Skocz do zawartości

Intergalactic: The Heretic Prophet


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 27.12.2024 o 12:41, slafec napisał(a):

Tati sobie śmieszkuje ze swoich wielbicieli.

GfapzLdW4AAbhcO?format=jpg&name=large

Do zobaczenia przy słupkach sprzedaży. Ciekawe czy też będą takie dei-licious :)

Cisnąć po klientach, a potem no jak to jak że sprzedaż słaba.

Opublikowano

TLoU2 sprzedało się gorzej niż część pierwsza, a powinno lepiej. Swoje zarobili ale dla korporacji to raczej małe pocieszenie. Intergalactic to nowe IP a już ma pod górkę. Z roku na rok kontrowersyjne tytuły będą miały coraz ciężej, ludzie są zmęczeni ideologią dla "modern audience". $ony będzie chciało się odkuć za Concord i pewnie liczą na ND. Jeszcze jest za mało materiałów na temat gry ale społeczności graczy zapaliła się czerwona lampka.

  • Like 2
  • Upvote 3
Opublikowano
7 minut temu, slafec napisał(a):

Zapomniałem, że tutaj są ludzie, którzy uważają TLOU2 za porażkę :D 

Gry live service padają jak muchy i nie ma co wplątywać w to jakichś ideologii. Sony raczej jest świadome ryzyka, skoro ma w produkcji jeszcze kilka gier z tego gatunku.

Marvel Rivals, Hell Divers, CoD.

 

Wszystkie gry usługi, wszystkie w innej galaktyce zarobków niż Concord.

Opublikowano (edytowane)

TLoU2 finansową porażką na pewno nie było, niezależnie od tego jak się sprzedało względem innych produkcji od Sony. Natomiast zamieszanie wokół tej gry i odbiór decyzji fabularnych, z pewnością nowych fanów nie przysporzyły. I choćby z tego powodu Intergalactic ma od początku ciężko, bo kredyt zaufania dla ND wyleciał oknem.

Edytowane przez Vulc
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, slafec napisał(a):

Aktorom z TLOU2 też grozili, a gra jest bestsellerem. Imo krzyku z twittera i yt nie ma co brać na serio.

Na szczęście powoli krzyk zaczyna mieć przełożenie na sprzedaż. Czasy, że krzyczano a i tak każdy kupił przechodzą powoli do lamusa, co widać np. po Dragon Age czy ostatnim Star Wars od Ubi. Był lament jest fatalna sprzedaż. Mało kto wierzył, że potężna marka Star Wars z tak ogromnym budżetem marketingowym może się słabo sprzedać. Także powoli nie ma już pewniaka na wojenki z graczami.

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, slafec napisał(a):

wygląda jak typowa gra dla modern audience

Weź. xD

 

Porównaj wygląd postaci. Jak nie widzisz różnic to skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

13 minut temu, slafec napisał(a):

A to już jest Twoje zdanie, niczym nie poparte. Gra trafiła do dużej liczby osób i wątpię w to, że wszystkim jednomyślnie się nie podobało. Do tego po udanym serialu i wydaniu gier na PC seria TLOU mogła dorobić się zupełnie nowych fanów.

jy5baq3xfh7c1.jpg

 

Dane z tego wycieku/włamu Sony.

O czym Ty piszesz?

 

 

13 minut temu, slafec napisał(a):

Intergalactic ma też łatwo, bo za marketingiem stoi Sony.

Tak jak przy Concord? Nawet zainwestowali porządne miliony. 😆

Edytowane przez crush
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, slafec napisał(a):

Z całym szacunkiem, ale porównujesz podupadłe studia do Naughty Dog.

Nah, w 2020 czyli roku wydania ostatniej nowej gry Naughty Dog, Ubisoft potrafił sprzedać 10 milion np. The Division 2 czy kompletne rozbicie banku z Assassin's Creed Valhalla z bodaj bilionem przychodu.

