Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Skisłem, oto co pomogło! :E

 

Jak się okazuje trzeba po świeżej instalacji gry wejść do c:/programfilesx86/steam/steamapps/common/SILENTHILL2/SHProto/Binaries/Win64 i odpalić JEDEN RAZ (słownie 1) plik startowy SHProto-Win64-Shipping.exe.

 

Po tym zabiegu gra startuje już normalnie, w pale mi się nie mieści coś takiego.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)

Jeśli chcesz ze mną podejmować dyskusję na ten temat to najpierw odinstaluj grę, pousuwaj wszelakie configi z APPDATA i zainstaluj grę ponownie. :E 

Chociaż znając Ciebie i Twoje trollowanie zaraz napiszesz, że to zrobiłeś i u Ciebie wszystko działa tak specjalnie dla zasady by w dyskusji wyjść na swoje. :E 

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)

Jesteś jednak wyjątkowy ;) Będę specjalnie odinstalowywał działającą grę, czyścił wszystkie configi, a potem na nowo instalował, żeby coś sprawdzać.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano

Bo nawet nie zdajesz sobie sprawy, że kiedyś do niej wrócisz i będziesz drapał się w głowę co jest nie tak bo przecież działała.

 

Wtedy mam nadzieję przypomnisz sobie ten dialog i dasz na tacę w kościele za moje zdrowie bo podrzuciłem rozwiązanie. :E 

  • Haha 1
Opublikowano
23 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Nie broń crapa.

 

Bloobery już się wypięli i zaczęli robotę nad nową grą więc szansa na poprawki jest żadna. To, że Tobie działa nic nie znaczy - wystarczy poczytać szerzej a nie opierać się tylko o ten jeden post wyżej. Ja też ograłem Metro Exodus 1.0 na premierę bez problemów, a inni mieli niestabilności i co z tego? Nic.

 

Poza tym szer. @lamparcicho też niedawno jak zapytałem o crashe to potwierdził i zameldował, że aktualizacja 1.06 gówno naprawiła. Może też ma niestabilnego kompa? W ogóle co to za głupie założenie - rozumiem, że będziesz jak Rejtan darł koszulę na klacie broniąc tego IP ale też nie obracajmy kota ogonem i nie mieszajmy nieudolności programistów z niestabilnym PC. :E

Oczywiście, że mam niestabilnego kompa. Płonie niczym planeta :E 

 

324693_600x315.jpg

  • Haha 6
Opublikowano (edytowane)

Żadne syfy, za dużo osób ma z tym problem ogólnie. Dobrze, że jest na to szybki workaround i na tym zakończmy ten wątek.

 

Tymczasem kolejny cyrk - wyłączam grę a ona dalej działa sobie cały czas w tle, co pan na to? :E 

 

lQlWwGc.jpeg

 

-------------

 

@Necronom@bleidd@eciepecie macie Windows 11 24H2?

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)

W takim razie panowie może to być odpał ze strony 11 24H2.

 

To już kolejna gra, która ma dziwne akcje z tą wersją systemu: Star Wars Outlaws (sam Ubisoft przyznaje, że coś jest nie tak), Marvel's Guardians of The Galaxy (gra sypie się przy wyłączaniu czego nie było na 23H2), Ghost of Tsushima/God Of War Ragnarok/Until Dawn i wszystkie inne gry od Sony, które korzystają z bibliotek Playstation SDK mają problemy z wyłączaniem się (czego również nie było na 23H2).

 

------------------------------

 

Nie wiem czy to wina 11 24H2 czy nie ale gra zachowuje się dziwnie, to mało powiedziane. Z włączonym DLSS ale wyłączonym generatorem klatek przy dłuższych sesjach wywala crasha unreal engine przy wyłączaniu gry i wychodzeniu na pulpit. Jest to powtarzalne.

 

Z kolei z włączonym DLSS i włączonym generatorem klatek przy dłuższych sesjach nie wywala crasha unreal engine przy wyłączaniu gry i wychodzeniu na pulpit ale za to wisi w tle ciągle włączona w procesach. Steam również pokazuje, że aktualnie gram nadal w Silent Hill 2 mimo jej wyłączenia. Jest to powtarzalne.

