Qrdello 92 Opublikowano 3 Listopada Autor Opublikowano 3 Listopada 55 minut temu, azgan napisał(a): Jak siedzieliśmy jeszcze na Labie to ktoś w temacie dobrze to wytłumaczył i uzasadnił odnośnie CPU i faktycznie jest wystarczające do PS5 PRO. Zwiększył się wyraźnie pobór mocy, do 390W - z filmików z rozbiórki wynika wprawdzie, że układ chłodzenia bardziej przypomina pierwsze FATy niż SLIMy - no i jest pierdyliard ciepłowodów - ale też obawiam się, że super cicha to PRO nie będzie
Spychcio 270 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 4 minuty temu, Qrdello napisał(a): Zwiększył się wyraźnie pobór mocy, do 390W - z filmików z rozbiórki wynika wprawdzie, że układ chłodzenia bardziej przypomina pierwsze FATy niż SLIMy - no i jest pierdyliard ciepłowodów - ale też obawiam się, że super cicha to PRO nie będzie To co podali to moc zasilacza. Zwykłe PS5 jadło średnio 210W. W PS5 PRO będzie pewnie maksymalnie z 250W . Więc nie masz się o co martwić. 1
Qrdello 92 Opublikowano 3 Listopada Autor Opublikowano 3 Listopada Oby tak było, liczę też na to że ten PSSR tutaj dużo zmieni, bo z upscalingiem idzie także zmniejszenie obciążenia na GPU = niższy pobór mocy.
Phoenix. 272 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 12 minut temu, Qrdello napisał(a): Zwiększył się wyraźnie pobór mocy, do 390W To jest tylko max znamionowa moc zasilacza, nie pobor konsoli podczas pracy. dobra juz mnie ktos uprzedzil z odp 1
Qrdello 92 Opublikowano 3 Listopada Autor Opublikowano 3 Listopada Tak, to ja wiem - ale przy PS5 było 350W z tego co pamiętam, teraz jest 390W - więc gdyby pobór mocy się nie zmienił zupełnie zasilacz zostałby ten sam. Jasne, że to jest skalibrowane tak żeby w przedziale 60% obciążenia leciała konsola, bo wtedy strata na zasilaczu będzie w granicach rozsądku. 1
ntt_system 24 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Edytowane 4 Listopada przez ntt_system
Joloxx9 179 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 23 godziny temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Wyplynela specyfikacja PS5 PRO. Wyglada na to ze to wciaz bedzie RDNA2, RX 6800 tam siedzi. Konsola potrafi zjesc 390w, takze spore zaskoczenie na plus bo papu dla GPU nie zabraknie. Jedyne co zastanawia to kultura pracy, chlodzenie nie wyglada imponujaca. No i ta cena, Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) Troche poplynales. 390 to power rating, pierwszy model mial ten rating wpisany jako 350 gdzie pobieral 200-220 w najbardziej wymagajacych grach, tutaj powinnismy widziec okolice 250-260 max. Wiec 40% mniej niz Ty podales. I 10 godzin temu, SethJames napisał(a): Gra ktoś na QD-OLEDZIE ? Na MLA oledzie, na QD gram ale na PC.
RTXnietylko4060tiUSER 68 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada @Joloxx9Faktycznie, masz racje.
SethJames 49 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 18 minut temu, Joloxx9 napisał(a): Na MLA oledzie, na QD gram ale na PC. Jaki MLA LG? Jakis LG?
Joloxx9 179 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Teraz, SethJames napisał(a): Jakis LG? Tak, mam w sygnaturece, G3.
Phoenix. 272 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 26 minut temu, Joloxx9 napisał(a): Tak, mam w sygnaturece, G3. Sygnaturki nie widać jak coś
MroczneWidmo 11 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Popołudniu będę miał Prosiaczka ; ) Jakieś sugestie co przetestować? Bibliotekę mam bardzo dużą Ogarnąłem już wszystkie gry z PS5 Pro Enhanced.
