Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@dawidoxx Patrzysz na filmik? Tak na otwartych przestrzeniach 60-75 jak zerkałem.

 

Ogólnie DLSS P z 1080p wygląda lepiej niż to całe PSSR robione z dynamicznego 1440p :E

 

A te detale max czyli experimental będą przyciskać. Zrzucenie na ultra według tego co tam testowało gamegpu boost ~40% fps.

  • Like 1
Opublikowano
9 godzin temu, Kris194 napisał(a):

Mimika akurat wypada słabo ale czego się spodziewać, to nie RDRII.

Jak oglądam ten sparing Henryka z ptaszkiem na drewniane miecze to mam wrażenie że twarz ptaszka jest tam wklejona jak do jakiegoś mema

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, azgan napisał(a):

 

Tylko na PC grafika robi wrażenie (na ustawieniach experimental). Na konsolach jest mydło.

Mimo wszystko nawet na PC przydałby się mod na lepsze tekstury - mod od HalkaHogana mile widziany.

Edytowane przez kolo.d
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, kolo.d napisał(a):

Tylko na PC grafika robi wrażenie (na ustawieniach experimental). Na konsolach jest mydło.

Mimo wszystko nawet na PC przydałby się mod na lepsze tekstury - mod od HalkaHogana mile widziany.

Jakie mydło co ty pier.... Rozdzielczość bazowa to 1440p i nie spada poniżej nie ma żadnego mydła w tej grze na konsolach 

Nawet na PC na ustawieniach experimental te twarze nie będą robić wrażenia bo to wina silnika gry

Edytowane przez voltq
Opublikowano
14 minut temu, Tomek_ITH napisał(a):

Słabiutka optymalizacja.

Gość gra na rtx 4070 ti i na ultra z dlss w 1440p ma 60-70fps.

A jaki procek ? Ja u siebie zawsze 1440p, taki monitor,  ale mam obawy że mój procek mocno ograniczy trochę wszystko :/

Opublikowano

W grze zastosowano obecnie system bezpieczeństwa Denuvo, jednak programiści potwierdzili, że zostanie ona wyłączona do czasu ostatecznej wersji. Oznacza to, że ostateczna wersja będzie działać jeszcze szybciej - pozostaje więc tylko poczekać na nasze końcowe testy, aby zapewnić wysoką jakość i wydajność wersji podstawowej!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...