Także sam widzisz jak się wszystko zmienia przez kilka lat. W 2020 Ubisoft nie był podupadły a potęgą. Przed Naughty Dog bardzo trudne zadanie. 5 lat minęło, cały czas kasa na studio leci a ich nowy trailer otrzymał bardzo złe przyjęcie.

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano
21 minut temu, slafec napisał(a):

A to już jest Twoje zdanie, niczym nie poparte. Gra trafiła do dużej liczby osób i wątpię w to, że wszystkim jednomyślnie się nie podobało. Do tego po udanym serialu i wydaniu gier na PC seria TLOU mogła dorobić się zupełnie nowych fanów.

 

Intergalactic ma też łatwo, bo za marketingiem stoi Sony.

Czy napisałem gdzieś, że wszystkim się jednomyślnie nie podobało? Fakty są takie, że zamieszanie wokół tej gry na pewno im nie pomogło i nie sprawiło, że ludzie jeszcze chętniej sięgną po kolejne odsłony. Wręcz przeciwnie.

 

Za marketingiem stoi Sony. I Adidas. I Porsche. 😏 Złośliwi mówią, że jeszcze Gillette. A tak na serio, nie mam pojęcia jak można w tej sytuacji napisać, że ma łatwo. Gorszego startu nie można było sobie wymyślić.

Opublikowano

No tak, to moje zdanie. Zdanie, które podziela bardzo dużo osób. Przeczytaj to inaczej, "na pewno jej nie pomogły", bo w takim kontekście to napisałem.

 

No kasa jest, ale co to ma wspólnego z tym, o czym pisaliśmy? Jaki to dobry start, jeśli gra na dzień dobry budzi skrajnie negatywne emocje? Po kilkuminutowym trailerze? Normalnie powiedziałbym, że Sony powinno być zaniepokojone, ale jeśli oni Concorda przepchnęli za taką kasę, to widocznie nikt sobie z tego nic nie robi.

Opublikowano
20 godzin temu, slafec napisał(a):

A ten przykład czemu ma służyć? Marvel Rivals na zwiastunach wygląda jak typowa gra dla modern audience i jakimś cudem odniosła sukces?

 

Akurat MR nie jest dla modern audience. Doszły mnie słuchy, że postępowcy się spłakali nad wyglądem bohaterek. Są za szczupłe i gibkie. Szczególnie Luna Snow. Bohaterki nie wyglądają jak grube babony z Concord.

diokdyz-744937fe-582a-41bf-a513-2881c33d

 

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, slafec napisał(a):

Nie wiem po co tak usilnie w tę dyskusję wplątywany jest Concord i inne gry usługi od Sony (i nie tylko).

1. Bo za marketingiem stało także Sony.
2. Bo koszt produkcji 400 mln $ - to górna półka pod względem wydatków na jedną grę - Concord nie był popierdółką.
3. Bo Jim Ryan w wywiadzie wskazywał że chciałby, aby Concord był dla PlayStation tym, czym jest Counter-Strike 2 dla Valve.
4. Bo marketing gry Concord (z tych 400 mln $) wyniósł ok. 60-80 mln $ - więc pokaźnie, może w PL tego nie było widać, ale USA jak najbardziej (TV, bilbordy itd.- wszędzie Concord).
I gracze pokazali co myślą o tej grze...

Bo 75% negatywnych łapek pod trailerem; Inter... (nawet do dzisiaj całego tytułu nie zapamiętałem, bo taką "wspaniałą" nazwę wymyślili) - nie bierze się znikąd i ND powinno wyciągnąć z tego wnioski w kolejnym trailerze, pokazania gry z dobrej strony i ewentualne zmiany elementów gry, aby gra nie skończyła jak Concord, jak przesunięta premiera AC: Shadow, lub jak Alan Wake 2 gdzie Remedy "kpiło" z braku gry na płytach i Steam - a do dzisiaj grubo po ponad roku od premiery nie wyszli nawet na zero. 

Jeżeli gracze w ocenach, komentarzach, portale o grach, youtuberzy, strony www o grach - mówią że jest słabo, to jest słabo.
Jak mówią że jesteś pijany, to ND powinno "się położyć spać".

