Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak dla mnie możesz nawet rozpędem stabilność murów sprawdzać :D byle nie spamować wątku 1000x tym samym bełkotem bez poparcia pokroju: PSSR musi byc wyjatkowo upierdliwy w implementacji skoro tyle gier pokazuje jego slabosci

  • Upvote 1
Opublikowano

Może i to jest lenistwo devów, niemniej wina i tak jest po stronie Sony i nie ma co tego bronić. Widząc jak to wygląda w wielu grach, np. silent hill 2, avatar czy Jedi nasuwa się na myśl jedno pytanie - dlaczego nie ma kontroli jakości, zanim łatka wleci na serwery? Pal licho jakby był wybór, ale zdarza się, że nie ma wyboru i tylko tryb z pssr jest dostępny. 

Inną kwestią jest to, że to Sony powinno zadbać o to, żeby na premierę były jakieś nowe gry pokazujące jakość tej technologii. Takie gry o jakich piszecie, z dobrą implementacją tej technologii i tworzone z myślą o niej. Skoro to jest zmodyfikowane fsr to już kilka lat temu było można zacząć coś dłubać. 

 

Rozumiem, że ciągle czepianie się nie ma sensu, natomiast zaciekłe bronienie producenta swojej ulubionej konsoli w obecnej sytuacji też nie ma sensu. Żeby to jakoś wyglądało sensownie to mogli zaczekać do premiery jakiejś swojej gry i wypuścić konsolę w tym samym czasie, żeby pokazać jak to pssr powinno wyglądać. Nawet jakby stellar blade było opóźnione i wyszło równo z premierą PS5 pro to by to nie wyglądało tak byle jak jak teraz. Grałem na PS5 pro I akurat stellar blade w miarę wygląda, na pewno dużo lepiej niż silent hill 2 remake czy gran Turismo. O 4,5 letnich grach jak tlou2 nie ma co wspominać, bo ile razy można odkurzać ten sam tytuł. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Henryk Nowak napisał(a):

jedno pytanie - dlaczego nie ma kontroli jakości, zanim łatka wleci na serwery?

Przeciez dzis nikt gier nie testuje lub malo kto testuje przed premiera, a gracze po premierze testuja za darmo i to wielki projekt tworzony latami, a ktos tam sie latka ma przejmowac?? Oni dostaja kawalek kodu, wklepuja do gry i na tym sie konczy. Dlatego efekt finalny jest jaki jest. Napewno exy sony beda mialy ten upscaler dopracowany do perfekcji i nie bedzie trzeba na to czekac dlugo.

2 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Skaler wyciągnie z 640p obraz 8k, dorzuci 3 fakowe klatki pomiędzy, wyostrzy i violia! Ostry jak żyleta obraz

Tak bedzie, a juz niedlugo nowe karty nvidia i dowiem sie co tam AI znowu wyczaruje ;) Era surowej mocy dobiega konca i przyszlosc to AI w kwesti wydajnosci.

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

Przeciez dzis nikt gier nie testuje lub malo kto testuje przed premiera, a gracze po premierze testuja za darmo i to wielki projekt tworzony latami, a ktos tam sie latka ma przejmowac?? Oni dostaja kawalek kodu, wklepuja do gry i na tym sie konczy. Dlatego efekt finalny jest jaki jest. (...)

Mamy temu przyklaskiwać?

  • Like 1
Opublikowano
5 godzin temu, Henryk Nowak napisał(a):

Mamy temu przyklaskiwać?

Z tym nic nie zrobisz bo mleko się już rozlało ;)  Ludzie dziś na premierę kupują takie gnioty jak Stalker i się cieszą jaka świetna gra 🤣

5 godzin temu, voltq napisał(a):

ogólnie co z tymi napędami ? jednak sony specjalnie nie wypuszcza nowych a przeceniają gry cyfrowe? czyli jednak zamierzone działanie ?

Tak Sony robi spisek żebyś miał o czym marudzić na forum, a wyprzedaże z okazji 30 lecia to przykrywka 🤣  

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, voltq napisał(a):

ogólnie co z tymi napędami ? jednak sony specjalnie nie wypuszcza nowych a przeceniają gry cyfrowe? czyli jednak zamierzone działanie ?

