Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gra Black Myth: Wukong została stworzona przy wykorzystaniu Unreal Engine 5 – technologii firmy Epic Games.

Przed premierą gry Black Myth: Wukong jej twórcy udostępnili na Steamie za darmo Benchmark Tool – oficjalne narzędzie do sprawdzania wydajności komputera i konfrontowania jej z wymaganiami sprzętowymi tego tytułu.

 

Choć Black Myth: Wukong czerpie pewne elementy – np. pracę kamery – z podgatunku soulslike, w gruncie rzeczy jest to po prostu wymagająca gra RPG akcji. Wprawdzie nie oferuje opcji wyboru poziomu trudności, ale nie traci się tutaj punktów doświadczenia w momencie śmierci, w przeciwieństwie do „pełnoprawnych” przedstawicieli wspomnianej kategorii.

Tym niemniej jednym z głównych elementów rozgrywki są wymagające walki z rozmaitymi, pomysłowo zaprojektowanymi bossami. Zarówno dotarcie do nich, jak i eksplorację kolejnych, połączonych ze sobą lokacji – świat nie jest otwarty – utrudniają graczowi „zwykli” przeciwnicy i minibossowie. Znaczna część wrogów przypomina postacie oraz istoty występujące w chińskiej mitologii oraz w Wędrówce na Zachód.

W starciach Małpi Król posługuje się kosturem, stopniowo opanowując coraz bardziej zaawansowane techniki władania nim. Protagonista uczy się także magii – w tym potężnych czarów i transformacji w zwierzęta czy owady. Zdobywane umiejętności zwiększają szanse gracza w walce, a niekiedy pozwalają jej uniknąć.

Nie zawsze jest to jednak możliwe – dlatego też należy zwiększać poziom bohatera, wykorzystując punkty doświadczenia zdobywane za pokonywanie przeciwników. W ten sposób – a także eksplorując świat – zdobywamy również coraz lepsze wyposażenie, które może przechylić na naszą korzyć szalę w wielu starciach.

Opublikowano

Zatrzymałem się pod koniec 4 rozdziału na takich 2 dość absurdalnych bossach. Jestem weteranem soulsów, w szczególności gier From Software, ale tu się trochę zmęczyłem. Ogólnie gierka jest ok, ale czasem czuję się jakbym nie miał pełnej kontroli nad postacią. Może muszę trochę odsapnąć. Mam nadzieję że kiedyś do niej wrócę i ją skończę. ;) 

Opublikowano

A co tam było do poprawy? Chodzi jak złoto. Zero bugów czy wywalania do Windowsa.

Boli tylko brak oficjalnego Hdru.

23 minuty temu, Isharoth napisał(a):

Zatrzymałem się pod koniec 4 rozdziału na takich 2 dość absurdalnych bossach. Jestem weteranem soulsów, w szczególności gier From Software, ale tu się trochę zmęczyłem. Ogólnie gierka jest ok, ale czasem czuję się jakbym nie miał pełnej kontroli nad postacią. Może muszę trochę odsapnąć. Mam nadzieję że kiedyś do niej wrócę i ją skończę. ;) 

Ostatni i ten w ukrytej krainie?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 11.12.2024 o 14:31, ODIN85 napisał(a):

I tak w to już nikt nie gra:)

Nie powiedziałbym, że nikt :E
oSHE6Vk.png

 

Dalej ta gra potrafi mieć peak dobowy większy niż np. był premierowy w takim Dragon Age :E

 

Ale u mnie jeszcze czeka w kolejce do ogrania. Jeszcze kilka patchów i się ogra :E Podobnie jak Silent Hill 2 itd.

Opublikowano
23 godziny temu, maras2574 napisał(a):

U mnie leży odłogiem :E

U mnie to samo.
Ciągle liczę na potwornie trudny do realizacji pach, czyli ten, który pozwoli mi na zbindowanie innych klawiszy klawy, niż sobie devsi wymyślili. 
Na dziś nie mogę tego zrobić. LOL.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Co za glupie porownanie 
    • #Warzone sezon 1. Będzie osłabiony sbmm, podobnie jak w BO7 Częstszy balans broni. Zmiany kategorii i balansu perków. NERF Aim Assist Nowe tryby czasowe (LTM): Amped BR (tylko weekendy) oraz High Octane BR Rebirth Island: zimowe odświeżenie (Sezon 02)    
    • Tak, teraz widzę. Myślałem że to ta sprawa o której suchy pisał. Wybacz  
    • Dokładnie, ale to dalej bardzo dobre karciochy, więc można sobie na nich jeszcze siedzieć. Ja myślałem o 5070TiS, ale chyba można zapomnieć. Teraz mi chodzi po głowie, czy może nie kupić jakiejś 5070Ti/5080 na wszelki wypadek, bardziej bym się skłaniał ku 5070Ti. Niby jeszcze mi 12GB pamięci nie brakło, ale jak ma coś pójść nie tak i ceny pójść znacząco w górę Szkoda mi tylko wymieniać kartę dla samej pamięci i tylko 25% wydajniejszą, bo fanu z tego nie będzie  Troche tak, zwłaszcza jak Ty siedzisz dość długo na jednej karcie. Ale to jest patologia w wykonaniu nvidii co oni wyprawiają z tą pamięcią. 5060Ti, która jest w rasterze 25% wydajniejsza od 5 letniej 3060Ti ma tyle samo pamięci co 5080, gdzie 5080 z miejsca powinna mieć 24GB. Już nie mówiąc o 4060Ti 16GB i 4070Ti 12GB.
    • Wkleiłem @DaveCam Nawet cytowany @Jardier zachował się prawie tak samo niekonkretnie. Mam ci wyszukać wszystkich żeby zaspokoić twoje ego ? Chyba obaj nie wypełzliśmy spod jutubowego kamienia.   Wkleiłem linki twórców, którzy uważam że coś wnoszą, testują głębiej James Baldwin, @GamersMuscle     Zaraz zaraz, ja narzekam ? Narzekają wszyscy których nadzieje nie zostały spełnione. A potwierdzeniem tego punktu widzenia mają być jutubowe opinie. No to punktuję co to za osobistości będące autorytetami.   Jak jeżdżą w kółko w ukochany iRacing ... dobrze. Jak przejechali się w PMR i zjechali go od góry do dołu ... też dobrze. Jak zwracam uwagę, że to nie ma żadnego znaczenia ... już nie dobrze.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...