azgan 1 130 Opublikowano 16 Stycznia Opublikowano 16 Stycznia Stylizowane na stare filmy Nie zabrakło oczywiście 💫 1
Reddzik 2 776 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) https://www.cyberpunk.net/en/news/51296/patch-2-21 Cytat PC-specific Added support for DLSS 4 with Multi Frame Generation for GeForce RTX 50 Series graphics cards, which boosts FPS by using AI to generate up to three times per traditionally rendered frame – enabled with GeForce RTX 50 Series on January 30th. DLSS 4 also introduces faster single Frame Generation with reduced memory usage for RTX 50 and 40 Series. Additionally, you can now choose between the CNN model or the new Transformer model for DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution, and DLAA on all GeForce RTX graphics cards today. The new Transformer model enhances stability, lighting, and detail in motion. Fixed artifacts and smudging on in-game screens when using DLSS Ray Reconstruction. The Frame Generation field in Graphics settings will now properly reset after switching Resolution Scaling to OFF. Edytowane 23 Stycznia przez Reddzik 1 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia https://www.cyberpunk.net/pl/news/51305/aktualizacja-2-21? PL 1
Reddzik 2 776 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Nie mam gierki, muszę zainstalować by to sprawdzić, zaraz zapodam i pójdę do biedry, wrócę to powinno być
kamilos69 316 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia 5.2 GB na steam. Z czego 5GB to pewnie opcje personalizacji V + nowe tryby trybu fotograficznego + inne pierdoły. Na łatanie zostaje 200MB
Reddzik 2 776 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia 1. z nowym bajerem DLSS balance. RT tylko odbicia, i ustawienia optymalizacyjne z DF. 2. Stara metoda Teraz Cyberpunk ma 310.1.0.0 wersję pliku dlss i 2 pozostałe. Użycie nowej techniki w Cyberpunku zjada sporo vramu i zabiera trochu fps na moim bieda edition RTX. Praktycznie kaplica. Tak samo jak RR zjada nawet więcej fpsów, im nowsza technika tym potrzeba nowszych kart, mocy, tensorów itd by zniwelować stratę jaka przyjdzie po włączeniu pewnych bajerów. To coś dla RTX 30 to raczej nie przejdzie, chyba, że dla RTX 3080+ gdzie jeszcze mają trochu mocy i więcej vramu. 2 1 1
MJRegul 495 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Może polecić ktoś jakieś TOP5 modów na gameplay? Takie serio immersyjne mody? Nie mówię o modach na grafikę.
Keller 728 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia W dniu 27.01.2025 o 17:51, MJRegul napisał(a): Może polecić ktoś jakieś TOP5 modów na gameplay? Takie serio immersyjne mody? Nie mówię o modach na grafikę. Ja znalazłem coś takiego ale to do starej wersji Cybera plus pdf Synth's Cyberpunk 2077 Mod List.pdf 1
Keller 728 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) Nie wiem dlaczego ta gra jest tak chwalona. Zakupiłem już tyle lat po premierze bo liczyłem na łatki. Pewnie stan tej gry ileś lat temu był jeszcze gorszy. A teraz co? - 60 fps sobie jest może, ale 1% lows 30, więc nie ma płynności, szczególnie w walkach - w fabule postacie sobie przechodzą przez meble, kartony, szafki, ściany, bo animacja nie programuje ich odpowiednio gdzie mają iść (ale idą); bardzo mnie śmieszyło jak Jackie wielkolud nie zmieścił się zbytnio obok drzwi więc rozbryzgał szafkę wraz z papierami idąc przez nią - w treningu nadal nie da się normalnie uników robić i ich nie zalicza, przynajmniej bez używania 2x kierunkowego - skradanie jest mizerne - ogólnie bitka "ręczna" jest sucha na wiór, tych ciosów nie czuć, ot jakaś pseudoanimacja - gówniano brzydki braindance Gra ma fajną fabułę i voice acting, model jazdy też ujdzie, może dźwięk, ale sama mechanika gry jest porażająco drewniana. Nie wiem jak to będzie po rozwinięciu postaci i jak zobaczę wszystkie rodzaje misji. Na razie gra mi się męcząco. Słucham tylko dialogów z przyjemnością i powiedzmy grafika jest ok. Edytowane 1 Lutego przez Keller
tgolik 548 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) @Keller Może kiedyś docenisz grę na jakimś lepszym kompie. Ta gra skaluje się ze sprzętem i błyszczy dopiero na PCtach 5-10 x wydajniejszych od Twojego. Bitka ręczna jest słaba ale walka kataną (szczególnie biatsu), rzucanie nożami, walka modliszkami, i wybranymi broniami palnymi (np. kenshin) oraz hackowanie jest pierwsza klasa. Gra ma wiele niedociągnięć (część z nich wymieniłeś), jednak broni się jako całość. Edytowane 1 Lutego przez tgolik
Keller 728 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 6 minut temu, tgolik napisał(a): Może kiedyś docenisz grę na jakimś lepszym kompie. Ta gra skaluje się ze sprzętem i błyszczy dopiero na PCtach 5-10 x wydajniejszych od Twojego. Bitka ręczna jest słaba ale walka kataną (szczególnie biatsu), rzucanie nożami, walka modliszkami, i wybranymi broniami palnymi (np. kenshin) oraz hackowanie jest pierwsza klasa. No może, ale jeśli w innych grach mam te 60fps na 60Hz to tyle jest i tyle czuć, więc nie widzę powodu czemu te lowsy są tak niskie. Ogólnie internet jest pełen dyskusji na fpsy minimalne, średnie, maksymalne, a na temat lowsów teorie z kosmosu i prawie nic co jest usystematyzowane by były jakieś konkretne fixy. Albo choć jakiś sprzęt wymienić, bo może coś powoduje te niskie lowsy - ale odpowiedzi brak. Odpowiedź typu "zmień wszystko, ob wszystko masz słabe" nie jest prawdą, bo by średnia nie była wysoka. Ba, mogę przecież grać nawet na niskich ustawieniach grafiki i wtedy mam 100 + fps i co też za słaby sprzęt? A 0.1 i 1% lows ciągle 30, czasem i 25.
tgolik 548 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) @Keller CP jest jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier na rynku. Rozumiem, że masz monitor FullHD do tego sprzętu? Edytowane 1 Lutego przez tgolik 2
Keller 728 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 12 minut temu, tgolik napisał(a): @Keller CP jest jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier na rynku. Rozumiem, że masz monitor FullHD do tego sprzętu? Zawsze czytałem że właśnie optymalizacja fatalna... albo ludzie jednak patrzą na fps średni i max, a nie lowsy i stąd piękna gadka... No tak, full hd.
crush 3 575 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 13 minut temu, tgolik napisał(a): CP jest jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier na rynku.
tgolik 548 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 14 minut temu, Keller napisał(a): Zawsze czytałem że właśnie optymalizacja fatalna... albo ludzie jednak patrzą na fps średni i max, a nie lowsy i stąd piękna gadka... No tak, full hd. CP to jedna z nielicznych gier z otwartym światem na PC bez stutteru.
Keller 728 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Teraz, tgolik napisał(a): CP to jedna z nielicznych gier z otwartym światem na PC bez stutteru. Na RTX 4090 i 13900K być może. A jak wpiszesz sobie w google "cyberpunk stuttering" to czemu wyniki jakiekolwiek występują, jeśli tego stutteru nie ma?
tgolik 548 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego (edytowane) Przez pierwsze 2 lata grałem w cyberpunka na GTX 1070 ti full HD@60. na telewizorze plazmowym. Wyglądał i działał zjawiskowo. Podobne wrażenia w 4k@120 osiągnąłem dopiero po późniejszym przejściu z RTX 3080 na RTX 4090. @Keller Ludzie mają monitory 1440p a do tego karty sugerowane do Full HD jak Twoja czy RTX 3060. Wtedy stutter występuje zawsze w nowych grach w wysokich ustawieniach. A Cyberpunk jest grą nową, obecnie gramy w builda 2.0 (z późniejszymi ulepszeniami) z końca roku 2023. Ja raczej pisząc o grach ze stutterem mam na myśli większosć ostatnio ukazujących się gier, w tym AAA robionych na UE5, gdzie stutter występuje niezależnie od platformy także na RTX 4090 i 13900K. Edytowane 2 Lutego przez tgolik
Keller 728 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Nie wiem, akurat wydajność to tam spoko, można zwalić na mój sprzęt. Ale niedorobienia tej gry po tylu latach to bardzo mnie bawią. Jackie strzela przez ściany, kryje się, chowa, kuca, gdzieś biega bez celu i marudzi mimo że nie ma nikogo w pobliżu. Patrzę na niego jak na niepełnosprawnego.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego W dniu 2.02.2025 o 00:35, Keller napisał(a): A jak wpiszesz sobie w google "cyberpunk stuttering" to czemu wyniki jakiekolwiek występują, jeśli tego stutteru nie ma? Bo zawsze sie znajdzie jakas konfiguracja zle ustawiona gdzie beda jakies kwiatki. Cyberek pod wzgledem stuteru to gra idealna i to od premiery. Przez ponad 4 lata na roznych konfguracjach nie uswiadczylem stuteru. 3
Reddzik 2 776 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Jak mamy słabego procka to od tego mamy suwak z ustawieniem tłumu w grze, niski, średni czy wysoki, im lepszy proc tym można dać najwyższy, ale jak proc nam się dławi to warto dać nawet na średni, czy niski, nie po to konsola ma ograniczoną ilość npców na ulicy, bo proc sobie nie poradzi, bo zapewne tutaj jest i będzie największy problem, powinno być mniej aut, i npc na ulicy, wtedy będzie lepszy fps i mniej dropów tzw 1% low.
MJRegul 495 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 12 godzin temu, Keller napisał(a): Nie wiem, akurat wydajność to tam spoko, można zwalić na mój sprzęt. Ale niedorobienia tej gry po tylu latach to bardzo mnie bawią. Jackie strzela przez ściany, kryje się, chowa, kuca, gdzieś biega bez celu i marudzi mimo że nie ma nikogo w pobliżu. Patrzę na niego jak na niepełnosprawnego. Sciagnij wersje 1.03 bo to chyba najstarsza dostepna na necie i dopiero zobaczysz jak sie grało w to 4 lata temu
Keller 728 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 6 godzin temu, Phoenix. napisał(a): Bo zawsze sie znajdzie jakas konfiguracja zle ustawiona gdzie beda jakies kwiatki. Cyberek pod wzgledem stuteru to gra idealna i to od premiery. Przez ponad 4 lata na roznych konfguracjach nie uswiadczylem stuteru. A te 4 konfiguracje to RTX 4080, RTX 3090 i tak dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się