Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Ja odpaliłem, ale tnie, gra domyślnie ustawiła mi dx11, preset medium + dlss jakość i lock na 60fps, grafa działa na pół gwizdka i tnie, ścina. Ustawiłem dx12 i maks detale ale musiałem zrestartować grę, zaraz zobaczę jak to działa w normalnych warunkach.

 

edit

Dałem DX12, max detale, DLAA bez motion blura, gra ma też FG- ale wiadomo nie mogę użyć :P lock na 80fps, bo przy 90-100 i tak nie trzyma, a na 80 jak skała działa bardzo ładnie.

Soulslike, fajna walka, parowanie, który może wytrącić przeciwnika z równowagi, finisher w czasie walki gdy uda się zbić mu wytrzymałość, nie doszedłem do bossa, ale Elitki nie są jakieś trudne. Sprzęt ma bonusy setowe, warto mieć jeden albo mieć minimum 2 party z danego seta.

Pierwsze wrażenie super, chyba się zainteresuję pełną wersją tejże gry, nie grałem w Wukonga, więc nie mam do niego porównania, ale najważniejsze, że dobrze działa na moim sprzęcie i walka jest satysfakcjonująca, ale nie spotkałem się z bossem, więc może ten niemilec wybić mi granie z głowy jak to nie raz czyni.

screeny

Spoiler

20250116211116_1.thumb.jpg.4164bc34066ad8a9a9340ee0f99f80a5.jpg

20250116212836_1.thumb.jpg.c26dae7ce343aa97e66afc804567cf71.jpg

20250116212229_1.thumb.jpg.6e1f2c69ca49b82bbdc963bbc890d134.jpg

 

20250116210421_1.thumb.jpg.9869f596465f3552897c3f09f1c1e00b.jpg

 

edit:

Jeszcze jedno działa dualsense, gram po kablu, ale działają zwykłe wibracje i są ikonki z playa.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

Pograłem chwilkę. Pierwsze wrażenie:

 

1. Podoba mi się art-style, ładna cel-shading grafika.

 

MLfuWM.png


MLfD9Q.png

 

Aczkolwiek lokacje zimowe nie należą do moich ulubionych. 

 

2. Przeciwnicy, póki co mocno generyczni, albo jacyś ludzie, małpy albo przerośnięte miśki czy "Yeti" (? :E) Przynajmniej na tym krótkim etapie. 

3. Nie podoba mi się loot. Jest losowy, przypomina ten z Nioha, gdzie bierze się zazwyczaj armor ze strzałeczką w górę. :E Może później się to zmieni.  I jeszcze jedno:

 

MLFElF.png

 

Jedne buty mają wyższy poziom, a statystyki są te same. :hmm:

 

4. Jest to typowy soulslike. Są "ogniska", przeciwnicy się odradzają po śmierci, zbiera się dusze, a za nie można się upgradować rozdając te same statystyki jak wszędzie: vit, str, endu... Ale co ciekawe to dla leszczy można zmienić poziom trudności na "Easy". Można i nie można, na tym etapie opcja jest zablokowana. :E

5. Brak możliwości skoku. Serio?

6. Nie czuję do końca walki, nie czuć wagi i siły uderzenia. Po ostatnio ogrywanym Sekiro nie potrafię wbić się w timing parowania.

Feedback od przeciwników z atakami nie do zablokowania też mógłby być większy niż tylko sam dźwięk. 

7. Level design póki co bardzo uproszczony, bardzo liniowy. 

 

 

 

  • Like 1
Opublikowano

Mi się podoba. Pierwsze wrażenie rewelacja, fajna walka, mam 2h, skille itd.

Po pokonaniu 1 bossa mamy to, wybrałem normal.

Mamy też rzut oszczepem w przeciwnika, są specjalne punkty na to które się odnawiają.

20250116230529_1.thumb.jpg.2d7e2f15e055fc8b079a0fcfcaede588.jpg

 

20250116233754_1.thumb.jpg.34587bf0dbc915f37343de6ffca0058f.jpg

20250116231453_1.thumb.jpg.c3a2312927fdca3eaeef5178480b4036.jpg

  • Like 1
Opublikowano

Widziałem kiedyś jak Demo gra w EA czy w demo :E ale jakoś po samym patrzeniu mi nie podeszło, a stałem się fanem soulslików. I właśnie ta liniowość lokacji i pustka... kurcze Wukong się fajnie zapowiadał, ale jak pooglądałem trochę gameplajów to jednak ten świat jest martwy, i tutaj zauważałem to samo, a popatrzeć na takie DSy to niby też jest to liniowe i zamknięte, ale jak te lokacje są zaprojektowane to jest coś niesamowitego i z zamkniętych lokacji można zrobić naprawdę żyjącą i sprawiającą wrażenie otwartej. Twórcy gier zobaczyli że w soulslikach jest potencjał, tylko jak na razie oprócz walki to do FromSoftware na razie podbicia nikt chyba nie miał? Z tego co widzę to Lies of P i LotF się chyba najbardziej zbliżyły to tego co prezentuje FS, no ale to mówię na podstawie zobaczonych gamepleji bo jeszcze nie zagrałem, ale są na liście :) 

