Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 minuty temu, wrobel_krk napisał(a):

na pclab jeszcze

Jak wszyscy tutaj obecni w temacie… 

51 minut temu, voltq napisał(a):

podstawka to nie problem bo można przyjanuszowac z ali za 15zł-30zł

 

https://www.resetera.com/threads/all-games-with-ps5-pro-enhancements.1026072/

do paczkomatu dpd się zmieści? zamawiałeś paczkomatem ?

Woli ścisłości, rozumiem że podstawka pionowa jest 1:1 taka sama do Slim i Pro i niczym się nie różni? 

Opublikowano
5 godzin temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

Ten caly PSSR to szmelc. Cos czuje ze dopiero na PS6 bedzie jakosc zblizona do DLSS. 

Wiesz FSR też tak zaczynało, a teraz 3.1 juz jest o niebo lepsze od tego co bylo na poczatku. I tak samo bedzie z psssr bedą to udoskonalali. W sensie SONY, zapewne bedzie to tez w PS6 juz wlasnie po eksperymentach na ps5pro. Takze ta konsolka nowa to taki ekspertyment dla sony

Opublikowano
2 godziny temu, Qrdello napisał(a):

 

@Henryk Nowak Urzekła mnie Twoja historia :E jak już złapiesz kontakt z matką ziemią, odezwij się ponownie. :D 

Zaiste, homeryckie porównanie. A co ma piernik do wiatraka? Jak mi się PRO zepsuje, to wyślę na gwarancję. Tak samo jak mi rozrząd padnie po 100km :D 

 

Po prostu nie umiesz dyskutować na argumenty. Nie widzisz co te dwie rzeczy mają wspólnego? Obie nie są pełnowartościowymi produktami i mają niedoróbki, których gotowy produkt mieć nie powinien. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

kupował ktoś ps5 slim z napędem? jak wyjmę napęd to mogę go zaślepić jakimś panelem bocznym zawartym w zestawie ? i rozumiem ze ten napęd z slim można aktywować na ps5 pro? 

 

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, voltq napisał(a):

kupował ktoś ps5 slim z napędem? jak wyjmę napęd to mogę go zaślepić jakimś panelem bocznym zawartym w zestawie ? i rozumiem ze ten napęd z slim można aktywować na ps5 pro? 

No chyba tak, przecież te napedy do kupienia są do slima i pro. Wiec mozna odlaczyc, w sumie to przetestujesz :D . Pozniej musisz to zsynchronizowac z pro. A jeśli chodzi o tę cześć przykrywajaca to mozesz nawet kupic jakies oryginalne obudowanie(albo customowe) i sprzedać. Bo rozumiem, ze bierzesz naped i sprzedajesz jako digital.

Edytowane przez maxmaster027
  • Like 1
Opublikowano
6 godzin temu, Henryk Nowak napisał(a):

Po prostu nie umiesz dyskutować na argumenty. Nie widzisz co te dwie rzeczy mają wspólnego? Obie nie są pełnowartościowymi produktami i mają niedoróbki, których gotowy produkt mieć nie powinien. 

Taka podpowiedź. Obecność pssr nie jest wadą krytyczną jak ewidentnie fabrycznie uszkodzony rozrząd który klęka po pierwszym rozgrzaniu silnika :] artefakty pssr nie podlegają gwarancji rozrzad już tak. Zupełnie dwie różne kwestie. :)

W samozaoraniu ewidentnie masz doswiadczenie. :faja:

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Przynajmniej wtedy nie byłoby wymówek dla Remaku Bloodborne :E 
Eh. jeśli przejmą From Software w ten sposób to będzie ich koniec. Sony obecnie jest odklejone i spartoliliby nawet Tetris, nie mówiąc o Soulsach. 
Im jest szkoda wykupić licencję na śledzenie oczu oraz HDR dla PSVR2 podłączonego do PC. Tak to może kiedyś kupiłbym je, dla RE i gier z PC....
A z resztą z tym zarządem w Kalifornii to i tak nie kupiłbym. Używane PS5 nabędę tylko dla DS2 i sprzedam od razu.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Taka podpowiedź. Obecność pssr nie jest wadą krytyczną jak ewidentnie fabrycznie uszkodzony rozrząd który klęka po pierwszym rozgrzaniu silnika :] artefakty pssr nie podlegają gwarancji rozrzad już tak. Zupełnie dwie różne kwestie. :)

