Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
52 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Przy tak tragicznie małej popularności, niewielkie szanse na sequel.

Ogólnie gra była słabo reklamowana i zero hype, ja się o niej dowiedziałem ledwie z miesiąc temu. Wcześniej mi coś migało po necie oczywiście, ale się nie interesowałem bo myślałem, że to jakaś popierdółka będzie :E

 

Ogólnie zobaczymy jak będzie, ale myślę, że gra po dobrych opiniach ma szansę na dobrą sprzedaż, ale bardziej w dłuższym zakresie czasu. Wyjdzie też przecież na PS5.

A na PC premiera trafiła w okres gdzie masa potencjalnych graczy jest przyklejona 24h na dobę do farmienia PoE2.

  • Like 1
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

16GB Vram obecnie w karcie graficznej jakos specjalnie nie wyglada kolorowo. Niedlugo 16GB bedzie nowym 8GB. Tak przy karcie za 1500-3000zl jeszcze te 16GB jest ok, ale jak juz ktos wydaje grube kokosy na sprzet typu 4-5k zl i wiecej to sorry ale 24GB + powinno byc. Jakoś wyglada nawet poważniej np GeForce 5080 24GB bo GeForce 5080 16GB to wyglada no coś jak 4060Ti 16GB, po prostu słabo.

Opublikowano
2 godziny temu, MrKetiw napisał(a):

No i jednak widok zza pleców bohatera bardziej by mi odpowiadał 😭

Także tak uważałem przed premierą, ale jak zagrałem, to powiem szczerze, że był to strzał w 10. Immersyjne dużo więcej zyskuje ta gra z trybu z oczu bohatera.  Są na rynku już 2 gry TPP w podobnych klimatach,  trzecia jest imo niepotrzebna.:) 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Coś się kończy
 

Spoiler

GUbA09T.jpg

 

Coś się zaczyna ... po 26 godzinach.

 

JOlx4Fm.jpg

 

Nieźle jak na taką grę, a z tego co widzę, to odkrycie tajemnic tej kolacji, pochłonie mi kolejne +20h :yuppie:

Edytowane przez PaVLo
  • Like 5
  • Upvote 2
Opublikowano
48 minut temu, Jaycob napisał(a):

Także tak uważałem przed premierą, ale jak zagrałem, to powiem szczerze, że był to strzał w 10. Immersyjne dużo więcej zyskuje ta gra z trybu z oczu bohatera.  Są na rynku już 2 gry TPP w podobnych klimatach,  trzecia jest imo niepotrzebna.:) 

Najlepsze akcje i tak są w widoku tpp. No ale nie drażnią te zmiany jak już się wkręci.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, PaVLo napisał(a):

Nieźle jak na taką grę, a z tego co widzę, to odkrycie tajemnic tej kolacji, pochłonie mi kolejne +20h :yuppie:

Miałem delikatne obawy przed premierą czy to nie będzie trochę taki udawany open world z bardziej liniowymi lokacjami, który dość szybko godzinowo pęknie. Po chyba 14h w Watykanie, obawy tak jakby się rozwiały. :E

 

Gra ma bardzo solidne dialogi. Proste, ale nie prostackie. Między panem archeologiem a siostrą (:E) jest naprawdę fajne flow.

Edytowane przez Vulc
  • Like 2
Opublikowano

Im dalej w las tym gra bardziej wciąga, cutscenki w Gizie są genialne, scenarzysta to musiał być jakiś fan filmów gra oddaje ich wszystkie najlepsze strony. Sam gameplay to już jest średni najbardziej komiczne jest AI przeciwników. 
Technicznie po za pierwszą lokacją w lesie to trzyma te 90-120kl/s. 

 

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Meczylem sie czemu FG mi nie dziala i juz wiem czemu:

 

https://www.reddit.com/r/indianajones/comments/1ha41xn/hdr_breaks_frame_generation/

 

Jak jest wlaczony HDR to FG nic nie robi i tak tez mam , czy wl czy wylacze klatki te same. Ale te sposoby opisane powyzej niestety nie działają u mnie. Sparwdze z najnowszym DLSS bo tylko to mi jezcze zostalo.  

 

 I contacted Bethesda support, they suggested toggling DLSS to TAA and back again to resolve but that didn't work. So I did some testing for how different settings impact FPS...

