To nie do końca tak. Sprzęt liczy, co mu nakażesz liczyć.
Przy RTX 9090Ti - wystarczy podbić ilość liczonych promieni i też klęknie.
Moja percepcja, póki co, nie ogarnia sprzętu, który mógłby policzyć WSZYSTKO.
No chyba, że (oby!) dobijemy w końcu do takiej jakości RT / PT, że będzie idealnie wizualnie pow. 60 - 120 fps i nie będzie warto już tego gonić / podbijać / zwiększać.
Tak, jak jest gdzieś granica logiki / percepcji / pogoni za rozdzielczością. 4K wydaje się "wystarczające", 8K... a niech tam - idźmy i do niej , ale np. takie 16K wydaje się być po prostu bezcelowe.
I może w końcu dobijemy do takiej "bezcelowej" ilości promieni, gdzie nie warto będzie puszczać ich więcej.
Ale póki co, póki dev decyduje ile promieni leci do liczenia - zabijemy każde GPU. Nawet 9090Ti IMO.
Ale czytam artykuł ani wzmianki o tym co opisujesz . Przydało by się do tego odnieść i wstawić porownanie. Bo faktycznie w vulcanie arc w tej grze akurat wypada rewelacyjnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się