W samozaoraniu ewidentnie masz doswiadczenie. :faja:

Niemniej i jedno i drugie powinno działać lepiej od samego początku i właśnie o to chodzi w moim przykładzie. Nie każde porównanie musi przedstawiać identyczną sytuację, a cechy wspólne mogą wystarczyć by zrozumieć sedno problemu. Ty zaś oczekujesz przykładów na wręcz dziecinnym poziomie przystępności. Albo po prostu wyzbyłeś się już całkowicie umiejętności logicznego myślenia w obronie swojego ulubionego kawałka plastiku. 

 

33 minuty temu, slafec napisał(a):

Wy się tu kłócicie o głupoty, a Sony cichaczem może właśnie przejmować FromSoftware.

Reuters: Sony Group Corporation in talks to acquire Kadokawa Corporation

From to pikuś i na pewno nie jest głównym powodem zakupu kadokawa corp. Otóż ta firma jest gigantem anime, wydają kilkadziesiąt tytułów. Tak więc remake bb wcale nie jest takim pewniakiem w przypadku przejęcia 

:E

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kadokawa_Corporation

From software to tylko malutka część tego molocha :)

Edytowane przez Henryk Nowak
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Henryk Nowak napisał(a):

Niemniej i jedno i drugie powinno działać lepiej. Widzę, że jesteś w stanie wyzbyć się umiejętności logicznego myślenia w obronie swojego ulubionego kawałka plastiku. 

Logiczne myślenie, chłopcze, mi podpowiada, że pitolisz farmazony:

Rozrząd, który się rozsypuje ma działać lepiej? W sensie, rozsypać się po tysiącu czy dwóch tysiącach kilometrów? Jak dla mnie powinien się w ogóle nie rozsypać eksploatowany poprawnie. 

Wada fabryczna czegokolwiek, która uniemożliwia korzystanie z produktu i fail w oprogramowaniu, który objawia się w kilku przypadkach ale pozwala na zupełnie normalne korzystanie z tego czegokolwiek mają się do siebie jak pięść do nosa.

Logika Ci się rozsypała tym porównaniem, a bronisz go jak babcie krzyża sam nie będąc w stanie przyznać się do tego, że przestrzeliłeś. 

Powtórzę Ci, nikt tutaj nikogo ani nie zmusza do kupna, ani nie gloryfikuje czegokolwiek, ani nie wywyższa ponad stan faktyczny prócz takich okazjonalnych wjazdów jak Twoje czy innych tutaj piszących, których celem nadrzędnym jest nie dyskusja a gnojenie i naginanie faktów tak, żeby wyszło na wasze

Wyciągnij głowę z tyłka i zauważ, że nikt z piszących tutaj nie utwierdza w przekonaniu czytających o tym, że wspomniane PSSR to cud nad cudy i technologia lepsza niż DLSS, bo tak nie jest. Nikt się nawet nie łudził, że tak będzie przed czy po premierze. Pisaliśmy tutaj kilka razy że obraz jest lepszy i ma mniej wpadek niż przy FSR, no i generalnie jest subiektywnie płynniej.

Od tego czasu pojawiają się kolejne filmy, które podrzucają jednostkowe wpadki przy pro patchu, gdzie okazuje się że jego implementacja jest skopana - np. przez stary kod = co nie jest winą sprzętu tylko programisty/kontroli jakości SONY. @voltq wczoraj podrzucił fajny temat z ogólnym zestawieniem upgradów PS5P vs PS5 i z niego wynika, że jest ogólnie inplus  z wpadkami we wspomnianych grach. 