Qrdello 92 Opublikowano 4 Listopada Autor Opublikowano 4 Listopada (edytowane) O, jak miło - a czemu tyle wcześniej? Jesteś testerem? Mnie to pewnie będzie kultura pracy interesować, bo wizualnie widzę że zmiany będą na +. Edytowane 4 Listopada przez Qrdello
SethJames 49 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) 35 minut temu, Phoenix. napisał(a): Sygnaturki nie widać jak coś Niewidac na wersji mobilnej fakt 15 minut temu, MroczneWidmo napisał(a): Popołudniu będę miał Prosiaczka ; ) Jakieś sugestie co przetestować? Bibliotekę mam bardzo dużą Ogarnąłem już wszystkie gry z PS5 Pro Enhanced. Poprosze forbidden West, Star wars outlaws,Alan wake 2, the last of us part 1, mam nadzieje ze masz solidly ekran I nie jestes jedna z tych osob co niewidzi roznicy pomiedzy 4k native a upscaled. Interesuje mnie bardzo jak to cale pssr wyglada w stosunku do natywnego 4k. Osobiscie jeszcze niepociagmalem za spust I oczekuje wiecej info przed zakupem Btw. Ciekawe czy wyjdzie update do wiedzmina 3 I cyberpunk, a jesli tak co dodadza do cybera oprocz rt shadows ktore jest obecnie Edytowane 4 Listopada przez SethJames
MroczneWidmo 11 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) 9 minut temu, Qrdello napisał(a): O, jak miło - a czemu tyle wcześniej? Jesteś testerem? Mnie to pewnie będzie kultura pracy interesować, bo wizualnie widzę że zmiany będą na +. Lepiej, bo tester ma te swoje NDA, a ja od ziomka z hurtowni biorę Dostali w piątek, ale nie chciał dać na weekend Mam też PC z 4070ti i wiele gier dubluje się z PS5, wiec co będę mógł to wrzucę jakieś porównanie z PC Edytowane 4 Listopada przez MroczneWidmo
Qrdello 92 Opublikowano 4 Listopada Autor Opublikowano 4 Listopada (edytowane) @MroczneWidmo No to na bogato a ja się główię, czy zdążę w czwartek zgarnąć i pobrać z 2-3 gry na wyjazd Ja mam póki co wciąż bazowe PS5, więc też będę chciał jakieś porównania zrobić pomiędzy konsolami, o ile się da coś wycisnąć amatorsko Edytowane 4 Listopada przez Qrdello
Joloxx9 179 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 34 minuty temu, Phoenix. napisał(a): Sygnaturki nie widać jak coś To nie wiem, u mnie widac, tak samo widze innych 5 minut temu, MroczneWidmo napisał(a): Lepiej, bo tester ma te swoje NDA, a ja od ziomka z hurtowni biorę Dostali w piątek, ale nie chciał dać na weekend Mam też PC z 4070ti i wiele gier dubluje się z PS5, wiec co będę mógł to wrzucę jakieś porównanie z PC Bedziesz miec naped do niej od poczatku, a dwa - mnie interesuje czy jest glosniejsza niz zwykla/slim.
MroczneWidmo 11 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Napęd też będę miał, a porównania będę czynił do PS5 Fat z dnia premiery, innej wersji nie mam. @SethJames wydaje mi się, że można by zrobić w CP 2077 już bez problemu tryb działający w 4K PSSR z 1080p + stare RT ULTRA w 30 klatkach. Pewnie z RT Medium + odbicia i lokalne cienie w niższej rozdziałce to i te 60 klatek by ogarnęli. Edytowane 4 Listopada przez MroczneWidmo 2
SethJames 49 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) 11 minut temu, MroczneWidmo napisał(a): Napęd też będę miał, a porównania będę czynił do PS5 Fat z dnia premiery, innej wersji nie mam. @SethJames wydaje mi się, że można by zrobić w CP 2077 już bez problemu tryb działający w 4K PSSR z 1080p + stare RT ULTRA w 30 klatkach. Pewnie z RT Medium + odbicia i lokalne cienie w niższej rozdziałce to i te 60 klatek by ogarnęli. Oby wyszlo cokolwiek, oby nie bylo jak z rdr 2 na konsolach, z tego co pamietam cdpr oficjalnie powiedzial ze koncza wsparcie I skupiaja sie nad nowymi projektami. Osobiscie boje sie ze na wsparciu dla pssr sie zakonczy Edytowane 4 Listopada przez SethJames
MroczneWidmo 11 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Najlepsze, ze GTA V nie dostało łatki do PS4 PRO i teraz pewnie GTA V nie dostanie łatki do PS5 PRO w której dali by te RT Odbicia też w 60 klatkach I dopiero na PS6 dostaniemy nowe wydanie RDR 2 to na pewno coś szykują jeszcze albo przed GTA 6, albo po. Nie wierzę, że się nie schylą po pieniądze.
Qrdello 92 Opublikowano 4 Listopada Autor Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Nie sądzę, żeby rockstar przerzucało teraz siły przerobowe na RDR2 i GTAV. Wszystkie ręce na pokład męczą GTA6, więc starsze gry poszły na drugi albo i trzeci tor. Jakby mieli odblokować 60 klatek, to zrobiliby to i dla bazowego PS5 3 lata temu Po co, skoro ludzie i tak grają i w sumie czy RDR2 czy GTAV niespecjalnie potrzebują ulepszeń. Ewentualnie ten nowy tryb ps5pro poprawi trochę mydło w RDR2, i to tyle. Ja od pro oczekuję: - podobnej kultury pracy do PS5 - poprawek wizualnych w trybach perf w AW2, FFVIIR, SM2, DSRemake, RE4Remake i kilku innych wydanych ostatnio a nie do końca ładnych produkcjach - płynnego przełączania save między bazowym ps5 i ps5 pro, bez udziwnień (na kształt chmury w steam czy xbox) Edytowane 4 Listopada przez Qrdello
Phoenix. 272 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 32 minuty temu, Joloxx9 napisał(a): To nie wiem, u mnie widac, tak samo widze innych Dobra na kompie widac, na telefonie niestety nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się