Skocz do zawartości

POMOCY KOMPUTER


Gość szymon

Recommended Posts

Cześć, jestem zielony jesli chodzi o komputery stacjonarne. Dlatego nie decyduje sie na samo skladanie komputera. Mialem zamiar kupic komputer gotowy ale nie byle jaki https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/komputer-stacjonarny-msi-nightblade-x2b-247eu?gclid=CjwKEAiA79zDBRCgyf2FgeiY-CESJABzr0BMsTF92Me0IUtIcmyJIGGaJRBjW0lWmTNovv6wD77w9RoC9onw_wcB jak wejdziecie w ten link to wlasnie ten chce kupic czy bede mógl na nim zagrac w Gta V, Wiedzmin Dziki Gon 3 i Battelfield 1 na najwyzszych ustawieniach? I 2 moje pytanie bo w specyfikacji pisze ze karta wi fi to znaczy ze nie musze laczyc kablem czy jak? Z góry dzięki :-D 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Mimo tego, że GTX1060 jest solidną kartą to z najwyższymi ustawieniami może nie zawsze sobie poradzić. Za 5 tysięcy masz takie pole manewru, że możesz zlecić komuś budowę komputera i na pewno będzie on znacznie lepszy od tego podlinkowanego.
2. Tak, jeśli komputer/płyta główna ma kartę WiFi to nie potrzebujesz kabla do łączenia się z internetem. To tak jakbyś podłączał telefon do WiFi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za ten hajs (4999zł) możesz spokojnie zbudowac lepszy komputer niż gotowiec z super marketu. Nawet jak sie nie znasz na komponentach to jak pójdziesz np do x-komu dobrze Ci doradzą i jak się nie myle to złożą Ci kompa za darmo. To samo w morele, choć tam chyba już sobie pare groszy liczą za złożenie.

Nie to że jestem na nie z zakupuem gotowych zestawów z supermarketów, ale oni nigdy nie dają pełnej specyfikacji komponentów, nie wspominając już o producencie każdego podzespołu. Zreszą, na YT możesz sobie pooglądać recezncję komputerów z super marketów.