Misio-Jedi 6 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Ale jak następna generacja będzie bez napędów to kuniec...
DżonyBi 1 971 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia 6 minut temu, Misio-Jedi napisał(a): Ale jak następna generacja będzie bez napędów to kuniec... Wtedy zobaczymy jak gracze zareaguja, bo teraz to jeszcze nic tak naprawde sie nie zadzialo. Plyty sa, konsole z napedami sa, same napedy tez sa. 1
Misio-Jedi 6 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia 10 minut temu, ODIN85 napisał(a): Zareagują tak samo jak gracze pc Dokładnie. Co my możemy? Zostanie PSStore i ich "promocje" z 400zł na 300 i będzie pa, pa możliwości odsprzedaży 1 1
ODIN85 3 502 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Ja i tak od lat cyfra więc żadna zmiana 1
DżonyBi 1 971 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia (edytowane) Na PC bylo ciche przyzwolenie, bo na PC od zawsze jest alernatywa w postaci torrentow, a pozniej kejszopow, a takze jest wiele platform cyfrowych, w tym tani game pass. Edytowane 9 Stycznia przez DżonyBi 1 1
Misio-Jedi 6 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Na konsole też będzie przyzwolenie bo przecież nie zrobimy strajku głodowego. Trz'a korzystać z odsprzedawanie dopóki mozna.
Kris194 4 720 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Tak przy okazji, ktoś wie może co się dzieje z tym tytułem? Zapowiedziany lata temu i cisza a sprawiał wrażenie czegoś naprawdę ambitnego jak na Capcom.
Kris194 4 720 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia https://www.neogaf.com/threads/new-aaa-playstation-studio-established-in-la.1679440/ Nie tak dawno Rockstar a teraz Sony otworzyło jakieś studio w LA.
trooy 0 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Hej, zauważyłem, że można tu pisać na różne tematy dotyczące PS5 - sorry, że nie poruszę aktualnego wątku. Mam problem z dryfującym kontrolerem Dualsense. Ktoś z Was pisał tutaj, że nie dało się tego naprawić i odłożył go gdzieś. Czy ty prawda? Czyżby naprawa pada PS5 była tak problematyczna? Chyba, że ja coś źle zrozumiałem. Bo miałem zamiar zadzwonić do serwisu z elektroniką, żeby się tym zajęli. Kontroler nie jest jakiś wiekowy, bo konsolę wraz z nim w zestawie kupiłem gdzieś około połowy lutego ub. roku a też nie grałem nie wiadomo jak często i intensywnie, żeby pad się zepsuł po takim czasie. Z poprzednią konsolą (którą sprzedałem, była to też PS5) miałem dwa pady, które używałem - co prawda na zmianę, ale przez lekko ponad dwa lata, a więc sporo dłużej. Nie było żadnych problemów. Dziś się już w zasadzie nie dało grać, bo z lewą gałką tak się porobiło, że mnie niemal non stop ściąga w lewo. Dodam, że problem występuje z białym padem, który był w zestawie (wydaje mi się, że z tymi białymi padami problem występuje najczęściej). Zamówiłem nowy kontroler. Czy - jeśli naprawa jest możliwa - trzeba wymienić tylko ten lewy drążek, czy lepiej od razu oba, albo jeszcze jakieś inne komponenty? Czy ktoś już może wykonywał taką naprawę i może powiedzieć jak kontroler po niej działa? Żadnych dalszych problemów?
