszcze mała lekcja historii, bo dostrzegam braki. Ten „straszny patriarchalny model”, który tak wyśmiewasz, działał sprawnie przez tysiące lat, budując cywilizacje i przetrwał nawet wojny i plagi. Twój wspaniały, „nowoczesny” eksperyment trwa zaledwie ok. 60 lat (od rewolucji seksualnej i wejścia korporacjonizmu) i już po dwóch pokoleniach doprowadził cywilizowany świat na skraj zapaści demograficznej, bankructwa systemów emerytalnych i epidemii depresji. Więc zanim zaczniesz pouczać o tym, co jest „naturalne” i „dobre”, zauważ ironię: model tradycyjny gwarantował przetrwanie. Twój model to cywilizacyjny samobój, który właśnie wali się pod własnym ciężarem. To nie jest „postęp”, to ślepa uliczka ewolucji.   PPS: Zabawne, że musiałem napisać ten wielki elaborat tylko po to, żeby wytłumaczyć coś, co było oczywiste przez millenia: prawica i tradycja to po prostu instrukcja obsługi rzeczywistości, która działa. A co do tych „inceli”, którymi tak gardzisz – zastanów się przez chwilę. W „złym patriarchacie” prawie każdy znajdował żonę i zakładał rodzinę. Więc może ta rzesza samotnych, sfrustrowanych mężczyzn to nie wina „prawaków”, tylko bezpośrednia wypadkowa twojego systemu? To właśnie twój wspaniały, nowoczesny rynek relacji ich wypluł, a nie tradycja.
    • nie ma takiej możliwości niestety ,żeby tam codziennie zaglądać
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...