Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ja na ten przykład jak wychodzi nowy FM to nigdy nie wracałem do poprzedniego, i teraz też jakoś nie ciągnie mnie do 24, chodź mało w niego grałem, za to zarzucę sobie save z FM 23 do nowego, tam tez coś koło 2045 roku mam, a jednak w nowym FM przetwarzanie danych jest zauważalnie szybsze, na tym save już urlopik na rok pocisnąłem to zapierdzielał jak zły w FM23 zrobiłem to samo i wolno panie szło wolno, już nie wspomnę o tym jak szybko zapis i odczyt działa, w tym FM to chyba jedyny plus póki co :E

Opublikowano (edytowane)

Mi się ten 26 w ogóle nie podoba. 

Gra tekstowa - bo tym tak naprawdę jest FM - musi mieć mega dobrze zrobiony interfejs - łatwy i przyjazny, żeby gracz momentalnie mógł się odnaleźć i szybko sobie poustawiać najróżniejsze rzeczy. To co tutaj widzę że nie jest ani łatwe, ani przyjazne, a momentami nawet niezbyt sensowne.

 

Ale spoko, nie kupuję nie oceniam, wolę seryjnie poczekać na 27 gdzie liczę na to że twórcy się ogarną i znajdą złoty środek. A jak nie, to będę grał w FM20 Touch uaktualniając bazy danych co rok do emerytury. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
Opublikowano

No to fakt interfejs słaby, do tego na monitorze ultrawide wygląda trochę jak na telefonie, no i za bardzo to wszystko ściśnięte jest, np taka galeria sław, w poprzednich FM fajna i czytelna a w tym nowym wszystko wygląda w niej na  upchniete  na siłę, i to nie jedyne takie miejsce bo jest tego wiecej, albo zapowiedź meczu i jak tabele prezentują to zamiast jedna tabele na cały ekran tylko mniejsza czcionka to podzielona jest na dwie, bez sensu, liczę że za kilka miesięcy ktoś ogarnie ten interfejs tak jak w poprzednich FM tyle że będzie to wymagało wieciej pracy, nawet jeśli twórca chciałby za takiego skina kasę to jeśli byłaby rozsądna cena to jestem w stanie zapłacić 😉

Opublikowano

Dobra zamiast narzekań to teraz pisać jak sobie radzicie, ja pierwszy sezon 3cie miejsce Arsenalem w PL a z LM odpadłem po fazie grupowej z OM, zaczynam własnie drugi.

Wziąłem Rodrigo Mora z Porto i będzie po lewej latać na zmianę z Ethan Nwaneri, Martinelli zgoniony (marne statystyki po 3gole i 3asysty w sezonie) i Madueke oraz Jesus tak samo poszli do żyda, Gyros połowe sezonu strzelał a potem zaciął się mocno to wziąłem Samu z Porto i z myślą o przyszłości łyknołem Francesco Camarda z Milanu i Gilberto Mora z Tijuana, Nico Paz daje radę (po 10 goli i asyst miał). Póki co Saka będzie mieć zmiennika Pablo Garcia z Betisu, ale myślę o N.Williamsie z Bilbao, a Pazowi jako doping wziąść A.Gulera z Realu a pogonić Eze.

Opublikowano (edytowane)

Fajne te babole :smiech:

opis screenu:
"my team are shooting on target and then they summon this white dude and blocked my shoot.. what magic is this"

 

 

578455572_3666250580336510_5517077961519971096_n.jpg

 

Znajomy na discordzie grał w FM26, bo aktualnie to nie gra, bo czeka na łatki, a jeszcze chwilę temu w rozmowie ze mną bronił gry. 

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

Eee no co wy, jak wprowadzili 3d w FM 2009 to ogarnęli go dopiero w 2012, a w 2012 spartolili bardzo poważnie inna nowość a mianowicie dodaj usuń ligę, gdzie błąd z tą funkcja ja i paru innych graczy zgłaszalo jakoś koło świat Bożego Narodzenia, to po ich analizie stwierdzili ze naprawia go dopiero w 2013, także hmm idąc tym tropem myślę że dopiero FM 29 będzie git :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Cytat

 

Nowe wieści od Sports Interactive dotyczące FM 26.

Niestety, nie ma żadnej aktualizacji, a zwykła "mowa-trawa". Nowy patch ma pojawić się niedługo, poza tym, nic ciekawego nie zostało przekazane. Oto kilka godnych uwagi informacji - link do całości znajdziecie w komentarzu.

SI przyznaje, że gra "nie odzwierciedla ich poziomu dopracowania", mimo że już wprowadzono sporo poprawek

Mają się pojawić m.in. opcje takie jak korzystanie ze spacji do przewijania wiadomości oraz możliwość zapisu składów (kilka jedenastek)

W planach jest też analiza funkcji, "które zostały zmienione lub usunięte", które gracze mocno krytykują. Jako przykład wymienione są mapy podań.

Zapowiedziano wydawanie aktualizacji regularnie - celem jest jedna aktualizacja w każdym tygodniu.

Podczas bety zostało wypuszczonych pięć aktualizacji, co ich zdaniem spowodowało konieczność zrezygnowania z większej aktualizacji "Day One".

