Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też tak mam, ale zwaliłem winę na napisy. Nie zawsze jestem w stanie się na nich skupić, jak robię coś w grze. Ale z drugiej strony nie chcę też zmieniać na angielski dubbing, bo jednak ukraiński robi ten klimat.

  • Like 1
Opublikowano
38 minut temu, Doamdor napisał(a):

Wbiłem na jakiegoś youtubera co prowadzi stream z tej gry i słyszę tekst, kozacka gra. xD

 

 

 

 

Widziałem conajmniej kilku, operator drewski i chyba jackfrags się podniecali strasznie, potem przyszedł ten angol co ma wy...walone i dał jej 5/10. W dodatku ludzie co graja na jakichś intelach 14900 i 4090 mówią, no dobrze gra chodzi fajnie wygląda, u mnie za bardzo nie tnie, mam kompa za 15k i z dlss i generatorem klatek jest całkiem płynnie :E oderwani od rzeczywistości są i tyle, za dużo copium.

  • Upvote 1
Opublikowano
50 minut temu, Zas napisał(a):

Kurcze, Odin i azgan mówią, że Czarnobylit może być, reszta, że nie... to raczej zły znak :E 
Ale pytałem poważnie, bo jakiś czas temu wpadłem na pozytywne filmiki/recenzje. Swoją drogą - tam chyba też dużo dodawali i łatali po premierze.

 

Co do Stalkera - no niby racja, jakby fraj... pasjonaci nie kupili, to może i na łatanie nie byłoby szans (Redfail został choć trochę poprawiony? To wszak inny sukces spod skrzydeł MS)... Niemniej pierwsze pozytywne wrażenia IMHO dalej psują ten i tak już zepsuty rynek.

 

Jasne, singlowy, wielki FPS w swojskim, mega klimatycznym i świetnie zaprojektowanym artystycznie (te burze!) świecie, do tego autorzy, którzy nie mieli łatwo - ja to wszystko rozumiem i sam chcę być dla tej gry wyrozumiały, sam jej kibicuję i mam nadzieję, że zostanie naprawiona.... niemniej ostatecznie dochodzę do wniosku, że dobra sprzedaż i umiarkowanie choćby pozytywne przyjęcie bardziej nam wszystkim szkodzi. Nawet gdyby bez tego napraw miało nie być.

30zł to nie są jakieś wielkie pieniądze. Jak Ci się nie spodoba aż tak nie zaboli;)

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Zas napisał(a):

Kurcze, Odin i azgan mówią, że Czarnobylit może być, reszta, że nie... to raczej zły znak :E 
Ale pytałem poważnie, bo jakiś czas temu wpadłem na pozytywne filmiki/recenzje. Swoją drogą - tam chyba też dużo dodawali i łatali po premierze.

Czarnobylit to przede wszystkim świetna fabuła z wyborami, które naprawdę mają znaczenie i wpływ na zakończenie - wiele nie trzeba, żeby nie zobaczyć happy endu - oraz przytłaczający, melancholijny klimat. Gameplay z kolei... drewniany i dosyć szybko robi się nużący, gdy 10 raz lądujesz w tym samym biomie. Na szczęście przesadnie długa nie jest, w 20h idzie się wyrobić. 

 

 

Edytowane przez Lypton
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, Isharoth napisał(a):

A poza technikaliami, to jak tam wam idzie gra? Ja dziś zaszedłem aż na bagna, bo zbierałem te schowki od reportera. Na Wysypisku mam już główne zadania porobione i teraz będę szedł na Dziką Wyspę. Kurde, niby fajnie się gra, ale czegoś mi brakuje w tym Stalkerze. Tylko nie wiem jeszcze czego.

Tak, niby jest atmosfera, rozległy świat pełen anormalnych zdarzeń. Jakieś burze z piorunami, atakujące znikąd mutanty. Człowiek się stara tego chwycić, ale cały czas ma wrażenie, że czegoś brakuje. A kondycja w jakiej jest całość, z pewnością w tym nie pomaga.

 

Tej gry chyba kompletnie nikt nie testował. Zapisywanie gry nie "pamięta" tego, że latarka była włączona, kółko wyboru działa jakby chciało, ale nie mogło. Respawny to jakiś cyrk, jak już zauważono. Wybiłem całą ekipę przy opuszczonych pojazdach, chwilę później pojawiła się drużyna przyjaznych stalkerów. I nagle, zaraz za nimi, kolejna ekipa bandytów. :E Jak już wystrzały ucichły, pojawił się ten znikający mutant i dobił resztę. Ja już byłem daleko za wzgórzem. :E Szkoda amunicji na zabijanie mięsa, z którego i tak nie ma żadnego lootu.

 

Całkiem fajna misja z polem makowym, w sumie sporo zadań pobocznych można rozwiązać na różne sposoby. Inna sprawa, że na razie specjalnie rozbudowane nie są.

 

Mechaniki gry mocno kuleją. Za misje dostaje się jakieś groszowe kwoty, naprawa jest absurdalnie droga, a zdobywany złom - przynajmniej na razie - niewiele warty. W takim KC:D był przynajmniej koń, tutaj trzeba zasuwać co chwilę do sklepu przez 10 minut, bo obciążona postać ledwie się porusza. Jasne, survival, i get it. Zachęta żeby brać tylko to co potrzeba, resztę zostawiać w skrzynce. Tak czy inaczej na dłuższą metę robi się to upierdliwe. Ekwipunku nie można też sortować po wadze.