Kris194 4 720 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) Chyba czas odkurzyć poradnik, z którego sam już dwa razy korzystałem W dniu 21.12.2024 o 12:39, GordonLameman napisał(a): Mamy tu jakichś użytkowników DualSense Edge? wlasnie trzeci DualSense zaczął mi mocno dryfować i gra multi jest już niemożliwa 😅 zastanawiam się czy warto wziąć Edge? Czy lepiej po prostu wymienić w jakimś serwisie na te analogi Halla? 50 minut temu, trooy napisał(a): Hej, zauważyłem, że można tu pisać na różne tematy dotyczące PS5 - sorry, że nie poruszę aktualnego wątku. Mam problem z dryfującym kontrolerem Dualsense. Ktoś z Was pisał tutaj, że nie dało się tego naprawić i odłożył go gdzieś. Czy ty prawda? Czyżby naprawa pada PS5 była tak problematyczna? Czy którykolwiek z was dwóch rozumie chociaż jaka jest podstawowa przyczyna dryfowania analogów? Mam wrażenie, że niestety nie bo często nie trzeba nic wymieniać a już na pewno nie całego pada. Dwa razy to robiłem, dwa razy pomogło. Jedyne co potrzebujecie to trochę czasu, śrubokręt i kostka do gitary albo coś podobnego Edytowane 10 Stycznia przez Kris194 3
trooy 0 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia Cytat Czy którykolwiek z was dwóch rozumie chociaż jaka jest podstawowa przyczyna dryfowania analogów? Pierwsze co o tym znalazłem: "Najczęstszą przyczyną dryfowania analogów jest naturalne zużycie mechaniczne. W miarę użytkowania pady do PS5 mogą ulegać zużyciu, co prowadzi do luzów, ścierania się użytych komponentów i nieprawidłowego działania analogów. Częste i intensywne granie może przyspieszyć ten proces." Ale czytałem też, że Sony celowo produkuje wadliwe kontrolery, czy w tym też jest trochę prawdy? Bo nie wydaje mi się, żebym aż tak masakrował pada, żeby był z nim teraz taki problem. Pamiętam też Dualshocki z PS4, gdzie była to moja pierwsza konsola i z tamtym padem nie było nigdy takich problemów, choć obnosiłem się z nim mniej "delikatnie" Cytat Dwa razy to robiłem, dwa razy pomogło. Jedyne co potrzebujecie to trochę czasu, śrubokręt i kostka do gitary albo coś podobnego Rozumiem, że przeprowadzałeś na padzie operację z powyższego filmiku? Eeeee, nie chce mi się dłubać przy tym, sam wolę zapłacić za naprawę i mieć spokój. A kontrolery można mieć zawsze dwa, jak drugi zostanie naprawiony W każdym razie dzięki za reakcję.
Kris194 4 720 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 3 minuty temu, trooy napisał(a): Rozumiem, że przeprowadzałeś na padzie operację z powyższego filmiku? Tak, krok po kroku, dosłownie w taki sam sposób.
trooy 0 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 1 minutę temu, Kris194 napisał(a): Tak, krok po kroku, dosłownie w taki sam sposób. Podziwiam Cię, że Ci się chciało przy tym dłubać W sumie i tak chciałem inny kontroler, jeśli chodzi o kolorystykę (zamówiłem czarny) - do konsoli dorzucają tylko ten biały. Więc nawet ok, że przyjdzie. Poza tym będę miał okazję sprawdzić, czy z innym też będzie występował podobny problem. Mam nadzieję, że jeśli to faktycznie jakaś wada produkcyjna, to nie występuje ona we wszystkich padach.
ODIN85 3 502 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 140zł z kurierem tu płaciłem. https://www.serwis-konsol.com/
j4z 942 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 1 godzinę temu, trooy napisał(a): Ale czytałem też, że Sony celowo produkuje wadliwe kontrolery, czy w tym też jest trochę prawdy? Bo nie wydaje mi się, żebym aż tak masakrował pada, żeby był z nim teraz taki problem. Pamiętam też Dualshocki z PS4, gdzie była to moja pierwsza konsola i z tamtym padem nie było nigdy takich problemów, choć obnosiłem się z nim mniej "delikatnie" U mnie pierwsza wersja DS4 wytrzymała 3 miesiące CoD, pad od x360 wytrzymywał mi 6 miesięcy. Polecam technologię, która zapobiega dryfowaniu. Nie pamiętam, jak się nazywa, ale używa jej między innymi PDP. Mam od nich Victrix Pro BFG już rok czasu i zero, zero! luzów... Ale nie gram już w CoD.
