Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Phoenix. Mocne nadużycie. Włącz film i sprawdź jak było naprawdę. To 72 tam wskoczyło na milisekunde :)

 

obraz.png

28 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Phoenix. Mocne nadużycie. Włącz film i sprawdź jak było naprawdę. To 72 tam wskoczyło na milisekunde :)

Poki co jest mydlo i powidlo ;)

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano

w sumie szybki  ruch  myszki to konieczność renderowania kompletnie nowej sceny 

więc render - upscaler (tu  AI  będzie potrzebowało  więcej czasu dla kompletnie nowych   wektorów) - FG (pewnie tak samo)

więc tylko płynne obroty, żadnego  sprawdzania jaki  potwór czai  się za plecami !

  • Upvote 1
Opublikowano

Dobra - poczytałem pooglądałem. 

Nvidia chce porzucić powoli rasteryzację i klasyczny rendering na rzecz renderingu AI. 

Tutaj idą bardzo mocno w te rzeczy + DX12 dostaje Neural rendering jako natywny do API. 

AMD mega przespało ten rozwój i naprawdę będzie im ciężko dogonić. 

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

obraz.png.a5f6e5b72355e2162c19a7a8ce288538.png

Przy MFG2 w serii 6000 przy 400 kl/s w Wiedźminie 4, będzie można rzucić Igni, iść po piwo, wrócić i cieszyć się piękną next-genową animacją :E

  • Haha 2
Opublikowano
2 minuty temu, Kadajo napisał(a):

To te halucynacje AI, o których tak czytam :hihot:

Ciekawy jestem jak będzie wyglądać ten nowy frame gen, odpalilem to w cyberpunk i ja rozumiem, że ludzie się podniecają cyferkami, ale tyle artefaktów co to tworzyło to głowa mała, dziwie się, że o tym się nie wspomina

Opublikowano

Wspomina się tylko wiadomo jak jest z ludzmi, widza nie widza. ITD.

No i uczciwie trzeba to Nvidii oddać ze jak na taki "wynalazek" to działa to zadziwiająco dobrze.

Tez jestem ciekawy jak będzie wyglądał obraz, który będzie 75% wymysłem AI, a nie faktycznym renderem.

Jestem też pewien ze gdyby to wszytko było bardziej finansowo dostępne ludzie trochę bardziej entuzjastycznie by do tego podchodzili.

Opublikowano

He ciekawe, bo ja tam nie mam z tym problemu, nadal widzę te same błędy, szczególnie na UI :E

Może faktycznie trochę mniej jest tych artefakotw (albo się może już człowiek przyzwyczaił ?), ale daleko temu do "ogarnięty" :D

  • Upvote 1
Opublikowano
13 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

Z tym MFG dobre jest, ze bedzie mozna regulowac ile fake'owych klatek chce sie tworzyc. 4x to raczej nie ma sensu, ale moze z 3x jakos to bedzie wygladac. 

Móc mieć 4, a robić 3?
NIE PO TO KUPUJE SIE TOPKĘ, by musieć ściągać nogę z gazu (@caleb59) ;)
 

Opublikowano

Na pewno ma, tak jak DLSS radzi sobie lepiej jak ma wiecej  danych.

8 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Kadajo odpowiadam Ci tu zamiast na priv, bo uznałem, że opiszę wszystkim mój punkt widzenia bo to tu pasuje w dyskusji :)

Tylko właśnie, cale CLU w tym ze ty nie grasz w 4K :D

Włączasz DLSS i nie ma już 4K.

Ja jestem przecież dokładnie w tym samym miejscu co ty tylko w rozdzielczości 1440p :E

Więc mam jeszcze gorzej, bo i FG gorzej działa i DLSS nawet DLAA gorzej wygląda.

 

I rozumiem osoby, które piszą podniecaniem się cyferkami. Bo tak z tym wszystkim trochę jest.