Już prze%&* 3 lata na TLOU Multi, oby nie prze%&* kolejne 3 lata na Inter... szejk WOKE china no binar....

Edytowane przez kanon7
Opublikowano
8 godzin temu, slafec napisał(a):

Zgadzamy się, że gra była kontrowersyjna i wywołała ogromne zamieszanie.

W całości Twoje zdanie podziela bardzo dużo osób w Internecie. Niestety nie mamy dobrych narzędzi, żeby rozstrzygnąć czy kierunek w jakim poszło TLOU2 większości się podobał, czy się nie podobał (i czy zaszkodził marce). Przy sprzedaży 10 milionów kopii w niecałe 2 lata można założyć, że narzekaczy było sporo, ale głównie w Internecie.

 

Napisałem wcześniej, że Intergalactic ma też łatwo, bo za marketingiem stoi Sony tj. gra całą tę internetową aferę woke vs antywoke pominie i trafi do szerokiej grupy odbiorców.

Ludzie TLoU2 brali często z rozpędu, po świetnej jedynce, większość kupujących raczej nie czytała spoilerów. No, ale tak, jak to dokładnie wygląda, możemy sobie dywagować. Natomiast nie ma się co czarować, reakcja na trailer Intergalactic daje jasno do zrozumienia, że taryfy ulgowej nie będzie.

 

Jak wyżej zauważył kolega, za Concordem też stał marketing Sony. ;) Jasne, to nie jest taka sama sytuacja, ale z pewnością nie będzie tak łatwo pozbyć się pozostałości po tym całym zamieszaniu. Dlatego obstaję przy swoim, to będzie duże wyzwanie.

Opublikowano

Gry DEI które miały się super sprzedać w 2024 okazały się FLOPEM i failem, Cokcord na pierwszym miejjscu, kolejno Dragon Age Wokeguard, Suicide Squade, Woke Justicise, Unknown 9 Woke, Star Wars Wokelaws, Duustborn, gracze mają dość wpychania ideologii na siłę, to widać, a te debile z dużych korpo nic sie nie uczą tylko brną w to łajno, po twoim awatarze widać że chyba urwałeś się z PPE i bronienie $ony masz we krwi.

Aha zgadzam się z @Vulc

  • Like 1
Opublikowano
30 minut temu, slafec napisał(a):

Intergalactic ma ponad 4 razy mniej wyświetleń

Ludzie musza sie po pierwsze nauczyc poslugiwanym slownictwem bo wiekszosc i tez osoby tutaj nie wiedza co to wgl oznacza "woke" ale  przeciez pod wygladzie juz pisza, ze gra jest woke gdzie wyglad postaci nie ma z tym nic wspolnego ;) tak samo wiele gier okazlao sie po prostu slabych i nie dlatego ze, mialy elementy "woke" a po prostu lezaly podstawy, jednak latweiej zrzucic wine na woke.

Opublikowano

Tak. Myślę, że zatrudnianie nie-binarnych, tęczowo-włosych aktywiszczy nie ma kompletnie nic wspólnego ze spadkiem jakości. ☺️

 

To jest wszystko kwestia przypadku. Ignorancja jest błogosławieństwem.

  • Like 2
Opublikowano

Moim zdaniem mylą się Ci, którzy twierdzą, że ten tytuł nie będzie miał pod górkę "bo to Naughty Dog i Sony". Czasy bezgranicznego zaufania nawet do takich tuz jak Naughty Dog i Rockstar Games raczej mijają i miejmy nadzieję, że bezpowrotnie. Póki co Naughty Dog nie pokazało niczego zachęcającego od strony gameplayu. Swoją drogą niektórzy mogli nie skojarzyć faktów ale w zeszłym roku obchodziliśmy 40 lecie Naughty Dog ;)