Kris194 4 720 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) 13 godzin temu, ODIN85 napisał(a): 140zł z kurierem tu płaciłem. https://www.serwis-konsol.com/ Czyli niemal połowa ceny nowego pada i w zasadzie brak gwarancji... Edytowane 10 Stycznia przez Kris194
trooy 0 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia Godzinę temu, Kris194 napisał(a): Czyli w zasadzie niemal połowa ceny nowego pada i w zasadzie brak gwarancji... ODIN85, to powiedz może jak działa ten pad po naprawie i kiedy ona była? Pad działa normalnie jak po zakupie?
ODIN85 3 502 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia Od września działa normalnie i wydaje mi się cięższy od drugiego
ryba 1 246 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) 16 godzin temu, J4Z66 napisał(a): U mnie pierwsza wersja DS4 wytrzymała 3 miesiące CoD, pad od x360 wytrzymywał mi 6 miesięcy. Polecam technologię, która zapobiega dryfowaniu. Nie pamiętam, jak się nazywa, ale używa jej między innymi PDP. Analogi z efektem halla. Dzialaja magnetycznie bez pocierania o siebie metalowych elementow. @Kris194 na telefonie nie chce odpalac filmow, ale mniemam ze tam jest o czyszczeniu z kurzu? Nie zawsze to jest to - jak blaszke wywali w kosmos, to tylko wymiana calosci analogow. Sprzedawane po 30zl/szt. Ale nie kazdy sobie poradzi z lutowaniem i rozebraniem pada. Edytowane 10 Stycznia przez ryba 1
Qrdello 829 Opublikowano 11 Stycznia Autor Opublikowano 11 Stycznia W dniu 10.01.2025 o 01:56, trooy napisał(a): Podziwiam Cię, że Ci się chciało przy tym dłubać W sumie i tak chciałem inny kontroler, jeśli chodzi o kolorystykę (zamówiłem czarny) - do konsoli dorzucają tylko ten biały. Więc nawet ok, że przyjdzie. Poza tym będę miał okazję sprawdzić, czy z innym też będzie występował podobny problem. Mam nadzieję, że jeśli to faktycznie jakaś wada produkcyjna, to nie występuje ona we wszystkich padach. Tylko że warto zastanowić się, dlaczego tak się dzieje. Ja przykładowo mam wciąż oryginalnego DSa z 2020 r., którego zostawiłem sobie po sprzedaży FATa, bo uznałem że po 4 latach użytkowania głupio komuś oddać takiego używanego pada - i to tyle, bo generalnie ani nie dryfował, ani nie było problemu żadnego z klawiszami czy haptyką. W sumie z żadnym padem od PSa czy Xa nie miałem takich problemów. Chcę przez to powiedzieć, że może zwyczajnie jak ktoś w pół roku zajeżdża nowego to warto zastanowić się, czy zwyczajnie zbyt mocno nie przeżywa swojej rozgrywki 1
ODIN85 3 502 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) Ja zajechałem pada z 2020 w 4 lata grając tylko w exy. Z Ps4 Pro działają do dziś a były dużo razy rzucane o podłogę przez gluty jak im nie szło w gierkach Edytowane 11 Stycznia przez ODIN85
maxmaster027 888 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Pady pod ps5 dual sense były w kilku edycjach, te późniejsze sa znacznie lepsze, tzw poprawione 3 czy 4 generacja. Ale nie powiem granie na padzie na PS5 to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy i niewątpliwie jest to duzy atut. Gra sie o wiele lepiej niz na PC w takie gry jak Suicide Squad: Kill the Justice League. To jak sie gra w tę gre to jest poezja. Dla przykładu na PC w Marvel's Guardians of the Galaxy gra sie spoko, grafika jest ok (wszystko totalnie na maxa) mimo tego na PS jest o niebo lepiej, ponieważ haptic feedback jest po prostu genialne w tej grze. Sama grafika tez HDR robi swoje wszystko wyglada pieknie. Jest parę gierek na PC gdzie haptic feedback działa oczywiscie tylko po kablu miedzy innymi Avatar Frontiers of Pandora i Cyberpunk. Uwazam, że jak producent wypuszcza gierke powinna byc tam gdzies wlasnie wzmianka o tym, że gra wspiera haptic feedback od pada z PS5 po przewodzie, bo to jest cos co niejednego moze sklonic do zakupu gry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się