W praktyce jeśli pierwszy nie zaatakuje, albo chociaż nie zajmie pozycji do ataku, można go tylko prosić i błagać aby łaskawie sobie poleciał. Takie prawo. Tam na górze nada wisi post o przejęciu w powietrzu.
W moich mokrych snach marzy mi się abyś miał rację w tej sprawie.
Dzięki - poprawiłeś mi tym humor -> praktycznie zrobiłeś mi dzień
Mają problem jak cholera - na allegro nie wyślą takiego badziewia nawet jakby chcieli ...
@LeBomB
Fajne, PRAWIE bez zastrzeżeń. Prawie, bo sam widzisz, że w pewnym momencie musisz zgłosić się kogoś po doradztwo w tak trywialnej sprawie. Tymczasem to pisanie ogłoszeń nie jest jedynym komplikowaniem prostych rzeczy. Do coraz większej liczby rzeczy trzeba pomocy prawnej/księgowej, a wcale nie musi tak być. Jak to będzie się nieustannie zmieniać tylko w tym kierunku, to przyjdzie dzień, że nawet osoba fizyczna do wykonania podstawowych opłat i załatwienia podstawowych spraw będzie musiała zatrudnić firmę zarządzająca, aby nie wpakować się w kłopoty. Murarz z menadżerem. Ubaw po pachy.
Nie wiem, czy zlecany prze agentów akurat Ale ogólnie się zgadzam.
Myślę że przykładanie ucha do samego śmigła to już trochę obsesja, jeżeli na niskich obrotach nie słychać z bliskiej odległości przy nocnej ciszy - pc na biurku -> fotel (powiedzmy około 70-80cm od głowy) to jest dla mnie wystarczająca rekomendacja.
kontaktujemy się w sprawie zamówienia złożonego w naszym sklepie internetowym. W systemie składania zamówień pojawił się błąd, którego wynikiem było nieprawidłowe naliczanie ceny przy danym produkcie:
Pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić, że problem został już rozwiązany. () Dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
W zaistniałej sytuacji możemy zamienić produkt na inny, możemy również sprawdzić czy jest możliwość sprowadzenia go z innego magazynu (wtedy również będziemy w stanie podać cenę w jakiej zamówienie zostanie zrealizowane
Jeśli chcesz:
anulować całe zamówienie odpisz jednym słowem: anuluj
wymienić produkt na inny odpisz: zmień + wklej link, do produktu, który chcesz dodać
Najpierw popedzali aby opłacić zamówienie a po ponad dwóch tygodniach oczekiwania dostałem takie pismo (jw.) gdy się upomniałem o towar.
Gdybym nie napisał anuluj to dalej bym sobie czekał na nic pomimo opłaconego zamówienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się