I nic Ci do tego jak wydaję swoją kasę i na co, więc daruj sobie niepotrzebne przymiotniki, zaczepki, wycieczki osobiste itp, bo orzesz się sam każdą kolejną wypowiedzią generując przy tym masywny OT, który powinien po tylu postach kwalifikować się na odpoczynek. 

Cytat

 Nie każde porównanie musi przedstawiać identyczną sytuację, a cechy wspólne mogą wystarczyć by zrozumieć sedno problemu.

No chyba, że te cechy wspólne dotyczą zupełnie różnych efektów końcowych :E no ale kto by się takimi detalami przejmował.

 

Edytowane przez Qrdello
  • Confused 1
Opublikowano

Draft podstawki z internetów (nie zwracać uwagi na jakość, drukowała się 3h, do testów), z obciętymi brzegami bo się na stole nie mieści :E jakby ktoś koniecznie potrzebował (bo tutaj żale się kilka razy przewijały o brak  w PRO i SLIM), to mogę druknąć :> 

image.png.2104e243eaac69698ad32ef30918ed26.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

To też nie problem, bo można - o ile cena jest ok - kupić grę na zapas. Napęd kiedyś tam będzie tak czy siak. Jak ktoś lubi kolekcjonować to jemu rybka.

Gorzej, że te promo to np.

image.png.69b3c22dcb6edd948e2c09b3f11b7302.png

image.png.f80da301fffda0f4cf1a782ff89a0ac3.png

czy:

image.png.66a1bb6cc8455e428aeed9d446789868.png

:E 

Opublikowano
1 godzinę temu, Henryk Nowak napisał(a):

From to pikuś i na pewno nie jest głównym powodem zakupu kadokawa corp. Otóż ta firma jest gigantem anime, wydają kilkadziesiąt tytułów. Tak więc remake bb wcale nie jest takim pewniakiem w przypadku przejęcia 

:E

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kadokawa_Corporation

From software to tylko malutka część tego molocha :)

No to było mega gówniane jakby California zaczęła tym zarządzać :E

  • Upvote 1
Opublikowano
19 minut temu, michaelius33 napisał(a):

No to było mega gówniane jakby California zaczęła tym zarządzać :E

Nie ma szans, że Amerykanie będą zarządzać produkcją anime, zaraz by się tam pojawiła lewicowa tematyka i nikt by tego nie oglądał. Na pewno są świadomi, że anime musi być japońskie, prawda? :E

Opublikowano

Alan Wake 2 PS5 Pro Perf Mode: Slower Than PS5? PSSR Under-Performing?

KLIK

Materiał DF o trybie performance.

U siebie zauważyłem, że wyłączenie motion blur pozwala wyeliminować część z tego efektu migotania na krawędziach w grze, przynajmniej w obrębie kilku metrów od postaci taki efekt nie występuje a jedynie krawędzie w ostatnim planie migotają. Na plus wygładzanie na obiektach takich jak np. kable, przewody, siatki.

Natomiast ciekawe czy Anal W2 leci na najnowszej wersji PSSR czy też na jakimś wcześniejszym buildzie i da się to usprawnić patchem. 

 

