Pavel87 703 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) 2 minuty temu, tgolik napisał(a): Czy może mi ktoś wytłumaczyć co sprawia, że włącza się tryb bestii? Czy jest do tego jakiś wskaźnik czy licznik? Tak, jest pod paskiem zdrowia pasek bestii (ten czerwony), który ładuje się walką Edytowane 22 Września przez Pavel87 1
@MUZ 109 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 11 minut temu, caleb59 napisał(a): Olivia na samym początku sugeruje przez radio by latać po dachach i unikać ulic. Mnie akurat takie zagęszczenie trupów nie przeszkadza, jest to wręcz bardziej realistyczne. a ja uważam, że w połączeniu z odpornością zwykłych zombie na ciosy i ciągłym chwytaniem to sztuczne przedłużacze i zwalniacze rozgrywki (Techland mocno inspiruje się Ubisoftem jeśli chodzi o rozwiązania i założenia imo), a noc to już w ogóle bez sensu i zero klimatu bo wiecznie uciekamy - ciekawy jestem ile osób unika nocy a przecież Techland tak tę noc promuje
caleb59 1 632 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Na początku jest to automatyczne, napełnia się czerwony pasek od ciosów zadawanych trupom i Kyle (jest to wyjaśnione fabularnie) nie kontrolując tego wyzwala w sobie bestię. Dopiero później masz dostęp do perka, który pozwala na kontrolę i wyzwalanie bestii na życzenie. 1 1
Reddzik 2 776 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) Odpaliłem sobie DL2 dla porównania i klimatycznie jest dużo gorsze, bo wiadomo kolorystyka jak i same napakowanie zombi na mapie, aktywności i nie lubiłem nocnych przechadzek w DL2, a w dzień wszyscy siedzą w ciemnych zakamarkach i nie idzie się ich stamtąd pozbyć, gdzie w The Beast wchodzę i normalnie je załatwiam i czyszczę, w DL2 trzeba poczekać do nocy by wszystko wyszło na zewn, do tego te mocniejsze odmiany są prawie nie do ubicia, a nas mają na 2-3 machnięcia, coś podobnego w The Beast jest dużo słabsze i łatwiejsze do rozwalenia, ba można też załatwić od tyłu. Działanie DL2 z RT z dlss jakość, zablokowałem na 100fps, bo wali po obciążeniu i z 230W+ a tak ma ok 170-190W, i nie ma żadnych problemów z działaniem gry z RT, dlatego czekam na RT do The Beast. Edytowane 22 Września przez Reddzik 1
@MUZ 109 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 1 minutę temu, Reddzik napisał(a): Odpaliłem sobie DL2 dla porównania i klimatycznie jest dużo gorsze, bo wiadomo kolorystyka jak i same napakowanie zombi na mapie, aktywności i nie lubiłem nocnych przechadzek w DL2, a w dzień wszyscy siedzą w ciemnych zakamarkach i nie idzie się ich stamtąd pozbyć, gdzie w The Beast wchodzę i normalnie je załatwiam i czyszczę, w DL2 trzeba poczekać do nocy by wszystko wyszło na zewn, do tego te mocniejsze odmiany są prawie nie do ubicia, a nas mają na 2-3 machnięcia, coś podobnego w The Beast jest dużo słabsze i łatwiejsze do rozwalenia, ba można też załatwić od tyłu. Działanie DL2 z RT z dlss jakość, zablokowałem na 100fps, bo wali po obciążeniu i z 230W+ a tak ma ok 170-190W, i nie ma żadnych problem z działaniem gry z RT, dlatego czekam na RT do The Beast. czyli gdy w dzień chcemy polootować w budynkach to już nie ma 20 zombie w 30 metrowym mieszkaniu? bo w DL2 to było absurdalne - pełno zombie na ulicy i pełno w budynkach
tgolik 548 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 4 minuty temu, Reddzik napisał(a): Działanie DL2 z RT z dlss jakość, zablokowałem na 100fps, bo wali po obciążeniu i z 230W+ a tak ma ok 170-190W, i nie ma żadnych problem z działaniem gry z RT, dlatego czekam na RT do The Beast. U mnie GPU ciągnie w 4k@120 DLSS Q, bez FG - 400W. Nie wyobrażam sobie, co będzie z RT.