 

Po 2-godzinnej sesji mam dość. Gra się co prawda ani razu nie wysypała, ale na każdym kroku sprawia wrażenie mocno niedorobionej. Dam jej jeszcze 2-3 dni i chyba się rozstaniemy do momentu aż wszystko zostanie sklejone do kupy.

Edytowane przez Vulc
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
36 minut temu, Necronom napisał(a):

Olać, zapomnieć że ta gra wyszła. Ma dobre podstawy i jak to połatają to może być nawet świetną grą, ale nie na dzisiaj. Granie obecnie to psucie sobie wrażeń. Chyba, że ktoś ma topowy sprzęt to może to częściowo zniweluje. Jak się ma inne tytuły w bibliotece w kolejce to Stalkera bym odradzał. Wrócić za rok albo kiedy.

Coś jak cyberpunk na premierę :lol2:  ja poczekam rok, niech sobie betatesterzy potestują. Od razu wleci nowa gen (3) monitorów oled  + rtx 5xxx.

Opublikowano (edytowane)

@Vulc Niestety widać sporo niedoróbek, ale mimo to nadal wciąga klimatem.

 

Brakuje mi rzeczy które były w SoC. Już nie mówię o samym A-Life, ale np. tego że po najechaniu kursorem na postać było widać z jakiej jest frakcji. Tak samo było więcej informacji o naszym bohaterze. Oprócz tego w SoC był ranking Stalkerów i można było spotkać w świecie gry tych, którzy byli w tym rankingu. Jak zginęli to znikali z tej listy. I sam Naznaczony mógł się też po niej piąć. Wszystko wydawało się jakieś takie żywe i bardziej realistyczne. O CS i CoP nie powiem za dużo, bo nigdy ich do końca nie przeszedłem. Ale SoC traktuję jako wzór. Grałem w tę grę przez długie godziny.

 

Ekonomia też jest kiepsko zbalansowana. Mam wrażenie że gra zachęca żeby unikać jak najwięcej walk, bo praktycznie przy większości z nich wychodzimy na minus.

 

No i nie lubię tego płaskiego radaru. Wolałem kwadratowy radar i to że widziałem kropki w postaci NPC/przeciwników na mapie.

 

Edytowane przez Isharoth
Opublikowano
21 minut temu, ODIN85 napisał(a):

To już masz ponad 50h?:o

A nawet nie wiem ile mam ale pewnie dzisiaj skończę i poleci z dysku 

 

tutaj jestem 

 

20241123-200058.jpg

 

srogie rozczarowanie ten S.T.A.L.K.E.R 2

Opublikowano

Panowie, Panie i inni..

 

Testowalem sobie rozne ustawienia w profile inspector... Te ponizej daly mi najlepszy rezultat. Wszystko epic, bez DLSS a wlaczone FG (nvidii). FPS smigal od 80 do 100 (mam locka na 100 fps) 2h bite i bylo ok. Nawet w cut scenkach nie spadlo ponizej 80fps. Jedynie zauwazylem wiecej ramu bo 28GB wciagnelo i karta troche wiecej poweru zabiera ale zero scin, od dzwonu traversal stuttering jak dlugo biegne. Nievh ktos moze sprawdzi czy pomoglo. :

 

image.png.b0aae225c44eb3f0c78cd150041ee37d.png

Opublikowano
49 minut temu, azgan napisał(a):

Dotarłem do tego "instytutu badawczego" mam nadzieję że powoli zmierzam do końca 😴🫢. Myślałem że więcej będzie się dziać i generalnie fabuła będzie lepsza ciekawsza...

Fabuła to dno w tej grze ...odnajdujesz osobę  żeby doweidzieć się że trzeba iść do kolejnej :E

 

  • Haha 2
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, azgan napisał(a):

A nawet nie wiem ile mam ale pewnie dzisiaj skończę i poleci z dysku 

 

tutaj jestem 

 

20241123-200058.jpg

 

srogie rozczarowanie ten S.T.A.L.K.E.R 2

Jakby mi ktoś powiedział, że konkretnie to zdjęcie jest z najnowszej gry na UE5 to bym nie uwierzył i pomyślał, że to jakaś kilkunastoletnia gra. Wiem, że wcale tak źle nie jest, bo wygląda przyzwoicie ten świat z tego co widziałem na Youtubie, nie tak jak na zapowiedziach, ale też nie tak tragicznie jak na zdjęciu.

Edytowane przez skunRace
  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, zozolek napisał(a):

Fabuła to dno w tej grze ...odnajdujesz osobę  żeby doweidzieć się że trzeba iść do kolejnej :E

 

No dokładnie tak to wygląda, myślałem że może później coś się zacznie dziać ale to takie latanie od znacznika do znacznika 8:E

  • Upvote 2
Opublikowano

Patchem day one poprawili niemal 2 krotnie skoki frametime względem wersji recenzenckiej. Zresztą co tu można zwalić jak i tak jest wszystko zwalone. Robicie za beta testerów to testujcie bez marudzenia dalej kolejne patche :E Abym ja za jakiś czas mógł zagrać w chociaż przyzwoicie ogarniętą grę 8:E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...