Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,Panowie mam problem ze zwrotem karty w jednym z duzych żółtych sklepów ME.Mial ktoś problem ze zwrotem karty?

Karta po prostu mi nie odpowiadała, nie to ze cewki czy wentylatory.Wszystko bylo ok.Odeslalem kartę w stanie jakim przyszła,folie na karcie,zaslepiki wsystko idealnie.

Dostałem e-maila ze nie zwrócą mi calej kwoty tylkl chcą uszczuplić kwotę o 380zl.Bo stwierdzili, rysy, przebarwienia,odgniecenia,wgniotki pęknięcia.

 

Co jest taka bzdura ze szok, niestety ale nie zrobiłem fot karty przed odeslaniem,alw jestem w 1000% pewny i nie mam sobie nic do zarzucanie.Ktos może miał podobny problem i pomoże??

Opublikowano

No ale kartę używałeś więc już nie jest nowa i straciła na wartości więc płacisz różnice. Przecież nie da się tak np 2 tygodnie używać telefonu aktywować instalować apki grać i nagle oddać i dostać pełny zwrot. Co oni mają z tym zrobić? 

Opublikowano

Osobiście uważam, że już za odpakowanie sprzętu sklepy powinny coś odbijać z ceny...może by to oduczyło cwaniaków kupowania po kilka CPU, GPU i zwracania bo nie trafili na loterii silikonowej  :E 

 

 

Później jak te same osoby trafią na odpakowany to wielki płacz, bo jak sklep mógł tak zrobić :E 

  • Like 1
  • Upvote 6
Opublikowano
16 minut temu, djpawelus napisał(a):

No ale kartę używałeś więc już nie jest nowa i straciła na wartości więc płacisz różnice. Przecież nie da się tak np 2 tygodnie używać telefonu aktywować instalować apki grać i nagle oddać i dostać pełny zwrot. Co oni mają z tym zrobić? 

Jak to się nie da jak od lat tak ludzie robili i dostawali pełny zwrot ;) 

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Fakt, że ten przepis o 14 dniach "bez podania przyczyny" jest bez sensu. 

 

Niektórzy sobie kupowali po 10 kart.

Jeśli na każdej karcie za 15tys. sklep przez to tracił 1-2tys musząc potem to sprzedać jako "zwrot" to na jednym cwaniaku można się dorobić niezłych strat. 

 

Potem wszyscy muszą kupować drożej, bo sklep musi podnosić marżę, żeby to miało w ogóle sens i żeby sklep mógł dalej istnieć. 

 

Mimo wszystko, prawo jest prawem i jak sklep sam wymyśla i kłamie o widocznych śladach używania, to cóż...

 

 

edit: Chińczycy przejęli MM. To karty do sprawdzania tam kupujcie teraz :E

Edytowane przez VRman
Opublikowano

Głośne szroty, wylewające się żele, brakujące ropy! Bardzo dobrze, że jest możliwość zwrotu. Niedobrze, że sprzedawcy na tym cierpią. Dzięki za cynk o ME. Ze swojej strony polecę Euro. Zwróciłem im kilka rzeczy i jak do tej pory nie miałem żadnych problemów.

Opublikowano

Co wy tam wyżej piszecie to ja nie.

 

Są znaczne różnice między egzemplarzami w ramach tego samego modelu, więc nie powinno dziwić, że się zwraca, albo kupuje po 2-3 i wybiera. Jeśli mieć to do kogoś żal, to do producenta, który nie potrafi utrzymać jakości.

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, VRman napisał(a):

Fakt, że ten przepis o 14 dniach "bez podania przyczyny" jest bez sensu. 

 

Niektórzy sobie kupowali po 10 kart.

Jeśli na każdej karcie za 15tys. sklep przez to tracił 1-2tys musząc potem to sprzedać jako "zwrot" to na jednym cwaniaku można się dorobić niezłych strat. 

 

Potem wszyscy muszą kupować drożej, bo sklep musi podnosić marżę, żeby to miało w ogóle sens i żeby sklep mógł dalej istnieć. 

 

Mimo wszystko, prawo jest prawem i jak sklep sam wymyśla i kłamie o widocznych śladach używania, to cóż...

 

 

edit: Chińczycy przejęli MM. To karty do sprawdzania tam kupujcie teraz :E

Te sklepy mają taką marże że mi ich nie żal. Wystarczy robić jak xkom i po zwrocie sprzedawać rzeczy jako outlet w niższej cenie. Na pewno nie tracą.

 

Po to jest te 14 dni by przetestować produkt czy ci odpowiada.  Wystarczy to robić w taki sposób by nie uszkodzić towaru.

A to że sklepy też cwaniakują i chcą obniżać zwroty to mnie nie dziwi. 

