Pavel87 85 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Zakładam temat o tej jakże uroczej grze od Bloober Team. Ja już jestem w Lakeview Hotel, także pewnie jeszcze ze 2 godzinki i będzie po grze Pytanie do tych co skończyli, będziecie ogrywać jeszcze raz żeby zobaczyć inne zakończenia? Ja chyba sobie daruje i obejrzę na YouTube
ODIN85 386 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Obejrzałem na yt. Z psem najlepsze
Necronom 66 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Czytając system zakończeń to raczej nie, bo to z poradnikiem by trzeba było chyba. A i tak nie ma pewności, że wpadnie. Ale przejdę drugi raz, żeby zobaczyć zagadki na hard.
ODIN85 386 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października No właśnie a czym się różnią zagadki hard od normal?
lamparcicho 271 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Pamiętam, że ktoś na labie (świeć Panie nad jego backupem) zwrócił uwagę, że gra wywołuje jakieś takie poczucie dyskomfortu. Całą grę coś takiego odczuwałem, mniej lub bardziej. To było moje pierwsze zetknięcie z tym tytułem i mam nadzieję, że bloberki odświeżą kolejne części bo dwójka wyszła im kapitalnie Kiedyś pewnie przejdę drugi raz, jak będzie sezon ogórkowy lub gdy karta pozwoli na 60fps przy RTX ON
Necronom 66 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października 1 minutę temu, ODIN85 napisał: No właśnie a czym się różnią zagadki hard od normal? Konstrukcją tekstu, trudniej go zrozumieć. 1
azgan 422 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Nie da się grać z tym generatorem klatek co dodali w jednej z ostatnich aktualizacji, robi tyle artefaktów przy obrotach kamery wokół głowy postaci którą sterujemy że dramat to mało powiedziane. Zaczynam rozumieć czemu wcześniej było to ukryte w opcjach i trzeba było ręczenie odblokować w plikach gry 😬
maras2574 95 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada (edytowane) Edytowane 1 Listopada przez maras2574
Necronom 66 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Hm, na niskim poziomie masz 439 wrogów zabitych, ja na hardzie miałem 454. Wychodzi, że poziom trudności nie ma wpływu większego na ilość wrogów.
Phoenix. 301 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Widze ze poziom trudnosci zmienjsza lub zwieksza poziom zagadek, ciekawe. Moze ktos podac jakis przyklad tej samej zagadki na roznych poziomach ?? Osobiscie nie lubie zagadek w grach
Necronom 66 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Jest inaczej skonstruowany tekst podpowiedzi, przykładowa jedna część zagadki z monetami z apartamentów: Light Difficulty: Three bright coins, three actors in play, and under the tree, the Maiden dared lay. And behind the Maiden, where she would not know, With no one nearby, a Flower would grow. And then came the Man, so gallant and fine, In the pale moonlight did his golden eyes shine. Hard Difficulty: Three bright coins, three actors in play, yet within the shade, not one doth remain. The one once so gallant has fled from day's sheen, As far as he could from the icon of sin. The one whom he swore to shield in her life, Now lays in a grave, away from his sight. 1
maras2574 95 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Dnia 30.10.2024 o 11:26, Pavel87 napisał: Zakładam temat o tej jakże uroczej grze od Bloober Team. Ja już jestem w Lakeview Hotel, także pewnie jeszcze ze 2 godzinki i będzie po grze Pytanie do tych co skończyli, będziecie ogrywać jeszcze raz żeby zobaczyć inne zakończenia? Ja chyba sobie daruje i obejrzę na YouTube Czy urocza to nie wiem, trochę straszy Mimo tego że gra super, drugi raz jednak odpuszczam
ODIN85 386 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada 1 godzinę temu, Necronom napisał: Hm, na niskim poziomie masz 439 wrogów zabitych, ja na hardzie miałem 454. Wychodzi, że poziom trudności nie ma wpływu większego na ilość wrogów. Da się gdzieś odpalić ten ekran po przejściu gry?
Necronom 66 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada No właśnie nie, gra nie tworzy zapisu już po ostatnim bossie. Tylko zmienia tło główne i informacja o nowej grze +. 1
Necronom 66 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada (edytowane) Pyknij final bossa i pomiń scenki. Ostatni autosave jest przed ostatnią sekwencją. Nie rozumiem tych zakończeń. Wczytałem save sprzed walki z PH i zrobiłem dosłownie jedną rzecz tylko inną. Przeszedłem przez drzwi ze szkarłatnym jajkiem i inne zakończenie Ale jest prawilne. Edytowane 1 Listopada przez Necronom 1
Vulc 305 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Dotarłem do szpitala. Pierwsze co się rzuca w oczy to kapitalne oświetlenie i operowanie barwami. Ten żółtawy kolor dochodzący z okien, rewelacja. Lokacje pełne detali, dobrze się to zwiedza. Na pochwałę voice acting, bardzo naturalny, wiarygodny. Maria fajnie reaguje na to co robimy, choćby scena w barze czy zasłanianie się przed latarką. Nie pamiętam czy to było w oryginale. Grając na normalu, jest dość łatwo. Amunicji mnóstwo, leków po sufit. Rzadko używam pistoletu, okładanie dziwadeł rurką jest jednak bardziej satysfakcjonujące. Na razie nie stanowią jednak wyzwania. Jak do tej pory jestem zadowolony, bardzo dobrze się w to gra. 1 1
Necronom 66 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada (edytowane) Nie było Maria w oryginale jako towarzysz była jak bezpłciowy npc. Do tego denerwujący, bo potrafiła podejść pod lufę i wtedy load game. Jak najszybciej ją odprowadzałem do pokoju, żeby się jej pozbyć. Generalnie bolączka postaci towarzyszącej z tamtych lat. A etap ucieczki przed PH na hardzie to Edytowane 1 Listopada przez Necronom
azgan 422 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada https://www.nexusmods.com/silenthill2/mods/98 https://www.nexusmods.com/silenthill2/mods/88
Necronom 66 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) Źle ten mod Angeli wygląda. Bynajmniej nie chodzi o to, że coś z nim nie tak. Tylko jakoś robienie z niej atrakcyjnej w kontekście tego co ją spotkało trochę mi nie pasuje. Edytowane 2 Listopada przez Necronom
azgan 422 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Smaczki, smaczki https://www.eurogamer.pl/gracze-silent-hill-2-remake-rozwiazali-fotograficzna-zagadke-tworcy-mysleli-ze-bedzie-zbyt-skomplikowana no i brawo dla wytrwałych 👏
caleb59 152 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Kolejna ofiara: https://steamcommunity.com/app/2124490/discussions/0/4638238788728914981/
Kelam 717 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada W dniu 4.11.2024 o 20:30, azgan napisał(a): Smaczki, smaczki https://www.eurogamer.pl/gracze-silent-hill-2-remake-rozwiazali-fotograficzna-zagadke-tworcy-mysleli-ze-bedzie-zbyt-skomplikowana no i brawo dla wytrwałych 👏 Jak już ktoś to wyjaśnił, to mogli devki bardziej szczegółowo opisać czy Spoiler to był ciąg runów James'a po miasteczku SH i to się resetowało z jakiegoś powodu czy tyle trwała łącznie ta przygoda, którą obserwował gracz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się