Joloxx9 179 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada 7 minut temu, Tomek1623 napisał: Ale mnie nie interesuje oficjalny zestaw, może być od xkom, niech robią. Wolę tak dać 470 za naped, niż 1000 za samego w markecie. Ceny zwiększyły tylko januszexy, miesiąc po premierze pro wszystko wróci do normy, dlatego też sam będę polować na napęd ale nie mam zamiaru grosza przepłacać 1
Phoenix. 272 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada 20 minut temu, Tomek1623 napisał: Ale mnie nie interesuje oficjalny zestaw, może być od xkom, niech robią. Wolę tak dać 470 za naped, niż 1000 za samego w markecie. Jasne i tego ci zycze zebys mial go za 470, nawiazuje tylko do tego,zebys go mial za tyle to musi byc ogolnie dobra dostepnosc napedow bez januszowych cen a to po prostu chwile potrwa. 14 minut temu, Joloxx9 napisał: Ceny zwiększyły tylko januszexy, miesiąc po premierze pro wszystko wróci do normy, dlatego też sam będę polować na napęd ale nie mam zamiaru grosza przepłacać Te januszexy to tez duze markety Ale podzielam twoje zdanie, ze wszystko wroci do normy predzej czy pozniej. 1 1
Spychcio 270 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada U mnie rok 2025 zapowiada się niesamowicie bo mam sporo gier do nadrobienia i czekałem z nimi na PRO: Silent Hill 2 God of War: Ragnarok Horizon Forbidden West Spider Man 2 Ratchet & Clank: Rift Apart +Death Stranding 2 +Ghost of Yotei +GTA6 A na nowym PC: Alan Wake 2 S.T.A.L.K.E.R.2 +Doom: Dark Ages + Gears of War: E-Day (liczę na 2025r.) No i w 2025 ma wyjść jeszcze Switch2:)) 1
Phoenix. 272 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Ulepszenia w grach pojawiaja sie jak grzyby po deszczu https://www.ppe.pl/news/355998/playstation-5-pro-bylo-w-planach-sony-jeszcze-przed-premiera-standardowego-ps5-szefowie-sie-odslaniaja-kulisy.html 1
Spychcio 270 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada No proszę, już 88 gier zapowiedzianych, że dostanie patcha do PRO. Ładnie to idzie. 1
Joloxx9 179 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 19 godzin temu, Phoenix. napisał: Te januszexy to tez duze markety Ale podzielam twoje zdanie, ze wszystko wroci do normy predzej czy pozniej. No to chyba w Polsce, w uk wszystkie sklepy poza właśnie ebayem i januszeksami mają cenę normalna tylko mi sprzętu chwilowo brakuje. Szukałem i szukałem aż stwierdziłem, że poczekam pogram w coś z plusa przez ten miesiąc itd i potem kupię 1
Spychcio 270 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Powinno się pojawić od groma napędów bo do każdego kontenera wejdzie tysiące sztuk. Pozostaje tylko kwestia czasu aż dojadą/dopłyną z Chin. Sony jak zwykle leci w kulki. 1
ntt_system 24 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Pro z trybem polepszania jakości gier PS4 a tutaj suwak jak działa to na grze Bloodborne https://imgsli.com/MzE1MDQx 1
Phoenix. 272 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada A fps do 60fps podbija? bo foto jak foto roznice marginalne a raczej glowna zaleta takieboosta bylo zwiekszenie fps tam gdzie jest 30fps. 1
RTXnietylko4060tiUSER 68 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Wyplynela specyfikacja PS5 PRO. Wyglada na to ze to wciaz bedzie RDNA2, RX 6800 tam siedzi. Konsola potrafi zjesc 390w, takze spore zaskoczenie na plus bo papu dla GPU nie zabraknie. Jedyne co zastanawia to kultura pracy, chlodzenie nie wyglada imponujaca. No i ta cena, Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) Edytowane 3 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER 1
maxmaster027 86 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 17 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Wyplynela specyfikacja PS5 PRO. Wyglada na to ze to wciaz bedzie RDNA2, RX 6800 tam siedzi. Konsola potrafi zjesc 390w, takze spore zaskoczenie na plus bo papu dla GPU nie zabraknie. Jedyne co zastanawia to kultura pracy, chlodzenie nie wyglada imponujaca. No i ta cena, Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) To nie jest RDNA2, to jest mocno zmodyfikowane GPU głównie pod RT, ma byc 3 krotnie szybsze dajac 2 krtonie lepsza jakosc RT. Procek jest ten sam lekko podkrecony. + dodatkowo inne modyfikacje PSSR itp. A jeżeli chodzi o kulute pracy to bedzie na pewno gorzej niz FAT, pewnie podobnie jak w "slimie". 1 1
