Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
14 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a):

Po prostu 

no tak , w tej Watykańskiej bibliotece mam pierwszego babola

 

Spoiler

nie mogłem sobie poradzić z olbrzymem i zakończyłem grę ( jak pisałem ) odpalam grę znowu, daję kontynuuj, a tu już "posprzątane"  , olbrzym zniknął?! nawet ciało nie leży nigdzie..   otwieram wrota medalionem i do sterowca.. olbrzym pojawia się przy sterowcu z kolegami...

 

Opublikowano
49 minut temu, Roman_PCMR napisał(a):

Czy ktos z 4090 mogl by wkleic swoje ustawienia graficzne? 

Podziekowal

U mnie aktualnie wszystko w prawo oprócz "cieni", które mam na "niskie". PT + DLAA + FG (bez DLSS). Mam 65-75 FPS w Watykanie.

W tej dżungli na początku musiałem się posiłkować DLSS Q

  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, lukadd napisał(a):

Ja tam też miałem babola, tylko mi Gina się zablokowała i musiałem save wcześniejszego wczytać.

U mnie był save uszkodzony i musiałem powtarzać jeden z etapów. Na szczęście gra robi dodatkowe kopie. Nie rozumiem też czemu nie ma ręcznego postępu. 

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, lukadd napisał(a):

Jak dobrze pamiętam to w ustawieniach trudności jest chyba opcja odpowiadająca za znaczniki.

6 godzin temu, Jaycob napisał(a):

Potwierdzam, jest taka możliwość włączenia znaczników na stałe w opcjach trudności. Nie trzeba co chwilę otwierać mapy, ale znacznik pojawia się tylko do najbliższego celu. 


Wrrr. Albo debileję na starość, albo wcale nie widzę ustawień trudności. :(
Gdzie to jest zaszyte? 

 

Wróć. Znalazłem. ;)

Pobite gary.

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano (edytowane)

https://updatecrazy.com/indiana-jones-and-the-great-circle-update-2-patch-notes-dec-17-2024/

 


Indiana Jones i Wielki Krąg – informacje o aktualizacji 2 – 17 grudnia 2024 r.

 

Poprawki specyficzne dla komputerów PC

 

Cyt: PPE.

  • Poprawiono wydajność na większych poziomach gry podczas korzystania z kart graficznych wyposażonych w 8 GB VRAM.
  • Usunięto błąd, przez który użycie skrótu Alt+Tab uniemożliwiało późniejsze otwieranie ekwipunku.
  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której użycie opcji „Cofnij” działa poprawnie w przypadku zmiany trybu graficznego.
  • Poprawiono migotanie płomieni pochodni i zapalniczki podczas gry z wysoką częstotliwością odświeżania obrazu.
  • Naprawiono renderowanie efektów przesypywania się piasku i wyświetlania płomienia pochodni na peruwiańskim poziomie podczas korzystania z karty firmy AMD.
  • Usunięto błąd, przez który jednoczesne włączenie HDR i DLSS mogło powodować wyświetlanie prążków moiré na białych ścianach.
  • Usunięto błąd, przez który podczas scenek przerywnikowych w jaskini w Peru w oczach Indy’ego mogły pojawić się czarne usterki graficzne.
  • Usunięto błąd, który powodował, że na ekranie pojawiały się sporadycznie czarne kwadraty podczas korzystania ze skalowania renderowania w niektórych rozdzielczościach na kartach graficznych AMD.
  • Wprowadzono poprawkę umożliwiającą prawidłowe eksportowanie zdjęć z zapisów w chmurze Steam w przypadku przejścia na zapisy w chmurze Xbox.
  • Przypominamy, że obsługa AMD FSR zostanie dodana w przyszłej aktualizacji gry.

 

Spoiler

 

Informacje o aktualizacji Indiany Jonesa – 17 grudnia 2024 r.

Indiana Jones Patch 2 – informacje

 

Ogólne

 

Naprawiono błąd, który powodował, że automaty do gry mogły wyglądać na uszkodzone lub brakujące bez faktycznego problemu.

Rozgrywka

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom wyposażenie się w bicz Indy'ego.

Naprawiono błąd, który powodował, że kamera Indy'ego pozostawała na stałe wyposażona.

Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli stracić kamerę, gdy szybko ją wyposażyli podczas sprawdzania innego pobliskiego przedmiotu.

 

Grafika

 

Naprawiono błąd, który sprawiał, że "podwójne widzenie" utrzymywało się po prawie utonięciu; Powtórzenie "Omal nie utonąłem" usunie teraz tę lukę u graczy, których to dotyczy.

Zmniejszono zacinanie się gry spowodowane zduplikowanymi klatkami podczas przerywników filmowych.

Misje i zadania

 

Przed nami kilka spoilerów.

 

Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gina nie zbliżała się do tajnego wejścia do Skarbca Watykańskiego, co blokowało postępy w misji.

Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gina mogła przedwcześnie otworzyć zamek wyjściowy w Skarbcu Watykańskim, pomijając kluczowe wydarzenia fabularne.

Naprawiono błąd kolizji, który pozwalał graczom spadać przez podłogę w pobliżu ściany zigguratu w Sukhothai.

 

Poprawki specyficzne dla komputerów PC

 

Naprawiono problemy z wydajnością powodowane przez Nvidia DLSS po włączeniu.

Naprawiono błąd, który sprawiał, że generowanie klatek Nvidia nie aktywowało się poprawnie z HDR.

Rozwiązano problemy z wydajnością w trybie niskiego opóźnienia Nvidia, gdy był używany razem z generowaniem klatek.

Naprawiono błąd, w wyniku którego globalne podświetlenie mogło zostać wyłączone w systemach z pamięcią VRAM poniżej minimum.

Rozwiązano problem zbyt jasnego oświetlenia we wnętrzach podczas korzystania ze śledzenia ścieżki w średniej lub wysokiej jakości.

Znany problem: Generowanie klatek Nvidia może zostać tymczasowo wyłączone, gdy HDR jest aktywowany po raz pierwszy. Aby rozwiązać ten problem, wyłącz i ponownie włącz DLSS (wymagane tylko raz).

 

 

Nawiasem.
Instalator miętosi całe 113 GB od nowa. :(

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

https://bethesda.net/en/article/4lXgd5pRCMbAkv9clGQW6A/indiana-jones-and-the-great-circle-tm-update-2

 

PC Specific fixes

Fixed an issue where Nvidia DLSS may cause performance problems when enabled.

Fixed an issue where Nvidia Frame Generation wasn’t activated properly if HDR is in use.

Fixed an issue where Nvidia Low Latency Mode could cause performance problems when used with Frame Generation.

Fixed an issue where global illumination may be completely disabled when playing with below minimum VRAM graphics cards.

Fixed an issue where Lighting may be over bright in interior spaces if Path Tracing (Full Ray Tracing) is set to Medium or High Quality.

Known Issue: Nvidia Frame Generation may be temporarily disabled if HDR is activated for the first time. To work around this issue, disable and then re-enable DLSS. This only needs to be done once.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Butcher358 napisał(a):

Siemka, zaktualizowałem grę i teraz nie mogę jej uruchomić , wywala crash ,macie jakiś pomysł na to ?

A jak wciśniesz nie to co się dzieje? 

Edytowane przez Jaycob
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...