Ogólnie SONY skopało marketing tej konsoli. W materiałach promo AW2 się przewijał jak wyraźny upgrade - no i w 30 klatkach tak jest, ale perf jest już taki średni. Podobnie z Survivorem, który też nie zachwyca i ponownie w dalszych planach jest migotanie cieni RT. Wychodzi na to, że studia 3rd party albo dostały późno build pssr do implementacji, albo poszły na łatwiznę a tutaj ewidentnie kody gier wymagają poprawek, bo samo przełączenie włącznika z FSR na PSSR powoduje problemy.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • To wygląda... beznadziejnie. Prędzej napisałbym, że to trzecia część Elexa, a nie Czarnobylitu. Kamera zza pleców, walka w zwarciu, piruety, obroty, przeciwników w grom, a niektórzy wielkości ciężarówki. No nie podeszło mi. Jedynka była jaka była, ale była całkiem niezłym, rozbudowanym walking simulatorem z przewuj klimatem. 
    • Ładny ptaszek :). Myszołów czy jakiś mniej pospolity okaz ? Sądząc po ujęciu chyba do lądowania/polowania 😁 się szykował?
    • W konfiguracji 2 stata + 2 m.2 żadna płyta na am5 nie obetnie linii pcie gpu.  Ze względu na uefi i cenę  osobiście wybrałbym bramkę numer trzy. Skisłem 
    • Jak chcą ludziom zaimponować to niech wrzucą jak sprzątają jedno z nielegalnych składowiska odpadów, najlepiej tych chemicznych
    • Tutaj w filmie masz sporo odpowiedzi. Ale ciekawie odpowiadają kolesie w komentarzach. cytat: "(...)  Cóż, no silników, nawet tych komercyjnych czy open sourcowych jest stosunkowo dużo. Własnych technologii jest jeszcze więcej. A nie jest tak, że kolejne nowe nie powstają. Także z pewnością nie grozi nam robienie wszystkich gier na UE5. Szczególnie, że wielkie korporacje lub duże studia jednak dalej trzymają się swoich rozwiązań. Rockstar - RAGE, Ubisoft - UbisoftAnvil/Snowdrop, EA - Frostbite, Creative Assembly - Warscape, Bohemia Interactive - RV/Enfusion, IO Interactive - Glacier itd. a jeszcze jest pełno firm, które udostępniają swoje silniki jak Crytek - CryEngine, Relic/Supergiant/podstudia Microsoftu - Essence Engine czy XNA, Bethesda - idTech i jego mutacje i wiele innych. No i na to wszystko mamy typowe silniki do wszystkiego (plus kilka znanych przykładów): Godot (Brotato, Dome Keeper), PyGame (stos visual novel), RPG Maker (klasyk, ale wyszedł na nim też np. Felvidek), Gamemaker (Undertale, Stoneshard, Forager, Hyper Light Drifter, Norland, Katana ZERO, ZERO Sievert, Hero Siege, Loop Hero), Unity (Rust, Cities Skylines, The Forest, Fall Guys, Raft, Subnautica, RimWorld, Unturned, Valheim, Cuphead, Kerbal Space Program, Ori Cult of the Lamb) i całą rodzinę UE PUBG, Deep Rock Galactic, ARK, Black Myth Wukong, Civ VI, Squad, Hogwarts Legacy, Palworld, Rocket League, Manor Lords, Sea of Thieves, Stray) (...)".        cytat: "I już się zebrało grono znawców enginów wszelakich i przede wszystkim unreala, większość z Was zna ten engine tylko z wiadomości na portalach. Pracuję zawodowo na UE od wersji 4.2 i na podstawie swoich doświadczeń oraz doświadczeń kolegów z branży, mogę śmiało stwierdzić że na ten moment nie ma żadnej konkurencji dla UE, stworzenie inhouse'owego enigina który byłby konkurencją jest za drogie dlatego większość twórców AAA przesiada się właśnie na niego. Co do plotek o shutteringu i innych bzdetach wyssanych z palcach - ue jak każdy engine posiada optymalizację i jest tylko narzędziem, to od użytkownika zależy jak to wykorzysta/zoptymalizuje."     cytat: " Dużo politycznych odpowiedzi na temat tego dlaczego korzysta się z Unreal'a, a porzuca własne silniki. Rzeczywista powinna brzmieć tak, że firmy tną koszty i taniej jest korzystać z gotowego produktu niż opłacać doświadczonych pracowników i rozwijać swój produkt. Efekty tego widzimy w ostatnich latach, optymalizacja leży, a nowe gry nie oferują niczego innego niż jej poprzedniczki. Nie wspomnę już o sztucznej inteligencji i fizyce w grach, które aktualnie nie istnieją. Po prostu firmy chcą tylko więcej gier, szybciej i jak najtaniej. Jakość schodzi na co raz dalszy plan.  