Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
54 minuty temu, Johnny Tomala napisał(a):

Ja czekam na cenę MSRP.

 

@muszkarejestrowałeś kartę by dodatkowy rok gwarancji otrzymać?

Nawet o tym nie wiedziałem, dzięki za info, dziś zarejestruję!

Opublikowano

Dzisiaj po raz pierwszy używałem NVIDIA Broadcast na callu w pracy... niby fajny bajer, ale nie polecam.

Po pierwsze, komputer w ogole mi się zawiesił przy ustawieniach UV, a po drugie, przy ustawieniach fabrycznych zużycie GPU poleciało w kosmos i przez cały czas pokazywało okolo 450W. Call był naprawdę gorący. :E

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Kadajo napisał(a):

Ale przecież on już kupił i zapłacił. To nie jest złożenie zamówienia.

To Xszit nie wywiązał się w tej chwili z umowy i nie dostarczył urządzenia w terminie który określił.

Na fakturze będzie data zakupu a nie data wysłania.

No widać że pojęcia nie masz kiedy i z jaką datą x-kom wystawia i wysyła faktury... 

Edytowane przez TonyMoSo
Opublikowano
2 minuty temu, Tester Wrażeń napisał(a):

o

Samobójstwo? To chyba o mnie po porażce z foundersem

Daj spokój kolego, founders to szrot. Pomimo najniższej ceny warto dołożyć nawet te 15-20% i kupić lepszy sprzęt zamiast tego paździerza :D Jeszcze trochę i kart będzie coraz więcej więc znajdziesz coś porządnego dla siebie.

Na dzień dzisiejszy wrzucają sporo kart w zestawy i całkiem sprawnie złomują przy okazji cały ten odpad którego ludzie nie chcą kupować osobno. Od wczorajszego popołudnia w jednym z obserwowanych sklepów zeszło ponad 30 zestawów z 5090 lol.

W tym wszystkie szroty z 14900KF i 32GB DDR5 6000 CL36 haha

Opublikowano
1 minutę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

KC

Art.  577.  [Gwarancja]
§  4.  Jeżeli nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.

 

Zgadza sie - Gwarancja czy 14-dniowy okres na zwrot liczy się od daty dostarczenia towaru

  • Upvote 1
Opublikowano

Życzę wam naprawdę, żebyście coś ugrali, bo to z dobrem dla wszystkich. Ale póki co to wy jesteście poszkodowanymi z niewiadomą. Może nie wypada, ale pasuje ucz się na błędach, ale cudzych.

Opublikowano
1 minutę temu, Fenrir_14 napisał(a):

Daj spokój kolego, founders to szrot. Pomimo najniższej ceny warto dołożyć nawet te 15-20% i kupić lepszy sprzęt zamiast tego paździerza :D Jeszcze trochę i kart będzie coraz więcej więc znajdziesz coś porządnego dla siebie.

Na dzień dzisiejszy wrzucają sporo kart w zestawy i całkiem sprawnie złomują przy okazji cały ten odpad którego ludzie nie chcą kupować osobno. Od wczorajszego popołudnia w jednym z obserwowanych sklepów zeszło ponad 30 zestawów z 5090 lol.

W tym wszystkie szroty z 14900KF i 32GB DDR5 6000 CL36 haha

To żarcik był, ale mimo wszystko przytuliłbym, żeby mieć spokój już

Opublikowano

Klient zawarł umowę i ma prawo oczekiwać jej realizacji na warunkach, które zaakceptował w momencie zakupu. @x-kom sprzedał produkt, którego nie miał na stanie, co więcej nie miał tez pewnosci co do dostawy od producenta. Nie ma kontaktu z dystrybutorem, bo nie wiedzą czy karty do nich zostaly wyslane i w jakiej ilości. Od miesiąca jesteśmy wodzeni za nos i każdy kolejny termin jest splunięciem w twarz konsumenta. 

