Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Doom Eternal to gra z 2021 roku, a RT to tam było jak kot napłakał jedynie chyba z tego co pamiętam odbicia i to bez szału. Co będzie tutaj zobaczymy jak odpalimy, ale raczej będzie więcej tego RT niż w Doomie :E

Opublikowano
11 minut temu, lukadd napisał(a):

Doom Eternal to gra z 2021 roku, a RT to tam było jak kot napłakał jedynie chyba z tego co pamiętam odbicia i to bez szału. Co będzie tutaj zobaczymy jak odpalimy, ale raczej będzie więcej tego RT niż w Doomie :E

W Doomie ma być pierdylion klatek na kalkulatorze dlatego tak wygląda RT w tej grze. Nie wspominając, że RT jest wręcz "niezbędne" do gry tego pokroju.;)

Opublikowano (edytowane)

Taki ten preload GP na PC że sciagnelo mi z 20 mb pllikow, mam ikonke na pulpicie i tyle, mam akcje Graj ale mam czekac :E

 Musze manualnie jakoś aktywować ściąganie, przy czym mam błąd bo niby mam za mało miejsca na dysku który wybrałem, a mam tam jeszcze 145 GB :E

EDIT 2 , zwolniłlem miejsce i mam  250 gb prawie, dalej wg, GP mam za mało miejsca :E

Edytowane przez JeanPepin
  • Haha 1
Opublikowano
12 minut temu, JeanPepin napisał(a):

Taki ten preload GP na PC że sciagnelo mi z 20 mb pllikow, mam ikonke na pulpicie i tyle, mam akcje Graj ale mam czekac :E

 Musze manualnie jakoś aktywować ściąganie, przy czym mam błąd bo niby mam za mało miejsca na dysku który wybrałem, a mam tam jeszcze 145 GB :E

... a wlasnie, co do pre-loadu na PC game pass, jak to wyglada? Pytam, bo przy okazji Stalker 2, chcialem zobaczyc preload na MS Store, i jedynie co mi sie pobieralo to zaledwie chyba 6MB i tyle, nic nie ruszalo mimo, ze wszyscy juz mieli mozliwosc pobierania. Czy ja cos robilem zle? jak to wyglada przy tej grze? 

Opublikowano (edytowane)

No mi pobiera 3 pliki jakby, dwa to są dodatki jakieś po 10 mb, trzeci ma mieć 115 GB, ale nie idzie go sciagnać bo mam niby za mało GB wolnego, sciagnelo z 7 MB i cześć. Z Stalkerem nie miałem problemów, tam sciągęło całość od razu

Edytowane przez JeanPepin
Opublikowano
18 minut temu, Tankietka napisał(a):

Nie kupuje tego, że musowo włączony zżerający klatki RT to ma być "nowa jakość". 

 

Odbicia można robić "w starym wypalanym stylu". Zamiast iść w poligony to idą w jakiś chujowy RT.

 

 

Mistrzu podciąganie geometrii odbywa niezależnie od RT/PT.

Bez RT/PT przeskoczysz pewnego progu w jakości/realizmie grafiki. Bo dobre AO na RT bije na głowę HBAO+ czy inne wynalazki przy czym nie zabija sprzętu, a tylko jeden efekt. Chyba nie muszę też przypominać jaką ewolucje przeszły samie cenie przez wiele lat zanim udało się uzyskać coś lepszego i w takim Division NV wrzuciła hybrydowe cienie HFTS. Nie wcale nie było widać, że cenie są lepsze. Także przyzwyczaj się, że teraz co generacje będą wchodzić coraz bardziej ogarnięte efekty tylko teraz na RT/PT, które i tak będą mordować sprzęt. 

RTXDI to jest ochłap z ReSTIR bo na razie sprzęt ma za mało mocy.

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Efekty gdzie gra całościowo i tak wygląda gorzej (patrząc na zaprezentowane materiały) niż stare exy Sony przełomu PS4/PS5.

