lamparcicho 271 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października (edytowane) Jest wbudowany benchmark? edit: dobra, widzę że jest z niespodziankami Crashes after running in-game Benchmark :: Horizon Zero Dawn™ Remastered Dyskusje ogólne https://steamcommunity.com/app/2561580/discussions/0/4634860082274849334/ Edytowane 31 Października przez lamparcicho
JeRRyF3D 326 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października FSR3 (nie wiem czy 3.1) + FG jest.
cichy45 128 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Jeśli możesz użyć FSR FG z DLSS Upscale (albo bez żadnego skalowania) to jest to wersja 3.1.
JeRRyF3D 326 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Już się z RUNEił? Bardzo szybko
cichy45 128 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Norma dla gierek z PS5, nie mają mocnych o ile w ogóle jakichkolwiek zabezpieczeń.
JeRRyF3D 326 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Jestem rozczarowany zasięgiem rysowania. Remaster mógłby poprawiać z automatu takie niedoróby oryginału.
cichy45 128 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Eeeee.... albo ja czegoś nie rozumiem tudzież mój konfig jest spierdzielony, albo ten remaster zachowuje się... dziwnie W kompie dalej mam wsadzonego Titana Xp zamiast RTX 4090 i na nim mam testy. 2560x1440p bez AA. Gotowe presety w grze i wbudowany benchmark. Na razie tylko zalinkuję wyniki. Bardzo niskie: Niskie: Średnie: Wysokie: Bardzo wysokie: Zwróćcie uwagę, że zawsze czas pracy GPU jest niższy od czasu pracy CPU. Nieważne jakie ustawienia bym nie wybrał, monitoring MSI Afterburner zawsze pokazuje obciążenie GPU dużo poniżej 99%, wacha się w przedziale 8x % do niskich wartości 9x %. Tak jakby silnik gry dbał o to żeby GPU nie dochodziło do maksymalnego obciążenia. Z jakiegoś powodu dopiero aktywacja FSR Frame Generation powoduje że użycie GPU dobija do 99%. Bardzo wysokie + FSR FG: Bardzo wysokie + FSR FG + FSR Quality: Czy ktoś może też przetestować i zweryfikować czy ja mam jakieś zwidy Nie testowałem w grze, tylko wbudowany benchmark.
JeRRyF3D 326 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Cutsceny, gdy Alloy w deszczu opuszcza górę, jako namaszczona przez matrony = MISTRZOSTWO GRAFICZNE.
lamparcicho 271 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Trochę się pobawiłem benchmarkiem, trochę też pograłem. Fajnie to się prezentuje, chyba ktoś z DF stwierdził, że to bardziej remake niż remaster i mam podobne odczucia. Zapowiada się, że MOŻE pierwszy raz przejdę ten tytuł Preset "B.Wysokie" z TAA bez żadnego skalowania (jest jakiś babol i dlatego pokazuje skalowanie na jakość ) To co wyżej plus DLSS na jakość. W benchmarku mały skok fps, podczas grania około 20fps na plus. Dalej, to co wyżej i dodatkowo aktywne generowanie klatek AMD. Czyli w grze jest najnowsza wersja 3.1 bo działa z aktywnym DLSSem A tutaj tak dla porównania z wymaksowanej wersji "oryginalnej", akurat miałem pod ręką w folderze ze screenami więc też wrzucam Nie widzę tam nic o skalowaniu ale raczej go nie używałem bo i po co
Karro 54 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października 4 godziny temu, cichy45 napisał: Jest tam FSR 3.1 dostępne z FG? Jak zawsze,gorzej jak na nvidii
lamparcicho 271 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada (edytowane) Takie coś znalazłem u oGURUsów na forum: "So I found that setting the game to Exclusive Fullscreen makes the game run much better. Now GPU usage is closer to 100%. And frame rates are much improved." Także testujta komu źle działa, powinno banglać lepiej Edytka: Natomiast na forum steam ktoś zwraca uwagę, że starsze drivery podbijają sporo wydajność i w tym nowym jakoby jest jakiś babol: "That's odd because I've run the benchmark 5 times, 2 times with the latest drivers and 3 times with the older 560.94 driver. I'm currently sticking with the the older drivers because they give me 101, 93 and 101 FPS in the benchmark and the new ones gave me 81 and 83 FPS or up to 20% worse. Haven't played very far into the game, basically the opening and did the Odd Grata quest and killed a few machines but so far I haven't had any problems with the older drivers. I know some people were have weird face texture problems in Forbidden West with the latest drivers so I'm guessing there is something not right in the latest Nvidia drivers" Tego już mi się sprawdzać nie chce Edytowane 1 Listopada przez lamparcicho
JeRRyF3D 326 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Co ważne. Zauważyłem, że gra za każdym razem wychodzi do "okna". Jakkolwiek nie ustawie, to po powrocie trzeba z palca znowu robić fullscreen za każdym razem.
