Skocz do zawartości

Intel Arrow Lake / Lunar Lake / Panther Lake - 15 generacja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, wamak napisał(a):

@levenWpisz w wyszukiwarce sklepu: Shadow of Tomb Raider Demo

Można chwilę pograć. Co do wyników, to jak pisze @SebastianFM, to jest inna wersja gry.

To jest to ? 

zaraz pyknę, bo mi się nudzi :P Dopiero w środę będzie zapierdziel :E  https://store.steampowered.com/app/750920/Shadow_of_the_Tomb_Raider_Definitive_Edition/

 

1.jpg

Edytowane przez leven
Opublikowano
29 minut temu, janek25 napisał(a):

chcecie testować cpu to tu macie a nie jakieś dx12 xD

720p niske

Fajny programik benchmarkowy, klimatyczny, stary - ale nie znałem. Ja na razie w standardzie i High

ff.jpg

ff2.jpg

ff1.jpg

Opublikowano (edytowane)

@sert, nie żartuj, na pewno nie do testowania wydajności CPU. Przez to, że jest limit 240 FPS to procesor nie jest w pełni obciążony.

 

19 minut temu, janek25 napisał(a):

to lipa,widocznie w 2015nie przewidzieli takiego sprzetu xD

 

Nvidia?może szybie odświeżanie pomoże?

to 720p wysokie,powinno przycisnąć cpu

To ty sam nie wiesz, co polecasz? Na wysokich ustawieniach i tak ilość FPS jest ograniczona przez limit a nie przez wydajność CPU.

Edytowane przez SebastianFM
Opublikowano
9 minut temu, SebastianFM napisał(a):

Na wysokich ustawieniach i tak ilość FPS jest ograniczona przez limit a nie przez wydajność CPU.

wez gleboki oddech ;)

 co jak zalezy od konfigu

.Na pewno w 720p wysokich gpu load nie bedzie 100% z dobrymi kartami a cpu wlasnie testuje sie w najwyszszych o ile jest mozliwosć ;)

Srednie to masz u HU xD 

Opublikowano

i tak lepszy niz shadow benchmark tak ze 100 x

2 minuty temu, SebastianFM napisał(a):

To nie jest temat o starych procesorach a do testowania nowych,

co ma piernik do wiatrak ,to benchmark mulirdzeniowy

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, SebastianFM napisał(a):

nie żartuj, na pewno nie do testowania wydajności CPU. Przez to, że jest limit 240 FPS to procesor nie jest w pełni obciążony.

Możliwe, mi sie framerate nie wyświetla.

 

@wallec Pokaż jak, możesz wyniki z tego FFXV na HIGH - na RTX3080 i na ARC - jestem b. ciekawy

45 minut temu, janek25 napisał(a):

to lipa,widocznie w 2015nie przewidzieli takiego sprzetu xD

w 2018 (!)

Edytowane przez sert
Opublikowano (edytowane)

Z kolei na wysokich 720p (ten FFXV) mam z reguły poniżej 240 fps, ale GPU load jest 99%, więc do testowania CPU też się nie nadaje.

Edytowane przez wamak
Opublikowano (edytowane)

Jak w google wpisuję "final fantasy xv benchmark fps 240 lock", to AI wypluwa taką treść:

Cytat

Final Fantasy XV's built-in benchmark is capped at 240 FPS, but this is a fixed setting that cannot be changed through the game's menus or configuration files, according to one forum user. Users report that this default cap can hold back high-end hardware, preventing the benchmark from fully utilizing powerful GPUs. 

I tak to bardziej obciąża GPU.

Edytowane przez wamak
Opublikowano

Jak gpu 0% ? :stukniety: Jakiś bambol się wkradł ? Znowu Sideband, ten stary grzyb miesza w plikach :wariat: Mnie ostatnio nazwał pijany wujcio, a nie powinien, bo mam kartkę z pozwoleniem na piwo od mamy :E

4 minuty temu, wallec napisał(a):

236fps na GPU 0%.

Powinno być 320+

Pokaż te 320fps :)

  • Haha 1
Opublikowano
6 godzin temu, wallec napisał(a):

Tutaj z ramem 6400 na XMP tj cl32-38-38

ShadowoftheTombRaiderv1.0build492.0_6422_09.202513_57_55.thumb.png.5b6422255357997fcb7372501232cecb.png

 

@wamak Dokładam jeszcze 720p najniższe

265k+7600cl36

ShadowoftheTombRaiderv1.0build492.0_6422_09.202514_15_06.thumb.png.5e8399867f163ff8a2dae908e8e67b2a.png

 

Dla porównania

i7 12700 @ Stock , Ram 6667 CL32-39-39-51

image.png.6e5565af81e90a47eafb04415d1c3cbd.png

i7 12700 @ 5GHz/3.75GHz 12c20t , Ram 6667 CL32-39-39-51
image.png.d1fc0550fbaccfb97706182712444ae5.png

i7 12700 @ 5GHz 8c16t , Ram 6667 CL32-39-39-51

image.png.29b918e0897121cc82e2cb25e66ef59a.png

 

i7 12700 @ 5GHz/3.75GHz 12c12t , Ram 6667 CL32-39-39-51 <- chyba najbradziej optymalne pod ten benchmark

image.png.640049391eb0f8f2315356571173af56.pngimage.png.c32109064a11950043e3437564fd5dcf.png

