Skocz do zawartości

Monitory OLED - temat zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
53 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Sam mam 32" i do FPS ten ekran już jest trochę za duży i męczy.

No chyba ze go odsuniemy, tylko wtedy, po co kupować 32" ;) 

Wymieniłem 27 na 32 (oba 16:9). Ekran dla mnie nie jest za duży oraz nie męczy. Nowy ekran ustawiony w takiej samej odległości jak stary.

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Kabor napisał(a):

Wymieniłem 27 na 32 (oba 16:9). Ekran dla mnie nie jest za duży oraz nie męczy. Nowy ekran ustawiony w takiej samej odległości jak stary.

To jest indywidualna kwestia. Jeden powie ok drugi nie.

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

No tak. Mnie męczy ciągłe bieganie oczami po całym ekranie w grach których się dużo dzieje, czyli np. FPS MP.

Niektórzy tak nie grają, tylko ciągle się gapią w sam środek.

 

Podobnie jest w kinie jak siedzisz zbyt blisko, po prostu nie jesteś w stanie objąć całego ekranu nawet peryferyjnie i zaczynasz obracać głową co jest męczące.

5 minut temu, Kabor napisał(a):

W takiej samej czego nie rozumiesz :E

 

60 cm od początku biurka. 

Chodzi o odległość jaka jest od ekranu do oczu :)

 

Opublikowano
2 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Chodzi o odległość jaka jest od ekranu od oczu :)

Tutaj odległość zależy jak się usiądzie. Więc podałem wartość stałą od tego niezależną.

Raz gram siedząc prosto to oczy są w linii biurka. Raz wysunę nogi i się odchylę to wtedy jest dalej.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie mogę oddalić ekran bo mam dwa blaty połączone dłuższymi bokami. Bliżej raczej nie podsunę bo już mi klawiatura będzie haczyła o stopkę. Więc od niepamiętnych czasów ekran jest zawsze w tej odległości. Od czasów 17 CRT.

W takiej odległości na 32 calach nie mam problemu z ogarnięciem całego ekranu.

Edytowane przez Kabor
Opublikowano
11 minut temu, j4z napisał(a):

Zauważyłem że odległość ekranu jest sprawą bardzo subiektywną i moim zdaniem powinna być bezdyskusyjna. 

Jak chcesz ogarnąć cały ekran bez latania gałami to dla każdego to będzie mniej więcej ta sama odległość niezależnie od przekątnej ekranu.

 

 

Opublikowano
10 minut temu, Kadajo napisał(a):

Jakiego biurka. Mój monitor stoi na kiblu :E

Ale masz QD czy WOLED - pytam bo się zastanawiam czy jak korzystasz z kibelka to ekran się rysuje czy nie. Pytanie dodatkowe zostają smugi :rotfl:

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, Kabor napisał(a):

Ale masz QD czy WOLED - pytam bo się zastanawiam czy jak korzystasz z kibelka to ekran się rysuje czy nie. Pytanie dodatkowe zostają smugi :rotfl:

WOLED, przemyślałem sprawę dokładnie, zanim kupiłem :hihot:

