Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

                                                                      yc7kIV4.png

Sieciowa strzelanina z elementami RPG i survivalu. Za powstanie Escape from Tarkov odpowiada rosyjskie studio Battlestate Games, którego członkowie mają za sobą prace m.in. przy takich markach jak S.T.A.L.K.E.R., Mass Effect czy BioShock.

 

Gra w fazie beta od ~10 lat, planowana data premiery to 2025 rok. Nadal rozwijana, po drodze masa afer, problemów i dziwnych akcji ale nie można jej odmówić specyficznego uroku i stylu. Cały czas rozwijana, dodawany nowy content/eventy, duża baza graczy online.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

To znaczy że jak kupisz super premium edycję, to masz przewagę pod względem ekwipunku (tak myślę bo się w to nie zagłębiałem), ale z tego co tutaj kolega napisał to możesz od razu wszystko stracić, to tak jakbyś zaczynał później z "podstawową" wersją? Czy jak to rozumieć? 

 

Opublikowano

Na chwilę obecną:

 

- PvE nie działa - tzn. nie zapisuje się postęp na koniec rajdów jeśli gramy sami

- problemy z nowym systemem audio (nowy memory leak po kilku rajdach + audio potrafi czasami zniknąć)

- wynoszenie z rajdów itemów związanych ze świątecznym eventem powoduje backend error na koniec rajdu

- jeśli ktoś miał odblokowane jakieś ciuszki dla PMC wcześniej to są one ponownie zablokowane

- sporo osób zgłasza crashe przy 99% ładowania się do rajdu na Ground Zero lub Streets of Tarkov

- ogólna wydajność gry spadła po aktualizacji do nowej wersji silnika Unity, nawet Customsy obecnie działają słabiej

  • Haha 2
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przez parę tysięcy godzin grania myślę, że około 10x ewidentnego cheatera spotkałem. Typu gość nieśmiertelny, latający, albo niemożliwy strzał. Ten nieśmiertelny był zabawny. To było przed voice chatem jeszcze. Gość mi nic nie robił, bo jakby mnie zabił to poszedłby report. A tak w żaden sposób nie mogłem go zgłosić. Przeżył 10 headów na blisko i po prostu sobie poszedł xd. Zdecydowanie częściej na cziterów wpadałem na publikach CSa

 

Tylko w Tarkovie większość się ukrywa, oni zarabiają na lootach, a nie na zabijaniu innych. Więc możesz mieć jednego w raidzie, ale on będzie wszystkich unikał, odkurzy loot i wyjdzie.

  • Upvote 1
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 🎮 Battlefield 6 – Aktualizacja Anticheat, Sezon 1 Battlefield 6 wystartował z rekordowym wynikiem, a w pierwszych tygodniach gracze rozegrali miliony bitew. Jednym z najgorętszych tematów stała się walka z oszustami — dlatego EA podsumowało pierwszy miesiąc działania systemów antycheatowych. 🛡️ 98% uczciwych rozgrywek po premierze Dzięki miernikowi Match Infection Rate (MIR) — określającemu szansę na spotkanie oszusta w danym meczu — wiemy, że tydzień po premierze aż ~98% gier było całkowicie wolnych od wpływu cheaterów. To efekt strategii skupionej nie tylko na banowaniu, ale przede wszystkim na zapobieganiu wpływowi oszustów na rozgrywkę. 🧪 Czego nauczyła nas otwarta beta? 🔒 Ponad 1,2 mln prób oszustw zablokowano jeszcze przed premierą. 📈 Udział uczciwych meczów wzrósł z 93,1% do ~98%. 🖥️ Aktywacja Secure Boot poszybowała z 62,5% do 92,5%, umożliwiając zastosowanie kolejnych warstw ochrony. 🚀 Pierwszy miesiąc po premierze W sam weekend premierowy zablokowano 367 tys. prób oszustw, a do dziś już 2,39 mln. Tylko 1,5% graczy PC nie ma jeszcze aktywnego Secure Boot — trwają działania, by pomóc domknąć te przypadki. EA monitoruje 190 źródeł cheatów, z czego 183 (96,3%) zaliczyły awarie, wykrycia lub wyłączyły swoje narzędzia. ➜ W skrócie: społeczność cheaterów została mocno zdestabilizowana. 🔍 Co dalej? EA pracuje nad kolejnymi zabezpieczeniami, m.in.: Wykorzystaniem dodatkowych funkcji bezpieczeństwa systemu (TPM 2.0, HVCI, VBS). Skuteczniejszym wykrywaniem sprzętowych narzędzi do oszukiwania — we współpracy z producentami platform. Usprawnieniem systemu zgłaszania naruszeń w grze. Modernizacją narzędzi operacyjnych dla analityków. Oraz… „ściśle tajnymi” nowymi mechanizmami wykrywania, które pojawią się po zakończeniu testów. 🔥 Walka trwa — ale przewaga rośnie. EA podkreśla, że systemy antycheat stale się rozwijają, podobnie jak oszuści. Kluczowe jest zgłaszanie podejrzanych graczy — każde zgłoszenie to dodatkowe dane, które pomagają szybciej eliminować zagrożenia i dbać o uczciwe pole bitwy. 🛡️ Bawcie się dobrze i grajcie fair. Do zobaczenia na polu walki! via  https://www.ea.com/pl/games/battlefield/battlefield-6/news/battlefield-6-anticheat-update-season-1?fbclid=IwZnRzaAOWwMtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeYXljdmzsKU6I-S3kT-x9NbFbskbm3FUjhqB3f-8tfycOYjvVJSshL44Y6FI_aem_kAHMQHE_P6eqUr7KeV0ijg
    • Siedziałem 1.5 roku na G9 49 - JEŻELI NIE GRASZ W SYMULATORY, to zakup totalnie bez sensu.  Do fps się nie nada - to jest jamnik wsród monitorów. Teraz wskoczyłem w lg45 ultra gear 800r i jestem zachwycony - na simy dobry i o wiele wiele lepszy w innych geach od G9 49.   Najbliższa zmiana gdzies pod tandem oled 5k2k 🫠
    • Tak, rozmawiają, wyglądają, zachowują się natywnie. Dla mnie to podstawa. Oczywiście scenariusz bardzo ważny ale w tym akurat nasi twórcy są mistrzami. 
    • W specyfikacji jest tak, więc raczej powinno być git ( płyta MSI PRO B760-P WIFI DDR4 ) M.2_1 (CPU, PCIe 4.0 x4)  M.2_2 (Chipset, PCIe 4.0 x4 / SATA)  
    • Próbowałem w to grac na padzie od iksa ale lepiej mi się grało klawiatura plus mysz
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...