Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, mam problem w grze PUBG – w rozdzielczości 1080p osiągam tylko 90 FPS.

Podobna sytuacja występuje u mnie również w wielu innych tytułach, takich jak RUST, EFT, Transport Fever 3 itd.

W Transport Fever 3, zużycie mam 30% a pojazdy zwalniają i całkowicie się zatrzymują co chwile na kilka sekund. Po mimo że mam sporo FPS, tak jakby procesor nie ogarniał.

Podzespoły nie są wykorzystywane w 100%.

Próbowałem już przeinstalować sterowniki NVIDIA, zainstalować system Windows od nowa, zaktualizować wszystko, co możliwe, oraz sprawdzić wszystkie opcje w BIOS-ie.

 

Mój sprzęt:

  • Płyta główna: MSI Z590 Gaming
  • Procesor: Intel Core i5-11400F (za 200zł od znajomego mogę kupić i7-11700K)
  • Pamięć RAM: Kingston Fury Beast DDR4 32GB 3600MHz
  • Karta graficzna: MSI GeForce RTX 5060 Ti GAMING 16 GB
  • Dysk SSD: Samsung 980 2 TB M.2
  • Zasilacz: MSI 850W
  • Monitor: 24 cale 180 Hz 1080p

 

Użycie podzespołów:

Gvwom9q.png

 

Ustawienia:

fE81amd.png TDnsQAv.png

rifkKXp.png uEwCz0y.png

 

Edytowane przez Aidis
Opublikowano
9 minut temu, Wu70 napisał(a):

A te 90fps twardy górny limit czy akurat tak złapałeś? 

 

Zobacz zakładkę zaawansowane w PUBG, wyłącz vsync i przetestuj DirectX 11, 11 enhanced i 12.

W PUBG podczas gry FPS wachają się od 80 do 110, ewentualnie w trakcie lotu mam max 140.

Sprawdzałem z wyłączonym VSYNC i wszystkimi DirectX, bez zmian.

W wielu grach tak mam.

W transport fever 3 jak mam już dużo pojazdów to jakby symulacja zwalniała, a procesor ma max na wątku 20%, a FPS sporo wtedy mam.

W rust jak gram na mapie z 8 osobami niema problemu, ale jak gram z 40 to wtedy zamiast 90 FPS mam 60 FPS, a procesor odpoczywa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
{literal} {/literal}