Skocz do zawartości

Seeba03

Użytkownik
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

455 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Seeba03

Bywalec

Bywalec (3/5)

119

Reputacja

  1. Co nie wejdę na forum to afera za aferą. Nie nadążam już za Wami Nawiązując z kolei do tematu to luźno od siebie podrzucę - może SEAT Leon IV ST 1.5 TSI? Przykładowy/poglądowy link: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-leon-ID6HH7pe.html lub https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-leon-ID6HKhT9.html Jeżeli będzie z polskiego salonu, z pełną historią serwisową i poniżej 150tyś.km przebiegu to znajdziesz bez problemu egzemplarz z gwarancją producenta. Jeżeli poprzedni właściciel tego nie robił, to przed zakończeniem gwarancji jedziesz na przegląd do ASO i dodatkowo zgłaszasz problemy z panelem dotykowym (serwis zrobi update), lampką oświetlenia wnętrza (często psuł się dotyk - wymienią na pozmianową), nierówną pracą silnika na biegu jałowym (wymienią odmę na pozmianową i zrobią update sterownika silnika). Jeżeli przy przeglądzie wyjdzie coś więcej - choćby jakieś wycieki (najczęściej pompa wody) to w ramach gwarancji będzie ogarnięte i masz sprawdzone, pewne auto
  2. Znam przypadek zakupu używanego (3-letniego) auta przez Urząd Miasta, które ściągnięte było z Czech w cenie nowego egzemplarza z polskiego salonu Znajomy handlarz musiał zarobić.
  3. Widzę, że przewija się ponownie temat wideorejestratorów. [Telezakupy mode on] Ma ktoś z Was ochotę na 70mai Dash Cam A800S (Front+Rear Cam)? Kupiłem jakiś czas temu z myślą montażu, ale uznałem ostatecznie, że dotychczasowa Viofo A119 Mini 2 w zupełności wystarczy. Kupiona w oficjalnym sklepie, pudełko fabrycznie zalakowane [/Telezakupy mode off]
  4. Jak to się nie da? W Fordzie jedno wyklucza drugie? Nie wiem jak to działa w innych, ale w koncernowych markach VAG głosowo wywołujesz asystenta pojazdu lub Google / Siri. Z przycisku obsługi głowowej podobnie - krótkie nadciśnienie to asystent pojazdu, dłuższe Google / Siri.
  5. Szwagierka ostatnio szukała dla siebie samochodu. Kupiła bez większego namysłu KIA Sportage 1.6 GDI 132KM z 2016 roku z przebiegiem 110tyś.km. Samochód z polskiego salonu, pierwszy właściciel. Zapewniał, że auto jest w super stanie. Wizualnie naprawdę ładnie utrzymane. No nie było się do czego przyczepić, z jednym małym "ale", którego nie dało się zweryfikować przy oględzinach. Auto brało niewyobrażalne ilości oleju / przez 1000km dolała łącznie jakieś 2l. Obecnie jest w serwisie w trakcie remontu jednostki napędowej. Koszt 50/50% ze sprzedającym
  6. Marki premium z budżetem, gdzie przy wstępnych wymaganiach ciężko będzie znaleźć ... Cokolwiek?
  7. Nie dość, że zarobiony prawnik to jeszcze rabaty wyższe dostaje. @SylwesterI.jedziesz z nim!
  8. Na skórach nie znam się tak jak Ed Gein. W mojej konfiguracji nie jest to Nappa. Niemniej, skóra jest naturalna ze wstawkami plastikowej krowy. Nie jest to na szczęście pełna ekoskóra, bo za tą nie dopłaciłbym nawet złotówki.
  9. Nie, przyciski są bez zmian w polifcie. Wybiera się to gdzieś w opcjach. O ile się nie mylę ustawienia -> samochód -> siedzenia. Wywołuje się wówczas menu, gdzie można wybrać rozkład ogrzewania siedziska/oparcia. Skóra
  10. EQ zbyt rozbudowany nie jest niestety, więc opcji dostrojenia audio pod siebie nie ma za wiele. Tak, czy siak gra naprawdę dobrze, a głośniki jeszcze się "nie wygrzały". Do minusów modelu na pewno bym zaliczył brak podgrzewanej kierownicy. W poprzednim Leonie i Atece korzystałem z tej funkcji bardzo często. Chyba nawet częściej niż z podgrzewanych foteli. Tu z kolei fajną opcją jest zmiana natężenia grzania siedziska/oparcia. Wiadomo, lepiej mocniej ogrzewać plecki jak gotować to poniżej - niezdrowo, a liczę na jakieś potomstwo! Latem i tak będzie "wesoło" ze skórą bez wentylacji.
  11. U siebie mam Audi Sound System. Sonos co prawda nie wymagał dużej dopłaty, ale nie jestem jakimś super audiofilem. Porównując do tego, co było w Atece to i tak jest kosmiczna różnica na plus
  12. Klasyka gatunku - 1.5 TSI mHev 150KM DSG. Nie było przestrzeni na większe szaleństwa. Na ten moment ciężko stwierdzić, bo Audi zrobiłem dopiero 60km. Na pewno jest zdecydowanie głośniej jak w Atece. Nie potrafię jeszcze stwierdzić czy jest gorzej jak w poprzednim Leonie. Mam wrażenie, że słabo wyciszone są nadkola. Na żwirowym parkingu przy mojej pracy, gdzie w Atece nic praktycznie nie słyszałem, w Audi mogłem policzyć wszystkie kamyczki uderzające w plastikowe nadkola. Zrobię jakaś trasę to będę mógł napisać coś więcej o wyciszeniu, ale liczyłem się w sumie z tą bolączką modelu i cudów się nie spodziewałem przy jego wyborze. Zakładam, że będzie porównywalnie z Leonem, więc ... bez szału. Na plus z kolei to zdecydowanie lepsze nagłośnienie i wykończenie wnętrza względem Cupry i Seata. Co prawda A3 daleko do "premium", ale różnica jest znacząca. Tapicerka drzwi jest lepiej spasowana, a deska rozdzielcza przyjemniejsza w dotyku i nie trzeszczy (na razie ).
  13. Właściwie to ... 4 kółka
  14. Właśnie dziś zamówiłem w testowanym rozmiarze Barum Polaris 6 225/40R18 do swojego nowego nabytku. Miałem poprzednie "Polaris 5" na Leonie (225/40R18) oraz Atece (235/40R19) i nie mogłem narzekać przy swoim użytkowaniu. Dobrze sobie radziły. Ciekaw jestem tego nowego modelu. Aha, do Formentora ojca z kolei zamówiłem Falkeny HS02 Pro 245/40R19, a tu w teście na ostatnim miejscu za chińczykami ...
  15. Po długich latach stwierdzam, że Multipla wcale nie jest taka brzydka. To auto przynajmniej było "jakieś", wyróżniające się z tłumu, oryginalne i na swój sposób ... ponadczasowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...