Dlss quality, frame gen off, HDR off - 98
Dlss quality, frame gen off, HDR on - 98
Dlss quality, frame gen on, HDR off - 113
Dlss quality, frame gen on, HDR on - 98
Dlss quality, frame gen on, HDR off - 113
Dlss quality, frame gen off, HDR on - 98
Dlss quality, frame gen on, HDR on - 98
Taa, frame gen on, HDR on - 73
Taa, frame gen on, HDR off - 97
Taa, frame gen off, HDR off - 73
Taa, frame gen off, HDR on - 73
Dlss quality, frame gen on, HDR on - 98
Dlss quality, frame gen on, HDR on - RESTART GAME- 113

So if I switch on HDR & Frame Gen (regardless of TAA or DLSS) then my FPS remains at Non-Frame Gen levels, but if I then restart the game, Frame Gen does start to work and I get 113 again.

Edytowane przez aureumchaos
Opublikowano

Ta FG najczęściej się wykrzacza po włączeniu HDR.

Jak się wywali to trochę przeklikania w opcjach on/off dla kilku opcji, PT, HDR, FG i będzie działał, może jakiś restarcik gry jak nie wskakuję też pomóc.

 

Ogólnie jak już załapał zostawiłem HDR on, FG on i teraz działa za każdym nowym załączeniem gry.

Opublikowano

no umnie ani restarty, przelaczania nie chce zalapac. W stalker czy cp77 dziala ok tutaj cos sie zblokowal. Probowalem juz wszytskiego wlacznie z nowa instalacja indianki i nie chce isc. Bez hdr dziala ale nie po to kupowalem oleda zeby hdr nie uzywac. Bez tego FG w Gizie na pustyni mam okolo 70 - 80 FPS z wszystkim na maxa wlacznie z PT i dlssQ. W wiosce z palmami mam 60 do 70 a w korytarzach i grobowcach jest ponad 80. Tragedii nie ma ale z FG mogloby byc lepoej. Pomijam juz ctscenki bo pokazuje 60 fps a wyglada to jak 30 fps (ruch postaci). 

Opublikowano (edytowane)

A HDR robi robotę w tej grze.

 

Mi za każdym razem udało się odpalić FG po chwili kombinacji.

 

Ustaw okno bez ramek, włącz HDR w grze, wyłącz FG, zrób restart gry i spróbuj wtedy odpalać FG, on/off. Wyłącz PT włącz. Jak nie zatrybi restart gry z włączonym FG etc. Mi dość szybko załapywało.
Ale nie wiem czy jakaś określona opcja za to odpowiada, po prostu losowo zmieniając i ewentualnie restartując grę udawało mi się przywrócić FG do działania z HDR.

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 1
Opublikowano

Ja mam czasami taki dziwny bug, że jak wyłaczę grę, a używałem dlssa to po ponownym uruchomieniu mam 20 fps i muszę zmienić ustawienia dlss z Q na np B i z powrotem, to klatki wracaja na swój normalny poziom. Tak jest w większości przypadków, ale czasami wszystko działa poprawnie. 

Opublikowano

@aureumchaos

I co odpaliłeś to FG z hdr?

 

Właśnie popsułem sobie celowo FG, mogę to zrobić np. przełączając się w zwykłe okno i wtedy przestaje działać.

 

Następnie ustawiłem w opcjach gry okno bez ramki, wyłączyłem FG i HDR i zrobiłem restart gry.

 

Po odpaleniu gry włączyłem HDR i FG. Nie działa wtedy FG.

Ale wystarczył restart gry i już z automatu działa.

 

Więc u mnie na obecną chwilę wygląda, że po włączeniu HDR i FG w opcjach, gra wymaga po prostu restartu, aby zadziałało.

Opublikowano (edytowane)

w pracy jestem xD Sprawdze wieczorem ale wczoraj tak robilem, ze wlaczalem HDR i FG i odpalalem gre na nowo i klatki byly jak tylko z DLSS.  Mam winde 11 moze to byc roznica jakas. Wylacze tez DLDSR,  w grze uzywam natywnej 3440x1440p ale moze to jeszcze miesza. 

Edytowane przez aureumchaos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...