  • Like 1
Opublikowano

Nie wiem czy nawet dobra historia i gameplay spowoduje, że gra odniesie oczekiwany sukces. Główny bohater lub bohaterka to bardzo istotny element gry. Jak mam grać kimś kto wzbudza moja niechęć. Śmieszy mnie porównywanie do Ellen Ripley i jej ogolonej głowy. Ripley ogoliła głowę dopiero w 3 odsłonie Obcego (ze względów higieny osobistej i warunków jakie panują w więzieniu). Widzowie polubili tą postać w pierwszych częściach. Tutaj ogolony łeb oraz wyraz twarzy aż krzyczy, że jest to jakiś manifest silnej i niezależnej kobiety. Jakaś fantazja Druckmanna i całego tęczowe środowiska. Ja uważam, że każdy twórca ma prawo do swojej wizji ale musi liczyć się z tym, że jego produkt nie znajdzie takiej liczby odbiorców na jaką liczy. I niech potem nie płacze, że ludzie nie podzielają jego wizji i nie chcą wydać swoich pieniędzy na dany produkt.

  • Like 2
Opublikowano
13 godzin temu, ghostdog napisał(a):

Główny bohater lub bohaterka to bardzo istotny element gry. Jak mam grać kimś kto wzbudza moja niechęć.

Przeciez dzis jak nie ma ladnej laski do trzepania sie przed monitorem to kazda bylaby zla, mialaby wlosy to gracze znalezliby sobie inny problem ;) 

13 godzin temu, Kris194 napisał(a):

Póki co Naughty Dog nie pokazało niczego zachęcającego od strony gameplayu.

Dziwne, zeby pokazali gameplay, ktory zawsze jest pokazywany na dlugo po zapowiedziach pierwszych, a na gameplay sobie moze poczekamy i z rok bo gra ma wyjsc ponoc w 2026r.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.01.2025 o 13:55, crush napisał(a):

Tak. Myślę, że zatrudnianie nie-binarnych, tęczowo-włosych aktywiszczy nie ma kompletnie nic wspólnego ze spadkiem jakości. ☺️

 

To jest wszystko kwestia przypadku. Ignorancja jest błogosławieństwem.

Nie tylko to jest powodem, ogromnym problemem jest też "brain drain" w gamedevie, twórcy mówią o tym od lat. Chcemy wysoce zaawansowanych gier ale nagle się okazuje, że nie ma kto ich tworzyć bo Ci, którzy zjedli zęby na tworzeniu gier począwszy od przynajmniej PS2 nie byli wystarczająco szanowani i albo się rozeszli albo w ogóle rzucili tworzenie gier. Krawaciarze zniszczą każdą branżę. Zniszczyli muzyczną, filmową a teraz rozwalają grową.

Edytowane przez Kris194
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 4.01.2025 o 20:48, Kris194 napisał(a):

Naughty Dog nie pokazało niczego zachęcającego

W dniu 5.01.2025 o 10:15, Phoenix. napisał(a):

Dziwne, zeby pokazali gameplay

Myślę że tutaj użytkownikowi @Kris194 bardziej chodziło o to, że na pierwszy trailer gry, ND dało d$%y. Przykład? Porównajmy sobie:

RockstarGames -> GTA VI Trailer 1
- 98,8% łapek w górę
- 1,2% łapek w dół
- W 11 dni 150 mln wyświetleń
- Wszędzie analizy trailera, mówi się o grze, szuka "smaczków"
- newsy dzień w dzień z dowolną informacją
- Jedyny minus to odległa data premiery 2025 (trailer 2023)
NaughtyDog -> Intergalactic: Trailer 1
- 25% łapek w górę
- 75% łapek w dół
- komentarze gry na youtube wyłączone w 24h po premierze trailera
- W 12 dni 1,3 mln wyświetleń
- narzekanie graczy, yuotuberów na brak konkretów, woke i słaby trailer
- prawie same słabe newsy o Intergalactic itd.

Dwie duże firmy, porównane dwa pierwsze trailery gier i reakcja graczy o 180 stopni inna i zdecydowanie o innej skali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...