Pogarszam obraz za pomocą DLSS czy tam M(FG), żeby włączyć wszystkie efekty, żeby polepszyć obraz :E

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Przypuśćmy, że przy takim DLSS10 100% obrazu generować będzie super zaawansowane Ai w chmurze i te Ai w pewnym momencie stwierdzi, że za dużo siedziś przy Wiedźminie 6, to wtedy sama wyłaczy nam grę, czy skontaktuje się od razu MOPS-em, koordynatorem rodziny i policją? 

e1c.png

  • Haha 1
Opublikowano

No jak 100% juz będzie wymyślać to już odlotowe halucynacje bez narkotykow :E

Z tym AI to trochę się czuje jakby mi ktoś dawał Hoop Cole z napisem Coca Cola i mówił ze w sumie to jest to samo i nie ma różnicy :E 

  • Upvote 1
Opublikowano
55 minut temu, RTX4090 napisał(a):

cicho - moje pierwsze GPU Riva TNT2 M64 

ohh to chyba był najsłabszy model 64bitowy, zwykła była najlepsza 128bit, reszta to tylko taktowanie pamieci zwiekszali, a można było to zrobić samemu :) w gierka bez T&L dorównywała geforce 256

wtedy popularnym programem do oc był power strip

  • Upvote 2
Opublikowano

No i teraz tak, masz Hoop Cole która ma byc jak Coca Cola, i kosztuje tyle samo co Coca Cola no bo przecież jest taka sama.

 

Nie wiem z jednej strony kibicuje tym wszystkim rozwiązaniom tech, bo są naprawdę ciekawe, ale z drugiej strony... Zaraz nie będzie niczego prócz prawdziwej ciężkiej kasy, która nadal ci każą wykładać i będziesz jeszcze miał być szczęśliwy. I bron boże jak zaczniesz mówić inaczej to cię zjedzą.

Opublikowano
5 minut temu, Kadajo napisał(a):

Z tym AI to trochę się czuje jakby mi ktoś dawał Hoop Cole z napisem Coca Cola i mówił ze w sumie to jest to samo i nie ma różnicy :E 

Jeszcze całe szczęście rozpoznajemy treści zrobione przez ai, niektóre od razu jak się spojrzy na obrazek/film, niektóre po kilku sekundach. Ciekawe co to będzie za 5, czy 10 lat.

Opublikowano
6 minut temu, maxmaster027 napisał(a):

ohh to chyba był najsłabszy model 64bitowy, zwykła była najlepsza 128bit, reszta to tylko taktowanie pamieci zwiekszali, a można było to zrobić samemu :) w gierka bez T&L dorównywała geforce 256

wtedy popularnym programem do oc był power strip

Ajj pamiętam powerstripa :D

 

image

2 minuty temu, Smalec napisał(a):

Jeszcze całe szczęście rozpoznajemy treści zrobione przez ai, niektóre od razu jak się spojrzy na obrazek/film, niektóre po kilku sekundach. Ciekawe co to będzie za 5, czy 10 lat.

Tutaj chyba paradoks jest taki ze jeśli faktycznie to zacznie być tak dobre jak oryginał i naprawdę nie da się tego rozpoznać czy to będzie miało jakieś znaczenie.

  • Like 1
Opublikowano
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

czy to będzie miało jakieś znaczenie.:D

W gospodarce/miejscach pracy raczej istotne. Najważniejsze, żeby tylko nie uzyskała samoświadomości %-)

Opublikowano
6 minut temu, AndrzejTrg napisał(a):

Co jak co ale mi bardziej pochodziła hoop cola :E 

Wiedziałem ze zaraz ktoś napisze coś w tym stylu :E

3 minuty temu, Smalec napisał(a):

W gospodarce/miejscach pracy raczej istotne. Najważniejsze, żeby tylko nie uzyskała samoświadomości %-)

No nie doprecyzowałem ze w sumie to mi chodziło o gry i GPU.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...