Jak widać w sklepach… Sony „włosy wyrywa z głowy” aby zapchać sklepy napędami, w zeszłym miesiącu uruchomili dodatkową linie produkcyjną napędów, aby przed świętami półki sklepowe uginały się od napędów i nikomu nie zabrakło. 
Vice dyrektor PlayStation podał się honorowo do dymisji przez to że na premierę PS5 Pro brakło napędów. 
Cytuje: „numerem jeden dla PlayStation będzie dostarczenie aby każdy chętny mógł zakupić napęd szybko i w cenie rekomendowanej”. 

 

Musisz im dać jeszcze trochę czasu….

Edytowane przez kanon7
  • Haha 3
Opublikowano
13 godzin temu, Henryk Nowak napisał(a):

Może i to jest lenistwo devów, niemniej wina i tak jest po stronie Sony i nie ma co tego bronić. Widząc jak to wygląda w wielu grach, np. silent hill 2, avatar czy Jedi nasuwa się na myśl jedno pytanie - dlaczego nie ma kontroli jakości, zanim łatka wleci na serwery? Pal licho jakby był wybór, ale zdarza się, że nie ma wyboru i tylko tryb z pssr jest dostępny. 

Inną kwestią jest to, że to Sony powinno zadbać o to, żeby na premierę były jakieś nowe gry pokazujące jakość tej technologii. Takie gry o jakich piszecie, z dobrą implementacją tej technologii i tworzone z myślą o niej. Skoro to jest zmodyfikowane fsr to już kilka lat temu było można zacząć coś dłubać. 

 

Rozumiem, że ciągle czepianie się nie ma sensu, natomiast zaciekłe bronienie producenta swojej ulubionej konsoli w obecnej sytuacji też nie ma sensu. Żeby to jakoś wyglądało sensownie to mogli zaczekać do premiery jakiejś swojej gry i wypuścić konsolę w tym samym czasie, żeby pokazać jak to pssr powinno wyglądać. Nawet jakby stellar blade było opóźnione i wyszło równo z premierą PS5 pro to by to nie wyglądało tak byle jak jak teraz. Grałem na PS5 pro I akurat stellar blade w miarę wygląda, na pewno dużo lepiej niż silent hill 2 remake czy gran Turismo. O 4,5 letnich grach jak tlou2 nie ma co wspominać, bo ile razy można odkurzać ten sam tytuł. 

Tylko wiesz gdzie leży ambaras.

Że tutaj nie ma obrońców krzyża. Realnie wypowiadaj się posiadacze PRO, pozostali w oparciu o materiały branżowe. Powstaje mnóstwo niedomówień, półprawd, życzeniowego myślenia i zwykłego hejtu.

Ja SONY nie bronię, bo co do zasady nie bronię żadnego corpo. Nawet gdyby to corpo było nieskazitelne, a SONY takie nie jest - w sumie poza momentami pro-konsumenckich przebłysków nigdy nie było :E 

Natomiast syfu w tym dziale jest tyle, że zwyczajnie nie da się tego czytać. Sprzęt jak sprzęt jest zupełnie w porządku, a dostaje bęcki za idiotyzm corpo, parcie na nadmierne zyski czy lenistwo developerów. I to mi się wybitnie nie podoba. Bo gdyby z konsolą było fizycznie coś nie tak to kumam hejt. Sam wpieniałem się na samolot ps4 czy ps4 pro, przeżywałem ylod lata temu czy wiecznie padające lasery w PS2 Slim. To są powody do jazdy po sprzęcie, a nie corpo guano.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, voltq napisał(a):

ogólnie co z tymi napędami ? jednak sony specjalnie nie wypuszcza nowych a przeceniają gry cyfrowe? czyli jednak zamierzone działanie ?

Jakkolwiek szalenie to brzmi, nie byłbym zupełnie nastawiony na nie :E dwie duże promki jedna za drugą, brak napędów zmusi niektórych do zakupów, nawet po "zniżkowych" cenach.

