Phoenix. 530 Opublikowano Środa o 15:54 Opublikowano Środa o 15:54 No i teraz beda z lupa siedziec i liczyc pixele ile w prawo ile w lewo i do tylu hehe
galakty 431 Opublikowano Środa o 17:28 Opublikowano Środa o 17:28 Eeee te ramki to widać tylko jak się poświeci bezpośrednio z bliska, a zdjęcie powoduje że wyglądają na kilka razy większe. Podczas normalnego użytkowania tego nigdy nie widziałem Przestańcie z lupą oglądać te monitory tylko grajcie...
Gret 192 Opublikowano Środa o 17:32 Autor Opublikowano Środa o 17:32 Panowie od QD-OLEDów 3gen nigdzie nie widziałem info o rozrywanych pixelach/vertical bandingu a tu się okazuje że to norma w tych panelach ale nikt o tym nie wspomina?
JohnyWol 2 Opublikowano Środa o 19:12 Opublikowano Środa o 19:12 Dziś przyjęli mojego LG 27GS95QE na zwrot z wymiana i prawdopodobnie jutro powinienem otrzymać nowy egzemplarz. Zobaczymy czy obraz bedzie wyglądać normalnie czy będzie widoczny color banding czy po prostu faktycznie te monitory tak mają. Mam nadzieję że będzie OK, inaczej nie pozostanie nic innego niż ponowny zwrot i zmiana na QD-OLED. Dam znać jak już sprawdze. PS. Na czas zwrotu podłączałem swojego poprzedniego NanoIPS i bandingu nie widziałem, ale może to kwestia niskiego kontrastu. Boże, ledwie parę dni z OLED i jak ten IPS jest teraz wyblakły to szkoda gadać
ODIN85 620 Opublikowano Środa o 19:14 Opublikowano Środa o 19:14 Ale Ci pisałem że w Indym każdy tak ma na Oledzie
Gret 192 Opublikowano Środa o 19:17 Autor Opublikowano Środa o 19:17 (edytowane) @ODIN85 nic takiego nie mam w Indym Gradient przechodzi płynnie beż takich schodów jak u @JohnyWol Edytowane Środa o 19:17 przez Gret
some1 62 Opublikowano Środa o 19:24 Opublikowano Środa o 19:24 4 godziny temu, Umpero napisał(a): Uff. Czyli to nie jakaś wada tylko margines na pixel shift. Tak, to marginesy na pixel shift, możesz spać spokojnie. W telewizorach pixel shift powoduje przeważnie "wyjeżdżanie" obrazu poza ekran, w monitorach za to masz widoczne marginesy.
JohnyWol 2 Opublikowano Środa o 20:34 Opublikowano Środa o 20:34 (edytowane) Zdaję sobie sprawę że banding nie zniknie całkowicie ale jak dla mnie był on jednak zbyt duży i niezależnie od ustawien nie dawało się go zmniejszyć. Ponizej jeszcze jedna fotka z trailera Wiedzmina 4. Jak dla mnie to wygląda na jakąś wadę monitora, albo jakies rozkalibrowanie w samym monitorze. Jak dla mnie. Zdaje sobie sprawę że kompresja Youtube wpływa na jakosc, ale kurcze, nie byłem w stanie na to patrzeć I na żywo w ruchu nie wygladalo to jakoś lepiej Edytowane Środa o 20:35 przez JohnyWol
Phoenix. 530 Opublikowano wczoraj o 07:54 Opublikowano wczoraj o 07:54 Ja na swoim czegoś takiego nie widziałem także tutaj ewidentnie coś nie tak z monitorem lub ustawieniem. A miałem twój model.
YouKnowSedri 2 Opublikowano wczoraj o 10:58 Opublikowano wczoraj o 10:58 20 godzin temu, sideband napisał(a): Dlaczego sarkazm to samo u mnie jest na C1 po czasie obcina delikatnie OSD z Rivy. Sam potrzebowałem dłuższej chwili żeby ogarnąć co się dzieje 1
JohnyWol 2 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Więc tak, właśnie odebrałem i podłączyłem nowy egzemplarz LG 27GS95QE i muszę powiedzieć, że jest znaczna poprawa. Oczywiście tak jak pisaliście a zwłaszcza @sideband banding nie zniknął całkowicie (w trailerze z Wiedźmina 4 widać go wyraźnie choć wydaje mi się, że odrobinę lepiej niż na poprzedniej sztuce, ale w końcu to Youtube), ale w grach czyli w tym do czego będzie monitor wykorzystywany jest znaczna poprawa. W końcu cienie w Indiana Jones wyglądają normalnie i przejścia odcieni są dużo lepsze i tak samo w Alan Wake 2 o czym sw sumie nie wspominałem wcześniej już w samym głównym menu tło z maszyną do pisania nie ma tak widocznego bandingu (który był wcześniej bardzo widoczny w tych zaciemnionych narożnikach gdy Indy był w trybie skradania, czy w ogóle w zaciemnionych miejscach zwłaszcza jak jednocześnie były jakieś efekty wolumetryczne. Tak samo w Alan Wake 2 gdy pierwszy raz pojawiamy się w miasteczku i wchodzi się do budynku przy miejscu startu - taka sama kombinacja cieni i efektów wolumetrycznych robiła lekką "sieczkę". Cyberpunk też wygląda tak jak powinien w porównaniu do pierwszej sztuki Tak więc ten egzemplarz zostaje u mnie i pozostaje cieszyć się z przesiadki z NanoIPS na OLED - różnica jest oczywiście kosmiczna. Przy okazji zapytam o ustawienia Tone Mapping dla HDR w Cyberpunk - jakie zalecacie lub macie u siebie? Widziałem różne propozycje typu 1, 1.4. Jakie wy stosowaliście (będzie w użycie PathTracing jeśli ma to znaczenie)?
Phoenix. 530 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Pamietaj, zeby od razu wylaczyc oszczedzanie energi, peak brightnes da SDR wylaczyc, dla HDR na LOW i Oled Care jedna opcja byla domyslnie wylaczona wiec trzeba ja wlaczyc, oled care na pilociku wlaczysz. 1
JohnyWol 2 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Tak, tak. Ustawiłem dokładnie tak jak piszesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się