 

 

Edytowane przez DarkEater
Opublikowano
9 minut temu, DarkEater napisał(a):

Te sklepy mają taką marże że mi ich nie żal. Wystarczy robić jak xkom i po zwrocie sprzedawać rzeczy jako outlet w niższej cenie. Na pewno nie tracą.

Czyli jednak coś tam tracą, bo mogliby zarobić więcej a nie mogą bo ktoś poużywał i odesłał sprzęt :P

Opublikowano
5 godzin temu, duzyNosal11 napisał(a):

Witam,Panowie mam problem ze zwrotem karty w jednym z duzych żółtych sklepów ME.Mial ktoś problem ze zwrotem karty?

Karta po prostu mi nie odpowiadała, nie to ze cewki czy wentylatory.Wszystko bylo ok.Odeslalem kartę w stanie jakim przyszła,folie na karcie,zaslepiki wsystko idealnie.

Dostałem e-maila ze nie zwrócą mi calej kwoty tylkl chcą uszczuplić kwotę o 380zl.Bo stwierdzili, rysy, przebarwienia,odgniecenia,wgniotki pęknięcia.

 

Co jest taka bzdura ze szok, niestety ale nie zrobiłem fot karty przed odeslaniem,alw jestem w 1000% pewny i nie mam sobie nic do zarzucanie.Ktos może miał podobny problem i pomoże??

Może karta uszkodziła się podczas wysyłki? Mam nadzieje ,że to nie DPD wysyłałeś.

Opublikowano
25 minut temu, j4z napisał(a):

Ze swojej strony polecę Euro

A ja NIE polecę, bo przysłali uszkodzony ekspres do kawy i teraz nie chcą wziąć odpowiedzialności. Także to zależy kolego od sytuacji, każdy sklep wali w ciula. 

Opublikowano (edytowane)

A to nie jest tak ze jesli w ciagu tych 14 dni zwrocisz do sklepu bez zadnego uszczerbku to on ma prawo wystawic ponownie jako "nowy"? Ja w ME trafilem na nowa karte bez folijek dwukrotnie %-) Bardzo dobrze ze jest mozliwosc zwrotow. Przynajmniej nie trzeba sie bujac z dziadostwem przez kolejne lata, bo ponad 100 na HS to zaden atgument dla firm, miesci sie w normie. A to ze karta mieli wentylatorami na 100% i jest bardzo glosna nikogo nie obchodzi.

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

A to nie jest tak ze jesli w ciagu tych 14 dni zwrocisz do sklepu bez zadnego uszczerbku to on ma prawo wystawic ponownie jako "nowy"? Ja w ME trafilem na nowa karte bez folijek dwukrotnie %-) Bardzo dobrze ze jest mozliwosc zwrotow.

Jasne że wystawiają jako nowy, ile razy to już kupilem coś "nowego" chociażby do pc a na stykach było widać że moduł pamięci czy karta już przynajmniej raz w slocie była ;) Oczywiście że przywilej zwrotów bez podania przyczyny do 14 dni to akurat dobry przepis, chociaż tyle dobrego w polskim prawie :E 

Edytowane przez Send1N
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Ja tylko 2 razy z tego skorzystałem, raz gdy niepotrzebnie zamówiłem mobo am4, którego pudełka nawet nie otworzyłem (było w koszyku wcześniej wrzucone i zatwierdziłem go z innymi gratami bez usuwania tego mobasa, zamówienia nie mogli cofnąć więc musiało do mnie przyjść), drugi raz gdy dostałem GPU z uszkodzonym fizycznie gniazdem hdmi. 

 

Mobasa i tak nie sprzedali później jako nowego, bo dotarł do nich połamany (firma kurierska rozwaliła paczkę) :E 

Gdy nie trafię w loterii silikonowej...no trudno, "męczę" się dalej z tym co przyszło a nie odsyłam.

Edytowane przez Krzysiak
  • Upvote 1
Opublikowano

W poprzednim tygodniu tutaj na forum chłop dostał zasilacz MSI kupując jako "nowy" z 9 kablami w pudle zamiast 11 bodajże z ME :E nawet nie raczyli takiego czegoś sprawdzić po zwrocie i wystawili jako nowy to już jest przegięcie xD 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Krzysiak napisał(a):

Ja tylko 2 razy z tego skorzystałem, raz gdy niepotrzebnie zamówiłem mobo am4, którego pudełka nawet nie otworzyłem (było w koszyku wcześniej wrzucone i zatwierdziłem go z innymi gratami bez usuwania tego mobasa, zamówienia nie mogli cofnąć więc musiało do mnie przyjść), drugi raz gdy dostałem GPU z uszkodzonym fizycznie gniazdem hdmi. 