Jeżeli dodatkowo od stycznia napędy się pojawią, to będę wręcz pewny że tak to było :E 

Edytowane przez Qrdello
  • Like 1
Opublikowano
W dniu 5.12.2024 o 21:28, voltq napisał(a):

to prawda , ale chodzi mi ze jezeli chodzi o same detale to nie ma takiej roznicy dopiero RT FPS i Rozdzielczosc

GeDRGuZXAAEcJRW?format=jpg&name=medium

Kolejna gra dla ktorej warto kupic PS5 PRO

 

Xbox Series S – 30 FPS i 1080p

Xbox Series X (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

Xbox Series X (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PlayStation 5 (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

PlayStation 5 (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PS5 Pro – skalowane 2160p, PSSR, 60 FPS

  • Like 1
Opublikowano

Dodajmy, że z opisu jasno wynika że tv czy monitor bez vrr nie będzie miał trybu 60 fps, będzie to pewnie fizycznie zablokowane. Stąd moje przypuszczenia że gra raczej kreci się wokół 50 fps , bo vrr taki fps jeszcze obleci.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
49 minut temu, azgan napisał(a):

 

Xbox Series S – 30 FPS i 1080p

Xbox Series X (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

Xbox Series X (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PlayStation 5 (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

PlayStation 5 (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PS5 Pro – skalowane 2160p, PSSR, 60 FPS

Dla mnie każda gra na premierę na konsolę powinna mieć obowiązkową taką ww rozpiskę na co można liczyć - klatkarz, rozdziałka i tekstury. I to wydawca gry powinien podać, a nie szukać, lub czekać aż DigitalFoundry sprawdzi...

7 godzin temu, voltq napisał(a):

 

:o:o:o  wydać 4500 zł (3499 zł + napęd 1000zł) aby zagrać w gry z PS4 z jakością tekstur 11 letnimi :E game changer :E :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Gdyby tak się dało Drivecluba ograć w 60 FPSach to by było piękne. Jest szansa czy to już nigdy się nie stanie?

W ogóle to jest komiczne, że gierka z 2014 roku ma lepsze efekty wizualne niż współczesne "ścigałki" :E

Opublikowano
Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

GOWa dzis zainstalowalem bo kiedys kupilem, inFAMOUS chyba kupie bo nie gralem w to a wydaje sie ciekawe. Tam chyba jest jeszcze jakas 1 czesc tego cos wiedzialem ?

Infamous First Light, jak spodoba Ci się Infamous to ta również.

  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Dodajmy, że z opisu jasno wynika że tv czy monitor bez vrr nie będzie miał trybu 60 fps, będzie to pewnie fizycznie zablokowane. Stąd moje przypuszczenia że gra raczej kreci się wokół 50 fps , bo vrr taki fps jeszcze obleci.

 

2 godziny temu, kanon7 napisał(a):

Dla mnie każda gra na premierę na konsolę powinna mieć obowiązkową taką ww rozpiskę na co można liczyć - klatkarz, rozdziałka i tekstury. I to wydawca gry powinien podać, a nie szukać, lub czekać aż DigitalFoundry sprawdzi...

 

Zobaczymy co PS5 PRO potrafi i jak wypadnie PSSR 😁

  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, kanon7 napisał(a):

Dla mnie każda gra na premierę na konsolę powinna mieć obowiązkową taką ww rozpiskę na co można liczyć - klatkarz, rozdziałka i tekstury. I to wydawca gry powinien podać, a nie szukać, lub czekać aż DigitalFoundry sprawdzi...

:o:o:o  wydać 4500 zł (3499 zł + napęd 1000zł) aby zagrać w gry z PS4 z jakością tekstur 11 letnimi :E game changer :E :E

Potwierdzam taka rozpiska jest wg mnie też obowiązkowa 

To prawda PS5 Pro jest nieopłacalne, ale jakbym miał tylko konsolę i telewizor 4k to granie w takiego KCD 2 w 30 fps nie bardzo a w 60 fps będzie 1080p nie grywalne na ekranie 4k 

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

To czym sie roznia te czesci i od ktorej lepiej zaczac??

nieSławny: inFamous 2 jest chyba w playstation plus , pozniej inFamous: Second Son  i na koniec inFamous: first light

