Skocz do zawartości

The Last of Us Part II Remastered - PS5, PC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, Vulc napisał(a):

Podziwiam, że Ci się chce, już powinieneś zauważyć, że proby dyskusji to w tym przypadku strata czasu. ;)

 

Skończyłem pierwsze etapy z Bliznami i na razie chyba zrobię przerwę. Fragmenty z Abby mnie męczą w dłuższych sesjach.

 

Teraz, jak wyszedł serial, ludzie mają zgryz - tam Abby jest zupełnie inna i nie wiadomo czy hejtować, bo zmienili postać czy też się cieszyć, bo nie wygląda jak Pudzian. :E

Zagryzam zęby i juz jestem w 3 dniu z Abby więc zostało chyba już niewiele.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Kadajo napisał(a):

To nie ma nic wspólnego z teksturami a co najwzyej z zaimplementowanym rozmyciem ruchu w obrazie.

Rozmycie w ruchu to osobny bajer. Te 120FPS faktycznie powoduje, że obraz jest ostrzejszy bez tej ciapy przy 30\60FPS. (W 60 mniej już to odczuwalne ale dalej jest jak człowiek już przyzwyczai się do 120)

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano
Teraz, userKAMIL napisał(a):

Rozmycie w ruchu to osobny bajer. Te 120FPS faktycznie powoduje, że obraz jest ostrzejszy bez tej ciapy przy 30\60FPS.

Nie przekonasz ich. Wiedzą swoje. Temat był już wałkowany, wtedy też poległem.

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Bo tego nie da się wytłumaczyć... Jak ktoś nie gra na co dzień w 120FPS to tego nie zrozumie.

Absurdem jest już wrzucanie jakiś statycznych screanów jako porównań. XD

7 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Zresztą kto normalny ocenia jakość tekstur podczas ruchu obrazu.

Tu nie chodzi o same tekstury tylko cały obraz pod czas ruchu jest jakby rozmazany. Szczególnie kontury obiektów jak wspomniałem nie zrozumiesz jak na codzień nie grasz w takim klatkarzu. Też jak kiedyś grałem w 60 to był to dla mnie absurd. Oko bardzo szybko przyzwyczaja się do lepszego. 🤷 

Edytowane przez userKAMIL
  • Sad 1
Opublikowano

Oczywistym jest ze im więcej FPS tym obraz w ruchu będzie wyraźniejszy, ale chyba wy macie ciapę przed oczyma ogólnie jak wam coś przeszkadza poniżej 120 FPS.

Coś może się podobać to jedno, ale ubieranie tego w jakieś debilne słowa i przypinanie temu latki "boskie" to już odkleja równa i jakieś problemy z psychika.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Jak się nie potrafi wytłumaczyć podstawowych kwestii to tak jest. Im wyższe odświeżanie tym ostrzejszy obraz w ruchu pod warunkiem oczywiście, że matryca nie smuży. Także generalnie obraz jest ostrzejszy w ruchu, a nie stricte textury.

  • Upvote 3
Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Oczywistym jest ze im więcej FPS tym obraz w ruchu będzie wyraźniejszy

Różnica jest naprawdę spora względem 60FPS. Względem 30 to jest już inny wymiar grania. 

1 minutę temu, sideband napisał(a):

Im wyższe odświeżanie tym ostrzejszy obraz w ruchu

Od początku o tym właśnie pisze. 

  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano
5 minut temu, sideband napisał(a):

Jak się nie potrafi wytłumaczyć podstawowych kwestii to tak jest. Im wyższe odświeżanie tym ostrzejszy obraz w ruchu pod warunkiem oczywiście, że matryca nie smuży. Także generalnie obraz jest ostrzejszy w ruchu, a nie stricte textury.

A jak chciałbyś zobaczyć jak tekstury wyglądają w trakcie ruchu? Temat zaczął się od stwierdzenia, że przy niskim fps (np. na PS5) nie da się docenić pięknych tekstur w czasie rzeczywistej rozgrywki (ja np. poruszam moją postacią w grach, inni stoją w miejscu i podziwiają statyczne obrazy). Do tego potrzebny jest jeszcze niesmużący wyświetlacz (OLED, plazma, kineskop ;) ) i wysoki fps (min. 100) oraz wyłączenie rozmycia w ruchu.

  • Haha 1
  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@Kadajo To powiedz jeszcze, że włączasz w grach motion blurr na 100%, żeby przypomnieć sobie jak za dzieciaka bawiłeś się na karuzeli.

 

@userKAMIL Tego tematu nie da się zamknąć, bo jak napiszesz EOT, to się zleci znowu 10 takich, co w 15 fps mają ciapaty obraz ale za to super ostre screeny.

Edytowane przez tgolik
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ty dalej nie rozumiesz, że to widać nawet przy powolnym ruchu kamery… Pograsz kiedyś dłużej w 120FPS to zrozumiesz. 
Kończę ten wątek bo nie ma to sensu. Dla mnie możecie i w 15FPS grać nic mi do tego. XD

Gram w 165 FPS i jakoś nie mam żadnego problemu, bo potrafię rozróżnić efekt graficzny od smużenia ekranu, a smużenie od tego jak gra wygląda.

Tylko od was w kółko na tym forum są pisane teksty na poziomie wiedzy 5-latków którzy nie mają o niczym pojęcia, ale pierwsi są do pisania jaki to super sprzęt nie mają, bo TEKSTRURY SA WYRAŹNIEJSZE.

Jeszcze raz napisze nie to forum, idzie z tymi pierdołami na pudelka albo forum gazety wyborczej.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Ale kim Ty jestes, że będziesz tutaj wydawał jakieś rozkazy kto co ma pisać? I gdzie kto ma iść? XD Nie podoba się to sam się zawijaj i pozwól, że ludzie będą rozmawiać w tematach o grach w miejscu do tego przeznaczonym. 
P.S. Cytując klasyka:

”i gówno z tym zrobisz” 🤷 (Mam gdzieś nawet jeszcze SS z tym Twoim wpisem właśnie)

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

A kim ty tutaj jesteś, żeby spamować tym samym gównem we wszystkich tematach z grami.

Zacznij pisać jak normalny człowiek albo zamknij japę.

A jak nie zamkniesz to ci się ja zamknie i gówno z tym zrobisz.

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Pięknie panie moderatorze! Pięknym przykładem świecisz jak rozmawiać z użytkownikami. Ja tylko przypomnę to nie jest PCLAB i tutaj jednak jakaś kultura chyba obowiązuje. Chyba, że zwracanie się do użytkowników w taki sposób bo mają inne zdanie niż Ty to normalne? ''Gówno'' ''zamknij japę'' ja w jakimś chlewie jestem? 

@Jacek Winkler Naprawdę takie standardy moderatorzy tutaj mają?

Edytowane przez userKAMIL
  • Upvote 2
Opublikowano

Do użytkowników mogę, ale 10 raz zwracać komuś uwagę a ten nie dość ze to ignoruje to jeszcze wyciąga od razu poprzednie forum i już płacze to tylko nieliczni jak widać potrafią.

Jeszcze raz napisze zmień płytę chłopie, bo już nikomu się nie chce czytać tych twoich wysrywów tutaj, rozumiesz ?

  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)

To nie czytaj. Wybacz ale nie będziesz mi mówił co mogę a czego nie tu pisać. XD

 

Normalna i kulturalna dyskusja a ludzie mają prawo mieć inne zdanie... Nagle wpada moderator i każe iść na inne forum. Zamknąć japę i że gówno z tym zrobimy bo on tak chce.

Przecież to jest jakiś absurd! 

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...