PlayStation 5/5 PRO
-
Ostatnio przeglądający 1 użytkownik
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Lato · Opublikowano
Cześć wszystkim! Planuję złożyć nowy komputer do około 8500 zł i stworzyłem taką konfigurację. Komputer będzie używany głównie do gier oraz pracy z maszynami wirtualnymi (testy bezpieczeństwa). Chciałbym, żeby zestaw był możliwie jak najbardziej przyszłościowy. Proszę o ocenę i sugestie, czy można coś jeszcze zoptymalizować. Czy ta konfiguracja wygląda OK, czy może warto coś zmienić? Specyfikacja: Procesor: AMD Ryzen 7 7700X, 4.5 GHz, 32 MB, BOX Płyta główna: Gigabyte B650 EAGLE AX Pamięć RAM: GoodRam IRDM, DDR5, 32 GB, 6000MHz, CL30 Karta graficzna: PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER Verto OC 16GB GDDR6X Dysk SSD: Patriot VP4300 Lite 2TB M.2 PCI-E 4.0 Obudowa: Phanteks NV-Serie NV5 MK2 DRGB (czarna) Zasilacz: SeaSonic Focus GX ATX 3 750W Chłodzenie: Arctic P12 PWM PST x3 (wentylatory). Pytania: Czy ten zasilacz (750W) będzie wystarczający przy tej konfiguracji, biorąc pod uwagę RTX 4070 Ti i Ryzen 7 7700X? Czy warto rozważyć inne chłodzenie CPU, np. AiO, czy obecne wentylatory wystarczą? Czy karta graficzna RTX 4070 Ti to dobry wybór do gier oraz obsługi maszyn wirtualnych? Jak wygląda kwestia chłodzenia i przewiewności tej obudowy? Może warto rozważyć coś innego? Czy płyta główna Gigabyte B650 EAGLE AX jest odpowiednia pod Ryzen 7 7700X i RAM DDR5 6000MHz? Dzięki za wszelkie opinie i sugestie! -
Przez PiPoLiNiO · Opublikowano
To samo było na labie. Ludzie maja w dupie przejrzeć stronę wstecz i co chwile te same linki lecą. -
Przez Crew 900 · Opublikowano
Dziwne. U siebie cały czas od początku mam włączone i nigdy nic nie wywalało. -
Przez Reddzik · Opublikowano
Przecież wrzucałem kilka postów wyżej! -
Przez Pawelek6 · Opublikowano
Nieporadni twórcy gry, to jedno. Wydawca gry, który na ostatnią chwilę chce wywrócić projekt gry do góry nogami i daje ekstremalnie krótki czas na to twórcom, to drugie. A trzecie, sam silnik UE, który jest nadal jakby w fazie beta właśnie. Twórca zamiast zająć się tworzeniem gry i walczyć z widzimisię wydawcy, jeszcze dodatkowo musi rzeźbić w silniku, na którym ma pracować, bo producent silnika daje (...). To tak jakbyście mieli w pracy ciągle coś poprawiać po kimś z wcześniejszego etapu pracy. Wszyscy są po trochę winni, a Epic u podstaw dostarczając niedopracowane narzędzie.
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się