Skocz do zawartości

Komputer do 3k do grania


Natsu

Recommended Posts

Witam,

Czy jest ktoś w stanie zaoferować mi jakieś części do kompa do 3k ? Tylko bez dysku, bo mam "Dysk SSD Samsung 870 QVO 1 TB 2.5'' SATA III" i wydaje mi się że wolałbym przy nim zostać. Jestem zielony, w miarę możliwości próbuje się nauczyć tego wszystkiego ale no nie jest to takie łatwe jak mi się wydawało. Z góry dziekuje za info 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie, można jedynie złożyć komputer z używaną kartą graficzną. Tylko takie rozwiązanie, ma rację bytu.

Zestaw na i5 10400F - tutaj od razu zalecam zakupu używanej karty typu RX570. Dysk usuwasz z koszyka i zostaje ci akurat gotówka na ten model ze sporym zapasem. Możesz również szukać 1060 6GB. RX 570/80 8GB, będzie ciężko...

https://www.x-kom.pl/lista/lj24s8vcb

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem linka, ale czekam również na inne rozwiązania.

Jeśli chodzi o zastosowanie to chodzi mi konkretnie o granie. 

Problem polega na tym że obecny komp nie wytrzymuje przy gierkach takich jak COD Warzone czy coś, a niewątpliwie chciałbym spróbować takich tytułów 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie, niewiele da się już zrobić, więc możesz traktować ten koszyk, jako "finalny".

Sam jestem graczem, i w większości pod gry składam kompy. Co mogę ewentualnie doradzić - polecałbym doinwestować w płytę na chipsecie B560. Owy chipset, pozwoli uruchomić pamięci ram na taktowaniu +3000MHz. W grach, większe taktowania RAM, da kopa.

Około 100 zł dopłaty, AsRock Pro 4 https://www.x-kom.pl/p/621551-plyta-glowna-socket-1200-asrock-b560-pro4.html

Karta graficzna - tu przez te kilka dni, nic się nie zmieniło. Dalej, jesteś skazany na używane GPU. Chyba, że masz jakieś swoje?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto