RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) Pytanie jak wiele zmienil wczorajszy sterownik Nvidii. Pogralem w to jakies 2h na padzie i nie bylo dramatu, nie zauwazylem tych stutterow, tekstury bywaja roznej jakosci, ale takich typowo rozmazanych nie trafilem HUK wie Bede musial to potestowac, wiem na co zwrocic uwage. Edytowane 28 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
Jaycob 1 934 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego 11 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): @JaycobOn te najwyzsze tekstury pokazywal wlaczone w benchmarku. Sprobuj sam i daj znac co o tym myslisz. Ja nie zauwazylem obnizonej wydajnosci i odnoslem wrazenie ze kapke lepiej to wszystko wyglada, mozliwe ze to placebo. Dotarłeś do pierwszego obozu? U mnie momentami spada do 39 FPS na 7800 XT w 1440p z FSR.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) @JaycobTak, dotarlem, ale gram w FULL HD z wlaczonym FG, wiec moze byc trudno porownywac wydajnosc. Jaki masz procesor? Tekstury wlasnie sprawdzilem i one sa lepszej jakosci, mozesz instalowac. Edytowane 28 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
Jaycob 1 934 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) Serio widzisz różnice w teksturach? Wł. FG i dużo lepiej z wydajnością. Edytowane 28 Lutego przez Jaycob
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) @Jaycob Ja sprawdzalem na takiej szmacie w tej wiosce, taka brazowa przy jednym ze straganikow. Z tymi high res miala wyrazniejszy wzorek Edytowane 28 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
Jaycob 1 934 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Nie ma o czym gadać. Wydajność nie odpowiada jakości. Przecież ta gra wygląda jak na PS4, a wyższej jakości tekstury niewiele tu zmieniają. Ten nieco lepszy wzorek na szmacie pochłania około 1 GB VRAM więcej. Optymalizacja ssie, co zresztą widać w ocenach na Steamie. Ponad połowa graczy z 9k nie jest zadowolonych. 2 1
raziel88 34 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Kto wymyślił obsługe ultrawide z dwoma szarymi paskami po bokach ekranu powinien pójść za radą Najmana, rozpędzić się i pierdolnąć łbem o ściane. 1
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) @JaycobMasz racje, mimo to ja sie bawie zaje****** Ludzie niezadowoleni powinni klikac zwroty, moze to zmobilizuje dewelopera do poprawienia ich sytuacji. Edytowane 28 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Tymczasem, 1.3 miliona aktywnych graczy na steam 1
userKAMIL 856 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego @Jaycob Jak te przerywniki i fabuła? Jak chce tylko solo grać to daje rade?
Jaycob 1 934 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Nie wiem, większość dialogów pomijam i nie oglądam przerywników filmowych. Na razie gram solo, żeby dobrze poznać wszystkie mechaniki (gra wciąż wprowadza nowe elementy). Później zdecyduję, czy warto do kogoś dołączyć. Na ten moment nie czuję takiej potrzeby - bawię się świetnie, choć jak na razie walka nie jest zbyt wymagająca (dopiero co pokonałem drugą fabularną bestię). 1
tuhmunud 207 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Monster Hunter też ma tendencje dodawania prawdziwie wymagających przeciwników w sporym DLC po jakimś czasie od premiery, np. Iceborne do MH: World 1
userKAMIL 856 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Dobra lecimy... 2 godziny temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Tymczasem, 1.3 miliona aktywnych graczy na steam Z czego wynika aż taka popularność tej gry?