 

i7 12700 @ 5GHz 8c8t , Ram 6667 CL32-39-39-51

image.png.c3bcc884aa2e6d6d018ce007269267ff.png

 

i7 12700 @ 5.25GHz 8c16t , Ram 6667 CL32-39-39-51

image.png.4e7d4ebe8935220d77df52f9db090d4a.png

 

i7 12700 @ 5.25GHz 8c8t , Ram 6667 CL32-39-39-51

image.png.54c23cb6a7d4bca947dc200cfd4139ed.png

 

i9 12900KS robił 358FPS

Tu masz 12gen ale w sumie szkoda czasu.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak, może źle napisałem - nie odnosiłem się do konkretnych Twoich pamięci, tylko tak bardziej ogólnie. Moduły CL30 wcale nie są jakoś specjalnie szybsze od CL36, a obecnie przy kombinacjach producentów potrafią być wolniejsze...    
    • Tą płytę doradzałem ostatnio koledze z forum ale ty ją odradzałeś mówiłeś że to wymysły są a teraz sam doradzasz to samo😊
    • nie X870 a X870E, bo to kolosalna różnica musisz sam zdecydować co ci bardziej odpowiada, od wyjśc/wejśc po bolączki jednej i drugiej   masz podwieszonego posta z tabelą, wyswietl sobie jedną i drugą , obydwie mają kulawe audio, tylko alc897, ale x670e ma 4 m2, a x870e tylko 3, co komu pasuje itd    osobiście bym nie dopłacał, wolałbym 4 m2.. ale to ja
    • Samych Castlevanii uzbierałem 10, ale niektóre pewnie tylko sprawdzę.   Castlevania SNES Castlevania IV Rondo of Blood (PC Engine) Symphony of the Night (PS 1) (Game Boy Advance / DS) Aria of Sorrow Portrait of Ruin Dawn of Sorrow Order of Ecclesia Harmony of Dissonance Circle of the Moon Harmony of Despair (traktuję ją jako mechaniczne podsumowanie serii na PS3 /Xbox, zbalansowana jest pod coopa)   Metal Slug trochę Megamana trochę Metroid np. Fusion do retro handhelda The Legend of Zelda: Ocarina of Time  Discworld point and click God Hand kiedyś RE:Outbreak, gdy zacznę ponownie ogrywać oryginalne 1-3 Silent Hill 1, 2 raczej na PC z HD modami lub co tam znajdę na monitorze CRT DMC 1, 3, w trakcie na PC, a będzie jeszcze 5 i może 4  Zone of the Enders 2nd Runner, jakoś nie dokończyłem Do popatrzenia na sprity i mechaniki dawnych bijatyk: może Street Fighter Alpha 3 / MAX oraz Darkstalkers, gdybym dalej był głodny   I "zwieńczenie retro" to Ninja Gaiden 1-2 na xboxy. Chyba ich jedyny ex, który mnie interesuje. Sigmy oraz porty są innymi wersjami gry, ponieważ stracili kod źródłowy.    Jeszcze napatoczy się starszych tytułów, bo to lista na szybko, a współczesnych masy gier szkoda wymieniać. Akurat robię retro handleda ze smartfona, a jak będzie niewygodnie w gamesir g8 to wymienię na coś z chin lub nastąpi powrót na PC. Dawno temu odrzuciłem sporo tytułów, przy okazji nadrabiania i odbijania się od gier na emulacji z WiiU i przeglądania gier z playstation 1-3, choć trzeba będzie zrobić rewizję odrzutków.  Współczesne "retro" do nadrobienia to m.in.: DEVIL BLADE REBOOT Shadow of the Ninja - Reborn Oh, jeszcze oryginalne Dead Space 1 i 2   Nex Machina Signalis Bloodstained: Ritual of the Night Forgive Me Father 2 Vanquish Demon's Souls z PS3 (rozgrzebane, do okolic smoka) Lost Planet 1, 2 (pudełko od lat leży, kupiłem z sentymentu do trailerów i artykułów, jakoś nie odpalając.) Od biedy seria yakuza do 6, ale szkoda mi czasu na to i wystarczy mi same, już skończone Y0. ....iii musiałem zapomnieć dodawać do list steam.   Koniecznie muszę jeszcze skończyć RE:Village, ale przy nadrabianiu całej serii, w końcu DLC do RE7 zaczęło mnie męczyć, stąd skok w DMC. Po nowym RE z 2026r wskoczę w Dying Light 1. Podejrzewam że będzie to najlepsza mechanicznie gra "SP" o Zombi, więc zostawiłem na koniec. RDR2 czeka na odpowiedni nastrój.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...