Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja po 30h dotarłem do drugiego aktu. Mój zachwyt nad tą grą tylko się pogłębił. ;) Natomiast pojawił się dziwny problem, że gra nagle zaczeła masakrycznie przycinać. Do tego stopnia, że nie da się grać. Poniżej temat razem z wideo jak to wygląda i ktoś napisał, że rozwiązaniem jest śmierć w grze i ponowne odrodzenie. Może komuś pomoże jak na to natrafi bo faktycznie zadziałało u mnie.

 

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

Coś mnie ten 3 akt zaczął męczyć, lipny loot, do tego jak już padł jakiś item legendarny dla mnie, to się okazuje że ma negatywny efekt czyli inteligencja nie daje mi ekstra many. Na dodatek nie podoba mi się aktualna ascendancja, a tego zmienić nie można :/ 

  • Upvote 1
Opublikowano

Dokładnie ta lokacja, ale zresztą tam wszystkie są tak długie. Loot słaby, przez całą grę wypadł jeden unikat (i nie dla mnie), a tak to niebieskie i żółte które może w 10% się sprawdziły. Ale itemy mam dobre, koszę do przodu, tylko jest nuuuuuuda.

 

Odblokowałem portal w czasie, ale jakoś mi się już nie chce :E 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Mnie boss na koniec aktu II strasznie wymęczył. Podczas walki nic nie widać, masakra jak beznadziejnie jest to zaprojektowane :thumbdown:

 

Może komuś się przyda, bo ja to dopiero odkryłem, w opcjach można ustawić filtr lootu, dzięki czemu będzie on łatwiej dostrzegalny, ja np używam tego https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-PoE2litefilter

2694490-842.jpg

Edytowane przez DITMD
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, galakty napisał(a):

Dokładnie ta lokacja, ale zresztą tam wszystkie są tak długie. Loot słaby, przez całą grę wypadł jeden unikat (i nie dla mnie), a tak to niebieskie i żółte które może w 10% się sprawdziły. Ale itemy mam dobre, koszę do przodu, tylko jest nuuuuuuda.

 

Odblokowałem portal w czasie, ale jakoś mi się już nie chce :E 

No mi właśnie itemy leciały takie sobie, zrobiłem build, który chyba nie domaga jeśli chodzi o obronę albo nie rozumiem trochę, bo pomimo ogromnego shieldu jest on zbijany w sekundę, mniejsza o to. Myślę, zmienię build, bo to tutaj jakąkolwiek zabawa jest okropnie droga, jak się nie uda to będę w dupie. Jedno co muszę przyznać, granie czarodziejka pod ogień na oled robi robotę. Mapy satelitarne zdecydowanie za długie, do tego ten reset mobow, po 20 min szukania gdy zabija nas elita bo nie jest podświetlona/oznaczona można dostać nerwicy.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Zmniejszą koszt  respeca o połowę, zostało już zapowiedziane na najbliższy patch(w tym tygodniu).

 

Nie zamierzają dawać pełnych resetów, bo w życiu by nie nadążyli za graczami w takim wariancie, szczególnie, że nowe skille, klasy, itemy, akty na horyzoncie. 

 

Przebudowałem swojego builda i teraz z hexblastem lecę. Mapy T15 czyści się spoko, z bossami bywa różnie.

Edytowane przez Imm
  • Upvote 2
Opublikowano
8 godzin temu, Joloxx9 napisał(a):

No mi właśnie itemy leciały takie sobie, zrobiłem build, który chyba nie domaga jeśli chodzi o obronę albo nie rozumiem trochę, bo pomimo ogromnego shieldu jest on zbijany w sekundę, mniejsza o to. Myślę, zmienię build, bo to tutaj jakąkolwiek zabawa jest okropnie droga, jak się nie uda to będę w dupie. Jedno co muszę przyznać, granie czarodziejka pod ogień na oled robi robotę. Mapy satelitarne zdecydowanie za długie, do tego ten reset mobow, po 20 min szukania gdy zabija nas elita bo nie jest podświetlona/oznaczona można dostać nerwicy.

Miałem to samo, padałem w akcie 1 i 2 od bossów na strzała, często od mobków, ani obrony, ani ataku.

 

Potem wpadło kilka itemów w miarę dobrych i udało się ulepszyć z tymi statami którymi chciałem i akt 3 to jakieś przedszkole :E Idę i nie patrzę, rzucam spelle i idę dalej, czasem się zatrzymać muszę albo cofnąć i tyle. Każdy boss padł za pierwszym razem, nawet się nie spociłem i nigdy poniżej 50% HP nie spadłem. 

 

I ogólnie specka Cold robi robotę, teraz wpadł Spirit 60 i gem XI, mogę w końcu przejść na Cast on freeze + Comet. 