Jaycob 1 934 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego 34 minuty temu, tuhmunud napisał(a): Monster Hunter też ma tendencje dodawania prawdziwie wymagających przeciwników w sporym DLC po jakimś czasie od premiery, np. Iceborne do MH: World Tu ma być podobnie. Pierwsza aktualizacja z wyższym poziomem trudności jest planowana na kwiecień. As players worry Monster Hunter Wilds is too easy, Capcom is already gassing up "a new level of challenge" coming in the first free update
Reddzik 2 762 Opublikowano 28 Lutego Autor Opublikowano 28 Lutego Mam nadzieję, że też dołączę do drużyny i zapoluję na jakiegoś wielkiego Tyranozaura co się zowie Miś Uszatek. Ile gra zajmuje na dysku? 126GB? Tyle co widać u Kamila czy to kompresja i zajmuje więcej? a tekstury z dlc? Ja teraz jako szpaner z RTX 4080S to w betę grało się bardzo spoko, bez RT, bo nie sprawdziłem, w 1440p i dało radę, jedynie obóz i jakieś miejsca CPU to była mała kaplica, dlatego lepiej było w DLAA, by odciążyć CPU. Mam nadzieję, że zanim zainstaluję grę to już będę mieć AM5 z Ryzenem 7700 na czele, co powinien sporo pomóc. Spoiler Miś Uszatek- nie wiem skąd taka nazwa, tak mi wpadło do głowy
zozolek 312 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego 2 godziny temu, userKAMIL napisał(a): Dobra lecimy... Z czego wynika aż taka popularność tej gry? AZJA 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 28 Lutego Autor Opublikowano 28 Lutego (edytowane) Szczególnie, że nie ma tej gry na Switcha, jak pewnie wyjdzie na Switcha 2 to praktycznie wersja PC będzie "martwa" w porównaniu do aktualnej liczby grających. edit Oglądam streama na YT, koleś ma: CPU: Intel Core i9-14900K, RAM: Kingston FURY 32GB (2x16GB) 5200MHz CL40 Beast Black, GPU: RTX 4090 GIGABYTE OC Max detale, DLSS jakość w 4K i ma dropy do <50fps i to nawet nie są chwilowe a potrafi się utrzymać przez jakiś czas. W czasie walki z jakimś potworem fabularnym średni fps- 5X cały czas, 60 nie widać na horyzoncie. Edytowane 28 Lutego przez Reddzik
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego @ReddzikTa gra jest srednio grywalna bez FG.
sabaru128 172 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Zaczynają mnie wpieniać te gry. Kolejna gierka i to demo gdzie są jakieś problemy. Pobrałem sobie demo i na wstępie przywitał mnie komunikat że moja karta nie jest wspierana. Wcześniej pobrałem sobie Gothic remake demo i też miałem problem z uruchomieniem gry. Ale znalazłem rozwiązanie. Jednak działanie tego dema pozostawiało wiele do życzenia. Chyba zaraz sobie strzele w łeb i dam sobie spokój z grami. Działanie dzisiejszych gier to zgroza. Pora sobie chyba znaleźć inne hobby. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego U mnie działa. Kilka godzin za mną i na razie zero problemów. Tym gram. Lubię tę agresywną walkę. Z Dual Blades czuję się jak Levi z Attack on Titan. Jaką broń używacie? 1
userKAMIL 856 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) Ja dopiero zasiadam na spokojnie ale też chyba w tą broń co Ty pójdę. 👍 Edit: Nie wiem czemu ludzie czepiają się, że wygląda to rodem z PS3 XD Jest naprawdę bardzo ładnie. Ja bym w takich klimatach w nowego prince of persia pograł. Szkoda, że w sumie to biegamy od bossa to bossa. Chyba jednak nie dla mnie. Dodali by więcej eksploracji, rozwój postaci i jakieś zagadki to chętnie bym pograł... Świetne animacje naprawdę jedne z lepszych na rynku! 4K\DLSSQ/FG wszystko na Ultra i jest 100-120FPS P.S. Tyle znaczników na mapie to chyba nawet w pierwszych Asassinach nie widziałem. Edytowane 28 Lutego przez userKAMIL
Isharoth 597 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca Ależ mnie wkurza Nvidia App. Często się buguje i nie wyświetla ustawień np. dotyczących zmiany presetu DLSS. A już szczególnie jeśli jakąś grę dodam ręcznie. To samo jest teraz z benchmarkiem MH. Czasem pomagał reset, ale niestety nie tym razem.
Jaycob 1 934 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca 12 godzin temu, userKAMIL napisał(a): P.S. Tyle znaczników na mapie to chyba nawet w pierwszych Asassinach nie widziałem. W Rise tego nie było. Tutaj znacząco ułatwili wyszukiwanie zasobów - wszystkie są wyświetlane. Jeśli to przeszkadza, można skorzystać z filtrów w ustawieniach mapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się