Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, PaVLo napisał(a):

A ja zagram dopiero, jak go sensownie połatają i uzupełnią, aby pierdoły nie psuły mi zabawy, a tymczasem nadrabiam kupkę połatanego wstydu :toast:

Ja mam już prawie 20 godzin. Fajowa giereczka ale jednak bugi psują zabawę... Chodzi mi tu bardziej o te problemy z Life AI, problemy z wrogim SI itp.  Zastanawiam się czy lepiej nie przerwać i wrócić do niej za jakiś rok lub dwa. Bo gra naprawdę warta do przejścia nawet na 100%..

Edytowane przez CavieZ
Opublikowano (edytowane)

Ja kupiłem na premierę, bo zależało mi na pudełku. Pograłem kilka godzin i stwierdziłem, że trzeba poczekać. Nie namawiam, ale za te kilka miesięcy będzie na pewno lepiej. Gorzej, że luty-marzec też są napchane fajnymi premierami 😀 Jak były suche sezony, to teraz jesteśmy zasypywani fajnymi grami, a czasu tak mało aby to ogarnąć 🙄

Edytowane przez PaVLo
Opublikowano
W dniu 23.11.2024 o 14:04, Element Wojny napisał(a):

Po części naprawią twórcy, po części moderzy. Ale to będzie długi proces, bo jak sam widzisz, ilość nie działających bądź źle działających rzeczy jest ogromna, a twórcy z wielu różnych powodów mają dość ograniczone możliwości. Sądzę że rok to lepsza opcja. Warhorse też długo naprawiało KCD. 

Najpierw to niech połatają producenci. Potem można coś sobie pododawać z modów, bo jak teraz w taki niedorobiony produkt dorzucisz jakieś mody to ja się nie zdziwię jak dzięki temu memów będzie x100.

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Ja mam rozbabrane w tej chwili z sześć gier. Wszystkie mnie rajcują i nie mogę zdecydować się do której usiąść na dłużej. Silent Hill 2, Dragons Dogma 2, Lies of P, Star Wars Outlaws i Stalker 2.

Stalkerowi pozwolę dojrzeć a Outlaws już nadaje się do grania. Jeszcze tylko skończę SH2, w DD2 skupię się na wątku głównym :stukniety:

 

A działa to tak: gram sobie w jedną grę, przychodzi premiera drugiej. Nie mogę się powstrzymać i muszę zobaczyć, "jak chodzi" i czy jest fajna. No i czasem te testy trwają 10 czy 20 godzin i jedną trzecią gry. I w tedy przychodzi kolejna premiera. :E

Gry, które lubię,  są za długie.

  • Like 1
Opublikowano

Ja sobie abo wziąłem i zainstalowałem Black Ops 6 ale sejwy tam nie działają i nie chce mi się na razie kampani od nowa zaczynać, nie pamięta ustawień i wchodzi się do niej przez jakiś hub - kosmos jak trzeba się nakopać żeby kampanie przejść, druga gra to Dead Island 2 - ludzie jak ta gra pięknie wygląda i działa, wnetrza niesamowite i detale w nich spadłem z krzesła.

Stalkera na razie nie ruszam.

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, Frog67 napisał(a):

Moderzy od Anomaly już wspólpracują z twócami, więc sam proces łatania i naprawianai powinien być szybszy niż to się większości wydaje.

? Proces łatania szybszy xD 😂 To skąd moderzy mają wiedzę o 2 silnikach gry na raz ? Przecież twórcy nie dadzą do łap moderom gotowego kodu w grze xD I skąd takie info ? Oficjalnie podali informacje ? 

Edytowane przez Tooth
Opublikowano (edytowane)

Sprawdzi ktoś to udawane Rt?

 

Spoiler

engine.ini

 

r.Streaming.PoolSize=18432 - dla 24 v.ram

16GB - 12288, 12GB - 9216, 11GB - 8192, 10GB - 7168, 8GB - 6144

 


[SystemSettings]
r.MaxAnisotropy=16
r.MotionBlurSeparable=1
r.MotionBlurQuality=4
r.MotionBlur.Amount=0.2
r.MotionBlur.TargetFPS=75
r.MotionBlurFiltering=0
r.MotionBlur.HalfResGather=0
r.DepthOfFieldQuality=4
r.SceneColorFringeQuality=1
r.LensFlareQuality=3
r.Lumen.Reflections.Temporal=0
r.Lumen.Reflections.DownsampleFactor=0
r.Lumen.Reflections.SmoothBias=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1
r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.6
foliage.LODDistanceScale=5.0
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToProcess=32
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick=128
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick.Near=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToProcess=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToProcess=16
fg.MaxNumComponentsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToTick.Near=64
fg.CullDistanceScale.Bushes=2
r.StaticMeshLODDistanceScale=0.1
r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraydirectional=3
r.Shadow.Virtual.smrt.texelditherscalelocal=10
r.Shadow.Virtual.Enable=1
r.Shadow.MaxCSMResolution=4096
r.Shadow.FilterMethod=1
r.Shadow.MaxResolution=4096
r.Shadow.DistanceScale=1.5
r.Shadow.CSMDepthBias=1
r.AmbientOcclusionRadiusScale=3
r.VolumetricFog.GridSizeZ=256
r.VolumetricFog.GridPixelSize=7
r.Tonemapper.Quality=5
r.Streaming.PoolSize=18432

 

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

Wam także jakiś loot, którego nie mieliście pojawia się w ekwipunku? Nie miałem jakiegoś pancerza i teraz mam dużo lepszy. :E Próbowałem zmienić ammo na inną i przeładować bronie i nagle na kółku mam założoną broń, której nigdy wcześniej na oczy nie widziałem i jakoś nie przypomina mi się, abym ją podnosił. :E

  • Haha 2
Opublikowano
Godzinę temu, tgolik napisał(a):

A działa to tak: gram sobie w jedną grę, przychodzi premiera drugiej. Nie mogę się powstrzymać i muszę zobaczyć, "jak chodzi" i czy jest fajna. No i czasem te testy trwają 10 czy 20 godzin i jedną trzecią gry. I w tedy przychodzi kolejna premiera. :E

Gry, które lubię,  są za długie.

Liste sobie zrob, jak ja. Jak dlugo bedziesz sie jej trzymal, tak dlugo bedziesz zadowolony. 

  • Upvote 1
Opublikowano
11 minut temu, Jaycob napisał(a):

Wam także jakiś loot, którego nie mieliście pojawia się w ekwipunku? Nie miałem jakiegoś pancerza i teraz mam dużo lepszy. :E Próbowałem zmienić ammo na inną i przeładować bronie i nagle na kółku mam założoną broń, której nigdy wcześniej na oczy nie widziałem i jakoś nie przypomina mi się, abym ją podnosił. :E

to te nowe anomalie w zonie

  • Haha 2
Opublikowano

Tak jak kiedyś pisałem, że nowe gry będą chciały dorównać Cyberpunkowi na premierę, zapewne Stalker 2 wziął to sobie za cel i dlatego mamy co mamy. Grywalna gra powinna być wtedy kiedy wydadzą wersję Stalker 2 Serce Czarnobyla Enhanced Edition, ze wszystkimi patchami i usprawnieniami, pewnie za 2lata jak nie dłużej to może się wydarzyć, o ile, bo jeszcze nie wiemy jaki będzie proces łatania, dodawania zawartości do gry- brakujące mechaniki itp. Zobaczymy czy pokażą jakiś road map czy nie.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...