cichy45 128 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada (edytowane) 15 godzin temu, lamparcicho napisał: "So I found that setting the game to Exclusive Fullscreen makes the game run much better. Now GPU usage is closer to 100%. And frame rates are much improved." Brak zmian u mnie. Driverów nie chce mi się teraz przeinstalowywać to niech ktoś inny sprawdzi 15 godzin temu, JeRRyF3D napisał: Co ważne. Zauważyłem, że gra za każdym razem wychodzi do "okna". U mnie zapamiętuje wszystko. Całkiem możliwe że to po prostu problem sterowników. Titan Xp to pascall, więc karta sprzed kilku generacji i już zapewne nividia nie robi w sterownikach nic dla karty tego wieku. Może jakby coś całkiem nie działało, ale dopóki działa jako tako to nic optymalizować więcej nie będą. Musiałbym zrobić przekładkę na 4090 i sprawdzić ale też mi się nie chce EDIT: @lamparcicho Sprawdziłem starsze drivery i ten sam problem, sprawdziłem również Titan X Maxwell - mimo że karta ledwo zipie w tej grze i faktycznie dobija do 98-99% obciążenia, to w lżejszych momentach spada użycie GPU wyraźnie, mimo że FPS i tak są niskie więc nie jest to bottleneck CPU (powiedzmy okolice 60 FPS czy coś takiego). EDIT2: Wrzuciłem z powrotem RTX 4090 i najnowsze drivery. W wbudowanym benchmarku dalej jakieś jazdy i niepełna utylizacja GPU. Natomiast w grze (na samym początku, 2 dni przed "próbą") użycie GPU już 100%. ALE w przypadku Titana Xp nawet wtedy użycie nie było pełne... coś musi po prostu gra nie lubić się z tym starszym GPU. Może brak ReBAR, może niezoptymalizowane sterowniki bo to już starsza architektura... nie wiem. Edytowane 1 Listopada przez cichy45
azgan 422 Opublikowano 1 Listopada Autor Opublikowano 1 Listopada Jezu ile teraz tych gier jest już sam nie wiem w co grać 😅. Odpaliłem ten Remaster i różnica jest rzeczywiście bardzo duża, bardziej pasowałoby tutaj w tytule faktycznie Remake. Teraz Horizon Zero Dawn jest praktycznie na podobnym poziomie co Forbidden West czyli wygląda i działa pięknie 👌. 1
ODIN85 386 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Ale to nic nie zmienia w kwestii gry. Obie nudne i poziom Asasynów
Gronek31 17 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Witam. Nie widzę tematu konkretnie pod wersję PS5 ale tu chyba też będzie dobrze. Ogólnie jak dla mnie TLOU II Remaster powinno się wstydzić bo to jak ten Remaster HZD wygląda to bliżej Remake'u. Tu link do albumu, parę fajnych porównań jakie udało mi się zrobić -> https://photos.app.goo.gl/KNNitLtGHwPfVA6A8 A tu chociaż 4 żeby całej strony nie zawalić. 3 1
cichy45 128 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Szkoda że tak mało czasu człowiek w życiu ma, bo bym sobie znowu przeszedł od początku tego remastera. Niby fabułę się pamięta, ale imo fabuła 1 stoi trochę ponad fabuła 2. W jedynce to jednak jest cały suspens i odkrywamy aż do końca praktycznie co tak na prawdę się w przeszłości działo i dlaczego świat jest taki a nie inny. 2
Gronek31 17 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada A jeszcze trzeba dodać, że niestety photo mode jest trochę popsuty przynajmniej na PS5 nie wiem jak z PC. Nie oddaje więc 100% grafiki w czasie rzeczywistym. Tworzy się jakaś dziwna kratownica. W czasie rzeczywistym grafika renderuje się prawidłowo ale w photo mode wygląda to tak jak poniżej na screenach. Tu photo mode A tu w czasie rozgrywki A zaś podczas mocniejszej zabawy w photo mode, potrafią nawet tekstury znikać
cichy45 128 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada (edytowane) Ciekawa jedna rzecz, że ten remaster obciąża GPU w taki sposób że bierze naprawdę mało energii. Tutaj co prawda na profilu undervolt 2650@925mV ale ciągle i tak, widzę okolice 190-210 watów zwykle. Choć HFW zachowuje się podobnie, więc chyba nie powinno mnie to dziwić skoro to ten sam silnik. Edytowane 1 Listopada przez cichy45
azgan 422 Opublikowano 1 Listopada Autor Opublikowano 1 Listopada 40 minut temu, ODIN85 napisał: Ale to nic nie zmienia w kwestii gry. Obie nudne i poziom Asasynów W Horizon Zero Dawn fabuła jednak głównego wątku jest ciekawsza od Horizon Forbidden West 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się