Sponsi 23 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu (edytowane) No, Stella Montis 4 na 5 wejść to szybka śmierć. Jeśli nic się nie zmieni, a poprzednie mapy się znudzą, to przewiduję, że w nowym roku będzie może połowa graczy z tego, co jest. Mógłbym wchodzić dla walki, ale nie mam absolutnie ochoty tego robić. Z kolei jak ktoś zacznie strzelać - i to nawet z zielonym syfiastym sprzętem - przewaga jest tak spora, że bardzo ciężko wygrać. IMO nie ma tu balansu. Mając niebieską tarczę i niebieskiego gnata, i tak się przegrywa. Edytowane 22 godziny temu przez Sponsi 1
dawidoxx 976 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Coś czuje że wleci jakiś tryb pve
galakty 3 335 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Mi zostało 1 zadanie w wieży kontrolnej, niestety przez przypadek sprzedałem klucz i nie mogę znaleźć drugiego. Większość warsztatu mam na 2 trochę na 3, ale bez planów i tak nie ma co tworzyć na tym etapie. Ekwipunek zawalony, kasy ponad 200k i nie mogę już rozszerzyć bardziej. PvP byłoby ok gdyby można było wybrać czy chcesz, czy nie. To jest największy problem. Coś jak w D4 mogliby zrobić, że jak ktoś chce PvP to ma flagę albo cały serwer jest nastawiony na PvP bądź PvE. Jak ktoś robi trudne zadanie to nie chcę mu przeszkadzać, ale czasem ktoś wali do mnie w plecy i to wkurza bo wcześniej go ominąłem bez strzelania. Stella Montis jest trudna nawet bez PvP, najgorzej jak pokonasz jakiegoś bota, ledwo żyjesz i Cię ubija jednym strzałem. I powtarzam nie miałbym problemu z tym gdybym się godził na PvP. 1
Reddzik 2 776 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu (edytowane) Ja nie mam nic do PVP, ale nie lubię pomieszanego pvp z pve, tak samo jak we World of Warcraft, gdzie są mapy właśnie pvpve, jak chcę PVP to wchodzę w odpowiednie tryby jak arenka itd. Tutaj ten pomysł z flagą pvp, albo osobne serwery dla pvp byłby dobry dla wszystkich. Wtedy kupię gierkę, na razie czekam na rozwój wydarzeń, co twórcy zaoferują na dłuższą metę(rozwój). Dlatego w cod/bf wolę te zwykłe tryby aniżeli tzw Warzone. Edytowane 21 godzin temu przez Reddzik 1
galakty 3 335 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Otóż to, PvPvE średnio się sprawdza, rozumiem zamysł ale na dłuższą metę ludzi zirytuje, bo trudno zrobić questy na Stella Montis jak zaraz w plecy dostajesz strzała. Mi się nawet nie chce walczyć bo wolę współpracę i ubicie niektórych botów wręcz jej wymaga. 1
babayaga 136 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Przecież ta gra by się w 2 tygodnie znudziła jakby było tylko pve. Straciła by pewną głębię. To obecność innych graczy dodaje grze bardzo dużo nieprzewidywalności, losowości zachowania, możliwa wrogość zdecydowanie pobudza emocje. Bez pvp progres byłby sporo szybszy. Biegało by się po mapie sprawniej, szybciej bo zagrożenie sporo mniejsze. Nawet jakby oddzielić pve od pvp. To ci znudzeni pve, na pvp i tak by nie przeszli. Liczba graczy po miesiącu na pewno by spadła, a tymczasem miesiąc po premierze i dalej ilość graczy utrzymuje się z premierowego weekendu, ba nawet jest jeszcze więcej.
Reddzik 2 776 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu (edytowane) Według mnie gierka pod pve z coop wydaje się być idealna, dasz radę solo a jak nie to coopa na jakiegoś trudniejszego przeciwnika. Przy tym szukaniu gratów, robieniu zadań, to całe PVP tylko przeszkadza, nie ma nic gorszego jak strzelanie w plecy albo podczas lootowania. Śmierć od bota/ARCa i strata całego wyposażenia jest ok, ba nawet friendly fire, ta cała rozgrywka wydaje się być w porządku poza tym PVP, żebym ja jeszcze chciał to nie ma sprawy, ale nie tak jak to opisujecie. Czasem to jest nagminne. Zależy od graczy, czy są znudzeni czy nie. Aktualnie też można być znudzonym i dlatego niektórzy uprzykrzają innym grę, bo myślą, że takie strzelanie daje komuś frajdę Mnie by to odrzucało do dalszej gry. Mnie to nie bawi. Edytowane 21 godzin temu przez Reddzik
skypan 1 753 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Bez PvP nie ma ciśnienia i dreszczyku emocji. Lubię sobie czasami pocisnąć PvE ale po pewnym czasie wieje straszną nudą i monotonnością.