  • Like 1
Opublikowano
46 minut temu, AndrzejTrg napisał(a):

Widziałem kiedyś jak Demo gra w EA czy w demo :E ale jakoś po samym patrzeniu mi nie podeszło, a stałem się fanem soulslików. I właśnie ta liniowość lokacji i pustka... kurcze Wukong się fajnie zapowiadał, ale jak pooglądałem trochę gameplajów to jednak ten świat jest martwy, i tutaj zauważałem to samo, a popatrzeć na takie DSy to niby też jest to liniowe i zamknięte, ale jak te lokacje są zaprojektowane to jest coś niesamowitego i z zamkniętych lokacji można zrobić naprawdę żyjącą i sprawiającą wrażenie otwartej. Twórcy gier zobaczyli że w soulslikach jest potencjał, tylko jak na razie oprócz walki to do FromSoftware na razie podbicia nikt chyba nie miał? Z tego co widzę to Lies of P i LotF się chyba najbardziej zbliżyły to tego co prezentuje FS, no ale to mówię na podstawie zobaczonych gamepleji bo jeszcze nie zagrałem, ale są na liście :) 

Deathbound zobacz.

Opublikowano
9 godzin temu, Reddzik napisał(a):

Po pokonaniu 1 bossa mamy to, wybrałem normal.

Więc dopiero po pokonaniu bossa poziom trudności się odblokuje? Wielu graczy będzie zawiedzionych, bo sam początek do łatwych nie należy. :E 

 

8 godzin temu, AndrzejTrg napisał(a):

kurcze Wukong się fajnie zapowiadał, ale jak pooglądałem trochę gameplajów to jednak ten świat jest martwy, i tutaj zauważałem to samo

W jakim sensie martwy? Brakuje przeciwników?

 

Wukong rozkręca się dopiero od 2 rozdziałów. Obszar jest dużo większy, nie brakuje skrótów i rozgałęzień dróg, są także questy. Ja bym jeszcze nie skreślał, ale najpierw ograj LoP, bo oni faktycznie zbliżyli się poziomem do gier od FS. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Fajny styl graficzny,świetne przerzniki filmowe. Da się zmienić przyciski. Opymalizacja znakomita-4k max bez dlss lat między 80-120 fps w zależności od lokacjii.

Może ogram w sezonie ogórkowym.

 

Edit.

Jednak nie. Nie ma być polskiego:thumbdown:

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano
3 godziny temu, Jaycob napisał(a):

 

 

W jakim sensie martwy? Brakuje przeciwników?

 

Wukong rozkręca się dopiero od 2 rozdziałów. Obszar jest dużo większy, nie brakuje skrótów i rozgałęzień dróg, są także questy. Ja bym jeszcze nie skreślał, ale najpierw ograj LoP, bo oni faktycznie zbliżyli się poziomem do gier od FS. 

No właśnie czytałem że to jednak taka strasznie biedna ta mapa w porównaniu do Soulsów i polega to bardziej na bieganiu od bossa do bossa... Może będę musiał jeszcze raz przeanalizować co i jak 🙂

Choć te Lies of P będzie następne po ukończeniu ER no ale to jeszcze trochę potrwa, bo podstawka może w połowie zrobiona, a gdzie jeszcze dodatek 🙂

Opublikowano (edytowane)

Demko przetestowane. Świetna gierka się zapowiada, gęsty klimacik i świetny styl artystyczny. Od razu mnie wciągnęło także to jest miłość od pierwszego włączenia :E 

 

Prawie się "oświadczyłem" ale preordera nie zrobiłem gdyż ponieważ jak mawiał fizolof grecki - "nie bońć gupi, czekaj na recki" :P 

 

007.gif

 

<3 

Edytowane przez lamparcicho
Opublikowano

Pierwszy raz czuje taką czułość pada w grze, fantastycznie działa, w każdej grze czułem laga a tutaj go nie ma, być może to zasługa dobrze działającego NVIDIA Reflex. W DirectX 12 czułem jakiś stuttering, na 11 wszystko ok. 

 

Sama gra, nie będę się rozpisywać, dla mnie bombka. Czekamy na recenzję. 

