Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Nie chcę kupować teraz żadnej karty, ale składam komputer i wybieram zasilacz. Chciałbym wiedzieć jakiej mocy zasilacz kupić a nie wiem tego bo nie znam się na kartach graficznych. Nie chcę kupować karty pobierającej dużo prądu. Raczej czekam na moment w którym będę mógł kupić kartę energooszczędną o większych możliwościach wtedy gdy będę jej potrzebował. Ale z drugiej strony kupując zasilacz chciałbym być przygotowany na to co jest dostępne teraz. Na pewno nie będę wydawał jednak pieniędzy na bardzo drogie karty graficzne które pobierają straszne ilości energii. Mimo wszystko chciałbym określić pod jakie karty obecnie dostępne powinienem dobrać moc zasilacza gdybym potrzebował kupować ją dziś. Chciałbym wiedzieć jakiej rodzaju karty graficznej potrzebuję chcąc grać w serie gier takie jak niżej przedstawione. Szacuję, że powinienem na wszelki wypadek kupić zasilacz 650W - czy to wystarczy na kartę obsługującą dobrze najnowsze wydania gier z tych serii i z perspektywicznej przyszłości?

Heroes of Might and Magic

WarCraft

StarCraft

Total War

Anno

Diablo

Cywilizacja

Settlers

Age of Empires

Edytowane przez Toni
Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, ODIN85 napisał(a):

1660Ti.

Dziękuję za pomoc. Rekomendowany zasilacz dla 1660 Ti  na morele to 450 W - obecnie taki mam. Aż dziwnie mało, na pewno ta grafa wystarczy na takie diablo IV?

Edytowane przez Toni
Opublikowano (edytowane)

Rekomendowane karty graficzne w zależności od budżetu:

🔹 BUDŻETOWA OPCJA (1080p, średnie/wysokie detale)

NVIDIA GeForce GTX 1660 Super / GTX 1660 Ti

AMD Radeon RX 6600/XT w razie chęci dopłaty i grania na wyższych ustawieniach.

Edytowane przez Keller
  • Thanks 1
Opublikowano
Godzinę temu, Toni napisał(a):

Szacuję, że powinienem na wszelki wypadek kupić zasilacz 650W - czy to wystarczy na kartę obsługującą dobrze najnowsze wydania gier z tych serii i z perspektywicznej przyszłości?