Skocz do zawartości

BIG FORMAT GAMING DISPLAYS - dyskusja o dużych ekranach w roli monitora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 13.12.2024 o 10:03, Reverse17 napisał(a):

 

 

Mam to gdzieś i zostawiam już tę sztukę, widać nie jest mi dane posiadać sprawne wszystkie ~33,2 miliona subpikseli w moim nowym nabytku :boink:

 

33,2mln pikseli? 

Tyle pikseli ma rozdzielczość 8K.

Model C4 ma rozdzielczość 4K czyli 8,3mln pikseli.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.12.2024 o 03:02, Spychcio napisał(a):

33,2mln pikseli? 

Tyle pikseli ma rozdzielczość 8K.

Model C4 ma rozdzielczość 4K czyli 8,3mln pikseli.

SUBpiksele.. Tak jak napisał Luka, przy WOLED'ach od LG jeden piksel składa się z 4 SUBpikseli ;)

 

Co do ilości badów, aby szanowne LG poczuło się odpowiedzialności gwarancyjnej pod tym kątem to wymagane jest dokładnie 7 upośledzonych pikseli przy TV OLED w rozmiarze 48", info z czatu na stronie, pewnie im większy model tym więcej wymaganych lewych pikseli.

 

Tak więc trzymam kciuki aby przed końcem gwarancji jeszcze 6 się u mnie wysypało i mam nowy panel w gwarancją na dwa lata od momentu wymiany :) Myślę że to kwestia roku/półtora przy regularnym korzystaniu skoro już z taśmy zjeżdżają lekko zużyte :E A przepraszam bardzo, TO JEST CECHA! :P

 

Gorzej jak dopiero po 2 latach zaczną padać jak muchy a do końca okresu gwarancyjnego będą jak Tommy Lee Jones w ściganym %-)

Edytowane przez Reverse17
Opublikowano (edytowane)

Nie dał żadnej podkładki w sumie.. Ale liczę na to że nie zatrudniają tam bajkopisarzy :D Skąd brać info i komu wierzyć jak nie konsultantowi z oficjalnej strony producenta :hmm:

Tak czy owak - wyjdzie w praniu, jak mają paść to niech padają przed upływem okresu GW. :Crash:

Edytowane przez Reverse17
Opublikowano
1 godzinę temu, Reverse17 napisał(a):

komu wierzyć jak nie konsultantowi z oficjalnej strony

U mnie na ulicy podlaczyli swiatlowod. Jestem klientem plusa juz kilkanascie lat. Zadzwonilem na infolinie z pytaniem czy moge juz podlaczyc neta. Odpowiedź jaką usłyszałem "widzę w systemie, ze na Pana ulicy jest poprowadzony światłowód, ale nie widzę jeszcze oferty. Sprawdzi Pan w Orange lub Play"

 

Laska na infolinii jawnie odeslala mnie do konkurencji. 

  • Upvote 1
Opublikowano

@Reverse17 dobra rada na przyszłość - nie szukaj na siłę badpixeli, chyba, że na sam koniec gwarancji (żeby wymienić matrycę :))

Z mojego doświadczenia z OLEDami LG

3 sztuki CX - wszystkie z 1 martwym subpixelem - oddane

1 sztuka C1 - wreszcie czysta, ale… po ~500h test powtórzony i znalezione 10+ martwiaków

Na szczęście było już po 14 dniach bo tylko z moim zacięciem (ówczesnym) traciłbym czas na zwroty.

Poczekałem prawie dwa lata na koniec gwarancji zupełnie nie myśląc i nie zauważając tych pikseli - przez ten czas chyba się wyleczyłem bo wcześniej to już zaczynało przypominać jakąś obsesję :)

Zgłosiłem na gwarancję, matrycę wymieniono (ok. rok temu).

W tej wymienionej już żadnych testów nie przeprowadzałem, żyje się z tym dobrze :)

Pod kątem pikseli sprawdzę dopiero przed końcem nowej gwarancji, żeby ewentualnie wymienić jeszcze raz.

 

(powyższe dotyczy z mojej perspektywy tylko telewizorów, bo w monitorze gdzie oglądamy statyczny obraz raczej nie dałbym rady żyć z martwiakiem)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


×
×
  • Dodaj nową pozycję...