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Najlepszy combat od Nioh 2? Brzmi nieźle. Nioh 2 miał przecież kozacki system walki, jeden z lepszych w grach.

 

Na pewno sprawdzę, ale jeszcze nie teraz. Aktualnie gram w coś innego. 

 

MC z 18 recek - 80%. 

Opublikowano (edytowane)

Kurczę jakoś ten tytuł mnie kompletnie ominął ale po tym co dziś zobaczyłem to WOW! Biorę na premierę.

 

P.S. Na steamie widzę jakiś early access. To jest tylko dostęp wcześniejszy te 3 dni czy całą gra nie jest ukończona i wchodzi do EA? 

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 3
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, userKAMIL napisał(a):

P.S. Na steamie widzę jakiś early access. To jest tylko dostęp wcześniejszy te 3 dni czy całą gra nie jest ukończona i wchodzi do EA? 

To po prostu wczesny dostep do gry za dodatkowa oplata.

 

Edytowane przez Meuron
  • Thanks 1
Opublikowano

Jestem na początku tej zimowej lokacji i ta komiksowa kreska to jest majstersztyk! Przepięknie ta gra w ruchu wygląda jedynie brak HDR to wielka szkoda. Normanie klimaty jak Soulsy ;) Ale numer, że ten tytuł mi gdzieś bokiem przeszedł.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dzięki, właśnie zgasiłeś mi banana na buzi. Masz wyczucie, niech Cię dżuma !! 
    • @nozownikzberlina nie nie jest legalne - 17 latek uprawiający sex z 15latką czyli osobą, która nie ukończyła 15 roku życia popełnia bardzo poważne przestępstwo karne. A ponieważ po ukończeniu 17 lat odpowiada jak dorosły to grozi mu do 15 lat więzienia. Jeśli chłopak ma np skończone 16 lat i nie skończone 17 może odpowiadać jak dorosłych lub może mu grozić poprawczak. A to, że dziewczyny wolą tych starszych i to, że same często chcą nie ma żadnego znaczenia w świetle obecnie obowiązujących przepisów. Co najwyżej przy orzekaniu przez sąd. Dlatego pisałem o absurdalnym prawie. Co jeszcze śmieszniejsze możesz już uprawiać sex z dziewczyną, która ma skończone 15 lat, ale jak nagrasz wasz wspólny filmik albo fotkę (wiadomo jaką  ) to popełniasz kolejne przestępstwo - tym razem dotyczące pornografii dziecięcej bowiem przepisy jaki weszły parę lat temu zabraniają posiadania lub rozpowszechniania takich materiałów z udziałem osób poniżej 18 lat. Więc sex pomiędzy 15 a 18 tak. Zdjęcia - nie  
    • Fajnie że robisz tego typu testy i dajesz info, pełna profeska jak zawsze 
    • Kiedyś była taka moda że zasilacz był na topie, z biegiem czasu  powstały nowe trendy z zasilaczem na dole   później weszły dodatkowo piwnice, następnie piwnice z otworami na których można dodatkowo przykręcić wentylatory aby dmuchały od spodu na kartę, przy takiej konfiguracji jak pokazał Wallec wentylatory na spodzie mają bezpośredni dostęp do chłodnego powietrza z poza budy nic go nie ogranicza tak jak np "wentylowana piwnica" i karta ma idealne warunki ale za to zasilacz dostaje ciepłe powietrze z wnętrza budy które idzie do góry a wentylator w nim robi za wyciąg i wywalenie ciepła poza skrzynkę, w zasilaczu obrotami steruje termistor im więcej ciepła tym wentyl będzie wchodził na wyższe obroty, z jednej strony źle bo będzie głośniejszy a z drugiej w takim położeniu lepiej bo wywali szybciej i więcej ciepła z budy  Gorzej jak ktoś wsadzi na górę zasilacz który wcale nie rozkręci wentylatora pod obciążeniem  wtedy wyciąg na topie nie istnieje.
    • Czy da się w Windowsie 10 22H2 64 bit ustawić czarny odwrócony kontrast ale w ten spobób żeby był włączony tryb Aero żeby były dostępne w systemie wszystkie bajery graficzne. Gdy się włącza czarny odwrócony kntrast to automatycznie Windows 10 przełącza kompozycje w tryb klasyczny i wtedy znikają wszystkie bajery graficzne. Podobno program Winaero tak potrafi ale wiem gdzie jest ta opcja i ostatnia wersja tego programu jest z 2024 roku to czy użytkownicy Windowsa 11 z kompilacji 25H2 mogą mieć problemy z tym programem że w tym programie mogą być nieuwzględnione przeprojektowania najnowszej wersji Windowsa 11 już pomijając nadchodzącego Windowsa 12 ale akurat mnie to nie dotyczy.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...