RTXnietylko4060tiUSER 68 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) @maxmaster027 3 krotnie szybsze GPU? Jak dla mnie to specyfikacja tego GPU jest podobna do RX 6800. Edytowane 3 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER
kanon7 76 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Tak, tak, trzy krotnie szybsze gpu Tylko szkoda że na prezentacji pokazano zwiększenie renderowania grafiki DO 45%. Więc gdyby dla zobrazowania przeliczyć teraflopy 1:1 to byśmy mieli: - moc PS5 10.28 TF - moc PS5 Pro DO 14.90 TF 1
RTXnietylko4060tiUSER 68 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) To wyglada na zmodyfikowane RDNA 2. W sumie to nawet Sony nie wspominalo nic o RDNA 3, ludzie sobie dopowiedzieli co chcieli. Edytowane 3 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER
Wu70 95 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 1 godzinę temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) Ale padlinę wyciągnęli 1
Phoenix. 272 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) 4nm wykonanie. Ciekly metal na SOC to mi sie podoba. 1 godzinę temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Wyplynela specyfikacja PS5 PRO. Wyglada na to ze to wciaz bedzie RDNA2, RX 6800 tam siedzi. Konsola potrafi zjesc 390w, takze spore zaskoczenie na plus bo papu dla GPU nie zabraknie. Jedyne co zastanawia to kultura pracy, chlodzenie nie wyglada imponujaca. No i ta cena, Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) Od chyba roku jest trąbione ze to RDNA3 z RT RDNA4. Dlatego PSSR nie będzie na starszym PS5 z RDNA2. Nawet samo DF twierdziło że to nie jest odpowiednik 7700XT tylko RTX 4070 w kwesti gpu i obliczeń RT. Ale sam czekam na dogłębną analizę tej całej architektury. 45 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): To wyglada na zmodyfikowane RDNA 2. W sumie to nawet Sony nie wspominalo nic o RDNA 3, ludzie sobie dopowiedzieli co chcieli. Gdybys wiedzial jak wyglada archi i co jest potrzebne do liczenia Ai na czipie to bys nie pisal takich glupot ze ktos sobie cos dopowiedzial Bo na RDNA2 nie da sie pewnych rzecy zrobic. Godzinę temu, kanon7 napisał(a): Tak, tak, trzy krotnie szybsze gpu Tylko szkoda że na prezentacji pokazano zwiększenie renderowania grafiki DO 45%. Więc gdyby dla zobrazowania przeliczyć teraflopy 1:1 to byśmy mieli: - moc PS5 10.28 TF - moc PS5 Pro DO 14.90 TF Moc gpu od latpodaje sie juz w polaczeniu z mozliwosciami AI oraz dodatkowymi jednostkami obliczeniowymi. To samo jest z kartami do kompa. Max pobor jest o 40W wiekszy niz PS5 czyli proces 4nm swoje zrobil. Wentylator tez wydaje sie dosc sporawy. 53 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): W sumie to nawet Sony nie wspominalo nic o RDNA 3, ludzie sobie dopowiedzieli co chcieli. https://www.tweaktown.com/news/100452/sony-confirms-ps5-pro-ray-tracing-comes-from-amds-next-gen-rdna-4-radeon-hardware/index.html "That last bit will be a proper generational upgrade compared to the RDNA 2.5 or the 'almost RDNA 3 hardware' inside the baseline PS5 console. How Sony achieved this is pretty simple: the RT hardware inside the PlayStation 5 Pro comes from AMD's next-generation Radeon graphics hardware, or RDNA 4. This has been confirmed by Mark Cerny, Sony's lead PlayStation system architect. " Edytowane 3 Listopada przez Phoenix. 1
kanon7 76 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada @Phoenix. patrząc przez pryzmat jakie są różnice między PS5 a PS5 Pro. To realna różnica to 10.28 TF do 11 TF Pro 1
Phoenix. 272 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Jestem ciekawe czy Cyberpunk dostanie update bo na chwile obecna bardzo watpie w to 1
azgan 378 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Na Labie ktoś pisał że CDPR pracuje nad Update dla CP2077 dla PS5 PRO ale ile w tym prawdy to zobaczymy 😉 1 1
ronaldo864 17 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada A gdzie są patche do gier na Unreal Engine 5 ??