 

Jak najbardziej lepiej cisnąć wydajność w wielokąty i masę innych rzeczy niż niezoptymalizowane wymysły RT.

 

Chore wymagania sprzętowe jak na to co pokazali w oficjalnych materiałach z gry.

 

 

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano
9 minut temu, Tankietka napisał(a):

Nie kupuje tego, że musowo włączony zżerający klatki RT to ma być "nowa jakość". 

 

Odbicia można robić "w starym wypalanym stylu". Zamiast iść w poligony to idą w jakiś chujowy RT.

RT sprzętowe jest już od Turinga. Ludzie to już 6 lat minęło 8:E

Więc jak gra AAA jakieś tam podstawowe elementy RT będzie mieć w standardzie bez znacznego obciążania GPU to ni ma problemu.

 

Większość z was ulubieńców suwaków w prawo pewnie nawet nie wie, że w takim CP2077 odbicia wykonane standardową metodą SSR przy suwaczku na maxa w prawo potrafią zeżreć ponad 30% więcej mocy GPU względem odbić robionych za pomocą RT 8:E i to tego odbicia robione za pomocą RT wyglądają znacznie lepiej, jest ich więcej.

Opublikowano
28 minut temu, Jaycob napisał(a):

To jest wersja z Xboxa. Na PC wciąż pre-load niedostępny.

Na PC, a przynajmniej w passie normalnie leci ściąganie. Nie wiem od kiedy bo niedawno włączyłem, ale już ponad 40GB ściągnęło.

 

Na steam nie wiem czy jest już.

Opublikowano
20 minut temu, lukadd napisał(a):

Na PC, a przynajmniej w passie normalnie leci ściąganie. Nie wiem od kiedy bo niedawno włączyłem, ale już ponad 40GB ściągnęło.

 

Na steam nie wiem czy jest już.

Jest.

Opublikowano
27 minut temu, lamparcicho napisał(a):

Świat nie wierzy łzom, szkoda naszych łez

bo za mało wciąż sprzedanych RTX-ów jest

Czy ja wiem :E 6 lat jak wystartowały RTXy to obecnie na steam w statach GPU ma je obecnie ponad 50% użytkowników steam :E. Do tego dojdzie jeszcze coś tam od AMD z sprzętową akceleracją RT.


A reszta to integry i GPU wcześniejszych generacji pascal i niżej, gdzie ci ludzie raczej na pewno nie myślą o premierowych grach AAA gdzie wartość tych GPU jest na poziomie ceny takiej jednej gierki AAA, albo i często jeszcze znacznie niżej :E

37 minut temu, Jaycob napisał(a):

Nie wiem, u mnie nie leci. Pobrał się tylko mały pliczek.

Kliknij ręcznie w ściąganiu (w kolejce pobierania) i poleci :E

 

MS widocznie nie chce sobie nadmiernie przeciążać serwerów i z automatu nie wszystkim od razu leci :E W końcu jeszcze kilka dni do premiery.

  • Confused 1
  • Upvote 3
Opublikowano
59 minut temu, lukadd napisał(a):

A reszta to integry i GPU wcześniejszych generacji pascal i niżej, gdzie ci ludzie raczej na pewno nie myślą o premierowych grach AAA gdzie wartość tych GPU jest na poziomie ceny takiej jednej gierki AAA, albo i często jeszcze znacznie niżej :E

Nie obrażaj tylko dlatego że masz RTX i jesteś już leprzy bo ktoś ma Pascala i jest biedakiem a ty bogaczem

Opublikowano (edytowane)

Przecież ja nikogo nie obrażam. Sam mam ziomków co do dziś grają na GTX 1080 czy nawet słabszych GPU pokroju 1060 i w dół. Ale oni nie kupują premierowych gier po 300-400zeta :E Takie są fakty.

Jest masa innych gier indyków czy mniej wymagających AA i sobie w to grają na słabszych GPU.