 

X-kom ma już przeszłość z UOKiK, w tym przypadku również może nałożyć na nich karę pieniężna.

  • Upvote 1
Opublikowano
8 minut temu, TonyMoSo napisał(a):

No widać że pojęcia nie masz kiedy i z jaką datą x-kom wystawia i wysyła faktury... 

Ok sprawdziłem swoje faktury Xkom i faktycznie jedna nie pokrywa się z datą sprzedaży.

Sprzęt został wysłany dopiero następnego dnia i taka data jest na fakturze.

Opublikowano
17 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

Daj spokój kolego, founders to szrot. Pomimo najniższej ceny warto dołożyć nawet te 15-20% i kupić lepszy sprzęt zamiast tego paździerza :D Jeszcze trochę i kart będzie coraz więcej więc znajdziesz coś porządnego dla siebie.

Po UV będzie ok ;)

Opublikowano
5 minut temu, tobem90 napisał(a):

Klient zawarł umowę i ma prawo oczekiwać jej realizacji na warunkach, które zaakceptował w momencie zakupu. @x-kom sprzedał produkt, którego nie miał na stanie, co więcej nie miał tez pewnosci co do dostawy od producenta. Nie ma kontaktu z dystrybutorem, bo nie wiedzą czy karty do nich zostaly wyslane i w jakiej ilości. Od miesiąca jesteśmy wodzeni za nos i każdy kolejny termin jest splunięciem w twarz konsumenta. 

 

X-kom ma już przeszłość z UOKiK, w tym przypadku również może nałożyć na nich karę pieniężna.

Liczę na 10 mld USD dla kurteczki i 1 mld zł dla X-Cumu. :D  

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Kadajo napisał(a):

No ok. Jak jesteście tego pewni to spoko. Ja nigdy na fakturze nie widziałem daty wysłania i daty sprzedaży innej niż data zakupu. Ale zazwyczaj towar jest wysyłany do 48H a nie 2 miesięcy.

na proformie data jest aktualizowana codziennie z tego co patrzylem jakis czas temu...

 

zaraz na to zerkne.

 

image.png.6b0438181dce0370451a31d93ed902dd.png

Edytowane przez Zachy
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Ok sprawdziłem swoje faktury Xkom i faktycznie jedna nie pokrywa się z datą sprzedaży.

Sprzęt został wysłany dopiero następnego dnia i taka data jest na fakturze.

Faktury są wystawiane i wysłane na adres email w dniu w którym paczka wychodzi z magazynu, żadnego znaczenia nie ma dzień złożenia zamówienia tylko dzień wydania towaru ze sklepu. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Zachy napisał(a):

na proformie data jest aktualizowana codziennie z tego co patrzylem jakis czas temu...

 

zaraz na to zerkne.

Proforma to nie jest dowód zakupu. Fakture dostajesz jak paczka wychodzi z magazynu z datą wyjścia z magazynu.

Edytowane przez TonyMoSo
Opublikowano
7 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Ja jak ja, ale jak ktoś sprzedał 4090 i kupił Astrala w X-kom, to poziom wkurwu musi być ekstremalny...

Miałem 3080Ti w dzień zakupu oddałem go mojemu bratankowi i złożyłem mu PC z myślą, że na drugi dzień, ewentualnie po weekendzie będę już mieć 5090. Więc jestem teraz miesiąc bez karty. Nie zabiorę przecież młodemu prezentu...

Opublikowano
11 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Ja jak ja, ale jak ktoś sprzedał 4090 i kupił Astrala w X-kom, to poziom wkurwu musi być ekstremalny...

Niekoniecznie. Mozna czekac tak jak ja to robie :wariat:

 

Beda mieli karty w koncu to je wysla.

 

Moge tylko raz na jakis czas (raz w tygodniu) do nich napisac jak postep w sprawie...