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • PROWADŹ WOJNĘ W 41. MILLENNIUM Wielokrotnie nagradzane połączenie strategii turowej i kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym serii Total War wkracza do mrocznego, fantastycznego świata Warhammer 40,000. Podczas Ery Indomitus cała galaktyka płonie niekończącą się wojną, a los każdej duszy wisi na włosku. Stań na czele legendarnych frakcji, dostosuj swoją machinę wojenną i bierz udział w gigantycznych bitwach, wycinając krwawą drogę pośród gwiazd. Nie ma czasu na pokój. Nie ma czasu na wytchnienie. Nie ma czasu na przebaczenie. Jest tylko wojna. STAŃ NA CZELE CZTERECH LEGENDARNYCH FRAKCJI Prowadź kampanie w Pustce, stając na czele czterech radykalnie różnych frakcji. Każdą z nich stworzono z wykorzystaniem wyjątkowych dla niej, zgodnych z jej charakterem elementów rozgrywki, potężnego uzbrojenia, apokaliptycznych machin wojennych oraz metod prowadzenia wojny. ● Space Marines: Genetycznie wzmacniani wojownicy. Jest ich niewielu, ale dysponują niezrównaną siłą. Odziani w święte pancerze i używający najbardziej zabójczych broni Imperium, ci żołnierze uderzają za każdym razem z niezrównaną, druzgocącą precyzją. ● Orks: Brutalne hordy zniszczenia. Stworzenia niepowstrzymane, niezliczone i żyjące wyłącznie dla wojny. Zalewają pole bitwy niekończącymi się watahami, posługując się nieprzewidywalną bronią i rozklekotanymi machinami wojennymi - a wszystko napędzane pierwotną mocą Aaagh! ● Aeldari: Starożytna, gasnąca rasa obcych, która niegdyś władała gwiazdami, a dziś walczy ze swym nieuchronnym losem. Ci zwinni i nieuchwytni wojownicy uderzają z psychiczną precyzją, używając eleganckiej broni w celu wykorzystania każdej słabości, a następnie znikają w cieniach. ● Astra Militarum: Niezliczone zastępy największej siły zbrojnej ludzkości stanowią bastion z ciała i stali. Legiony żołnierzy maszerują otuleni rykiem czołgów bitewnych i grzmotem artylerii, miażdżąc wrogów dzięki zdyscyplinowanej furii i niezłomnej determinacji. DOSTOSUJ SWOJĄ MACHINĘ WOJENNĄ Wkrocz do bitwy wraz ze znanymi pomniejszymi frakcjami i dowódcami uniwersum Warhammer 40,000 - lub stwórz własną armię dzięki niezrównanej liczbie opcji dostosowywania, które przenoszą do gry swobodę znaną ze stołowej gry bitewnej. ● Spersonalizuj swoją armię: Nazwij swoją grupę, wybierz jej święte kolory i przyozdabiaj jej regimenty za pomocą szerokiego wachlarza symboli, które zasieją strach w sercach wrogów. ● Modyfikuj swoich wojowników: Dostosuj filozofię walki swojej frakcji zarówno podczas kampanii, jak i poszczególnych bitew. Wyposaż swoje oddziały we własny, unikatowy zestaw potężnych zdolności taktycznych, charakterystycznych cech oraz niezrównanego sprzętu bojowego. PROWADŹ WOJNĘ W SKALI GALAKTYKI Prowadź zmagania w galaktycznej piaskownicy, w której nie ma miejsca na pokój, a jedynie na wojnę. Poszerzaj swoje imperium tura po turze - podbijaj planety, ulepszaj floty i zarządzaj swoją gospodarką wojenną, wycinając sobie wśród gwiazd drogę ku dominacji. Walcz, aby decydować o losie całych światów. Podbijaj i ulepszaj twierdze, bombarduj wrogów z orbity i wysyłaj swoje armie na powierzchnie planet, aby brać udział w zapierających dech w piersiach bitwach w czasie rzeczywistym, których stawką są instalacje i regiony planetarne. A gdy zagrożenie wzrośnie zbyt mocno, rozważ użycie apokaliptycznego uzbrojenia, które potrafi wymazywać całe planety. BIERZ UDZIAŁ W ZACIEKŁYCH WALKACH Obejmij dowodzenie nad gigantycznymi armiami zaprawionych w bojach wojowników, prowadząc ich przez brutalne, taktyczne starcia toczące się w najróżniejszych, rozdartych wojną światach o odmiennym klimacie i zróżnicowanych typach pól bitewnych, charakteryzujących się dynamicznymi zniszczeniami. Werbuj swoje oddziały z zabójczego wachlarza jednostek danej frakcji, w skład których wchodzą potężni weterani, elitarne grupy bojowe, górujące nad wszystkimi maszyny kroczące oraz gigantyczne machiny wojenne. Gdy sytuacja nie idzie po twojej myśli, wzywaj uzupełnienia, które ponownie rozpalą ogień twych wysiłków wojennych. Strategicznie wykorzystuj potężne zdolności, aby zdominować przebieg bitwy - od chaotycznych ostrzałów artyleryjskich, przez naloty z powietrza po ataki laserowe. Każde uderzenie zmienia powierzchnię pola bitwy, tworząc nowe osłony i dając świeże możliwości taktyczne.       https://store.steampowered.com/app/4199910/Total_War_WARHAMMER_40000/
    • Cyrk to będzie z używanymi za 2 lata   Ludzie wystawią za ćwierć ceny i nadal będzie zbyt drogo. Zostaną z tym ramem do ddr7.
    • juz zaczynam test CPU + ram tak, profilaktycznie. Grafika bez problemow, nie przekroczyla 68 stopni. 
    • Pamięci przyszły, więc zabrałem się za testy:         Stock XMP:  (ale przy CR 1T i tRAS o oczko niższym)     Stock XMP:  (DDR3-2000 CL9 9-9-27 1T + nieco podkręcone tRFC oraz tREFI na max)     Szybkie OC:  (DDR3-2133 CL8 12-8-28 1T)     Wszystko powyżej już wbija kod "55" na płycie i nie startuje, a ciaśniej wywala błędy w TM5.   Poza tym to muszą być chyba jakieś nowsze PSC lub coś innego, bo są to moduły jednostronne i nie powalają możliwościami OC (wysokie tRCD jest niezbędne do zachowania stabilności powyżej DDR3-2000).   Z tego co kojarzę, to te "OG" PSC są dwustronne przy pojemnościach 2GB na moduł i powyższe nastawy zrobiłyby co najmniej przy prędkościach DDR3-2400/DDR3-2600   Nieco szkoda że trafiły się moduły jednostronne, ale tak czy siak wpadają do kolekcji, bo takich pamięci jeszcze nie miałem
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...