Zaeklarowano, że FM26 to "początek nowej ery" serii - co sugeruje, że wiele zmian, nawet jeśli teraz sprawia problemy, ma być fundamentem pod przyszłe odsłony

 

 

https://community.sports-interactive.com/forums/topic/596382-our-planned-approach-for-fm26-updates/

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

Nie podobają mi się te słowa fundament dalszego rozwoju serii i UI, bo już wiemy że 26 to taka płatna beta, z tym że zamiast płacić beta testerom to beta testerzy placa im, jeszcze się okaże że 27 będzie tym czym miał być 26 na premierę a dopiero w 28 dostaniemy coś fajnego i nowego w z ramach interfejsu i nowych opcji oraz rozwiązań, ale na pocieszenie wyobraźmy sobie gdyby FM25 wyszedł o czasie :E

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

Nie zapomnijcie o patchu z reprezentacją przed Mistrzostwami Świata... to pewnie będzie jeden wielki festiwal %-) "szczerbatej gry":E

To może być mała katastrofa z dwóch powodów: 

 

1) istnieje spore prawdopodobieństwo, że zespół który tak słabo ogarnia podstawkę, przy wdrożeniu tak dużego patcha po prostu rozwali tą grę na amen, bo to będzie ogromna ingerencja w obecnie już działający system.

2) co z graczami, którzy do tego czasu będę mieć już nabite w grze setki/tysiące godzin? zaczynać wszystko od nowa? Nie da się tego zaimplementować do już trwającej rozgrywki, bo tam jest zbyt duża ilość zmiennych - no chyba że komuś tam totalnie odwali i postawią na AI, które będzie starało przeprowadzić symulację zdarzeń na szczeblu międzynarodowym w przeciągu danej kariery, ale prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie jak to miałoby działać. 

 

Dlatego od początku uważałem, że pomysł dołożenia funkcjonalności wymaganej i oczekiwanej na premierę "za pół roku" to idiotyzm - gra nie jest gotowa, to jej nie wydajecie, proste. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Ten patch na 1000% będzie wymagał nowej gry, stworzenia nowej kariery.

I to dla mnie z automatu podważa jakikolwiek sens zakupu tej gry. 

Rozgrywek międzynarodowych nie ma, ale jakaś liga kobiet w którą zagra całe 3% graczy jest.

 

Priorytety psia jego mać. 

 

Ale to też zarzut dla kupujących, że zatwierdzają takie praktyki swoimi portfelami. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1
Opublikowano

Niestety tak to jest, jazda z negatywnymi recenzjami na steamie może coś pomóc ale to niewiele. Bo reprezentacji nie będzie "until".... poprawiona gra tak samo. Podjęli takie, a nie inne decyzje i teraz my gracze za to płacimy grając w bubla- nie twierdzę, że gra jest całkowicie niegrywalna. 

W poprzednich wersjach FMa zdarzyły się takie patche, które wymagały nowej gry jeśli chcemy żeby dane poprawki weszły do gry.

  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, Reddzik napisał(a):

W poprzednich wersjach FMa zdarzyły się takie patche, które wymagały nowej gry jeśli chcemy żeby dane poprawki weszły do gry.

Tak zdarzały się, ale nie kojarzę by takie coś pojawiło się pół roku po premierze. Poza tym nie kojarzę, by w którejkolwiek odsłonie która ja kupiłem, brakowało rozgrywek międzynarodowych na premierę. Ta gra zwyczajnie nie jest gotowa na premierę, a jak nie jesteś gotowy to ją przekładasz. To nie jest gra typu live service, że dokładasz kolejne elementy rozgrywki w trakcie jej trwania. 

 

Panowie się tutaj ostro zakiwali, ale niestety sprzedaż musi być na tyle dobra, że skończyło się na jakichś śmiesznych oświadczeniach. Z chęcią wskoczyłbym w nowego FM'a, ale nie to co tutaj oferują.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

 

W poprzednich wersjach FMa zdarzyły się takie patche, które wymagały nowej gry jeśli chcemy żeby dane poprawki weszły do gry.

W gwoli ścisłości to co roku do FM późna zima wychodził taki patch, ale wiadomo chodzi o błędy w grze które były tak poważne że trzeba było zacząć od nowa  gre, to fakt były takie przypadki, mi się przypomniał bodaj do jednych z pierwszych FM błąd jak bramkarz dostawał czerwona kartkę to był crash za każdym razem, to też jak to za latali to trzeba było nowa karierę :E