Phoenix. 272 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) W drodze, przeciez wiele gier na UE5 ma zapowiedzaine juz dawno latki. Przespales troszke No i chyba nie myslisz, ze na premier nagle kazda gra dostanie latke, to troche potrwa. 21 minut temu, azgan napisał(a): Na Labie ktoś pisał że CDPR pracuje nad Update dla CP2077 dla PS5 PRO ale ile w tym prawdy to zobaczymy 😉 Chetnie ogram teraz na TV Oledzie od nowa z dodatkiem Edytowane 3 Listopada przez Phoenix. 1
voltq 169 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) @Phoenix. Cyberpunk napewno dostanie , ciekawe czy coś w w3 polepszą, ja nadal czekam na patcha/remaster do wiedźmina 2 4k 60 fps ultra detale i wydanie go na PlayStation Ile osób i czasu było by potrzebne żeby coś takiego zrobić? Wg mnie inwestycja by się zwróciła podobnie jak zwróci się rmk wiedźmina 1 Edytowane 3 Listopada przez voltq
maxmaster027 86 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a): 4nm wykonanie. Ciekly metal na SOC to mi sie podoba. Od chyba roku jest trąbione ze to RDNA3 z RT RDNA4. Dlatego PSSR nie będzie na starszym PS5 z RDNA2. Nawet samo DF twierdziło że to nie jest odpowiednik 7700XT tylko RTX 4070 w kwesti gpu i obliczeń RT. Ale sam czekam na dogłębną analizę tej całej architektury. Gdybys wiedzial jak wyglada archi i co jest potrzebne do liczenia Ai na czipie to bys nie pisal takich glupot ze ktos sobie cos dopowiedzial Bo na RDNA2 nie da sie pewnych rzecy zrobic. Moc gpu od latpodaje sie juz w polaczeniu z mozliwosciami AI oraz dodatkowymi jednostkami obliczeniowymi. To samo jest z kartami do kompa. Max pobor jest o 40W wiekszy niz PS5 czyli proces 4nm swoje zrobil. Wentylator tez wydaje sie dosc sporawy. https://www.tweaktown.com/news/100452/sony-confirms-ps5-pro-ray-tracing-comes-from-amds-next-gen-rdna-4-radeon-hardware/index.html "That last bit will be a proper generational upgrade compared to the RDNA 2.5 or the 'almost RDNA 3 hardware' inside the baseline PS5 console. How Sony achieved this is pretty simple: the RT hardware inside the PlayStation 5 Pro comes from AMD's next-generation Radeon graphics hardware, or RDNA 4. This has been confirmed by Mark Cerny, Sony's lead PlayStation system architect. " dokladnie, to jest cos jak RDNA 3.5. konsola stworzona z mysla o RT, wiec tam beda najwieksze roznice. A jezeli chodzi o 8k to po to sony opracowalo PSSR, wiadomo ze to nie bedzie natywne 8k...ale cos jak DLSS najprawdopodobniej 40% orginalna rozdzialka(czyli jakies 1728p) acz to pewnie zalezy od tytułu, 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się