Z tym wszystkim się zgadzam. Ale to jest dysputa na poziomie "walki z systemem".
UE wydaje się nie mieć po prostu konkurencji i jest dominantem rynku.
Tak samo, jak M$ z windą, Nv ze swoimi kartami.
Ciągle będę to powtarzał. Nie ma przymusu korzystania z UE, nie ma przymusu instalowania windy, nie ma przymusu zakupu kart Nv.
Jeżeli ktoś sie na nie decyduje, bierze je z całym balastem inwentarza. Z zaletami i wadami.
A żaden z w/w produktów nie jest pozbawiony wad.
Ludzie tam pokazują wydajność w różnych scenach i zgłaszają masę problemów bo inaczej to nie uwierzą.
Jak trzeba wyłączać przykładowo Nanite żeby wydajność wzrosła 2x do poziomu dobrego buildu to o czym mowa. Nie inaczej jest na 5.5 do tego doszła cała masa błędów. Także te filmiki z YT to se można kant.........
Śmiechowe jest, że na 5.5 trzeba włączyć ML żeby odzyskać wydajność jak na dobrym buildzie Tylko kogo to obchodzi, że ML generuje piękne artefakty
Niestety tak jest ze względu na praktyczny brak konkurencji. Ludzie dalej wierzą, że Pan magik developer poprawi to co EPIC spaprał. Developer może najwyżej działać na pewnych ograniczeniach by nie spaprać wydajności.
Praktycznie w każdej grze na UE5.x widać problemy z optymalnym wykorzystaniem GPU - niski pobór mocy. Taki SH2 dopiero wyłączając RT i detale na low/medium dopiero GPU zaczyna hulać nieco lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się