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
    • Jaki Linuks dla początkujących?Która dystrybucja Linuksa jest najlepsza dla osób początkujących. Czy dla komputera co ma 4 GB pamięci RAM gdyby wybrać Gnome albo KDE to czy wystarczyłoby miejsca w pamięci RAM na uruchomienie przeglądarki internetowej czy lepiej jest wybrać pulpit XFCE albo jeszcze lżejszy. Czy pulpit Cynamon jest lekki czy ciężki. Czy to złe pomysł wybierać lekkie ale mniej znane pulpity jak LXDE. Czy programy w Linuksie są pisane tylko pod konkretną dystrybucję Linuksa czy też pod konkretny pulpit KDE albo Gnome albo XFCE? Ubuntu ma taką polityke że tam muszą być tylko pakiety na darmowej licencji to tam zabraknie kodeków i ma swój rodzaj pakietów to też jest na minus. To że w Google najwięcej stron odnosi się do Ubuntu to nie znaczy że to najlepsza dystrybucja. Rozważam tylko 2 dystrybucje. Linuksa Mint albo Linuksa Debiana i taki pulpit graficzny żeby był jak najlżejszy żeby zostało coś wolnej pamięci RAM ale jednocześnie popularny żeby miał jak najmniej błędów to XFCE wydaje mi się oczywistym wyborem bez względy na to jaką bym wybrał dystrybucję Linuksa. Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana ale Linuks Debian jest dużo czystszym Linuksem od Linuksa Minta i dużo stabilniejszy i ma programy z w wersji ESU z długoterminowym czasem wsparcia na przykład przeglądarka internetowa Firefox. Interesuje mnie taki Linuks żeby był na zasadzie żeby zainstalować i zapomnieć i się z nim nie mordować. Co z tego że Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana jak Linuks Debian ma dużo więcej deweloperów i jest dużo lepiej dopracowany i stabilniejszy i jak coś będzie trudniej zainstalować to można użyć ChataGPT. Sprawdzałem różne Linuksy w wirtualnej maszynie VMWare Worsktation to sporo programów w Linuksie Mincie i tak trzeba ręcznie z konsoli za pomocą ChataGPT zainstalować i Linuks Debian oferuje dodatkowo większą stabilność. Czy da się tak Ustawić Linuksa żeby w czasie uruchamiania systemu nie trzeba było wpisywać hasła i nawet do wchodzenia do panelu sterowania i zarządzania partycjami i żeby systemowa konsola każde polecenia traktowała jako administratora tak jak to jest w Windowsie? Na naukę Linuksa najlepszy jest osobny komputer z przydzielonym całym dyskiem to nie ma takiej obawy że usunie przez pomyłkę Windowsa. Mam zainstalowanego Windowsa 10 22H2 64 bit na dysku talerzowym i tylko 8GB pamięci RAM to jest to do dupy pomysł żeby powolny dysk twardy jeszcze obciążać instalację Linuksa na VMWare Workstation. W takiej własnie konfiguracji Lnuks będzie najbardziej mulił. Czy gdybym zdecydował się na instalacje Linuksa na komputerze z 2003 roku na procesorze 1 rdzeniowym i obsługującym tylko 32 bity to czy lepszym pomysłem jest wybranie ostatniej dystrybucji Linuksa Debiana albo Minta co jeszcze obsługiwała 32 bity czy mniej znanej ale najnowszej co obsługuje 32 bity. Czy na procesorze 1 rdzeniowym muliłby YouTube gdyby na takim komputerze był zainstalowany najlżejszy możliwy graficzny Linuks. Dla Windowsa żeby oglądać bezpośrednio YouTube absolutne minimum to 2 rdzenie i 2 wątki. Czy Linuks nadaje się do codziennego użytku zamiast Windowsa. Czy MacOS jest dużo lepszy od Linuksa i czy Linuks jest tylko dlatego alternatywą dla Windowsa że jest darmowy i nie wymaga specjalnych komputerów i czy gdyby wszyscy ludzie byli bogaci to gdyby zrezygnowali z Windowsa to czy braliby tylko pod uwagę MacaOSa? Czy Linuks jest dla biednych osób i trudny terminal w Linuksie jest za kare że nie chciało się ludziom pracować i zarabiać więcej pieniędzy żeby sobie kupić lepszy komputer do najnowszego Linuksa albo komputer od MacaOSa?
    • Czy dałoby się w laptopie HP 530 8HTF12864HDY-667E1 Mobile Intel Calistoga-GME i945GME wymienić 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz na 2-rdzeniowy procesor Intel Pentium Dual-Core T4200. Znalazłem zapusty laptop PP33L z popękanym i zepsutym monitorem i uszkodzoną płytą główną i 2-rdzeniowym procesorem Intel Pentium Dual-Core T4200 ale mam sprawny laptop HP 530 ale ma tylko 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz i chciałbym ten procesor wymienić na 2-rdzeniowy. Oryginalnie ten laptop miał 1 GB pamięci RAM i wymieniłem RAM na 4 GB. Jaki system operacyjny najlepiej pasowałby do tego laptopa HP 530. Nie wiem jaki model ma płyta głowna z Laptopa PP33L dlatego że nie dało się tego laptopa uruchomić żeby sprawdzić w BIOSie albo w systemie. Spisałem jakieś liczby z płyty głownej tego laptopa CN-OP-132H-48643-8CB-0220-A00 DP/N OP132H BPB8C0020 002219 DA8B70-LanID GX D-VOA 94V-0 2-1 0842 E0EC 909G8222E M47 REV :  D DA0FM7MB8D0 PWB T012G REV : A00 Weźcie pod uwagę że zero to moze być duża litera o i odwrotnie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...