galakty 3 337 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Dla mnie Cień Czarnobyla to sentyment, grałem jako dzieciak i o mało w portki nie narobiłem w podziemiach laboratorium Później grałem chyba w Lost Alpha, fajnie było wrócić ale dziś już cięzko w to grać. Lektor robił robotę, ale poza tym to straszne drewno niestety.
sideband 1 781 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Nie zauważyłem żeby była taka straszna to już FEAR mnie bardziej nastraszył 1
Stjepan 2 379 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Zew Prypeci był najbardziej zaawansowany technologicznie, DX11 itd, moja ulubiona część, ale odpalę Czyste Niebo zobaczę czy coś poprawili.
galakty 3 337 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 15 minut temu, sideband napisał(a): Nie zauważyłem żeby była taka straszna to już FEAR mnie bardziej nastraszył Jako szczyl grając w nocy mimo zakazu ojca to wiesz Jak mi wyskakiwała pijawka niewidzialna albo ten psychic to byłem przestraszony Ale poza tym faktycznie nie było takich akcji.
Crew 900 1 000 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 17 minut temu, sideband napisał(a): Nie zauważyłem żeby była taka straszna to już FEAR mnie bardziej nastraszył Tam jedyne co straszyło to bugi i glitche.
Keller 728 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 3 godziny temu, sideband napisał(a): Nie zauważyłem żeby była taka straszna to już FEAR mnie bardziej nastraszył Zależy czy byłeś w dalszych etapach gdzie było się w środku placówki, głównie po kanałach. Czasem coś tam mogło zestraszyć, jednak akcje na zewnątrz jasnym jest że straszne nie są bo jest za duży obszar do ucieczki.
ODIN85 3 503 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Przy Fearze to gra dla małych dziewczynek Nic tu nie straszyło.
Jinx 183 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja W dniu 14.05.2025 o 16:57, Crew 900 napisał(a): Oczywiście już podnieśli ceny na steam Dobrze, że mam wydania premierowe w pudełkach
Crew 900 1 000 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja (edytowane) Będzie obsługa 64 bit. Ciekawe czy też naprawili ścinki które x-ray powoduje do dziś Edytowane 17 Maja przez Crew 900
Necronom 431 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja Ta, szczególnie w Zewie te ścinki irytują, a to najlepsza część dla mnie.
caleb59 1 633 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja (edytowane) Wątpię bo ścinki były powodowane dynamicznym systemem A-Life, kiedy to NPC/mutanty przechodziły z trybu offline <-> online - nie mylić z połączeniem internetowym, GSC tak to nazwało. Z grubsza chodziło o to, żeby odciążyć CPU gdy w określonym zasięgu gracza nie ma NPC/mutantów, podczas zwiedzania lokacji gra aktywowała/dezaktywowała ich "w locie", stąd te przycinki. Edytowane 18 Maja przez caleb59
Necronom 431 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja To by wyjaśniało dlaczego w Zewie tak to widoczne było. Tam są duże mapy a nie podzielone jak w Cieniu.
STALKER 75 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja Chętnie obadam tego nowego patcha. Ciekawe jak to będzie graficznie wyglądać w 4k.
Crew 900 1 000 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja (edytowane) 32 minuty temu, caleb59 napisał(a): Wątpię bo ścinki były powodowane dynamicznym systemem A-Life, kiedy to NPC/mutanty przechodziły z trybu offline <-> online - nie mylić z połączeniem internetowym, GSC tak to nazwało. Z grubsza chodziło o to, żeby odciążyć CPU gdy w określonym zasięgu gracza nie ma NPC/mutantów, podczas zwiedzania lokacji gra aktywowała/dezaktywowała ich "w locie", stąd te przycinki. Zgadza się. Ale teraz ma być obsługa 64 bitowa czyli powyżej 4 gb gra będzie mogła korzystać i jestem ciekaw jak to będzie wyglądać. Oczywiście są mody na dziś jak Open X-ray co zapewniają 64 bit system ale dużej różnicy to nie widać... Zobaczymy jak oni to zrobili bądź skopiowali to od modderów... Edytowane 18 Maja przez Crew 900
caleb59 1 633 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja A skąd te rewelacje w ogóle o X-Ray 64bit bo nie przypominam sobie bym widział taką informację w oficjalnym FAQ od GSC?
sideband 1 781 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja Ta gra/silnik była tworzona pod 32bit systemy także w praktyce taka aplikacja pod 32bit systemem mogła wykorzystać max 3GB pamięci fizycznej, a reszta leciała na plik wymiany. Jak wrzucą 64bit to będzie mogła wykorzystać powyżej 4GB pamięci fizycznej, ale nie wiem czy to coś zmieni w kwestii przycinek.
Crew 900 1 000 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja 19 minut temu, caleb59 napisał(a): A skąd te rewelacje w ogóle o X-Ray 64bit bo nie przypominam sobie bym widział taką informację w oficjalnym FAQ od GSC? No w zalecanych i minmalnych mają podane sytemy 64 bitowe więc zakładam, że gry będą obsługiwać to...
Czubatka Boża 176 Opublikowano 19 Maja Opublikowano 19 Maja (edytowane) Najpierw mam w planach ukończyć całą trylogie STALKER: Legends of the Zone Trilogy a potem jak pojawi się na PS 5/PS 6 wezmę się z drugą część gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla Edytowane 19 Maja przez Czubatka Boża
galakty 3 337 Opublikowano 19 Maja Opublikowano 19 Maja 14 godzin temu, Crew 900 napisał(a): No w zalecanych i minmalnych mają podane sytemy 64 bitowe więc zakładam, że gry będą obsługiwać to... Obsługiwać a wykorzystywać to dwie różne rzeczy 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się