 

Jeśli włączysz grę na chwilę i wyłączysz lub grasz krótkie sesje nie ma żadnych problemów niezależnie od ustawień i to jest dla mnie HIT dziwactwa w obcowaniu z tym tytułem.

 

Technicznie śmierdzi gniotem i winą Blooberów ale z kolei skoro na Windows 10 czy 11 23H2 piszecie, że nie ma tych problemów więc gniotem może być ponownie 11 24H2. Przydał by się ktoś z 11 24H2 by zweryfikować moje spostrzeżenia.

 

@lamparcicho a Ty jaką masz wersję Windowsa bo chyba nie zabierałeś głosu w tej sprawie?

 

Dla mnie to jest cyrk na kółkach, nie mam na to wyjaśnienia.

Edytowane przez caleb59

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Wymagania wystrzeliły, ale zaczęło się to już na pierwszym verdańsku, na początku miałem 160-180FPSów a na Calderze miałem poniżej 100.  Grałem w to od początku, część ludzi może nie pamięta jakie tam były problemy techniczne, serwery wywalało czasami co mecz, a ilość bugów i ta wyblakła grafika też męczyła oko. Pograłeam jeszcze kilkaset godzin na Al-mazrach, Mnie najbardziej wkurzał zbyt mocny Aimassist, K+M praktycznie bez szans z padami. Jednych wkurzało SBK ale było coś jeszcze, dużo latało tego po reddicie coś w rodzaju większego Hp dla słabszych graczy...
    • Twoje sugestie o stronniczość stają się niesmaczne. Przyhamuj, bo to nie moja wina, że Intel potrzebuje 250 watów, żeby dorównać AMD z poborem 80 watów (vide 14900K vs 7800X3D). Poza tym każdy zainteresowany może sobie pokazać wyniki Intela z wyższym PL jednym kliknięciem myszy.
    • No to jakby zejść z dyskiem do 1TB to masz dużo wydajniejsze GPU:   https://www.mediaexpert.pl/carts/sharing/01676c4f
    • Uhm. Tak samo jak poszli opierdzielić Nvidię i AMD za cyrki z boomem na kopanie itp, co zaduszało rynek PC przecież bardzo. Nvidia swoich partnerów traktuje jak gówno a tym myślisz, że producenci RAMu, którzy z własnej woli CHCĄ niedoborów, bo już powiedzili, że nie zamierzają rozbudowywać produkcji w najbliższym roku, to się przejmą? ojojoj! Rynek pc padnie i stracimy przez to 0,1% zarobków jakie teraz doimy na AI, ojojooooooooojj. och nieee.    Niestety nikt się nie przejmuje konsekwencjami. Branża gier niszczy zainteresowanie grami z głupich powodów. Branżę VR już udusili głupimi decyzjami i nikt się nie patrzył na to, że tracą intratny i duży rynek jaki mógłby powstać po kilku latch normalności. AMD i Intel nie miały problemu gdy płyty pod nowe platformy kosztowały kupę kasy udupiając zainteresowanie nowymi prockami.    Jedyna interwencja Nvidii i rozmowy z partnerami i kanałami sprzedaży to była przed premierą serii 40xx i polegała na działaniach mających podbić ceny przez wstrzymywanie staroci w magazynach i niedopuszczenie do obniżki nadal przepompowanych cen.   Jak kolega wyżej pisze - niech ten cały PC gaming już udupią, bo serce boli jak się widzi jak go szatkują minigunem od 2021r. PC gaming w formie steam machines o mocy kartfola, w formie klonó steam decka za góry hajsu, w formie gówna na ARM z emulacją, w formie miniPC i laptopów za 3x tyle ile skrzynka, z Windowsem pełnym bugów i szpiegowania, z grami na Unreal Engine, z grami pod RT bez wersji bez RT, z DRMami oddającymi władzę nad własnym kompem chińskim korporacjom, z grami na 2/10 - niech to zdechnie już bo ciężko patrzeć na tą agonię.   PS. Kolejna przewaga grania retro.    Jak ja do mojego ulubionego kompa chcę więcej pamięci to ZA DARMO sobie dodaję, o tak:   wysarczy przesunąć suwaczek. Łyso wam teraz, pececiarze?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...