Opublikowano

Ja póki co w 2gim akcie. 

Jest dużo trudniej niż w innych arpg - można dość często paść, jednak gra się bardzo przyjemnie ;).

Mam małe porównanie z POE 1, ale tutaj siedząc sobie wygodnie pogrywam na padzie i jeśli już padam to raczej przez własne błędy / mechaniki.

Kolejna poprawka obniży na szczęście koszty respecu, bo obecnie jest dość drogo i przy pomyłce w buildzie ciężko się z tego wyplątać gdy wciąż się leveluje postać.

 

Opublikowano

Ten trial to takie gunwo, że szkoda gadać po co mi takie cosik w H&S, pułapki łażenie nudne, a musisz zrobić bo progresu postaci nie będzie. Po co to komu było, wymyślanie.

Starta czasu, zero fanu

jak nie przejdziesz jednego to od nowa całośc, jak nie zrobię za drugim razem przerwa, bo mnie nerw bierze

  • Haha 2
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Informacja o najnowszym patchu, bo pisaliście coś o kosztach respectu
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3642235

 

Tak jak wspominaliście:
Like we mentioned last week, we’ll be adding the capacity to fast-travel between Checkpoints within an area, as well as adding many more checkpoints to areas, generally at all entrances and exits to areas, meaning if you find these first you’ll be able to instantly travel to them to continue exploring.

We’ll also be making Passive Point respeccing cheaper especially at higher levels. It had a relatively aggressive curve getting more expensive with character level, we have flattened that curve so it doesn’t exponentially grow as much. This should generally result in approximately 40-50% less gold cost for respeccing between the start and middle of endgame progression.

 

Lipa:
Electrocute is now 25% harder to buildup. (But the Damage Penalty has been removed from the Support Gem).
It is now more difficult to chain-freeze enemies by reducing the amount of Freeze Buildup applied after a Freeze has been applied.

Edytowane przez Reddzik
  • Like 2
Opublikowano
40 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Ten trial to takie gunwo, że szkoda gadać po co mi takie cosik w H&S, pułapki łażenie nudne, a musisz zrobić bo progresu postaci nie będzie. Po co to komu było, wymyślanie.

Starta czasu, zero fanu

jak nie przejdziesz jednego to od nowa całośc, jak nie zrobię za drugim razem przerwa, bo mnie nerw bierze

No i brak stashu pomiędzy etapami, więc trzeba wracać do miasta.

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, wrobel_krk napisał(a):

Ten trial to takie gunwo, że szkoda gadać po co mi takie cosik w H&S, pułapki łażenie nudne, a musisz zrobić bo progresu postaci nie będzie. Po co to komu było, wymyślanie.

Starta czasu, zero fanu

jak nie przejdziesz jednego to od nowa całośc, jak nie zrobię za drugim razem przerwa, bo mnie nerw bierze

To taki element soulsowy bym powiedział.

Jak robiłem drugi trial w tej swiatyni chaosu i doszly modyfikatory, ze trzeba bylo robić rolle pod jakimiś laserami etc to doceniłem to, poczułem, że faktycznie fajnie to podbija poziom trudności.

Bo w sumie co za frajda jak masz tak wykoksana postac, ze po prostu lecisz przed siebie wpadajac w moby i nawet nie trzeba zawracac na nic uwagi?

 

Za to nie do konca jestem fanem braku checkpointow miedzy poziomami tych trials. Robilem wczoraj chaos trials i za pierwszym razem doszedlem do bossa ale zabilismy sie wzajemnie w tym samym momencie no i musialem calkowicie od zera startowac co bylo troche wkurzajace.

Opublikowano
Godzinę temu, Reddzik napisał(a):

Informacja o najnowszym patchu, bo pisaliście coś o kosztach respectu
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3642235

 

Tak jak wspominaliście:
Like we mentioned last week, we’ll be adding the capacity to fast-travel between Checkpoints within an area, as well as adding many more checkpoints to areas, generally at all entrances and exits to areas, meaning if you find these first you’ll be able to instantly travel to them to continue exploring.

We’ll also be making Passive Point respeccing cheaper especially at higher levels. It had a relatively aggressive curve getting more expensive with character level, we have flattened that curve so it doesn’t exponentially grow as much. This should generally result in approximately 40-50% less gold cost for respeccing between the start and middle of endgame progression.

 

Lipa:
Electrocute is now 25% harder to buildup. (But the Damage Penalty has been removed from the Support Gem).
It is now more difficult to chain-freeze enemies by reducing the amount of Freeze Buildup applied after a Freeze has been applied.

A już miałem lodowy build robić to dostaje w nerfa :E Oni mi chyba czytają w myślach... Ta redukcja kosztów respecu to duży plus.