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A od kiedy graniczymy z Federacją Rosyjską ?  Nie mato jak zlot pelikanów tutaj... ale lubię do kawki przejrzeć te wypociny 
    • Sygnatura wszystko przyjmie. Nie byłeś, nie widziałeś  Równie dobrze może siedzieć na jedynym słusznym i mocarnym 1050ti tocząc nierówną walkę z siłami czerwonych   Czasem się zastanawiam czy tacy ludzie jak on nie piszą takich rzeczy dla beki aby wbić szpilę i "pobudzić" rozmówców i mieć z tego niezły śmiech.
    • Skoro ostatnio przeglądałem tą kwestię to podzielę się wnioskami... Do handheldów wchodzą lepsze ekrany IPS na LTPS - lepsza jasność, kolory, GTG... Ponoć trwałość jest teoretycznie gorsza. W telefonach od jakiegoś czasu są obecne, ponieważ ich technologia wykonania zużywa mniej prądu i ma same zalety, poza kosztami i trwałością. Nie wiem jak z monitorami, kiedyś był problem z większymi matrycami oraz uzyskiem.  RG476h właśnie ma LTPS 120hz, 1280 x 960 i Valve mogłoby odświeżyć Steam Deck LCD podobnym panelem + bebechy z OLEDa lub chociaż zmieniona rewizja płyty względem starego LCD, ale nadal 7nm.   GammaOS ponoć znacznie uprzyjemnia korzystanie z retro konsolek, a niedawno zrobili wersję dla układu T820, więc RG476h akurat skorzystał, mimo świeżej premiery. Inne konsole to m.in. seria rg406, rg556, RG cube i Slide..., może jest coś jeszcze. Przy cenie promocyjnej ~650 zł za 476 tracą sens. System również rozwiązuje problemy z nierównym odświeżaniem ekrany, ponieważ standardowo jest trochę ponad 60 / 120hz po przecinku, ale może producent naprawił to w aktualizacji rg476h.   Konsolki emulujące wszystko z PS2 / Gamecube bez problemu mogą kosztować tyle co używany Steam Deck LCD, więc mają niewiele sensu... Szczególni gdy emulator PS2 na androida jest porzucony, będąc w gorszym stanie niż ten x86. T820 radzi sobie z tymi konsolami, ale nie ze wszystkim grami. Ponoć działa trochę lepiej na GammaOS. Do gier 2D lub prostych 3D raczej nie ma sensu brać czegoś ponad T820, chyba że pojawi się Steam dla ARM. Dla emulacji Switcha, można kupić używanego Switch Lite.  Ewentualnie dla 16:9 można kupić Retroid Pocket 5, ale za ~1000 zł. Można uprzeć się na AYANEO z ryzenem... Ale znowu Steam Deck LCD jest już niedaleko tych cen, a brakuje mu tylko lepszego ekranu. Modyfikacja Deck HD jest już lepsza, ale to nadal "stary" ips, bez ltps.   Koniec końców uznałem, że na takie głupotki nie chcę wydawać więcej, a kompromisy trochę nieodpowiadają mi, poza RG476h, gdzie wolę poczekać na więcej opinii użytkowników. Kupiłem używanego Gamesir G8 oraz Samsung a55 na zablokowanej sieci. Wyszło mniej niż RG406h, ale rozmiar jest dość szeroki, a Samsung jeszcze jedzie.
    • Uwielbiam jak inni wiedzą lepiej jak mam swoje pieniądze wydawać.
    • Nikt normalny nie rozbiera nowego GPU ale ja jak postanowiłem w nowej Inno3d 5070ti dnia pierwszego położyć PTMa na rdzeń zauważyłem, że wszystkie cewki były fabrycznie zalane jakąś żywicą do okoła (kolor przezroczysto-mleczny). Wątpię aby mi się to przewidziało, chociaż robiłem to po nocy zmęczony jak koń po westernie. Może to tutaj tkwi cała magia... a może nie. Tak czy srak nie znam przypadku głośnych cewek w Inno3d co traktuję jako wartość dodaną. No i zawsze jest dupochron w postaci 14 dniowego zwrotu jakby rzeczywiście miało się mega pecha. A tak na marginesie, uwielbiam prosty industrialny styl, więc akurat design Inno3d mnie urzeka. To taki Glock wśród GPU  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...