Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W takim razie panowie może to być odpał ze strony 11 24H2.

 

To już kolejna gra, która ma dziwne akcje z tą wersją systemu: Star Wars Outlaws (sam Ubisoft przyznaje, że coś jest nie tak), Marvel's Guardians of The Galaxy (gra sypie się przy wyłączaniu czego nie było na 23H2), Ghost of Tsushima/God Of War Ragnarok/Until Dawn i wszystkie inne gry od Sony, które korzystają z bibliotek Playstation SDK mają problemy z wyłączaniem się (czego również nie było na 23H2).

 

------------------------------

 

Nie wiem czy to wina 11 24H2 czy nie ale gra zachowuje się dziwnie, to mało powiedziane. Z włączonym DLSS ale wyłączonym generatorem klatek przy dłuższych sesjach wywala crasha unreal engine przy wyłączaniu gry i wychodzeniu na pulpit. Jest to powtarzalne.

 

Z kolei z włączonym DLSS i włączonym generatorem klatek przy dłuższych sesjach nie wywala crasha unreal engine przy wyłączaniu gry i wychodzeniu na pulpit ale za to wisi w tle ciągle włączona w procesach. Steam również pokazuje, że aktualnie gram nadal w Silent Hill 2 mimo jej wyłączenia. Jest to powtarzalne.

 

Jeśli włączysz grę na chwilę i wyłączysz lub grasz krótkie sesje nie ma żadnych problemów niezależnie od ustawień i to jest dla mnie HIT dziwactwa w obcowaniu z tym tytułem.

 

Technicznie śmierdzi gniotem i winą Blooberów ale z kolei skoro na Windows 10 czy 11 23H2 piszecie, że nie ma tych problemów więc gniotem może być ponownie 11 24H2. Przydał by się ktoś z 11 24H2 by zweryfikować moje spostrzeżenia.

 

@lamparcicho a Ty jaką masz wersję Windowsa bo chyba nie zabierałeś głosu w tej sprawie?

 

Dla mnie to jest cyrk na kółkach, nie mam na to wyjaśnienia.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)

rx 7900 GRE mam więc nie trzeba mi NVIDI sterów ;)

 

Zacząłem grać wczoraj i bez szału, przycięcia , shutter itp . Ale nie czekam na patche bo pewnie nie będzie. Naweł na zablokowanych 60 klatkach przycina. 

Edytowane przez eciepecie
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

OK, czyli to nie sterowniki, pozostaje kwestia Windowsa.

-------------------

https://steamcommunity.com/app/2124490/discussions/0/604141771964909401/

-------------------

Jeśli użyje się DDU by zainstalować sterownik (czy to na czysto, czy nowa karta graficzna) to następuje reset shaderów w każdej grze, która z tego korzysta co w tym konkretnym przypadku = powrót crashy przy uruchamianiu gry.

Muszę przyznać dawno nie widziałem takich ekstremalnych cyrków z jakąś grą jak w tym przypadku.

 

Jako punkt odniesienia podam Stalkera 2, który też działa na UE 5 i tam nie mam żadnych problemów, może ciężko uwierzyć ale ani jednego crasha i Windows 11 24H2 nie robi tam problemów.

Edytowane przez caleb59

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...