  • Sad 2
Opublikowano
12 minut temu, Slayer napisał(a):

Bo w sumie co za frajda jak masz tak wykoksana postac, ze po prostu lecisz przed siebie wpadajac w moby i nawet nie trzeba zawracac na nic uwagi?

A to nie jest celem tego typu gier? Masz iść jak przecinak. 

Teraz, Joloxx9 napisał(a):

A już miałem lodowy build robić to dostaje w nerfa :E Oni mi chyba czytają w myślach... Ta redukcja kosztów respecu to duży plus.

Ja akurat Comet odblokowałem, szieeeeeet :E 

Opublikowano
31 minut temu, Slayer napisał(a):

Bo w sumie co za frajda jak masz tak wykoksana postac, ze po prostu lecisz przed siebie wpadajac w moby i nawet nie trzeba zawracac na nic uwagi?

No ogólna frajda z takich gier to zabijanie potworów, balans gry ma być dobry, poziom trudności ma rosnąć, to nie będziesz szedł jak przez masło.

Nie dla mnie skakanie pod laserami, na szczęście ogarnąłem, że to tylko jeden typ tak ma wiec da się to ominąć/maks jeden/dwa zrobić;)

Najgorszy to reset progresu, ja ten honor na bossie straciłem, durne to:) Innym się może podobać ale to nie dla mnie,  1:30h zmarnowane i 2% expa, strata czasu wg mnie, słabe itemy/nagrody.

 

 

Opublikowano
Cytat

A to nie jest celem tego typu gier? Masz iść jak przecinak. 

Ja tam się lubię napocić czasami :E jak za łatwo to jakoś szybciej się nudzę no ale wiadomo, kwestia indywidualna.

Opublikowano
28 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

No ogólna frajda z takich gier to zabijanie potworów, balans gry ma być dobry, poziom trudności ma rosnąć, to nie będziesz szedł jak przez masło.

Nie dla mnie skakanie pod laserami, na szczęście ogarnąłem, że to tylko jeden typ tak ma wiec da się to ominąć/maks jeden/dwa zrobić;)

Najgorszy to reset progresu, ja ten honor na bossie straciłem, durne to:) Innym się może podobać ale to nie dla mnie,  1:30h zmarnowane i 2% expa, strata czasu wg mnie, słabe itemy/nagrody.

 

 

Dlatego ja dorfarmię z 5 kluczy na trail, jak wbiję level to spróbuję jeszcze raz przez to nie stracę expa nawet jak znów mi się nie powiedzie. 

 

19 minut temu, galakty napisał(a):

A jak endgame? Słyszałem że słabo, ale zanim dojdę to pewnie miesiąc :E 

A jako noob PoE mi się podoba, po prostu lecisz mapy, zbierasz co lepszy loot na trade i orby a na horyzoncie daleko jest końcowy cel.

Do tego niektóre mapy mają unikalne assety których w aktach nie widzieliśmy, tak samo mobki dopiero na 78 lvl zobaczyłem pierwszy raz nowego białego moba który był czymyś nowym.

Myślę że jak dodadzą następne 3 akty, sezony to będzie tego jeszcze więcej. 

Narzekają pewnie weterani PoE którzy już praktycznie wyczyścili grę w 90% i widzą problemy powtarzane z PoE1. 

Opublikowano (edytowane)

Generalnie te unikalne to złomy. Ciekawe jak później. Z jednej strony dobrze bo nie musisz mieć konkretnie jakiegoś unkata pod build, z drugiej strony żal że takie gunwo znów wypada...

W sumie im dłużej gram tym więcej widzę minusów niż plusów.

To ślimacze tempo i łażenie po tych lokacjach nie raz i szukanie bossa/wejścia nuży. Mam nadzieję że te aktu jak już je zrobią 4-6 nie będą jeszcze dłuższe.

Co do mojego Spark maga skończyłem 2 akt. Pomógł 3 gem do niego plus support inspiration - 40% do kosztu many.

Bo zaczął mi zjadac 40 many a cast speed za szybki więc nawet łykanie mikstur nie nadążało;)

Jeszcze jest to:

https://pathofexile2.wiki.fextralife.com/Mana+Tempest

 

To spoko ale chyba muszę jednak mieć +1000 many i 80 regeneracji

Edytowane przez wrobel_krk
  • Upvote 1
Opublikowano
55 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

To ślimacze tempo i łażenie po tych lokacjach nie raz i szukanie bossa/wejścia nuży. Mam nadzieję że te aktu jak już je zrobią 4-6 nie będą jeszcze dłuższe.

Albo nie masz czasu i musisz wyjść, wracasz na drugi dzień i od nowa bieganie bo mapa się czyści :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...