 

Nawet moja żona ma w kompie 1060 3GB, które do dziś jej z zapasem styka(a np. w kolekcji w szufladzie na chacie leży RTX 2070 8:E). Najdroższą gierkę jaką w życiu kupiła to chyba z 50 zeta jakoś za Stardew Valley kilka lat temu :E W zasadzie gra w same indyki i to takie mocne, w statach steam też się liczy :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

Czy ja wiem :E 6 lat jak wystartowały RTXy to obecnie na steam w statach GPU ma je obecnie ponad 50% użytkowników steam :E. Do tego dojdzie jeszcze coś tam od AMD z sprzętową akceleracją RT.

Fakt ale mogłoby mieć je 60, 70 a może więcej procent ;) Ngreedia :D 

jensen-huang-rich.png

 

Inna sprawa, że je to napisałem przecież tak o, luźno i dla beki, żeby mi do rymu pasowało :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Jak już kiedyś wspominałem. Będzie zamrożenie wojny. Pewnie ukraina otrzyma gwarancje bezpieczeństwa tylko od niektórych pańśtw europy. Rosja nie zaatakuje państw NATO. Rosja jest zbyt mocno wyrkawiona na wielką kolejną wojne z NATO. Estonię rosja mogla już przejac wiele razy. Nie zrobiła tego.
    • @AndrzejTrg z zabrudzonym wejściem słuszny kierunek  Ale skoro to nie pomogło, to obstawiałbym na uszkodzony port ładowania (a właściwie całą płytkę - w telefonach jest ona najczęściej jako osobny od płyty głównej element). Pewnie może to być i problem z baterią i jej kontrolerem (jest "wbudowany" w baterię, tę wymienną część). To wygląda tak, jakby albo coś nie stykało odpowiednio, albo był problem z komunikacją i "wynegocjowaniem" prądu/napięcia ładowania między telefonem, kablem i ładowarką. Czyli jakaś awaria.   Dlaczego działa na tej jednej konkretnej ładowarce? Tego nie wiem. Mam podobną sytuację na pewnym starym Sony. Ładuje (nie QC, w ogóle  ) się tylko na dwóch konkretnych kablach - i to takich starych no name. Żadne markowe Belkiny, BaseUsy czy Ankery, które też mam, nie działają. Na ładowarki jest trochę mniej wybredny, pod warunkiem, że nie przekracza 5V/2A czyli 10W    EDIT: jeszcze coś takiego znalazłem: https://forum.android.com.pl/topic/366002-xiaomi-mi-9t-pro-ładowarka-qc-4-wskazania-prędkości-ładowania   ------------------------------------------------   Aha, tak poza tematem (bo nie raz mi się zdawało, że coś ładuje nieprawidłowo, a się okazywało, że jest wszystko ok). do pomiaru prądu ładowania polecam Ampere albo AccuBattery. Schodzisz z baterią naładowaniem do niskich %, podłączasz kabel i wyłączasz ekran na parę minut. Potem w programie patrzysz średnią mA z jaką ładowała się bateria (np. 2000 mA = 2A podane na ładowarce jako "output"). To jest też fajny sposób na sprawdzenie czy dany kabel jest coś wart i daje pełną moc ładowarki. Potrzebny jest oczywiście telefon, który "przyjmuje" moc większą niż ładowarka, żeby ją sprawdzić. 
    • Ten benchmark jest z 2017r     Widziałem podkręconą do 3.4GHz 4090 w 1080p extreme  masakracja:
    • Z jednej strony jestem w stanie uwierzyć, patrząc na całokształt tej branży...   Z drugiej ten Endymion to ściemniacz i clickbaiter. Źródła, przecieki i informatorzy z dupy, bez żadnego potwierdzenia. Masa przecieków które okazały się fejkiem.
    • Wierzyć się nie chce, co się tutaj odwaliło. Pozwy w drodze, a koleś praktycznie zakopał tą grę. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...