 

Mobasa i tak nie sprzedali później jako nowego, bo dotarł do nich połamany (firma kurierska rozwaliła paczkę) :E 

Gdy nie trafię w loterii silikonowej...no trudno, "męczę" się dalej z tym co przyszło a nie odsyłam.

Raczej bym to nie inaczej rozpatrywał jeżeli ktoś nagminnie robi zwroty to dopiero bym karcił. Poza tym jak są ewidentne ślady użytkowania to wtedy trzeba pomniejszać zwrot. U mnie kupuje januszerka to potrafi zrobić co ma zrobić danym urządzeniem i odsyła :lol2: Ale szczęście jest czarna lista to można januszy wyautować.

 

Edytowane przez sideband
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, djpawelus napisał(a):

No ale kartę używałeś więc już nie jest nowa i straciła na wartości więc płacisz różnice. Przecież nie da się tak np 2 tygodnie używać telefonu aktywować instalować apki grać i nagle oddać i dostać pełny zwrot. Co oni mają z tym zrobić? 

To byś się zdziwił ile osób nawet choćby na forum kupowało po kilka GPU i CPU szukając sztuki bez piszczących cewek, czy sztuki, która najlepiej się kręci. Większość sklepów przyjmuje te zwroty bez żadnych problemów i oddaje pełna kasę. Nie pochwalam, ale niestety tak jest.

 

Mnie przez lata kupowania sprzętu, na szczęście tylko raz przydarzyło się coś zwracać i był to monitor z jednym świecącym i jednym martwym pikselem. Monitor miałem chyba 10 dni, bo łudziłem się, że się przyzwyczajenie, ale jednak poszedł zwrot bez żadnych problemów za pełną cenę.

 

1 godzinę temu, sideband napisał(a):

Raczej bym to nie inaczej rozpatrywał jeżeli ktoś nagminnie robi zwroty to dopiero bym karcił. Poza tym jak są ewidentne ślady użytkowania to wtedy trzeba pomniejszać zwrot. U mnie kupuje januszerka to potrafi zrobić co ma zrobić danym urządzeniem i odsyła :lol2: Ale szczęście jest czarna lista to można januszy wyautować.

 

Takich to walić prądem po jajcach :bandyta:

Edytowane przez skunRace
  • Upvote 1
Opublikowano

Fajnie że jest takie prawo,ale to jest faktycznie żałosne że są typy,co kilkanaście sztuk GPU,albo CPU "testują" i sprawdzają.

Ciekawe czy sami chcieliby rozpakowany,używany towar.

Dla mnie to są znudzeni ludzie,którzy nie potrafią posługiwać się wyszukiwarką,i nie mają nic innego do roboty,jakiegoś celu i zajęć.

  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)

Ale widzę co poniektórzy mają wielki ból 4 liter....mam 14dni na zwrot mam prawo ja sprawdzić takie jest prawo.Co najlepsze gdybym wiedział że coś naprawdę jest zarysowane, uszkodzone czy coś nawet bym tego nie oddawał.A karta została odesłana tak jak przyszła.
Co najlepsze.... znajomy który mieszka 2 domy dalej oddawała w tym samym czasów do Me rx9070, nie miał na niej folii, brakowało gabki i instrukcji i jemu przyjęli Normalnie zwrot i oddali całą kasę??? Gdzie tu sens i logika????

Edytowane przez duzyNosal11
Opublikowano
44 minuty temu, X360 napisał(a):

Fajnie że jest takie prawo,ale to jest faktycznie żałosne że są typy,co kilkanaście sztuk GPU,albo CPU "testują" i sprawdzają.

Dlatego "tacy" już mają tutaj bana  :E ;)

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, duzyNosal11 napisał(a):

Ale widzę co poniektórzy mają wielki ból 4 liter....mam 14dni na zwrot mam prawo ja sprawdzić takie jest prawo.Co najlepsze gdybym wiedział że coś naprawdę jest zarysowane, uszkodzone czy coś nawet bym tego nie oddawał.A karta została odesłana tak jak przyszła.
Co najlepsze.... znajomy który mieszka 2 domy dalej oddawała w tym samym czasów do Me rx9070, nie miał na niej folii, brakowało gabki i instrukcji i jemu przyjęli Normalnie zwrot i oddali całą kasę??? Gdzie tu sens i logika????

To ty masz ból dupy bo się przyszedłeś wyżalić na forum. Zawaliłeś i oczekujesz, że ktoś za ciebie załatwi sprawę? Pisz do ME, proś o zdjęcia tych niby uszkodzeń. Masz jeszcze UoKiK i wolne sądy.:E

Edytowane przez bourne2008
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...