Reddzik 2 776 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) Zombiaki nadal przebywają w mieszkaniach, czy w jakiś aptekach itp, gdzie możemy dostać jakieś nowe lepsze rzeczy czy ulepszenia itd. Tylko, że jak na razie poziom takiego pomieszczenia jest dużo niższy, gram na normalu, w DL2 chyba też mam taki poziom, tylko że co zaglądam do tych "mrocznych punktów" to jest tam ten "silny" zapomniałem nazwy co nas goni po mapie- nie mam na myśli krzykacza, nie idzie go pokonać do tego regeneruje się mu życie, tak jakby nie można było w ten sposób tego obejść, tylko gra wymusza na nas czekanie do nocy. The Beast mamy coś podobnego w takim mrocznym zaułku ale można go udusić, zatłuc itd to pewnie nie jest ten sam poziom co w.w zombiak. Póki co jest dużo łatwiej i przyjemniej zaglądać w takie zakamarki aniżeli w DL2 Edytowane 22 Września przez Reddzik 1
Pavel87 703 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) 3 minuty temu, tgolik napisał(a): U mnie GPU ciągnie w 4k@120 DLSS Q, bez FG - 400W. Nie wyobrażam sobie, co będzie z RT. Na pewno będzie miazga, nie sądzę żeby dobrze to zaimplementowali. Przecież na tych wszystkich terenach leśnych to pewnie będzie zażynać nawet 5090. A ogólnie graficznie to jakiegoś szału tutaj nie ma. Mogli też dodać jakieś oświetlenie, a jest ewidentnie tak jak w DL2, że bez RT gra wyglądała płasko Edytowane 22 Września przez Pavel87
caleb59 1 632 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) Brakuje prostego HBAO, nie wiem dlaczego twórcy o tym zapominają - swego czasu bardzo popularna biblioteka Nvidii, która ładnie cieniowała różne drobne obiekty, typu właśnie roślinność/trawa dodając scenie głębi. Edytowane 22 Września przez caleb59 1 3
ODIN85 3 503 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 50 minut temu, Pavel87 napisał(a): Tak, jest pod paskiem zdrowia pasek bestii (ten czerwony), który ładuje się walką Jak się dostaje to też się ładuje.
samsung70 210 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 2 godziny temu, @MUZ napisał(a): Czy cały czas nie da się chwili spokojnie lokacji poeksplorować i polootować, bo za dużo jest zombie na ulicach i nas co chwilę atakują? zgadza się, jest to mega wkurzajace. sa juz nawet mody ktore pomagaja z tym zombim chwytaniem ze zasieg ich chwytu jest troche ograniczony. ktos tam pisał, ze techland sie inspiruje Ubi, nawet całe menu wyląda jak z Asasin Krid 1
z1k 43 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Ciekaw jestem czy będzie można farmić przemieńców jak w dl2, jak już się wbije lvl max. Bo jak na razie to na poziome brutal jest masakra (tak wiem, że są miejsca gdzie można się schować i ich tłuc ale mi chodzi normalnie )
samsung70 210 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 16 minut temu, z1k napisał(a): Ciekaw jestem czy będzie można farmić przemieńców jak w dl2, jak już się wbije lvl max. Bo jak na razie to na poziome brutal jest masakra (tak wiem, że są miejsca gdzie można się schować i ich tłuc ale mi chodzi normalnie ) rozwiń myśl proszę, w jaki sposób farmić i w jakim celu?
@MUZ 109 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) Godzinę temu, samsung70 napisał(a): zgadza się, jest to mega wkurzajace. sa juz nawet mody ktore pomagaja z tym zombim chwytaniem ze zasieg ich chwytu jest troche ograniczony. ktos tam pisał, ze techland sie inspiruje Ubi, nawet całe menu wyląda jak z Asasin Krid Ja tak pisałem:), bo to prawda - słaba fabułka i drętwe dialogi, początek wyreżyserowany i ciekawy, aby potem się rozjechać, spowalniacze i rozciągacze rozgrywki typu za duża liczba zombie, chwyty, przesadzona agresja, ciągłe uciekanie, rozgrywka adhd, strach przed daniem graczowi chwili spokoju itp. Edytowane 22 Września przez @MUZ
z1k 43 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) 12 minut temu, samsung70 napisał(a): rozwiń myśl proszę, w jaki sposób farmić i w jakim celu? Czy dodadzą poziom Legendy, plus lepszy drop leci Kasa, itemki itp. i dubel XP. Edytowane 22 Września przez z1k
ODIN85 3 503 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) 2 godziny temu, @MUZ napisał(a): Ja tak pisałem:), bo to prawda - słaba fabułka i drętwe dialogi, początek wyreżyserowany i ciekawy, aby potem się rozjechać, spowalniacze i rozciągacze rozgrywki typu za duża liczba zombie, chwyty, przesadzona agresja, ciągłe uciekanie, rozgrywka adhd, strach przed daniem graczowi chwili spokoju itp. Do tego walenie przez pół mapy tylko po to żeby chwilę pogadać Edytowane 22 Września przez ODIN85 2
ODIN85 3 503 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Pod koniec poziom trudności sięga granic absurdu...
DITMD 787 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Muszę powiedzieć, że mimo tego, że prawie siebie załatwiłem, to lubię tego typu sytuacje w grach 1
tgolik 548 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września 3 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Pod koniec poziom trudności sięga granic absurdu... Nawet w trybie fabularnym?
ODIN85 3 503 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Znaczy się gdybym miał z 30 apteczek to by nie było trudno a nie miałem No i gra nie zasygnalizowała że to już końcowa faza.
tgolik 548 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Mam nadzieję, że ten finał, to nie była nocna akcja?
ODIN85 3 503 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września To był przedfinał. Jeszcze nie skończyłem.
Pavel87 703 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września To na ile godzin jest ten samodzielny dodatek? Misje poboczne i inne aktywności są warte zrobienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się