Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, @MUZ napisał(a):

-silent hill nigdy nie był tak azjatycki, więc dlaczego teraz, dlaczego Japonia, dlaczego nastolatka i jej problemy

Kiedyś zagram pewnie, ale totalnie jestem rozczarowany, bo nie tak sobie wyobrażałem nowego SH.

Otóż to. SH nigdy nie był azjatycki. Był robiony przez Japończyków, ale gra jest utrzymana w kulturze zachodu. Zresztą same miasto znajduje się w USA, a moce miasta mają związek jej rdzennymi mieszkańcami. Jak SH "przeszło" do Japonii. I nie SH nie jest metaforą, ma ścisły związek z miejscem.

Opublikowano
17 minut temu, Qrdello napisał(a):

Szczerze jakieś dziwne mi się to wydaje. Na mobilnym 4070 bez upscalingu w naticve gra trzyma bez większych problemów 30-40 fps w 1080p na maksymalnych ustawieniach. Czyli mobilny układ, zmulony do ca. 90W daje radę renderować grę w akceptowalnym framerate i frametime żeby tutaj locka trzasnąć na 30 i mieć spokój. Skąd w takim razie te 720p na pro ? :E przecież gra na PRO raczej nie ma wymaksowanych sliderów, więc powinna być w stanie spokojnie skalować się od 1080p w 60 klatkach. Może patch Day1 coś tutaj poprawi, tym bardziej że pole do manewru jest bo z analiz wynika że ciągnie równe 60 i 30 niezależnie od trybu. Może zbyt pesymistycznie skaler ustawili, bo UE5+konsole= katastrofa?

Z drugiej strony jak patrzę na skompresowane już treści na YT to nawet te internal720 czy 360 nie wygląda wcale nieostro :/ więc zasadniczo co mnie wewnętrzne renderowanie interesuje jak obraz dostaję jak żyleta.

Ten hiszpański kanał podaje 360p jako wyjściową rozdzielczość, ale Digital Foundry nic takiego nie raportowało. Możliwe, że któryś z technicznych kanałów się pomylił przy analizie gry. Ja bardziej obstawiam rzetelność DF.

 

Zresztą nieważne, po co się tym przejmować - i tak PS5 nie mam. :E

 

  • Haha 1
Opublikowano
6 minut temu, Necronom napisał(a):

Otóż to. SH nigdy nie był azjatycki. Był robiony przez Japończyków, ale gra jest utrzymana w kulturze zachodu. Zresztą same miasto znajduje się w USA, a moce miasta mają związek jej rdzennymi mieszkańcami. Jak SH "przeszło" do Japonii. I nie SH nie jest metaforą, ma ścisły związek z miejscem.

Nie do końca rozumiem co chcesz przekazać.

Ja się zastanawiam czemu takie zmiany nagle w tej serii, czyli odejście od dorosłych bohaterów na rzecz nastolatków oraz przejście z USA do Japonii i ich bardzo specyficznej kultury. 

Opublikowano (edytowane)

Obecność nastolatki już była w serii, w SH3 protagonistka miała 17 lat. Mam na myśli jakim cudem moce i Otherworld zarezerwowany dla SH jest teraz gdzie indziej. Chyba nie jest kanonem ten spin off, gdzie to lakonicznie tłumaczyli.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano
8 minut temu, @MUZ napisał(a):

Nie do końca rozumiem co chcesz przekazać.

Ja się zastanawiam czemu takie zmiany nagle w tej serii, czyli odejście od dorosłych bohaterów na rzecz nastolatków oraz przejście z USA do Japonii i ich bardzo specyficznej kultury. 

Jeśli chodzi o setting, to moim zdaniem trafili w dziesiątkę - lata 60. w Japonii mają mega klimat. Mnie tym kupili, w końcu coś świeżego i nowego.

Opublikowano
2 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Ja tych Japońskich klimatów mam powoli już przesyt. 

Hehe, no tu akurat klimat jest trochę inny, lata 60' - trochę odbiega od typowych japońskich settingów w grach. ; D
 

5 minut temu, @MUZ napisał(a):

W sumie to po namyśle się zgodzę, że setting fajny..szkoda tylko, że nie gramy dorosłymi bohaterami : ) 

No właśnie, tu pewnie chodzi o świeże spojrzenie na historię - nastolatka daje trochę inny punkt widzenia niż dorosły. Jeszcze nie grałem, także ciekaw jestem, jak to zagra w praktyce.;)

 

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Gram juz od jakiegos czasu, ale UE5 i znow problemy jak w Snake Eater i Mafii. Moze nie ma stutteru ale masa artefaktow przy ktorej tylko resterat pc pomaga. Nie wiem gdzies czytalem ze to wina wlaczonego HDR :E

Czytajac wątek na Steam mam wrazenie ze tylko z 5090tkami ludzie maja te problemy.

Edytowane przez Meuron
Opublikowano (edytowane)

Ja też mam pierwsze godziny za sobą. Klimat faktycznie gęsty ale ta walka drewniana do bólu. Nie wiem czy to dalej się jakoś zmieni. Na plus napewno zagadki są super! Lata w okolicach 100FPS na full 4K/DLSSQ. 
Ktoś wynalazł już jak zdjąć ten lock 30fps w filmikach?

 

SILENT HILL f   23.09.2025 11_52_53.png

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano
14 minut temu, Jaycob napisał(a):

Podobno w cutscenkach da się odpalić 60 FPS, wystarczy w panelu Nvidii włączyć Smooth Motion.

no ale to wlaczy interpolacje w calej grze nie tylko w cutscenkach bo to jest od sterownika, wiec artefakty gwarantowane, zwlaszcza wokol postaci... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...