galakty 3 335 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 24 minuty temu, babayaga napisał(a): Przecież ta gra by się w 2 tygodnie znudziła jakby było tylko pve. No ale popatrz na to z tej strony. Zrobiłem wszystkie questy, biegać bez celu nie ma sensu, to co mam ubijać graczy którzy dopiero zadania zaczynają robić? To ma być ta głębia? 1
Sponsi 23 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu 3 godziny temu, galakty napisał(a): Mi zostało 1 zadanie w wieży kontrolnej, niestety przez przypadek sprzedałem klucz i nie mogę znaleźć drugiego. Większość warsztatu mam na 2 trochę na 3, ale bez planów i tak nie ma co tworzyć na tym etapie. Ekwipunek zawalony, kasy ponad 200k i nie mogę już rozszerzyć bardziej. PvP byłoby ok gdyby można było wybrać czy chcesz, czy nie. To jest największy problem. Coś jak w D4 mogliby zrobić, że jak ktoś chce PvP to ma flagę albo cały serwer jest nastawiony na PvP bądź PvE. Jak ktoś robi trudne zadanie to nie chcę mu przeszkadzać, ale czasem ktoś wali do mnie w plecy i to wkurza bo wcześniej go ominąłem bez strzelania. Stella Montis jest trudna nawet bez PvP, najgorzej jak pokonasz jakiegoś bota, ledwo żyjesz i Cię ubija jednym strzałem. I powtarzam nie miałbym problemu z tym gdybym się godził na PvP. Annex? Czy który? Chyba mam, chcesz?
galakty 3 335 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Space control tower, żeby na górę się wbić.
Sponsi 23 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu (edytowane) 2 godziny temu, babayaga napisał(a): Przecież ta gra by się w 2 tygodnie znudziła jakby było tylko pve. Straciła by pewną głębię. To obecność innych graczy dodaje grze bardzo dużo nieprzewidywalności, losowości zachowania, możliwa wrogość zdecydowanie pobudza emocje. Bez pvp progres byłby sporo szybszy. Biegało by się po mapie sprawniej, szybciej bo zagrożenie sporo mniejsze. Nawet jakby oddzielić pve od pvp. To ci znudzeni pve, na pvp i tak by nie przeszli. Liczba graczy po miesiącu na pewno by spadła, a tymczasem miesiąc po premierze i dalej ilość graczy utrzymuje się z premierowego weekendu, ba nawet jest jeszcze więcej. Ale skoro PvP wq... to jak ma się PvE znudzić? ARC są mocne, zadania niech będą ciekawe, co-op, niech kombinują. Przecież ta gra ma taki sukces nie dlatego, że biegają tarko-debile, tylko że jest fajny setting, można pobiegać, lootować, wspólnie pozabijać ARKi... Utrzymuję, że jeśli będzie dalej w tą stronę, jak Stella Montis, to po nowym roku 30% spadek lekko. Teraz, galakty napisał(a): Space control tower, żeby na górę się wbić. Włączam i sprawdzam. 2 minuty temu, galakty napisał(a): Space control tower, żeby na górę się wbić. Szukaj mnie 'Sponsi' dam Ci, bo ja się tam już nałaziłem : ) chyba musimy na duosa wejść i Ci dam wtedy, ale to pewnie będzie sieka, pewnie trza na Dam pójść. Edytowane 18 godzin temu przez Sponsi 1
DITMD 787 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu The Division miało fajnie to rozwiązane ze strefą PvE i PvP. Ci, co chcieli, mogli sobie farmić PvE solo, ze znajomymi albo z randomami, bez żadnego zagrożenia ze strony graczy. Albo wejść do Dark Zone i robić to samo, tyle że ze świadomością, że gracze mogą ich zaatakować.
galakty 3 335 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Tu nie wiem czy by się sprawdziło bo mapy są fajnie zrobione i wycinanie teraz ich pod PvP... No niezbyt. Prędzej flaga lub cały serwer pod PvP.
Joloxx9 941 Opublikowano 40 minut temu Opublikowano 40 minut temu 21 godzin temu, Reddzik napisał(a): Ja nie mam nic do PVP, ale nie lubię pomieszanego pvp z pve, tak samo jak we World of Warcraft, gdzie są mapy właśnie pvpve, jak chcę PVP to wchodzę w odpowiednie tryby jak arenka itd. Tutaj ten pomysł z flagą pvp, albo osobne serwery dla pvp byłby dobry dla wszystkich. Wtedy kupię gierkę, na razie czekam na rozwój wydarzeń, co twórcy zaoferują na dłuższą metę(rozwój). Dlatego w cod/bf wolę te zwykłe tryby aniżeli tzw Warzone. W wowie juz tego nie ma. Tez bym kupil gdyby mozna bylo wylaczyc pvp, ostatnie czego potrzebuje przy relaksujacym graniu to ktos dobijajacy mnie gdy mam 10% hp 20 godzin temu, skypan napisał(a): Bez PvP nie ma ciśnienia i dreszczyku emocji. Lubię sobie czasami pocisnąć PvE ale po pewnym czasie wieje straszną nudą i monotonnością. Zalezy ile masz czasu na gre i czego oczekujesz
Reddzik 2 776 Opublikowano 31 minut temu Opublikowano 31 minut temu 3 minuty temu, Joloxx9 napisał(a): ostatnie czego potrzebuje przy relaksujacym graniu to ktos dobijajacy mnie gdy mam 10% hp Gra ma bawić, odstresować od naszych codziennych obowiązków, a nie jeszcze dobijać człowieka. PVP nie jest złe, sam czasem pogram ale od tego są specjalne tryby, akurat Extraction shooter nie musi być idealnym "trybem" do tego, tu się nawet sprawdzi solo lub coop, nawet w Tarkova potrafią grać w PVE(solo czy coop) po dziesiątki, setki godzin, można? można!. Do tego jeszcze przed wersją 1.0 było SPT by ominąć serwery i pograć sobie w coopa/solo bez potrzeby czekania na połączenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się