Mieliśmy niesamowicie dobry gamedev w Polsce i masą doświadczonych pracowników znających się na rzeczy. Niestety studia ich nie doceniały, nie chciały godnie płacić i paradoksalnie za to że są dobrzy byli zwalniani, gdyż kosztowali więcej niż randomy ściągane przez HR. W efekcie Ci przebranżowili się na pochodne technologie, a naszymi silnikami nie miał kto się zająć. Ściągnięcie byłych pracowników po takim potraktowaniu stawało się co raz bardziej niemożliwe albo absurdalnie drogie. Aktualnie kadry naszych Polskich studiów zasilane są całkowicie nowymi zespołami, często ściąganych z całego świata.  Po aktualnych raportach widać, że koszty obsługi Unreal'a z czasem zbiegły się, a nawet przewyższyły dawne koszty utrzymania własnych silników. Tutaj za to winę ponoszą w sumie sami gracze, bo najlepiej sprzedaje się to co się mruga, świeci, błyszczy i jest ładne. Wszystkie pozostałe aspekty są ignorowane, dlatego proporcje artystów i programistów przeważają się na tą pierwszą stronę. Ilość osób tworzących gry stale rośnie, bo tworzenie assetów jest czasochłonne i drogie. Tutaj subiektywna opinia, assety stały się dla mnie nudne, w żaden sposób setny raz zobaczenie ładnego budynku, odbić w kałuży wody, refleksów itd., nie sprawia że chcę grać w daną grę, stały się dla mnie zupełnie obojętne. Brakuje mi całego backend'u gier, którym nikt się nie zajmuje."     cytat: "Obwinanie silnika, ze powstaja ch*** gry, to jak prz**** się do składników dań w potrawach, całkowicie pomijając najważniejszy współczynnik, czyli kucharza. Nawet z najgorszych składników dobry kucharz zrobi smaczne danie, gdzie w przypadku ch****, nawet zagotowanie wody sprawi problemy. W przypadku gier mamy dokładnie to samo, słabi kucharze [developerzy] podaja na tacy pieknie prezentujace sie potrwawy, aby po chwili poczuc, ze czesc jest spalona, druga surowa i niedoprawiona. Oczywiście, jezeli mamy tylko jeden silnik, to beda produkowane gry zblizone do siebie, tak samo jak z franczyzami restauracji czy sklepów, jak mcdonalds, ale to nie znaczy, ze ktos nie moze przerobić ta franzyce w całkowicie nowy produkt z większym bądz mniejszym wysiłkiem. Czasem bedzie oplacalniejsze stworzenie od zera, a czasem kilka lekkich modyfikacji sprawi cuda. Wynik moze byc rozny, od wiekszej ilosci engine developerów i stworzenie uniwersalnego narzedzia pod gry, po zaczecie nowych silników przez korporacje bo bedzie sie biznes opłacał. Jedynie co wiemy, ze gry pojda do przodu, niezaleznie od silnika, bo w momencie, kiedy gry z UE5 + nie beda sie sprzedawac, to HR, prezesi, udziałowcy zmusza firme do podjecia dalszych kroków, bo wszystko kreci sie w około $$"             Ale widzisz, w sposób delikatny zmieniasz front  i... super, bo o to mi chodziło. To wszystko, co piszesz, to prawda. Zgadzam się. Ale oszukuje Cię, frustruje, okrada, wypuszcza crapa... DEVELOPER ! I do niego kieruj pretensje. Nie do twórcy silnika. To deweloper w finale wydaje grę i kasuje kesz. I to on ma zadbać, aby gra "odpowiednio" działała. Niech ujmie geometrii, oświetlenia, tekstur. Niech zredukuje to, co powoduje zadyszkę (albo się douczy).   Jeżeli np. taka Toyota wypuści trefne wozy / silniki, które się rozlatują i pękają im bloki, to wnosisz skargę na (?!?) Toyotę raczej, a nie do twórcy silnika diesla, albo odlewani, która te bloki odlewa dla Toyoty. Jeżeli, ktoś wypuszcza grę, która nie działa, to winien jest developer. Mógł nie wypuszczać, mógł dopracować, mógł wybrać inny silnik, mógł zrezygnować, mógł zrobić kilka rzeczy, zanim oszukał gracza. Developer. Nie twórca silnika.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...