 

i tak robie :piwko:

 

Chyba ze ktos tu jakies fake rzuca, ze juz ma sms o odbiorze itp, to od razu atak ;D

2 minuty temu, TonyMoSo napisał(a):

Proforma to nie jest dowód zakupu. 

Jak CI proforme zaktualizuja odnosnie daty sprzedazy to i fakture koncowa tez.

 

 

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, tobem90 napisał(a):

Klient zawarł umowę i ma prawo oczekiwać jej realizacji na warunkach, które zaakceptował w momencie zakupu. @x-kom sprzedał produkt, którego nie miał na stanie, co więcej nie miał tez pewnosci co do dostawy od producenta. Nie ma kontaktu z dystrybutorem, bo nie wiedzą czy karty do nich zostaly wyslane i w jakiej ilości. Od miesiąca jesteśmy wodzeni za nos i każdy kolejny termin jest splunięciem w twarz konsumenta. 

 

X-kom ma już przeszłość z UOKiK, w tym przypadku również może nałożyć na nich karę pieniężna.

Walcz rycerzu, walcz...

 

Ja, jak pewnie mniejszosc tutaj, pamietamy jeszcze czasy jak po wszystko stalo sie w kolejkach, a predzej w zapisach.

 

- na tv

- na pralke

- na lodowke

 

nawet po paipier toaletowy czy kawe byly kilkudniowe kolejki.

 

takze czekania niektorzy nauczyli sie za dzieciaka juz...

Edytowane przez Zachy
Opublikowano
Teraz, Zachy napisał(a):

 

Jak CI proforme zaktualizuja odnosnie daty sprzedazy to i fakture koncowa tez.

 

 

Przeczytaj moje poprzednie posty, nie odpowiadaj na głupiego bo głupio wychodzi. 

Opublikowano

Jeśli chodzi o gwarancję foundersow to Nvidia wypina się przy odsprzedaży na nowo użytkownika.

 

OGRANICZENIA GWARANCJI

Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w przypadku zakupu objętego gwarancją produktu u sprzedawcy detalicznego, w ramach zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub w sklepie internetowym; niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją.

 

 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, tobem90 napisał(a):

Klient zawarł umowę i ma prawo oczekiwać jej realizacji na warunkach, które zaakceptował w momencie zakupu. @x-kom sprzedał produkt, którego nie miał na stanie, co więcej nie miał tez pewnosci co do dostawy od producenta. Nie ma kontaktu z dystrybutorem, bo nie wiedzą czy karty do nich zostaly wyslane i w jakiej ilości. Od miesiąca jesteśmy wodzeni za nos i każdy kolejny termin jest splunięciem w twarz konsumenta. 

 

X-kom ma już przeszłość z UOKiK, w tym przypadku również może nałożyć na nich karę pieniężna.

UOkik nie zajmuję się takimi pierdołami. Może pomóc w skonstruowaniu pisemka do sklepu jak ktoś czuję się urażony. Reszta to pozwy cywilne.

 

Nawet jak było tysiące oczekujących na GPU i to miesiącami za czasów Ampere to nic z tym UOKik nie zrobił, bo to była kropla w morzu dla całokształtu.

 

A tutaj mamy ledwie 10 sztuk Astrali na 40 milionowy kraj i jeden z największych sklepów sprzedający miliony produktów rocznie :E

 

Sklep nie ma ich na stanie. Klient ma wybór  można anulować, albo można czekać. Tyle.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Jeśli chodzi o gwarancję foundersow to Nvidia wypina się przy odsprzedaży na nowo użytkownika.

 

OGRANICZENIA GWARANCJI

Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w przypadku zakupu objętego gwarancją produktu u sprzedawcy detalicznego, w ramach zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub w sklepie internetowym; niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją.

 

 

Bo relacja z Foundersem ma być trwała i poważna, a nie, że zostawisz go dla jakiegoś Astrala jak dojdzie z X-CUM'a

  • Haha 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...